skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chladic oleje na sade
11:46:31
21.12.2004
21.12.2004

RadstaR
mel by nekto fotku takovyho plechu pro chladic ?
23:30:52
20.12.2004
20.12.2004

Tomáš SK
-> lubosgls: Mam teraz kupene nove 120ckove plechy, ten pre chladic som vyhodil, nevidim dovod, preco by sa nedali jednoducho upravit na pozadovanu funkciu 

19:11:41
20.12.2004
20.12.2004

lubosgls
-> Tomáš SK: tak ty plechy se tady docela lisia.), ten na chladak je otenrenej a nakonec se dava chladak ten bez je uzavrenej
18:38:07
20.12.2004
20.12.2004

Tomáš SK
-> RadstaR: Staci, ak v tom povodnom urobis nejake pekne otvory, pripadne aj deflektory. Tie plechy sa totiz velmi nelisia 

08:55:39
20.12.2004
20.12.2004

RadstaR
Aha, takze si musim sehnat ten plech :) Ok dik za info.
08:54:08
20.12.2004
20.12.2004

lubosgls
je tam jinej susplech a na konci toho susplechu je pridelanej
00:13:22
20.12.2004
20.12.2004

RadstaR
Me by spis zajimalo, kde ten chladic mate uchycenej/polozenej. Jelikoz jsem nevedel kam s nim, tak ho mam normalne polozenej na plechu co kryje zespoda prostor motoru a tam toho asi moc neuchladi :)
18:08:35
19.12.2004
19.12.2004

zde-sysel
lubosgl-beru ho a za kolik

16:41:47
19.12.2004
19.12.2004

Tomáš SK
-> sep: Ahoj. Ten olej sa vnutri chytal asi tak ako sa chyta svinstvo v telese kurenia, jednoducho si treba uvedomit, ze auto asi 16 rokov patrilo niekomu inemu a tomu na kvalite oleja a nejakej udrzbe nezalezalo. Tak, ako som ho mal ja namontovany, mozno chladil, neviem, budik na olej nemam. Ale keby si videl, ako vyzeral zvonku (a co z neho vyslo), hned by si ho smaril do smeti. Ani wapka by nepomohla. Naviac zacal pustat olej. Kedze tam idem liat polosynt. Valvoline a cez 6tis. tocit nemienim, je mi to tam asi na nic...
16:50:15
18.12.2004
18.12.2004

lubosgls
presne tak ja ho mam v planu priste taky sundat-> zde-sysel: jestli chces bude na prodej .) sus plech je trochu odhnilej tak ti ho ktomu potam dam jako bonus
16:48:05
18.12.2004
18.12.2004

sep
Pokud začne téct,sundat a zahodit,já svůj původní nechával cínovat,tlakovou zkouškou prošel,dal se do auta a zase tekl........když to udělal po třetí za sebou šel ven.......naštěstí jsem v mototechně koupil ve výprodeji novej i s hadicema ,takže je nějakej čas pokoj.Ale v okamžiku kdy začne téct jde z domu.....
16:41:00
18.12.2004
18.12.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
Já ho ze svý GLS teď při výměně vyndal - akorát problémy - v zimě se to vůbec neohřálo, teče z toho olej a navíc jezdím kvalitní olej Esso, takže není potřeba - toť můj názor a zkušenost.
16:31:06
18.12.2004
18.12.2004

lubosgls
tak si ho porid a az budes menit olej ho sundej s police a vycisti budes mit dobrej pocit, sep psal ze se vypoustet nemusi ja ho sundaval jednou kuli vycisteni a vyckrat uz do delat nebudu, protoze to nebude potreba
16:23:16
18.12.2004
18.12.2004

Pepino RS
-> lubosgls: ok !
16:17:06
18.12.2004
18.12.2004

zde-sysel
ovšem málo kdo tak dělá. já třeba ne
hermane musíme sehnad chladič oleje aby sme měly podle "lubosgls" víc práce


16:14:54
18.12.2004
18.12.2004

zde-sysel
Saky: má pravdu seriový auto se netočí v takových otáčkách .Proto jsou do závodních aut jinčí oleje jako třeba od castrolu RS .
lubosgsl: Ale můj názor je že chladič oleje v šáde bejt může ale taky nemusí a o práci navíc ,nikdy sem se jí nebál a myslim si že když máš šáde a věnuješ jí čas tak tě pár minut nikdy nezabyje ,aby si ten chladič vypustil a vyčistil.a jinak sama mladá boleslav doporučuje při výměně oleje propláchnout mazací soustavu speciálním přípravkem , takže ti to nic nezabere když to děláš podle postupu.
lubosgsl: Ale můj názor je že chladič oleje v šáde bejt může ale taky nemusí a o práci navíc ,nikdy sem se jí nebál a myslim si že když máš šáde a věnuješ jí čas tak tě pár minut nikdy nezabyje ,aby si ten chladič vypustil a vyčistil.a jinak sama mladá boleslav doporučuje při výměně oleje propláchnout mazací soustavu speciálním přípravkem , takže ti to nic nezabere když to děláš podle postupu.

15:58:45
18.12.2004
18.12.2004

lubosgls
-> sep: no on je stejne za tech x kilometru co se meni olej tak zasranej ze je lepsi ho pri te vymene vycistit tak uz je lepsi ho i sundat
08:02:51
18.12.2004
18.12.2004

sep
-> lubosgls: :ano,těch 0,3-0,5 l nic neudělá.....chladič se nesundává.....
06:51:17
18.12.2004
18.12.2004

Herman
takze kdyz si dam chladic oleje na sade tak si neprihorsim!!!ale mozna i prilepsim??prace navic mi nevadi....

22:31:00
17.12.2004
17.12.2004

lubosgls
-> Pepino RS: pokud vim tak byla rec o seriich
22:24:28
17.12.2004
17.12.2004

Pepino RS
-> lubosgls: zkus zvednou mazaci tlak a pak ti to bude nekde na 8000 davat tlak jako krava a uvidis co ti na to rekne starej chladic. zeptej se lidi co jezdej zavody a uvidic co ti reknou ! 

21:58:04
17.12.2004
17.12.2004

lubosgls
-> sep: kdo rikal ze jsem to nekde slysel , tak jsem to udelal jednoduse ja to jako kdyz menim olej tak v tom chladici ten starej necham?? a to ze vnem ho malo nejni
21:22:16
17.12.2004
17.12.2004

sep
-> lubosgls: :při výměně oleje že je potřeba z něj vylejt olej?a to jsi slyšel kde? nic takového se nedělá....
21:17:04
17.12.2004
17.12.2004

lubosgls
-> sep: no ja nevim treba je na to nejaka finta , ale je potreba znej vylejt olej takze vydelat
21:03:23
17.12.2004
17.12.2004

sep
-> Tomáš SK: : jo a pokud jde o umístění,tak je na 120 daleko lepší než na závodní 100vce,tady je skutečně náporové chlazení.....a ne nějaké hluché chytání podtlakového proudění
21:00:34
17.12.2004
17.12.2004

sep
-> Pepino RS: : no tak spíš než chladič možná 20 let stará hadice....
20:55:39
17.12.2004
17.12.2004

sep
-> lubosgls: : co je s tím při výměně oleje jako za starost navíc?
-> Tomáš SK: :to že zvenku rezaví je opravud velká vada a jak jsi myslel zevnitř chytalo svinstvo?
-> Tomáš SK: :to že zvenku rezaví je opravud velká vada a jak jsi myslel zevnitř chytalo svinstvo?
20:47:47
17.12.2004
17.12.2004

lubosgls
a proc by mel bouchat?? vyreznout ale bouchat? to taky jde .)
13:41:01
17.12.2004
17.12.2004

Pepino RS
dej ho tam a jednou az se ti roaviti kontrolka mazani tak to nic to ti jen ten chladic bouchnul , jak to skodovacky chladice umnej ! 

20:01:09
14.12.2004
14.12.2004

Saky
jenze srovnavat zavodni auto ktery se provozuje v rezimu otacek od 6000-8000 porad a seriovej motor na bezny jezdeni nelze.. klidne si ho tam dej motru samozrejme neuskodis ale na beznej motor to nema smysl.. akorad problemovy misto.. lepsi olej udela vetsi sluzbu
19:43:53
14.12.2004
14.12.2004

Tomáš SK
Mno, myslim, ze na zavodnych autach sa jazdi trocha inak nez za bezneho provozu (i v pripade, ze to vytacas). Ja som ho na rapide mal k motoru 120LS a teraz sme ho vyhodili, lebo sa vnutri chytalo svinstvo a zvonka to uz trocha hrdzavelo. Navyse si vsimni umiestnenie origo olej. chladica - tam toho velmi neuchladi. Nevravim, ze je to uplne zbytocne, ale nema to nejaky prinos - teda predpokladam, ze do motora nelejes Mogul ci Uniol od Maditu, ale nieco kvalitnejsie.
19:05:26
14.12.2004
14.12.2004

ok
Tak proč je asi do závoďáků dávají?? Oni ve škodovce taky nebyli blbí, takže ten chladič oleje tam není pro nic za nic. Rozhodně pomáhá k lepšímu chlazení motoru, co si přát víc?..
20:46:18
06.12.2004
06.12.2004

lubosgls
ja ho tam mam a je to spis na dve veci zasira se to rezavito a pri vymene oleje je o praci na vic, jak tu bylo receno dnes to uz ani nejni potreba
20:09:46
06.12.2004
06.12.2004

Dale_Estelle
Jak říká Saky - při dnešních olejích nemá chladič oleje vůbec význam - je z něj jen bordel.
19:05:33
06.12.2004
06.12.2004

Saky
v dobe mogulu MTcek a podobnejch oleju vysoke kvality to smysl melo dneska si muzes vybrat olej kterej maze i pri 150stupnich a takovou teplotu oleje v tom motoru nedostanes
19:01:02
06.12.2004
06.12.2004

Herman
vim ze se kdysi vyrabeli bezne seriove skodovky ktere mely chladic oleje a tak by me zajimalo zda jestli to melo nejaky vyhody a nevyhody(pomijim zavady typu,ze z toho unikal olej atd..)