-> Risan: opravdu moc díky za info...
shrnu celý článek:
jen me tato varianta auta zarazila... nevěděl jsem o ní.
1) variant fáček bylo hromada, ale jen jsem se chtěl zeptat, jaké všechny úpravy se dají vidět na silnici (opomíjím varianty v domácí dílně s rozbruškou) prostě kolik aut se vyrobilo v škodě auto a pak v autorizovaných dílnách... zda existuje ještě něco?
2)o Betě toho vůbec nic nevím, jen vím, že to mělo být auto sloučené dvěmi továrnami... a protože v tu dobu jel fávo z linek škody, předpokládám, že z něho bylo použito více jak jeden ND
3) co se týká tater, zatím tatrovky, co jsem viděl mají zpětná zrcátka s emblémem škody, neznám parametry ZR, zda mají shodné či ne uchycení do dvěří ale emblém tam je, a je trochu paradox mít auto, kde ze předu je vidět logo tatra a na bocich LaP je vidět logo škodovky... ale tím se nehodlám navážet do tatrovek, třeba jsem měl jen smůlu a viděl jsem jen ty špatné
4) no k velikosti kufru... já, když mám auto v garáži a potřebuji se dostat k 5-tým dveřím, neotevřu je úplně, mám prostor při otevření právě jen do toho plata... proto si myslím, že vzhledem k velikosti víka je to malé... a s lpg... ale díky za komentář. jinak asi k tomu asi co dodat
tedy
5) ač neznalý, musím poděkovat za slušný popis k tomuto autu, jsem o něco chytřejší...
ps. kde se dají nastudovat podobné materiály? nikde se k ničemu podobnému člověk nenachomítne, a přitom o nich víte... to mi je záhadou
