skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jen tak pro zajímavost-bylo v novinách:-)
20:02:18
07.12.2009
07.12.2009

MATTESS
-> Kloggie: když jsme tam byli loni v červenci (?) nebyl vidět nikde. Mění to
19:59:47
07.12.2009
07.12.2009

Kloggie
-> Nwkt: Aha, tak já ho tam viděl vystavenýho, byl jsem tam naposledy před rokem.
16:44:07
07.12.2009
07.12.2009

Nwkt
-> Kloggie: Neni v muzeu, je v depozitu
16:43:44
07.12.2009
07.12.2009

Kloggie
-> beastyLA - ten první: Maj tam chybu, Škoda auto nemá tudora kdesi schovaného, ale je vystaven v muzeu Škoda.
15:32:25
07.12.2009
07.12.2009

gim
-> Labros: na acordu mam taky automat sytic, ale je nejakej blbej bimetal ci co, pze v lete sytic funguje, ale tedka v zime mam po startu volnobeh okolo 400ot/min, nechcipa tak neni co resit.
15:28:37
07.12.2009
07.12.2009

Labros
prodávala se sada na ruční zavírání sytiče do Favorita. Některý motory jsou sesazený tak, že běží plynule skoro hned po startu i bez sytiče. Ale ve většině favoritů funguje automatický sytič perfektně.
22:19:03
06.12.2009
06.12.2009

beastyLA - ten první
08:49:33
23.11.2009
23.11.2009

Jozka
-> su.tech: Asi tak nějak to bylo, jak píšeš, to startování - ale seděl jsem naposledy ve favo někdy v roce 1996.. Šéf to nakoupil v iluzi, že při krátkých pojížďkách po stavbách 3-4km to bude míň chlemtat.
20:26:50
21.11.2009
21.11.2009

Tomaso435
-> ondie: to bylo u elektronickýho karbce..ten máme taky....
20:21:11
21.11.2009
21.11.2009

ondie
-> Risan: Já můžu jen přispět faktem,že měl kamarád ruční sytič na Formanu 92' Marathon...taky chvíli sem koukal
19:23:23
21.11.2009
21.11.2009

Tomaso435
já bych ho za to zavřel tohle si auto dovolil fakt moc 

19:18:27
21.11.2009
21.11.2009

Risan
Ale já jsem klidný a byl jsem klidný, nemusíte mě všichni uklidňovat. Nemám problém s tím, když někdo napíše recenzi na staré auto, ke kterému mám vztah, a nechválí ho. A zrovna u této recenze si myslím, že Favorita docela pochválili. Jen jsem se zeptal na sytič, protože jsem viděl taky jen ruční vyřazení automatického sytiče nebo prostý automat.
20:54:43
20.11.2009
20.11.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> su.tech: přesně tak, nejdřív by měl vědět, o čem vůbec píše 

17:34:09
20.11.2009
20.11.2009

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Risan: Klid ten debil ani neví, jak se Favorit startuje... pokud tahá za "sytič" a šlape na plyn tak je mu to úplně na p.ču... LEKR s automatickým sytičem se má startovat tak, že nejdřív sešlápneš plyn až na podlahu a to nijak rychlým ani zvlášť pomalým způsobem. Pak točíš klíčem bez přidávání plynu a motor naskočí a hodí se ti sám do vyšších otáček... prošlápnutím plynu do vyšších otáček se ti to hodí do volnoběhu, takže jestli a to určitě ten k.kot startoval se sytičem, tak vůbec neví o čem píše. Důvod je jednoduchý... pokud je to vozidlo vybaveno "sytičem" pak si může strčit nos do papírů protože se nejedná o klasický sytič, ale vpodstatě o antisytič - píše o něm -> Jozka: - dělalo se to pro důchodce, co měli zvýšený krevní tlak z toho, že ta automatika si to otevře sama. Tak si tam mohli přidat takové heblo co se prodávalo a jmenovalo se to "sytič na favorita" ale tím jsi jen omezil ty otáčky... takže zejvně pán ví jak se Favorit startuje a že to má "sytič"... taky jsem to ze začátku startoval jako klasickou 120-tku, ale pak mi to furt nešlo do hlavy co je špatně a přečetl jsem si návod dodaný k vozu... a ejhle vše funguje jak má... chce to jen vědět co a jak...
15:11:06
20.11.2009
20.11.2009

Jozka
-> krup: Někdo to tu bude vědět určitě přesně - já tedy ne, nicméně první kus, co jsem měl v rukou od léta 1990, (už byl jetej) to už měl předělávaný -v palubce byl ještě ten zmíněný igeliťák, ale kdy byl vyrobenej nebo jakej model, to už fakt nevím..
13:56:26
20.11.2009
20.11.2009

krup
-> Risan: mám pocit že první serie měli mechanické ovládání .. r.90 už měl automat ..
.. jinak se to dalo řešti i "úpravou" jak řiká Jozka ..
.. jinak se to dalo řešti i "úpravou" jak řiká Jozka ..
12:13:18
20.11.2009
20.11.2009

Jozka
-> Risan: Fakt bych to neřešil, jednak porovnávají neporovnatelný - tenhle Peugeot je pokud vím v podstatě posledním produktem koncernu Chrysler-Simca, čili poslední Talbor pohrobek a z počtu dost zachovalých kusů lze usoudit, že kvalita tam byla jiná než třeba u 206, druhak je to nic moc říkající balast.
A sada na ruční ovládání sytiče se začla v podstatě prodávat současně s náběhem výroby - igeliťák s lankem a nějakejma šroubkama, měl to ve favo kde kdo - fa to měla doplněný ve všech služebácích.
A sada na ruční ovládání sytiče se začla v podstatě prodávat současně s náběhem výroby - igeliťák s lankem a nějakejma šroubkama, měl to ve favo kde kdo - fa to měla doplněný ve všech služebácích.
11:50:40
20.11.2009
20.11.2009

darklord
-> Risan: cely ten test je tendencny a uplne neprofesionalny. to vobec neries
11:43:06
20.11.2009
20.11.2009

Risan
Jakpak je to u Favorita s tím taháním sytiče? Neměl chlapík k testu nějaký dobastlený kousek? Snad Pierburg i LEKR měl automatický sytič, ne?
11:37:09
20.11.2009
20.11.2009

James1991