
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volnoběh
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 07.12.2004 do 13.12.2004, založil/a Jiří Skalný
13:08:55
13.12.2004
13.12.2004

King
2 Samantus: Bohuzel nepochopili, jde o prilis komplikovany intelektualni humor :) Jinak k tvoji teorii: Volnobeh je na SEDRu spravne nastavenej, ze sroubem bohatosti smesi se nastavi maximalni otacky volnobehu = zhruba lambda = 1 cili zhruba ten samej princip jako pri nastavovani volnobehu LPG. Pri jakym koliv podstatnym naruseni tlakovych pomeru v sani (at uz ucpani nebo naopak netesnost) by meli volnobezny otacky spadnout, protoze se sice zvetsi mnozstvi vzduchu ktery jde do motoru, ale zmensi se podil benalu, takze lambda>1 cili chuda smes cili pokles otacek popr. zdechnuti 

21:44:10
08.12.2004
08.12.2004

Jiří Skalný
no zvisil sem volnobeh - lehce obohatil smes a skusil dotahnout ten sroub na tom sani a zda se ze to je mozna fuc... (ale to ze sem ji obohatil se mi neliby)
-> Samantus: kdyz sem pricpal sani vzduchu tak otacky se lehce zvisily... a kdyz jeste vic tak to přirozeně zdechlo :-)
-> Samantus: kdyz sem pricpal sani vzduchu tak otacky se lehce zvisily... a kdyz jeste vic tak to přirozeně zdechlo :-)
20:11:00
08.12.2004
08.12.2004

Samantus
a sami muzete usoudit ze kdyz nedrzi volnobeh znamena ze je asi nekde neco ucpany pac tam nejde vzduch, kdyby to prisavalo tak vylitnou otacky vejs a nejde to seridit...... viz ta derava hadice k posilovaci......
17:57:25
08.12.2004
08.12.2004

Samantus
-> lubosgls: -> King2: , vy ste to nepochopili?????:-)))))
vy ste brzdy:-)
ja se bavil o vzduchovych brzdach navesu myslim PANAV:-)))))
tzn, ze sem si delal prdel....
vy ste brzdy:-)
ja se bavil o vzduchovych brzdach navesu myslim PANAV:-)))))
tzn, ze sem si delal prdel....
16:08:40
08.12.2004
08.12.2004

Jiří Skalný
dekujji za rady du je otestovat...
10:17:23
08.12.2004
08.12.2004

Jirik - zrušená registrace
-> Saky: Já se jenom svíjím v křeči když představím dva kluky, jak jeden šlape na pedál a druhej klečí u zadního kola a poslouchá jak syčí vzduch. 

09:51:43
08.12.2004
08.12.2004

King
Mno, budeme verit, ze se Samantak opravi sam :) Membrana v posilovaci se da vyloucit napr. odpojenim hadice o posilovace a ucpanim. 90pct netesnosti ma svedomi hadice podtlaku, mnohdy jeste originalni a diky zubu casu derava jak reseto :) Opet lze diagnostikovat odpojenim hadice, tentokrat od saciho potrubi a ucpanim naustku na sacim. Dvakrat jsem uz resil i spatne tesnici naustek hadice - staci utahnout.
09:51:03
08.12.2004
08.12.2004

sep
-> Jiří Skalný: :posilovač funguje normálně?Pokud by někde ucházel mohlo by to být ono(jedna z možností je i ta membrána,která je v posilovači,případně napojení hadice na posilovač,je tam O kroužek).....další možnost netěsnost mezi karburátorem a sacím potrubím.....to by taky mohlo bejt ono.............případně sací a hlava ale to spíš ne než jo...
09:13:59
08.12.2004
08.12.2004

lubosgls
-> Samantus: v brzdovim valci je nejaka membrana??

00:07:56
08.12.2004
08.12.2004

Samantus
ja tam psal o membrane v brzdovym valci
00:07:24
08.12.2004
08.12.2004

Samantus
-> Saky: ja tam o posilovaci nic nepsal:-)
00:04:51
08.12.2004
08.12.2004

Saky
no posilovac bych chapal-) pak me jeste napadla sycici manzelka z bubnem rvouci pri ceste do porodnice-))
22:59:32
07.12.2004
07.12.2004

Samantus
-> Saky: vysvetleno v druhe polovine clanku, sice ne buben ale taky se to tyka brzd
22:56:34
07.12.2004
07.12.2004

Saky
nicmene me by to zajimalo-)
22:53:00
07.12.2004
07.12.2004

Samantus
-> Saky: nevzrusuj se uz sem to vysvetlil
22:52:30
07.12.2004
07.12.2004

Samantus
ja nastavuju volnobeh na +-900
22:52:28
07.12.2004
07.12.2004

Saky
co maj spolecnyho volnobezny otacky s brzdovym bubnem? -)
22:51:32
07.12.2004
07.12.2004

Samantus
pokud ti nedrzi volnobeh, tak Ti tam spis ten vzduch nejde, kdyby to nekde prisavalo tak budou vysoky a nejde to seridit, jedine rozebrat vycistit, nastavit "zakladni nastaveni" ser. sroubu a pak podle presneho otackomeru, ja pouzivam PU-140, nastavit volnobeh, sroubem pridavneho vzduchu a pokud je karbec ok, tak na emisich na to ani nesahnou...... Jinak pokud by to bylo brzdovym bubnem, tak bych to videl spis na prasklou membranu v brzdovym valci a pak ti nekde utika vzduch, ale to by bylo slyset pri vypnutem motoru... a rano by si musel dyl foukat pac by to bylo prazdny.....
22:44:45
07.12.2004
07.12.2004

Jiří Skalný
je to i klidně při zahřatem motoru...
22:43:52
07.12.2004
07.12.2004

Jiří Skalný
Nedržími volnoběžné otáčky, mam podezření na falešný vzduch ale brzd. bubnem to neni... kde jeste by to mohlo přisavat nebo nějaky jiny nazor? volnoběh mam asi 700 (aspoň tolik je na otačkoměru)