skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
sytič pomoc
10:42:20
07.12.2004
07.12.2004

King
2 Kocislav: neni od veci zkontrolovat, jestli je v plovakovce spravna vejska hladiny...
20:13:32
05.12.2004
05.12.2004

lubosgls
-> Tomáš: volny lanko nema na cukani motoru vliv, nejaka vule tomu nevadí 1-2 milimetry
18:03:31
05.12.2004
05.12.2004

Tomáš
Zítra se na to podívám, čerpadlo jsem neměnil, to fachá v pořádku. Může se to stávat kdyby bylo volnější lanko plynu? Myslím tím, že by v tom úchytu mělo určitou vůli.
22:40:14
04.12.2004
04.12.2004

lubosgls
-> Tomáš: nejlepe bude to zkontrokivat a uvidis je to jedna varianta klidne t oale muze byt necim jinym, membrana bude pravdepodobne v poradku jinak by ti tudma chcal bevzin dal tam ma byt pruzina a valecek
16:36:05
04.12.2004
04.12.2004

Kočislav
To Tomáš: Ten jev s cuknutím při výraznějším přidání plynu se stává známému poté, co vyměnil palivovou pumpu původní za favoriťáckou.
14:57:50
04.12.2004
04.12.2004

Tomáš
->lubosgls: No tak bude stačit to zkontrolovat a popř. vyměnit? Já myslel, že to je horší.
13:10:17
04.12.2004
04.12.2004

lubosgls
-> Tomáš: nee tam nejni co dlouho stelovat, tak to vypada zeje nefunkcni ta pumpicky ty priznaky tomu odpovidaj
12:31:49
04.12.2004
04.12.2004

Tomáš
Já jsem teď na emisích byl a nic neseřizoval, jenom to vytáhl na zvýš. otáčky a vypnul to. Bylo to asi pět minut. Myslel jsem, že tam bude dlouze štelovat ale nic. Napsal papír dal nálepku a já jenom čuměl.
12:02:20
04.12.2004
04.12.2004

lubosgls
-> Tomáš: mno tam nejni co pos... protoze samotnej karbec se nerozdelava, kdyz rozdelas tu pumpicku v provo v zaru 4 srouby skouknout membranu pruzinu jestli tam vsechno je, ale seridit to kazdopadne chce
02:49:14
04.12.2004
04.12.2004

Pilot 105
-> Tomáš: seříděj ti základní věci (předstih, bohatost, volnoběh ap.), potom uvidíš.
02:44:13
04.12.2004
04.12.2004

Pilot 105
-> Tomáš: Mňo, než se v tom začneš vrtat zajel bych to nechat seřídit na emise.
02:04:26
04.12.2004
04.12.2004

Tomáš
-> lubosgls: Mňo a jak pak to tedy dát nějak do kupy? Já totiž ten karbec nerepasoval, takže rozebírat se mi to nechce.
23:35:59
03.12.2004
03.12.2004

lubosgls
-> Tomáš: to vypada na akceleracni pumpicku ze je nefukcni
19:32:25
03.12.2004
03.12.2004

stresman
minno: sorry ale asi si nerozumieme, mozno hovorime o tom istom len o inom piseme nechajme to tak
hlavna vec ze to ide
hlavna vec ze to ide
19:20:12
03.12.2004
03.12.2004

minno
-> stresman: veď práve to sa mi nezdá, keď ja naštartujem v lete studený motor tak potrebuje so sytičom otáčky min. cca 1500.
19:15:23
03.12.2004
03.12.2004

stresman
minno:ja vtom nevidim problem ak sa mi rohreje motor tak tam mam od 600-800. takze teraz ked je chladnejsie tak mu pridam na zaciatku tolko sytica aby mi na otackomeri ukazol od 600-800. ak ked sa zohreje trochu tak ho dam dole
19:08:48
03.12.2004
03.12.2004

minno
-> stresman: no to by ma zaujimalo, ako mozes dat sytic tak, aby mal pri volnobehu motor otacky tepleho motora bez sytica....
18:55:09
03.12.2004
03.12.2004

stresman
ja vam poviem ze chybu hladajte v karburatore aspon z vlastnej skusenosti potom co mi ho svagor precistil a vymenil tenenia je vsetko o.k. a este jedna vec ja si ten sytic davam tak aby motor pri volnobehu mal predpisane otacky od 600 -800.
18:33:11
03.12.2004
03.12.2004

Tomáš
Tak jsem tam dal repáslej karbec a teď to dělá to, že když prudce sešlápnu na plyn, tak auto škubne, skoro chcípne a pak najednou zabere. Stane se to hodně při rozjezdu na jedničku. Brácha měl něco podobnýho na fáčku a prý pomohl PAL test. Myslíte, že by to vyřešilo obdobný řešení?
01:53:16
30.11.2004
30.11.2004

Pilot 105
-> Pet: to co píšeš (ohledně brzdy) může způsobovat špatná membrána v posilovači, nebo hadice k němu. Jak ti to drží volnoběh, při sešlápnuté brzdě a bez brzdy?
01:37:04
30.11.2004
30.11.2004

Pilot 105
-> Pet: karbec v tahu není, ale nejspíš nějaká netěsnost na sání. Nesundaval jsi karbec?
01:33:23
30.11.2004
30.11.2004

Pet
jo přesně s tou brzdou to mám taky a toť otázka, jestli karbec v tahu 

20:34:58
29.11.2004
29.11.2004

Tomáš
To já když natočím a šlápnu na plyn, že pojedu, tak to chcípne. Udrží se to až po určitý chvilce vrčení naprázdno. Nebo když se rozjedu a víc přišlápnu brzdu, tak to taky chcípne-a to mám sytič na plný pecky. Je to v karbecu?
19:05:28
28.11.2004
28.11.2004

minno
súcitim s vami, tiež mi nefunguje sytič, až kým sa to trochu neohreje :(
14:52:56
28.11.2004
28.11.2004

Pet
ale co, já to měl sunfaný, trysky profouklý, těsnění pod víkem a na štelovacích šroubechměněný. Už prostě nevim, asi pude do servisu 

14:20:53
28.11.2004
28.11.2004

REMIX
asi bude něco s karbcem...
13:49:28
28.11.2004
28.11.2004

Pet
něco podobnýho mám taky, ale mě to nedrží volnoběh ani když se to ohřeje, ale někdy ho to 100km nedrží a pak najednou se něco stane a de o třeba 100km a příští jízdu zas nic 

13:34:41
28.11.2004
28.11.2004

lukaso
problem kdyz startuji studenymotor tak mi nekdy nedrzi otacky a musim mit plyn na podlaze a jak zalomcuji ze sycicovou packou tak nekdy chytne a pak je vse o.k. nevite co stim.