Zadek škudky

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 11.02.2003 do 18.02.2003, založil/a
řadit dle data
22:47:18
18.02.2003
Bob
Přesně40
Akorát když vezu někoho kdo má ůžasný auto který suprově sedí a navíc ho posadim dozadu a ještě ktomu jedu trochu prasencky tak by mohli prdelej skřípat 100hřebíky (to je volnej překlad toho co mě bylo řečíno 40 40 ) přitom mě to vůbec nepříde jak sem na to zviklej tak si to vůbec neuvědomuju
20:52:22
18.02.2003
Dan
Úplně ejaculátní, že ?! 79
21:38:05
16.02.2003
Bob
Když tam dávám delší péra nebo podložky tak už předem musim počítat že se to nebude chovat jak kchar kterej má naopak péra zkracovaný
tudiž že to nebude sedět ale naopak
ale kdyř si na to zvykneš a výš co si stim můžeš dovolit tak se daj dělat věci 40 14
08:46:10
16.02.2003
Dan
No jasný, musí bejt tvrdčí tlumitše, jináč to může dělat blbosti a chovat se nemravně.
Ale na dělání ofrouda stačí klasický 79
09:48:20
12.02.2003
Luděk
Je pravda (a to jsem už psal několikrát),že jsem nebyl nikdy spokojený s vlatnostmi zadku po podložení (skákavost,tvrdost,zákeřn é chování),jde při tom asi taky o tvrdost tlumičů.Jinak bych možná prodal zadní péra z vlečky,jsou takový dost unavený,ale na normální kyvadlovku by byly cool.
09:37:15
12.02.2003
Engi
Muj nazor ? nezvedat - udelal jsem to 1cm podlozkou nad pruzinu a slo to okamzite dolu - chovalo se to jak nakopnuta koza - nestabilni proste hnus - radsi koupit novy origo pruziny a vpredu snizit. Pak to je chovanim naprosto nekde jinde. 4
09:02:06
12.02.2003
Luděk
V každým případě je nejjednodušší podkládat horní uložení pružiny mezi kastlí,stačí jenom kroužek a delší osmičky šrouby na uchycení,nepotřebuješ prodlužovat tlumiče a vůbec takový hovadiny a péra máš v origo uložení,vlastně se změní vzdálenost mezi kompletním uložením pružiny a karosérií,podle mě je dost tak 1,5 cm,ale záleží na rozcáplosti.
07:03:59
12.02.2003
wekky
Není to nízko proto, že jsou už unavené pružiny? Jak je vytáhneš, tak je schválně změř a porovnej s údaji pro nové. Na mém voze byly za těch 20 let zmáčklé o 30mm. Po montáži nových z rapida se zadek zvedl o 45mm oproti původnímu stavu (je tu rozdíl mezi pružinami rapidXgarde).
Jestli není jednodušší vyměnit péra a nezabývat se nějakým podkládáním....
21:19:32
11.02.2003
Dan
Ozvi !
Ať víme, jak to vypadá a jak to dopadlo.
20:55:07
11.02.2003
BazyPv
Hmm......
No ja mam predek seriovej :) .... zatim
Zkusim 2,5 ...... uvidime .... pak se ozvu
20:48:54
11.02.2003
Dan
Tuner#2 měl vzadu 1cm podložky a auto bylo cca v rovině (zkrácený přední péra).
Jukni do galerky, jak mu to vypadalo.
20:47:17
11.02.2003
Dan
To je asi tak akorát.
Dyť zkus.
Ale bacha - ty péra tam pudou o něco hůř. My sme je svazovali drátama. Možná budeš muset taky trošku.
20:38:51
11.02.2003
BazyPv
No ja sem uvazoval o gumách nahoru.
O vikendu to testnu :)

Jo a kolik je to tak dobry zvednout ? (jasne vec nazoru)
Zkusim 2,5cm.

20:12:59
11.02.2003
Dan
Už zas..... 18
My máme M-ko zvedlý díky pružinám z Rapida. Tlumiče sme nechali původní. Ty to jakoby eště podržej, aby to nešlo eště vejš a neudělalo to "tatrofku" (kerou to stejně bude dělat, tak jako tak)
Podložky se dávaj nahoru, dolů, ze silonu, z duralu, z oceli, z tvrdý gumy, jak libo. Nahoru to je lepší. Nebo se taky daj prodloužit ty vrchní hrnce uložení pružin.
Co se týká chování, ta naše neplave, až mě přeqapilo, jak se to chová mravně. Pokud nesnížíš přdek, je z toho celkem ucházející terénní vozidlo. Drhnutí vanou nebo čimkolif se už nekoná.
Sjíždění gum do krajů sme zatim nepocítili. ("V" efekt - obyčejná kyvka)
Jiží ocaď z galerije má péra z Rapida na kyvce, Bob má 3,5 cm podložky ze silonu dole + pozměněný uchycení pružin.
Taxi o tom udělej vlastní názor.
19:59:34
11.02.2003
BazyPv
Zdarec kuciii !!
Potrebuju zvednout zadek svoji skudky..... 120L.

Muze mi nekdo osvetlit problematiku podlozek pod pruzinama ?? ... (davaj se i nahoru ?)

Zajimaly by me hlavne zkusenosti typu kolik podkladate, z ceho je mate delany a nejaky miry apod.

Diix

Extreme Tyres