skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor, hazi...
15:15:27
03.01.2005
03.01.2005

JirikXT
-> Herman: Tema svickama to asi stejne nebide, jelikoz jak rikam sem tam mel jednobodovy boshaky a stejny... Silentbloky jsou novy...
15:15:19
03.01.2005
03.01.2005

JirikXT
-> King2: dik skusim to...
14:50:01
03.01.2005
03.01.2005

Herman
-> JirikXT: a co treba silentbloky na motoru????tim si nejsem jistej... no a ty 4-bodove svicky??tam bych to asi hledal ja..........protoze vicebodove svicky jsou spis na skodu-prostredi ve kterem proudi smes je delany a prizpusobeny na jednobodovou svicku a kdyz tam mas vice elektrod,tak se tam ten proudici vzduch rozbiji uplne jinak nez jak to planoval vyrobce(overena informace),ale mozna se pletu.........
14:24:02
03.01.2005
03.01.2005

King
2 Jirik XT: Proste rovnou z plusu baterky to jde na pojistku (drzak na kabel) a pak na relatko v mot. prostoru (vedle relatka vyhrivani zadniho okna) a pokracuje na civku. rele je jednim vyvodem civky ukostreny a je ovladany 15kou od klicku (stavajici kablik k zapalovani). Na tribodaky bacha vetsinou maj integrovanej odrusovaci odpor (jsou na auta se zapal. listou) a to jiskre moc neprida.
13:33:45
03.01.2005
03.01.2005

JirikXT
-> Martin: No me prave nekdo rikal ze to maze tak na 20% tak sem se radsi zeptal... Takze rikas krapet nad ryskou OK...
13:22:16
03.01.2005
03.01.2005

Martin
-> JirikXT: Nevim presne, cim vsim se to mazani lisi, ale asi hlavne ve vane a sacim kosi. Pokud vymenis zminene soucastky za 120cove, tak to bude fungovat. Ja jezdim take s Fa vanou a je potreba akorat hlidat hladinu oleje kus nad horni hranici merky a je to v pohode. Nekdy to muze zlobit, ze pri prudkem rozjezdu/brzdeni popr. pri prudkem prujezdu zatackou se muze ztratit tlak, ale to bys poznal. Maze to tedy rozhdne stejne jako 120ca.
12:59:50
03.01.2005
03.01.2005

JirikXT
A chtel sem se jeste zeptat... Slysel sem totiz ze kdyz se dava motor z fava do skudky tak by se mela dat vana ze 120 a mazani dole taky... Kdyz se tam prej necha origo favo tak to mnohem min maze... No a ja tam mam vanu z fava a tim padem asi i mazani... A jestli nekdo vite cim se to lisi?? Myslim mazani z fava a z skodovky... Diky
12:41:07
03.01.2005
03.01.2005

JirikXT
-> King2: Mno rizdelovac sem zrepasnul... Mam tam favo rozdelovac a delalo to i stim predtim... Svicky sou tam ty ctryrbodovy,ale je mozny ze to dava fakt malej proud to sem nezkousel urcite to vyzkousim... A jak je to napojeny rovnou na to rele prosim te:)??? ETZtkou to asi nebude protoze to delalo i pred tim, civkou taky ne zkousel sem uz 3 a mam tam ted z fava civku ta je prej lepsi... Vicko,palec, kabely mam novy, krom svicek,ale zkousel sem tam uz nejaky novy boshaky a delalo to taky... Takze jeste zkusim to napajeni, protoze moje elektrika v aute je stejne nejaka divna...
08:27:21
03.01.2005
03.01.2005

King
2 Jirik XT: Skubani je na 100pct diky nedostatku energie pro zapaleni chudsi smesi. Ani ETZ z fava si stim nemusi poradit. Co treba volba svicek a nastaveni jejich mezery? Favozapalovani taky dost pomuze, kdyz je krmeny kratkou cestou pres rele rovnou z plusu baterky, nez stavajici pulkilometrova trasa pres klicek a pojistku. Rozdelovac mas novej nebo nejakou ojetou vrazdu? Viko rozdelovace novy? Zkousel jsi uz na zkouzku vymenit samotny ETZ ci samotnou civku - ETZ i civka muzou bejt "nakopnuty" tzn. tak nejak fungujou, ale v meznich podminkach nedokazou dat potrebnou energii jiskry. Velkej predstih pro dany otacky to muze delat taky.....a ted si vyber :c)
22:39:54
02.01.2005
02.01.2005

JirikXT
Kabely sou novy a delalo to i stema starejma ktery byly taky novy, zapalovanim to nebude, karbec nejni sestelovanej to je fakt,ale ze bych byl takovej machr a sesteloval vsechny karbecy co sem tam mel,tak aby cukali ve stejnech otackach to je taky divny, ovsem nekdy sem sikulka...:))
21:48:38
02.01.2005
02.01.2005

JirikXT
-> Samantus: Zapalovaci kabely jsou novy... -> remix: tak tak

21:45:20
02.01.2005
02.01.2005

REMIX
-> Martin: Však psal že to dělá při jizdě i na volnoběh při těch určitých otáčkách

21:40:45
02.01.2005
02.01.2005

Samantus
-> JirikXT: zkus este prekontrolovat zapalovaci kabely
21:40:12
02.01.2005
02.01.2005

Martin
-> JirikXT: Jo ještě dotaz, hází to i na volnoběh, když auto stojí ?
21:38:59
02.01.2005
02.01.2005

Martin
-> JirikXT: Asi bych být tebou zkusil následující postup.
1.změřit ty tlaky
2.nechat seštelovat karbec na emisích a zkontrolovat zapalování, jestli je na všech svíčkách stejnej proud
1.změřit ty tlaky
2.nechat seštelovat karbec na emisích a zkontrolovat zapalování, jestli je na všech svíčkách stejnej proud
21:33:30
02.01.2005
02.01.2005

JirikXT
-> Martin: Dela to i pri jizde i na volnobeh v tech otackach... Mam snzenou hlavu s vetsima kanalkama,vacku 280, ale tim to asi taky nebude jelikoz sem tam mel jinou hlavu a standart vacici a delalo to taky... Proste to vypada ze je to nevyvazeny, jen mi nejde dohlavy jak se to mohlo stat... Jeste sem slysel neco o tom ze by mohli byt ruzny tlaky ve valcich,ale krouzky jsou taky novy,jedine ze by vlozky byly nejakydivny,ale to by to zase zralo olej a olej to nezere,tak fakt nevim... Jeste se mi deje taky takova vec... Kdyz sundam vicko na olej a cuchnu si k tomu oleji tak jako by byl cejtit po fridexu,ale voda v oleji nejni,tak nevim jestli je to normani nebo ne... Je vtom zakopanej pes a ja ho nemuzu najit...

21:09:00
02.01.2005
02.01.2005

Martin
-> JirikXT: Ještě dodej, co máš za úpravy na motoru. Dělá to jenom při jízdě, nebo i na volnoběh ?
20:58:03
02.01.2005
02.01.2005

JirikXT
A tak me napada jestli by to nemohlo byt nejakym zpusobem predstihem jelikoz mi klepou ventily, ovsem ten predstih je nastavenej pomoci strobace,jak nejlip muze byt, jinak to moc nejede kdyz sem zkousel natavit jinej...
20:55:51
02.01.2005
02.01.2005

JirikXT
-> Samantus: A cim by ten nepravidelnej chod mohl byt zpusebenej... Kdyz si vezmu ze sem tam mel klasicky skodovacky zapalovani a ted tam mam favo zapalovani a dela to stejne tak tim to asi nebude, karbecem to taky asi nebude jelikoz sem tam mel asi 4 druhy a bylo to stale stejny, hlavu sem vymnenil a ventily taky, vse je po GO, takze nevim,... Setrvak nejni stocenej a tudiz by to tim taky nemuselo byt,ale clovek nikdy nevi... Ptam se jelikoz ho chci nechat vyvazit,ale aby to nebyly zbytecne vyhozeny prasule... To hazen nejni zas nejak desny a je to jenom kdyz jedu v tech dotycnech otackach na pul plynu a sudlacka... Jinak kdyz krapet zavodim tak vubec nic nepoznam... Poradte borci

17:48:40
02.01.2005
02.01.2005

Samantus
nebo ma nepravidelnej chod v tom pasmu co si popsal:-)
17:12:06
02.01.2005
02.01.2005

DOOlittle
tym ze je vyvazeny ......... ale spatne



17:01:02
02.01.2005
02.01.2005

JirikXT
Zdravim veschny, chci se zeptat, cim by to mohlo byt kdyz motor v urcitejch otackach(2000-3000) hazi(jako kdyby byl nevyvazenej), ale vemte v potaz ze je vyvazenej, cim jinym by to jeste mohlo bejt...?? Diky:)))