skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kára z Něměc
21:58:43
05.01.2006
05.01.2006

Max
-> Giaco: dneska se číslo motoru neeviduje... :-)
15:52:46
05.01.2006
05.01.2006

Giacomo
-> Max: to ja vim,chapu ze typ motoru sedet musi,nejsme v USA:)
Ale jde mi o to kdyz nebude vymazane cislo motoru v ceskejch papirech,nebude problem to vymazat pri prestavbe? pijde mi to o nicem,kdyz nesedi cislo motoru ani cilo karoserie:))
Ale jde mi o to kdyz nebude vymazane cislo motoru v ceskejch papirech,nebude problem to vymazat pri prestavbe? pijde mi to o nicem,kdyz nesedi cislo motoru ani cilo karoserie:))
15:47:20
05.01.2006
05.01.2006

Max
-> Giaco: číslo motoru a typ motoru jsou dvě rozlišný věci 

15:27:38
05.01.2006
05.01.2006

Giacomo
-> Max: takze jen prestavba karoserie na papiry se stejnym typem motoru? a co kdyz v tech papirech nebude vymazany c. motoru? to neva?
23:45:15
03.01.2006
03.01.2006

Gryzly
-> Luděk 28.01.05 10:53:00: chá chá skutek utek.
22:18:36
03.01.2006
03.01.2006

Max
-> Giaco: abys to tady přihlásil potřebuješ papíry. Papíry na model se stejnym typem motoru. Motor přehazovat nemusíš...Ale aby jsi neměl auto a katem a papíry na karbec nebo obráceně...to na technický nemaj rádi.
Jinak v německu by ti měli dát velkej techničák a odhlášku..dneska dávaj i malej tp.
Jinak v německu by ti měli dát velkej techničák a odhlášku..dneska dávaj i malej tp.
15:35:55
03.01.2006
03.01.2006

Giacomo
pánové, jak to v dnešní době vypadá s dovozem škodovek z německa? mám na mysli fáčko... asi mě budete zrazovat,ale mám možnost koupě dobrého fáčka za 230€. Takže mi spíš jde jen o to,co potřebuju na to abych ho převezl přes hranice na podvalníku. Stačí mi jen doklad o odhlášení (techničák) a doklad o nabytí (třeba kupní smlouva?) ? Nebo ještě něco? U nás do toho chci hodit stejnej motor (je to karburator)+štítek - prostě českej motor s papírama a udělat "přestavbu karoserie". Půjde to takhle?
15:35:11
07.02.2005
07.02.2005

marcelus
tak to se nezlob, ale víc stála barva a karosařina, nabídku už se dostal o dost vyšší, než je 30 000-to auto je skoro jak nový
19:20:22
04.02.2005
04.02.2005

MAJK
já bych řek do těch 25000kč až 30000kč



15:50:48
03.02.2005
03.02.2005

marcelus
hele, nevim, nechci plácat nějaký nesmyslný čísla-chce to fakt vidět osobně-za měsíc to dám na prodej, pak si to ještě chvíli nechám a prodám to nejvyšší nabídce, jesli máš nějakej návrh, tak ho podej
18:34:08
02.02.2005
02.02.2005

MAJK
KOLIK BYS CHTĚL ZA TOHO RAPOUŠE....
13:45:18
02.02.2005
02.02.2005

marcelus
SOUHLASIM S TĚMA CO ŘÍKAJ ŽE NEJEDNODUŠÍ A NEJMÍŇ KOMPLIJKOVANÝ JE TO DOTÁHNOUT NA VOZEJKU A VO TOLIK DRAŽŠÍ TO NENÍ, ALE JESLI TOLIK TOUŽÍŠ PO RAPIDU TAK SE PODÍVEJ NA TOHO MÝHO-JE TO TAKY 49 KW A V NEJLEPŠÍM STAVU-BUDE BRZY NA PRODEJ
10:22:43
01.02.2005
01.02.2005

Max
-> Gryzly: jo jo....já už jsem se ptal Luďka....
shodli jsme se že to asi na každym autě dělat nebudou..... no uvidíme co ukáže praxe....
shodli jsme se že to asi na každym autě dělat nebudou..... no uvidíme co ukáže praxe....
20:41:30
31.01.2005
31.01.2005

Gryzly
-> Max: Zavádějí to od ledna a v plným provozu by to mělo být asi do konce roku. podle toho jak kde. Ale ten článek jsem nečetl.
08:53:53
31.01.2005
31.01.2005

Luděk
-> Johny Death: pokud poveze auto na podvalníku,tak nemusí úplně zbytečně kupovat a platit převozní čísla.Stačí mu,když bude mít originál techničák od auta a auto bude v německu odhlášený.Na hranicích mu do toho techničáku dají razítko,že to jako vycestovalo a je pokoj.Pokud má auto platnou TUV (něco jako naše STK),tak pak opravdu může auto přehlásit na sebe a koupit si převozní čísla.Je ovšem otázka,jaký způsob dopravy mu vyjde levněji,je to podle schopností a možností každého jedince.
10:55:06
30.01.2005
30.01.2005

Max
-> Ondra: tak jsem to blbě pochopil...sorry...
přepálení chápej jako vyříznutí nepotřebnýho a přivaření potřebnýho čísla :o)
-> Luděk: od kdy to maj dělat ? tyhle kontroly.... ??? už od teďka ?
přepálení chápej jako vyříznutí nepotřebnýho a přivaření potřebnýho čísla :o)
-> Luděk: od kdy to maj dělat ? tyhle kontroly.... ??? už od teďka ?
12:43:40
29.01.2005
29.01.2005

Ondra
Max...no na vyříznutí štítku nevidim žádný přepalování :) a psal jsem ti, že je to stříkačka, ne karbec
22:22:32
28.01.2005
28.01.2005

Johny Death
-> Ondra: Asi tak. Pokud chces dovezt z nemecka auto. tak to udelej jedine legalne. K postihum se dostanu. Obnasi to ze vezmes auto, vezmes vlek v nemecku koupis prepravni znacky ktery te vyjdou na 100 - 150 euro auto hodis na vlek a nebudou se ti divat na technicky stav. Pokud chces jet s tim autem primo pak te s velkou pravdepodobnosti trosku prosacnou auto samozrejme cisla kontrolujou jako prvni a temer vzdy. dovezes to do cech a tady uz si na to obstaras papiry jak budes umet protoze ty prepravni znacky plati nejakej mesic nebo kolik.
a ted k postihum. pokud by te napadla takova blbost ktera uz napadla sice hodne lidi ale hodne lidem se to taky nevyplatilo a ty si dal na to favo cesky spz tak se vystavujes necemu takovemu jako je pokuta az do vyse 10 000 euro, auto ti na hranicich zuabavi a pokud ho nezesrotujou jako ze favorit by sel urcite na likvidaci tak by ho prodali v drazbe, tebe na par let vyhosti a zakazou pristup do nemecka a budes rad kdyz z toho vyvaznes s podminkou. Nechci te tim strasit ale kdyz se podivas na hranickich prechodech na ty odstaveny auta co stoji hned za zavorou tak to jsou prave ti co neprojeli ale skusili to... cili pokud chces auto z nemec tak vrele doporucuju na jejich strane jedine legalne protoze jinak z toho muzes mit peknej pruser... jo a jeste drobnost. samozrejme by se to dalo prevezt na origo znackach ktery tam jsou na tom aute ale problem je zase ten ze zadnej nemec cizimu cloveku neproda auto s jeho spz a kdyz tak je to velkej kaskader protoze riskuje ze mu to ten clovek treba taky tou postou uz neposle a ver tomu ze nikomu s favoritem to za tohle riziko nestoji. Tech favoritu tam uz fakt moc nejezdi prakticky ho na ulici uz nepotkas. tak hodne stesti .)
a ted k postihum. pokud by te napadla takova blbost ktera uz napadla sice hodne lidi ale hodne lidem se to taky nevyplatilo a ty si dal na to favo cesky spz tak se vystavujes necemu takovemu jako je pokuta az do vyse 10 000 euro, auto ti na hranicich zuabavi a pokud ho nezesrotujou jako ze favorit by sel urcite na likvidaci tak by ho prodali v drazbe, tebe na par let vyhosti a zakazou pristup do nemecka a budes rad kdyz z toho vyvaznes s podminkou. Nechci te tim strasit ale kdyz se podivas na hranickich prechodech na ty odstaveny auta co stoji hned za zavorou tak to jsou prave ti co neprojeli ale skusili to... cili pokud chces auto z nemec tak vrele doporucuju na jejich strane jedine legalne protoze jinak z toho muzes mit peknej pruser... jo a jeste drobnost. samozrejme by se to dalo prevezt na origo znackach ktery tam jsou na tom aute ale problem je zase ten ze zadnej nemec cizimu cloveku neproda auto s jeho spz a kdyz tak je to velkej kaskader protoze riskuje ze mu to ten clovek treba taky tou postou uz neposle a ver tomu ze nikomu s favoritem to za tohle riziko nestoji. Tech favoritu tam uz fakt moc nejezdi prakticky ho na ulici uz nepotkas. tak hodne stesti .)
10:53:00
28.01.2005
28.01.2005

Luděk
no ona to nebude minuta práce,budou prý testovat tloušťku laku na celým voze,různýma metodama pravost výrobních čísel na karoserii a motoru,byl o tom takový článek s SM,měli by udělat 50 evidenček za jednu pracovní směnu,tzn. jednu evidenčku za 10 min. (jestli jsem dobře počítal)
10:45:55
28.01.2005
28.01.2005

Max
-> Ondra: ta kto je ale taky problém.....když máš papíry ma stříkačku a budeš mít karbec.....jde o katalyzátor... a když ho v papírech mít budeš a na autě ne,tak to snad ještě horší :o) To auto pak má i jiný emisní limity. A podle mě prostě když si to přivezeš z německa sám, tak to nezlegalizuješ.... to pak leda jen to přepálení čísla,jak jsem psal :o)
10:42:58
28.01.2005
28.01.2005

Max
-> Luděk: cože ???? takový prachy za minutu práce ??? to jsou zmrdi....mám takový pravidlo,že na evidenčce zkejsnu vždycky hodinu....a ještě takový prachy.... nestačí že přihlášení stojí 800....
ASi to začnu dělat jak cikáni.....bez papírů bez technický....a stejnak jim nikdo nic nedělá...
ASi to začnu dělat jak cikáni.....bez papírů bez technický....a stejnak jim nikdo nic nedělá...
09:46:49
28.01.2005
28.01.2005

Luděk
-> Gryzly: jo,taky mají chtít kurvy za evidenční kontrolu až 2,5k Kč,-

23:01:27
27.01.2005
27.01.2005

Gryzly
-> Ondra: No a taky od ledna zpřísnujou kontoroly na STK a zaměřujou se hlavně na pozměnování čísel na vozidle. Chcou po vzoru Maďarska snížit počet kradenejch aut na třetinu.
22:17:31
27.01.2005
27.01.2005

Honza "Bobr"
-> Ondra: Hele jestlii sedí rok, tak skoč přehlásit barvu a je to . . . na hranicích Tě prošmatávat nebudou . . . kór když pojedeš na dvě odpoledne a bude to fáčko špinavý a ty budeš vypadat ospale . . . pak budeš za pendlera a pustěj tě na honem domu, ať se vyspíš . . . hlavně já osobně bych se na to vysral, páč favorit z němec může bejt jedině naprosto domr . . . tam fávo nebrali jako auto ale jako hračku na zničení a vozítko pro starou . . .
22:01:49
27.01.2005
27.01.2005

Ondra
Max... :)) je to 50kW :)) jinak bych fávulu vůbec nekupoval :)) chci Rapida, ale zkusil bych padesátku fávo, trošku s tim něco podělat... kamarád má papíry a spzky na fáčko stříkačku, akorát má jinou barvu :/
18:58:34
27.01.2005
27.01.2005

Max
-> Ondra: hele nevim jak moc se v pomhle pohybuješ....jestli moc ne,tak ti doporučuju si to auto nechat dovést....zaplatíš o něco víc...ale tahači to zas kupujou za jiný ceny,než ty máš vyhlídlý. Budeš to mít legálně a bez strostí....ale Luděk má pravdu,že těch fáček už tam moc není....
Taky znám kluka,kterej jel domu z německa po ose a němcovi poslal techničák i spz. Ale to je náhoda,málo kdo by to udělal. Kdyby jsi auto takhle sehnal,tak ti nezbyde nic jinýho,než převařit číslo....protože pak to auto jako by nebylo...
Když to koupíš od nějakýho dovozce,tak to můžeš přihlásit legálním způsobem-když budeš mít správný papíry.... Problém je většinou,že dovezeš 93 vejš s BMM a máš karburátorový papíry,to přihlásit nejde....
Mám fačko taky z němec,tak jsem si něčem podobnym taky prošel :o)
Taky znám kluka,kterej jel domu z německa po ose a němcovi poslal techničák i spz. Ale to je náhoda,málo kdo by to udělal. Kdyby jsi auto takhle sehnal,tak ti nezbyde nic jinýho,než převařit číslo....protože pak to auto jako by nebylo...
Když to koupíš od nějakýho dovozce,tak to můžeš přihlásit legálním způsobem-když budeš mít správný papíry.... Problém je většinou,že dovezeš 93 vejš s BMM a máš karburátorový papíry,to přihlásit nejde....
Mám fačko taky z němec,tak jsem si něčem podobnym taky prošel :o)
16:05:55
27.01.2005
27.01.2005

Luděk
-> Ondra: no ono jich tam moc nejezdí,ale jde o to,že celníci,když budou chtít,tak právě kontrolují doklady k autu.Známej si takhle nedávno přivezl Forda Granadu,normálně tam vezl čísla,techničák a samolepku CZ v batohu a tam to bouchnul na auto a jel po ose domů,ale seděla mu barva a přehodil i štítek v motorovým prostoru.
16:01:07
27.01.2005
27.01.2005

Ondra
Mám vyhlídnutý fáčko. Kamarád má spzky a papíry od jeho bouračky, takže na to bych mohl hrát, ale v příapdě, že by se mi někdo pocestě koukal pod haubnu na numerka, tak bych byl jaksi v kaďáčku. ALe mě tak ani nejde o jakoukoliv silnční kontrolu po cestě. Jde mi jen o to, jestli když pojedu přes hranice s fáčkem, tak po mě nebudou chtít nic víc než pas... Protože, kdo by čóroval v Německu Favorita... Favoritů jim tam musí jezdit každej den hafo.
15:28:05
27.01.2005
27.01.2005

Kočislav
Já si myslím, že pokud budeš mít od toho auta normálně doklady potřebné k řízení (ORV, zelená karta) tak asi nikomu nic není do toho, kam s tím autem pojedeš a jestli se někdy vůbec budeš vracet. Nanejvýš můžou zkontrolovat, jestli to auto není kradené a pokud není, tak si myslím, že zbývající podmínkou už jsou jen řádné německé SPZ a německá TK.
Ty, kdybys jel do Německa, taky nemusíš mít platnou nějakou jejich TK.
Ale jen pro zajímavost, to máš vyhlédnutou nějakou konkrétní škodovku nebo tam pro to pojedeš "na blind". Předpokládal bych, že tam těch škodovek moc nejezdí.
Ty, kdybys jel do Německa, taky nemusíš mít platnou nějakou jejich TK.
Ale jen pro zajímavost, to máš vyhlédnutou nějakou konkrétní škodovku nebo tam pro to pojedeš "na blind". Předpokládal bych, že tam těch škodovek moc nejezdí.
15:24:32
27.01.2005
27.01.2005

Luděk
ošolicháš prdlačku,buď pojedeš legálně na německých značkách do ČR a pak je to úplně jednu,jenomže je otázka,jestli Ti někdo z německa nechá techničák a značky,když to bude muset v německu odhlásit a doložit,jak s tím autem naložil.Ještě je tu možnost ta,že si v německu vyřídíš převozní čísla na určitou dobu,což ovšem znamená,že zakoupené vozidlo musí mít platnou TUV (STK) a stojí to docela dost peněz (i času),pak bude auto napsané na Tvoje jméno,máš techničák a můžeš jet kam chceš.
nebo pojedeš z německa a českých značkách a budeš doufat,že Tě žádná kontrola nevyhmátne a nezjistí nesrovnalosti v čísle motoru a karoserie.
Nebo to auto bude v německu odhlášené,Ty budeš mít v ruce velký techničák s ustřiženým rohem a pak můžeš jet jedině na podvalníku.
nebo pojedeš z německa a českých značkách a budeš doufat,že Tě žádná kontrola nevyhmátne a nezjistí nesrovnalosti v čísle motoru a karoserie.
Nebo to auto bude v německu odhlášené,Ty budeš mít v ruce velký techničák s ustřiženým rohem a pak můžeš jet jedině na podvalníku.
14:56:58
27.01.2005
27.01.2005

Ondra
Nedávno to tu zase bylo, ale situace je pořád jiná a já už nic nevim. Chci si zajet pro Škodku do Deutschlandu. Nemožnost přihlásit auto starší deseti let mi to komplikuje, ale jen do tý míry, že bych si kvůli tomu kopil papíry a předělal číslo. Leč co mě skutečně trápí je to, že když to tam koupím, tak budu mít jen malý německý techničák, či jestli tomu říkají jako u nás osvědčení o registraci nebo tak něco. No a když s tím pojedu zpátky, tak co budou hlásit na hranicích a co budu hlásit já?? Že mám auto půjčený, že pojedu zpět do Německa nebo nějakou jinou píč***nu? :/ A co českej celník, nebude mu vadit, že nemám českou TK ? Prosím o radu, jak to všechno ošolichat.