skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kotouče
21:46:48
12.01.2005
12.01.2005

Saky
no me je to jedno samotny kotouce jsou za 3200,- klidne ti je necham samotny
21:05:15
12.01.2005
12.01.2005

Fifa
-> Saky: Dobý díky, takže je to jasné. A nenechal bys samotné kotouče?Zbytek není až tak problém dovyrobit a poshánět.
16:30:41
11.01.2005
11.01.2005

Saky
z jeho lonskeho ceniku (cena distributorska/cena zakaznicka/cena zakaznicka s DPH) je rozsirovaci sada na 4pisty (794,937,1143) a brzdovy kotouc jeden kus (1469,1733,2114) takze sada rozsirovaci plus dva kotouce s DPH z jeho ceniku je za 5371 pro normalniho zakaznika a pro distributora je 3732 bez DPH.. moje cena je 3500 za komplet a nabizim Bremba a ne odlitky z noname slevarny..
16:20:45
11.01.2005
11.01.2005

Fifa
-> Pilot 105: diky
-> Saky: Nevis kolik chce Kábrt za chlazené kotouče? Nemám to k němu až tak daleko.
-> Saky: Nevis kolik chce Kábrt za chlazené kotouče? Nemám to k němu až tak daleko.
15:44:14
11.01.2005
11.01.2005

Pilot 105
-> Fifa: Tak jsem se byl zaptat u náš ve značkové prodejně Feroda ( 30133 Plzeň, Černická 1, tel./fax: 377221922) a bylo mi řečeno, že Ferodo jiné než klasické kotouče neprodává (ani vrtané ani vnitřně chlazené), prostě pouze klasické za ceny 120kové cca 300,-/ks, 130kové cca 400,-/ks. Kábrt má stránky v rekonstrukci www.mari-design.cz/, takže pouze tel. dotaz, kotouče od něj prodávají rebelové www.rebelweb.wz.cz/shop.h
tm, ale není mi známa značka (původ) kotoučů, nebo od Sakyho skoda-upravy.wz.cz/main/i
ndex.php?co=16, který prodává Bremba, což si myslím je záruka kvality.
22:33:43
10.01.2005
10.01.2005

Fifa
Dotaz: Kolik chce Ferodo za vnitřkem chlazene kotouče od Mari Designu? Nebo kolik chce rovnou Kábrt? Nějak to nemůžu najít.
02:49:43
10.01.2005
10.01.2005

Pilot 105
-> Rousi: Koupil jsem je v Elitu v Plzni, dokonce je měli skladem.

17:15:10
04.01.2005
04.01.2005

Saky
413,- to jde.. ja vim ze je maji v elitu a tam stojej asi 970 bez dane.. nerikam ze se nedaji sehnat levneji i primo v elitu ale tohle je jejich bezna cena.. nebo ze by to bylo za par? ja je tam nikdy nekupoval.. ale vetsinu cen co maji v katalogu je za kus...
15:34:54
04.01.2005
04.01.2005

Rousi
-> Pilot 105: hmm, mozna by byl tvuj prispevek zajimavejsi, kdybys napsal, KDE jsi je koupil.
10:13:38
04.01.2005
04.01.2005

Pilot 105
Tak jsem sehnal Bremba za 413,-/ks.
18:35:44
03.01.2005
03.01.2005

Saky
prekvapil cim? tim puvodem kotoucu? to si muzes sam overit .. jinak to co popisujes ma za nasledek desticka a ne tenhle kotouc.. nicmene jsem se nikde nedozvedel co mas za auto (erko) ale ne co za motor? a kolik si tech kolecek v tom moste jel? pokud jedno dve kolecko na nejakym srazu a nebo treba deset kol? ono lepsi na porovnani nez mosteckej okruh kde treba se seriovou skodovkou projedes skoro vsechny zatacky naplno bez brzdeni je nejaka serpenita cesta z kopce kdyz ji jedes na plno.. ale osobne si myslim ze ten kdo tvrdi ze mu neuvadaj seriovy brzdy na skodovce nikdy nejel naplno-) ale nejsem tady abych se hadal.. ja proste srovnavam brzdy z druhym autem ktere ma 200koni a chci aby to bylo srovnatelne.. a reci typu je to zbytecny a nebo serie staci jsem slysel hodne ale lidi co zacnou brzdama pribejva.. a ja jen rekl jakej je puvod techhle brzd a jak udelat ty same za polovicni penize, ale kdo chce podporovat sit distributoru a kazdemu prihazovat po petistovce necht tak ucini.. ano ty desky jsou hodne znat, ale je to nesrovnatelne... porovnavej vrtany brzdy na seriovejch deskach se seriovou brzdou ja tvrdim ze v extremu to bude stejne a tedy z funkcniho hlediska je to vyhozeni penez.. ovsem jde tady taky o esteticke hledisko a vrtane vypadaji o hodne lip.. ale na webu je mraky fotek ze zavodu atak jak vrtane kotouce mohou taky prasknout.. nicmene kazdej je plnoletej a kazdej si udela svuj nazor a je jedno jestli je spravnej tvuj nebo muj..
14:48:42
03.01.2005
03.01.2005

Eidy
-> Saky: Tos mě trochu překvapil. Každopádně to s DS2000 brzdí líp než série a rozhodně nehučej. A ani při náročnejch podmínkách se mi nezkroutily (mosteckej okruh) a že už dost smrděly. Nechci tě přesvědčovat, já jen že se neděje nic z věcí tebou popisovaných.
17:20:36
02.01.2005
02.01.2005

Saky
proc jakej ma prumer feldovej kotouc? ten je skoro stejnej pokud bys touzil po presnem rzmeru muzu zjistit.. ale k cemu? ke 4pistu to pouzit nejde je nizkej..
01:24:11
02.01.2005
02.01.2005

Pilot 105
Jasně, extrémy znám, už jsem viděl, že kotouče svítili jak byli žhavé (v noci to bylo krásně vidět), ale mě jde o běžnou provozní teplotu.
18:33:53
01.01.2005
01.01.2005

gim
i kdyz todle byl uz vazne extrem...
18:31:32
01.01.2005
01.01.2005

gim
rek bych ze to bude celkem dost pres sto stupnu, se strejcem sme testovali megana kupatko a hlinikace mel tak rozpaleny ze kdyz se na ne kapla voda tak se pekne rychle vyparila...
16:56:51
01.01.2005
01.01.2005

Gryzly
-> Pilot 105: Pracovní teplota? Já už se o kotouč a o disk spálil.
18:35:23
31.12.2004
31.12.2004

lubosgls
a jakej ma prumer feldovej kotouc??
18:34:04
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
Takže ty myslíš, že se budou také kroutit. Co se týče uhřátí brzd, zatím jsem to nikdy nepozoroval, až na jednu vyjímku, to jsem sjížděl ze Svatoboru (u Sušice), to brzdy smrděly, ale to bylo extrémní převýšení na 2 km asi 350m. Nahoru jsem jel jedna max. za dvě. Je mi jasné, že Bremba se nebudou lépe chladit než Lucasy, ale mohly by být z lepšího materiálu a lépe vyrobené, takže budou lépe reagovat na teplotní výkyvy, ale to jsou jenom moje doměnky.
Jaká je vůbec pracovní teplota brzd?
Jaká je vůbec pracovní teplota brzd?
18:09:11
30.12.2004
30.12.2004

Saky
no tak oni vrtane ani frezovane nejsou schvaleny taky tak je to prast jako uhod.. ono ani kdyz si koupis od Bremba tak nebudou taky vyrazne lepsi.. proste je uhrejes taky pokud budes chtit proste ta hmota je moc mala aby se stacila chladit.. treba felda ma srovnatelny brzdy akorad misto 9mm kotouce ma 11,5mm (aspon myslim) a tam uz je prehrat da trosku vic prace-)
17:59:44
30.12.2004
30.12.2004

sep
s tím vrtáním nevím,to mi u série přijde o hubu,ale frézování už by nemuselo být tak hrozné........
17:51:17
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
Je mi jasné, že nelze srovnávat normální kotouče byť vrtané s chlazenými ale bohužel nejsou schválené a navíc nechci s autem závodit, takže zůstanu u normálních kotoučů, pouze bych chtěl kvaliní, aby se nekroutili, neházeli apod.
17:20:56
30.12.2004
30.12.2004

Saky
no to se ptej tech co to delaji a nebo tech co to maji.. pokud te zajima muj nazor tak muj nazor je ze je to na nic.. -) resp skoro na nic.. muze to mit maly prinos ale taky naopak.. no asi se zlepsi o neco odvod tepla a budou se cistit drazky to je prinos ale podle me jen do te chvile nez se ty brzy ohreji a ohreji se skoro stejne rychle jako seriove ono kdyz ten kotouc ma 9mm tak to neni nic moc nikdy...a pokud je prehrejes tak takovejhle kotouc ti praskne podstatne rychleji viz nektere fotky na webu prasklych samodomorobo vrtanych kotoucu.. podle me pokud nestacej seriovy brzdy coz u skodovky pri ostrejsim stylu jizdy s lepsim motorem nestacej tak jedine kotouce vnitrne chlazeny ty jsou vlastne dva kotouce cca taky 9mm a mezi nima proudi vzduch tohle uz tak snadno neprehrejes.. kdyz jsem se kdysi zajimal o problematiku vrtanych kotoucu tak jsem to konzultoval s jednim technikem od Lucasu a ten tvrdl ze vyrobit to a nasadit do seriove vyroby je dost narocne na technologii a ze to delaji jen Zimmermani a Bremba coz je spicka ve svete kotoucu.. nicmene bezne se to dela na zavody.. jenze tam si clovek musi uvedomit ze to taky vetsinou co sezonu vyhodej a ne jezdit stylem ze si koupim kotouce vrtany serovky a ze je budu chtit vyuzit do posledniho okamziku (nez prasknou-) ja jsem jel s vrtanejma kotoucema asi dvakrat a silne me znervoznovalo to huceni pri brzdeni.. nicmene asi si clovek zvykne .. to je jen muj nazor tak si s toho preberte kdo chce co chce..
16:49:42
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
A k čemu je to vrtání vůbec dobré? Jinak jsem ve stádiu zjišťování, ve většině autodílů mi nabízeli pouze Lucasy. Poptám se po Brembo kotoučích a uvidím co zjistím. Děkuji ti za rady a názory.
16:33:52
30.12.2004
30.12.2004

Saky
no vzdyt to je prave ono.. nejdriv ti budou tvrdit ze je delaji a co je to za zazrak a jak to skvele brzdi s jejich deskama DSR2000 (nebo jak se to jmenuje) a pokud po nich chces videt pisemne ze je to homologovany a reknes jim ze na ne zavolas COIku za klamani zakaznika tak z nich vypadne ze je kupujou od Maridesignu-) u tohohle jsem byl osobne -) osobne kdyz uz bych chtel takhle vrtany kotouce ja bych to nechtel ani zadarmo.. ale to je fuk tak bych si koupil seriovky donesl je nekomu kdo ma treba CNC vyvrtavacku a takovejhle kotoucu ti navrta treba za 200ky kolik chces.. zaruku na prasknuti na to nebudes mit stejne jako u Feroda a usetris litr.. ale at si kazdej dela co chce.. jenom rada na zaver kdykoliv cokoliv kupujete poptejte se co a jak a zhodnotte situaci a porovnejte s alternativnim resenim ono je vetsinou levne reseni a drahe reseni pricemz drahe je vetsinou lepsi.. ale jsou i lidi kteri nabizeji levvne reseni obaleny kecama za drahou cenu .. ale jak rikam kazdyho vec..
16:18:25
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
Jj, to mě taky zarazilo, díval jsem se na jejich stránkách na výrobní závod a také nikde nepsali, že by vyráběli kotouče.
16:14:05
30.12.2004
30.12.2004

Saky
no asi proto ze jich nedelaj tolik.. a ani nevim jestli to jeste jde sehnat ale v katalogu jsou vedeny.. ono v dobe kdy byla na trhu skodovka tady zadne Brembo nebylo (tady v republice) takze vsechno delal Lucas takze treba taky proto.. nicmene zajimave ze treba na strankach Feroda na reklamnich materialech je vsude uvedeno ze Ferodo je vyrobce trecich brzdovych segmentu nebo neco v tom smyslu a nikde neni zminka ze dela taky kotouce-)
16:09:58
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
Mno, já mám značkovou prodejnu Feroda za rohem, tak se tam zajdu zeptat a uvidím. Proč jsou ty kotouče od Bremba tak drahý když na fávo stojí 400,-/ks.
15:57:42
30.12.2004
30.12.2004

Saky
ja nevim.. zavolej tam a zeptej se a taky se zeptej na homologaci co ti reknou-)) co ja vim tak kompletni zbozi od Maridesignu prodavalo Ferodo pridalo si 20pct navrch a vesele to prodavali.. ty chlazeny co prodavaj na skodovku plus ty vrtany jsou od Kabrta urcite akorad on nebo rebelove a cely jejich obchodni retezec je maji o neco levnejsi nez ferodo.. kdysy si tam ferodo na stranky dalo dokonce ze je to homologovany.. ale celkem rychle to stahli-) nicmene jestli jim budes volat tak se zeptej jaky jeste kotouce Ferodo dela.. to je taky zajimavy zjisteni.. -)
15:49:29
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
-> Saky: Já jsem u Feroda nějaké kotouče našel, nejsou vrtané a mají označení DDF 274, www.federal-mogul.cz/fcgi
/verso.fpl?fname=fer-... to jsou také Lucasy?
15:46:14
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
-> Saky: Ty mě nepřestáváš udivovat.

15:20:45
30.12.2004
30.12.2004

Saky
jenze ty kotouce nemaji s Ferodem nic spolecneho-) to jsou kotouce od Maridesignu a prodava je Ferodo.. homologovany to neni.. a ve skutecnosti je to seriovej Lukas prevrtanej a za 1300kc vyvrtat tech 50der to je slusnej kseft-)
14:46:34
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
-> eidy: A jsou schválené na škodovku?
10:41:45
30.12.2004
30.12.2004

Eidy
Mam vrtaný na škodu od Feroda jsem moc spokojenej. Stojej asi 1800 oba.
01:19:45
30.12.2004
30.12.2004

Saky
no to je primo na skodovku.. ale bezne je asi nesezenes..
00:01:28
30.12.2004
30.12.2004

Pilot 105
A to se vyrábí přímo na škodovku nebo se musí nějak upravit? Jinak cena super.

23:55:25
29.12.2004
29.12.2004

Saky
muzes koupit Bremba za cca 1100kc/kus-)
23:43:46
29.12.2004
29.12.2004

Pilot 105
Dají se koupit kotouče (obyčejné na 120ku, ne chlazené) jiné značky než Lucas. V diskusi na techwebu jsem četl, že nejsou nic moc kvalitní.