skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pořád nemůžu vychytat motor
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 12.12.2004 do 18.12.2004, založil/a Hanz - zrušená registrace
21:49:46
18.12.2004
18.12.2004

Hanz - zrušená registrace
Tak EZ už je v tahu a zpět ho nechci. Jedinej rozdíl kterej je teď poznat jsou horší první starty jinak paráda, trošku jsem si pohrál s nastavením atd. a jak píše Frolík pokud je vše jak má zapalování je k ničemu
19:50:20
14.12.2004
14.12.2004

Hanz - zrušená registrace
->Samantus: No vida další co je spokojen se zapalováním, nebo ne?
Co tomu bylo asi nevíš?
->PeterP136: Ten kondík jsem tam neměl asi je fakt problem v součástkách. Teď ho tam nemam ale už začínám pracovat na novém protože: Když byl motor studenej tak to ani trošku necukalo což se teď říct nedá, motor byl živější a hlavně stokrát líp to startovalo.
Jenže taky je fakt že jedno auto si s tím bručí super a druhé má problémy
Co tomu bylo asi nevíš?
->PeterP136: Ten kondík jsem tam neměl asi je fakt problem v součástkách. Teď ho tam nemam ale už začínám pracovat na novém protože: Když byl motor studenej tak to ani trošku necukalo což se teď říct nedá, motor byl živější a hlavně stokrát líp to startovalo.
Jenže taky je fakt že jedno auto si s tím bručí super a druhé má problémy
12:25:38
14.12.2004
14.12.2004

PeterP136
Podla popisu problemu ma Hanz problem s tym, ze bud samotne zapojenie je na draka, alebo aspon s pouzitymi dielmi je problem.
Najprv sa pozri, ci si pri zapojenom el. zap. odpojil kondenzator, ktory je origo pri rozdelovaci.
Ak si ho dpojil, tak potom ma uz len napada tolko, ze je na draka koncovy stupen v el.zap. Pravdepodobne to nestiha nabudit dostatocne cievku a tak je iskra od istych otacok len dielom nahody. Mozes skusit ako pokus ak uz nemas pri pouziti el.zap. vyradit predradny odpor na cievke (ak mas uz taku s predradnym odporom a este si ho nevyradil) a uvidis co to bude robit. Ak to nepomoze, tak este skus najprv spravne nastavit odtrh kontaktov a ak nic, tak laboruj s o 0,1mm mensim a potom vacsim odtrhom. Akurat pozor, lebo so zmenou odtrhu menis aj predstih. No a predpokladam, ze mas spravne nastaveny predstih. Pretoze pri vyssich otackach sa s el.zap. meni kusok prestih smerom nadol Proste to pali trochu skor, ale skodovka je v tomto ohlade dost benevolentna, takze tu by pes zakopany byt nemal.
Najprv sa pozri, ci si pri zapojenom el. zap. odpojil kondenzator, ktory je origo pri rozdelovaci.
Ak si ho dpojil, tak potom ma uz len napada tolko, ze je na draka koncovy stupen v el.zap. Pravdepodobne to nestiha nabudit dostatocne cievku a tak je iskra od istych otacok len dielom nahody. Mozes skusit ako pokus ak uz nemas pri pouziti el.zap. vyradit predradny odpor na cievke (ak mas uz taku s predradnym odporom a este si ho nevyradil) a uvidis co to bude robit. Ak to nepomoze, tak este skus najprv spravne nastavit odtrh kontaktov a ak nic, tak laboruj s o 0,1mm mensim a potom vacsim odtrhom. Akurat pozor, lebo so zmenou odtrhu menis aj predstih. No a predpokladam, ze mas spravne nastaveny predstih. Pretoze pri vyssich otackach sa s el.zap. meni kusok prestih smerom nadol Proste to pali trochu skor, ale skodovka je v tomto ohlade dost benevolentna, takze tu by pes zakopany byt nemal.
22:18:49
13.12.2004
13.12.2004

Samantus
-> King2: pamatujes jak si mi predloni (nebo loni, ted nevim) na srazu ve Skalici pomohl vyresit (vlastne vyresil) ten problem s tim startovanim??? tak tam bylo zapalovani z Amara, a krome toho problemu s tim startovanim (pri startovani pokleslo palubni napeti a "ETZ" nemakalo) sem s tim nemel problemy:-))) jinak subjektivni pocit??? nerekl bych, studenej motor bezel daleko lip a necukal, a to neni subjektivni, kdyz to cejtis jestli to cuka nebo ne...
18:19:03
13.12.2004
13.12.2004

Hanz - zrušená registrace
2 Saky: To ne myslim tak koem 4000(tedy to mi ukazuje muj točkoměr)
2 King2: Je to schéma z Amára jestli ti to něco říká jaké to je to nevím zdědil jsem to a jezdil jsem do teď. Teď už to je odpojeno a problém zdáse zmizl, ale je fakt že to začalo bejt línější(toď můj názor). A co dělá otáčkoměr to ti asi něřeknu. Ale když se mi stalo to samé-alespoň dle mé doměnky trochu dýl tak padaly otáčky dolu, ale to mi to úplně umřelo a nepálilo nic.
2 King2: Je to schéma z Amára jestli ti to něco říká jaké to je to nevím zdědil jsem to a jezdil jsem do teď. Teď už to je odpojeno a problém zdáse zmizl, ale je fakt že to začalo bejt línější(toď můj názor). A co dělá otáčkoměr to ti asi něřeknu. Ale když se mi stalo to samé-alespoň dle mé doměnky trochu dýl tak padaly otáčky dolu, ale to mi to úplně umřelo a nepálilo nic.
18:08:27
13.12.2004
13.12.2004

Pilot 105
-> CB: nemůže, ta funguje jenom v nízkých otáčkách a Hanz píše, že mu to škube ve vyšších otáčkách
11:25:56
13.12.2004
13.12.2004

King
2 Hanz: BTW zkousel to elektronicky zapalko uz odpojit (pokud to teda neni ETZ favo)? 2 CB: tezko :)
10:56:04
13.12.2004
13.12.2004

CB
Nemůže to dělat podtlaková regulace ?
10:47:33
13.12.2004
13.12.2004

King
2 Hanz: Nepises ale jaky zapalovani tam mas...V podstate neexistuje amaterska konstrukce el. zapalovani, ktera by nejak vyrazne zapalovani pomohla - ve spouste pripadu spis skodi - o subjektivnich pocitech uzivatelu EZ vime vse :) Jediny, co stoji za hrich je ETZ z fava......Co dela otackomer pri tom skubani?
20:36:19
12.12.2004
12.12.2004

Saky
cemu rikas vyssi otacky? na 8000 uz to dobre nefunguje-)
19:06:10
12.12.2004
12.12.2004

Hanz - zrušená registrace
Nemá někdo zkušenosti s elektronickým zapalováním? Nevím co se mi děje pod kapotou ale při vyšších otáčkách se to dusí a škube jako čuně. Nevím jestli to bude tím bastlem nebo něčím jiným. Vyměnil jsem už i rozdělovník(nějak se mi nezdál) pak chvilku pohoda a včera a dnes znova. Nevíte někdo o něčem neměl někdo stejný problémy.
To elektronický se mi moc vyndavat nechce jezdí to s ním opravdu živějc a lépe startuje no prostě je to s tím o mnoho lepší.
To elektronický se mi moc vyndavat nechce jezdí to s ním opravdu živějc a lépe startuje no prostě je to s tím o mnoho lepší.