skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1203
prohledat
153 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 12.09.2009 do 21.10.2009, založil/a myschaak AZNP K.Hora
10:19:23
14.09.2009
14.09.2009

Labros
-> darklord: to máš pravdu, ale ještě před GLi se vyvážely stodvácy se sedrem a katem ;) To vstřikování bylo až ke konci výroby, zatímco škodovky se do Kanady vyvážely dlouho.
10:17:39
14.09.2009
14.09.2009

darklord
-> Labros: pokial viem tak sa s katom vyvazalo GLi cize ziadny SEDR. A 1203 sa myslim tiez ku koncu byroby montovalo so vstrekovanim, takze to EURO2 mozno nebude az taky kec
10:03:43
14.09.2009
14.09.2009

Labros
-> zidlik: nevim, jestli to může plnit Euro 2, ale oni i 120ky vyváželi do Kanady s neřízeným katalyzátorem a SEDRem, takovej katalyzátor je docela náročnej na výrobu a musí být co nejblíž k motoru, ale vyrobit se dá, ale moc dlouho nevydrží, zvlášť když motor spaluje olej a jezdí na sytič...
09:54:54
14.09.2009
14.09.2009

zidlik
-> Kaprof-Los Koramos: stejně nechápu jak může 1203 motor akorát s katalizátorem splnovat euro 2
09:36:56
14.09.2009
14.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> zidlik: no na dnešni denni ježděni nesmysl ovšem kempingovku nebo 69ku by\ch si nechal libit.-)
09:24:18
14.09.2009
14.09.2009

zidlik
nevěřim ted to čtu www.1203.cz/ už od 140tisíc...si jí asi koupim

09:21:32
14.09.2009
14.09.2009

zidlik
-> David29: nechápu jak si to vdnešní době může někdo koupit
-> Gryzly: to by mě zajímalo co to stojí když se stim takhle prcaj ručně

07:38:03
14.09.2009
14.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29: neznalost neomlouva

19:53:41
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: Tak to slyšim prvně..
19:46:20
13.09.2009
13.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29: no prostě to obnovovali jako 120ky.-)pak do ni cpali i vW motory a prevodovky peugeot:-)
19:42:53
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> havlik: Nevěděl.. vim jenom to co sem viděl. O 1203 se nezajímám...
19:41:45
13.09.2009
13.09.2009

havlik
-> David29: ale tak určitě si věděl že se dělaly verze se 4 pístama a dvouma posilovačema a válcema a pak s jednim eště větším:) bylo i jiný ovládání plynu a vůbec:)
19:40:30
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> havlik: Lištičky vim, to jsem viděl... ale ty tapece nevim :)
19:38:40
13.09.2009
13.09.2009

havlik
hele to máš jak u trosek:) základ furt stejnej ale brzdy, řízení( si nejsem jistej ale mam za to že ty novější už taky měly hřeben ale to bych kecal) a převodovky se taky měnily:)
19:37:24
13.09.2009
13.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29: no tak rekněme že mezi tiskarnou a oužou (79) je tech technickej rozdilu minimum.. 25 let na tom samym principu to je zvlaštni.o) ale na druhou stranu je to jednoduchy a proto je to i dnes jeden z nejrozširenejšich typu na silnicich..

19:36:41
13.09.2009
13.09.2009

havlik
-> David29: Ty woe nevim nekoukal sem na štítek. Ale nevim na co se ptáš jestli na ty lištičky nebo na ty tapece?:)
19:35:48
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> havlik: Tak tohle slyšim prvně... co je to za rok?
19:34:11
13.09.2009
13.09.2009

havlik
-> David29: tam záleželo podle výbavy kamarád tedka koupil 1203ku má to hliníkový ozdoby po celym exterieru tapece na dveřích to má normálně ze stejnýho matroše jako 120tky i velmi podobné vyšívání.
19:32:10
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: Mezi 1000 a 120? Posilovač brzd, řízení, brzdy, bezpečnější karoserie, bezpečnější a příjemnější interiér.. je toho dost
19:30:26
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: Uznej sám, že 742 byly krapet jinde.. neměly papírový výplně dveří a plechovej interiér... ale zase je fakt, že 742 neni narozdíl od 1203 užitkový auto..
Jinak na 742 mám obdobný názor... koníček hezkej, ale třeba děti bych do toho auta nikdy nevzal.. jinak prdel ve škodovce bych si vozit už nemusel, ale na moje nároky bohatě stačí, navíc to neni tak nudná jízda jako v autě, který má každej..
-> Kaprof-Los Koramos: Dobře, to máš pravdu... ale rozhodně já záchranář nejsem-)
Jinak na 742 mám obdobný názor... koníček hezkej, ale třeba děti bych do toho auta nikdy nevzal.. jinak prdel ve škodovce bych si vozit už nemusel, ale na moje nároky bohatě stačí, navíc to neni tak nudná jízda jako v autě, který má každej..
-> Kaprof-Los Koramos: Dobře, to máš pravdu... ale rozhodně já záchranář nejsem-)
19:27:44
13.09.2009
13.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> havlik: tak jasny že to je sračka jen nevim co je tak prevratnyhpo mezi 1000 a 120



19:26:51
13.09.2009
13.09.2009

havlik
-> Kaprof-Los Koramos: tak ono když to auto mělo projít zásadní modernicí někdo kolem roku 1980 ke kterýmu nikdy nedošlo:)
19:24:52
13.09.2009
13.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29:
A co na ni byl Omyl smím li se zeptat a co nebyl omyl na škode 120?
nejak se do tech svejch hamotin zamotavaš:o)
Jinak si tě dovoluji opravit zachranaři existuji presny pojem je zdravotnicky zachranař- bud SŠ či VŠ
vzkazuje zastupce naměstka MZ a letecky zachranař s 25 letou praxi
-muj Otec..



Jinak si tě dovoluji opravit zachranaři existuji presny pojem je zdravotnicky zachranař- bud SŠ či VŠ



19:24:17
13.09.2009
13.09.2009

havlik
-> Gryzly: dieslovejch bylo strašně málo a byly to mam za to 1.9 z feldy
19:23:59
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> Gryzly: To je dost možný, to uznávám-)
19:22:14
13.09.2009
13.09.2009

Gryzly
-> zidlik: Dávali se tam snad nějaký francouzký benzínový motory a pak se dělal i Deisel
-> David29: To že to nechytá a je razavý, je asi proto, že to jezdilo ve firmách a jezdil s tím kdo měl ruky, a podle toho se k tomu i chovali, málo která z nich má najeto mín jak 200 000 km.
-> David29: To že to nechytá a je razavý, je asi proto, že to jezdilo ve firmách a jezdil s tím kdo měl ruky, a podle toho se k tomu i chovali, málo která z nich má najeto mín jak 200 000 km.
19:20:25
13.09.2009
13.09.2009

havlik
-> David29: tak ono to stavěl z origo dílů eště z tazu a tedka už mu prostě došly
19:19:36
13.09.2009
13.09.2009

David29
havlik 13.09.09 19:18:07 napsal:
→ zidlik: kvůli neschopnosti dodržet záruku:)

→ zidlik: kvůli neschopnosti dodržet záruku:)

19:19:24
13.09.2009
13.09.2009

havlik
Jinak pokud je to 1500 at 4q či 5q tak to šupe parádně jako nejni to žádnej závodák ale stačí to.
19:18:07
13.09.2009
13.09.2009

havlik
-> zidlik: ofiko se snad dělali do roku 98 furt v TAZu ted to dělá Ocelot na zakázku z nových dílu teda mam za to že už s výrobou skončil kvůli neschopnosti dodržet záruku:) ale skoro celý auto už je tedka zvenku laminátový:)
19:15:36
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> zidlik: Oni ji snad dělal nějaký fanatici na zakázku nebo co... možná ještě dnes..
19:14:48
13.09.2009
13.09.2009

zidlik
-> David29: do kdy se 1203 vyráběla??kámoš má rok výroby 94 a splnuje to euro 2



19:14:12
13.09.2009
13.09.2009

David29
Zatim jsem neviděl 1203, která by měla jakkýkoliv plus - až na jednu, byla bez papírů a mohla se bez problému sešrotovat...
Žádná z nich nebyla ochotna rozumě chytnout, když si je naložil tak nejely.. nemluvim o tom že byly schnilý na prach a mělu nalítáno třeba pár tisíc kilometrů...
Žádná z nich nebyla ochotna rozumě chytnout, když si je naložil tak nejely.. nemluvim o tom že byly schnilý na prach a mělu nalítáno třeba pár tisíc kilometrů...
19:08:44
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: To zní trochu neznale-) Jelikož uzce spolupracujeme s HZS, včetně výjezdů... zrovna 10.10 máme nejspíš další stáž (to zn. že naše jednotka v případě výjezdu jede taky - a to na cokoliv), bych to teoretikem nenazýval... ale to je tady fuk. A když už, zachránář v ČR neexistuje... jsou jenom zdravotnící, policie a hasiči-)
Jinak ano, stejně jako řada 105-120... s tim rozdílem, že 1203 byl spíš omyl
Jinak ano, stejně jako řada 105-120... s tim rozdílem, že 1203 byl spíš omyl
19:04:54
13.09.2009
13.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29: hasič dobrovolnik
Ano Ano stejně jako řada 105- 136

Ano Ano stejně jako řada 105- 136

19:00:39
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: Z čeho soudíš záchranář teoretik?
JInak ano, v době krála Klacka to bylo dobrý auto... ale od tý doby se provoz na silnících krapet zrychlil, dneska už tyhle auta nestíhaj...
JInak ano, v době krála Klacka to bylo dobrý auto... ale od tý doby se provoz na silnících krapet zrychlil, dneska už tyhle auta nestíhaj...
18:51:38
13.09.2009
13.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29: jako musiš trošku zapnout mozek a uvedomit si v jaky todle auto vzniklo době.. jestli srovnavaš 1203 a furgona s Boxerem
a k těm sanitkam.. vim že seš "zachranar teoretik" ale ver že fot zažil 1203 jako rychlovky ještě spolu s Latvii atd.. a nikdy prej problem s rychlosti dojezdu nebyl..

a k těm sanitkam.. vim že seš "zachranar teoretik" ale ver že fot zažil 1203 jako rychlovky ještě spolu s Latvii atd.. a nikdy prej problem s rychlosti dojezdu nebyl..

17:17:13
13.09.2009
13.09.2009

Borin - Král tuzerů
Nwkt 12.09.09 20:18:23 napsal: Proč tam neni odtahovka?
Páč se nedělala sériově 


17:04:10
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> David.: Po Praze ne... ale po těch prdelích co jezdim, to neni problém potkat...
17:02:56
13.09.2009
13.09.2009

David.
-> David29: dnes už to moc jako sanitky nejezdí.A nesmíš na to koukat dnes,ale že v tý době to bylo prostě normální užitkový auto/dodávka.
16:30:23
13.09.2009
13.09.2009

David29
-> Kaprof-Los Koramos: Řekni mi, co je na tomle autě dobrýho? Dobře, možná nízká pořizovací cena a levná údržba... zkrátka jako škodovka-)
Auto čistě jako koníček, k nijakýmu užitku.. pořád jako škodovka...
Nedokážu si představit, že bych to měl naložit třeba dřevem a jet 100km... Bohužel, tyhle auta se objevují jako sanitky (počítám že jako převozky, nikoliv výjezdový)... můžu ti říct, že kdyby tohle pro mě přijelo, radši se převezu MHD...
Auto čistě jako koníček, k nijakýmu užitku.. pořád jako škodovka...
Nedokážu si představit, že bych to měl naložit třeba dřevem a jet 100km... Bohužel, tyhle auta se objevují jako sanitky (počítám že jako převozky, nikoliv výjezdový)... můžu ti říct, že kdyby tohle pro mě přijelo, radši se převezu MHD...
14:33:37
13.09.2009
13.09.2009

LiMaK - 742 forever
-> David29: souhlas....
sem to 3 roky služebne v praci ridil, bo s tim nikdo nechtel jezdit. a fakt sranda, když se s tim clovek naučí jezdit, tak celkem sranda...
ale po tech 3 letech už to bylo v tak dezolatnim stavu, jelikož šef do toho neinvestoval a mě už prestavalo bavit z vejplat sponzorovat služebaka...vono sice tesneni do karbu stali par korun, ale korunka ke korunce a ročně zjistíš, že udržení služebaka v pojizdnem stavu stoji mou soukromou penezenku par tisic.
Ale jinak souhlas Škoda 1203 je zajimavej stroj...
sem to 3 roky služebne v praci ridil, bo s tim nikdo nechtel jezdit. a fakt sranda, když se s tim clovek naučí jezdit, tak celkem sranda...
ale po tech 3 letech už to bylo v tak dezolatnim stavu, jelikož šef do toho neinvestoval a mě už prestavalo bavit z vejplat sponzorovat služebaka...vono sice tesneni do karbu stali par korun, ale korunka ke korunce a ročně zjistíš, že udržení služebaka v pojizdnem stavu stoji mou soukromou penezenku par tisic.
Ale jinak souhlas Škoda 1203 je zajimavej stroj...
13:26:58
13.09.2009
13.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> David29: ty seš fakt pako



13:10:13
13.09.2009
13.09.2009

David29
Auto krásný, ale ještě horší než Avie...
09:40:18
13.09.2009
13.09.2009

jarda.u1
-> myschaak AZNP K.Hora: Ja videl i sklapecku,ale bylo to domorobo.Fotku bohuzel nemam.
01:36:20
13.09.2009
13.09.2009

Matt-110Rten druhej
-> myschaak AZNP K.Hora: ááá ta první to je kráása



20:19:56
12.09.2009
12.09.2009

Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: hm twe dodneška na Vechlabajdu vzpominam sic velnik ale postavila celej barak Tazka stala za prd už..tu bych ani nechtěl:-)
20:19:08
12.09.2009
12.09.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: borin jim asi nedal autorský práva na odvysílání

20:18:34
12.09.2009
12.09.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof-Los Koramos:
jsem byl u kamaráda dneska a ten jí má na zahradě tak jsem se kochal po netu no....

