skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Řazení
19:25:04
11.12.2004
11.12.2004

lubosgls
-> Stepix: spatnyho nic muzes se kochat krajinou, zkus vymenic silony na tuhlu
13:44:42
08.12.2004
08.12.2004

Stepix
čau lidi, mam dve otazky... za prvé, dal jsem 5q na 105 motor(nez si dám do pucu 120LS), je to hodne spatný? a potom, jde mi obcas blbe jednicka a petka, takze musim zkouset meziplyn... a kdyz se snazim podradit nebo brzdit motorem na 3, tak mi ji to za chvili vykopne! Kulisou to nejni, to jsem zkusil, muze to byt ta kostka?
18:18:33
07.12.2004
07.12.2004

Kočislav
Aha, tak dík. Teď už to dělá i za tepla. Je nutné s opravou spěchat nebo to počká do jara?
12:04:30
07.12.2004
07.12.2004

Labros
-> Kočislav: Je to ložisko, a to to radiální na konci kliky, do kterýho zapadá mrkev. V zimě se to projevuje častěji, protože mazivo zatuhne
11:39:28
07.12.2004
07.12.2004

CityShark
stal - muzu potvrdit, na tuhle prevodovku neco sehnat je horor...
15:01:07
06.12.2004
06.12.2004

chicon
DIKY!!!
bylo to v kostce!!!

21:33:14
05.12.2004
05.12.2004

Stal
-> chicon: bud to muze byt necvo z toho jak tady pisou kluci (nesetkal sem se s nicim takovym) nebo to muzou byt odrbany zuby na zpateckovym pastorku, na to bacha, kamarad s tim par mesicu jezdil (šaltru vzdycky musel drzet aby mu zaptecka nevyskocila) a jednoho krasneho dne celou prevodovku (5q vlecka 3,99) roztrhl, krom zubu na tech velkych ozubenych kolech na hlavni hrideli mel jeste praskklej planetak jo a ten pastorek totalne ocesanej, prevodovka odepsana, na tuhle pry nejsou nahradni dily. Takze bacha.
00:55:14
05.12.2004
05.12.2004

R@ZOR
-> chicon: Muže to dělat táhlo (kostka). Nebo se koukni, jestli nemáš táhlo níž než převodovku. Má to bejt v rovině a když to není, tak to dělá velkej bordel! To táhlo má bejt středěný v tunelu takovým gumovým kroužkem a ten když se vyšoupe, tak je táhlo níž a jsou problémy..
18:39:06
03.12.2004
03.12.2004

Kočislav
To jsou věci...
Ale při současné kvalitě náhr. dílů by mě to tak úplně nepřekvapilo. Teď mi zase nějak u té mojí škodovky začíná nový jev - zakvílení trvající při rozjezdu - při pouštění spojky, asi 1s. Většinou při prvním vyjetí po nastartování, tzn. zastudena. Pak už ne. Mám strach, jestli to není taky ložisko.
Ale při současné kvalitě náhr. dílů by mě to tak úplně nepřekvapilo. Teď mi zase nějak u té mojí škodovky začíná nový jev - zakvílení trvající při rozjezdu - při pouštění spojky, asi 1s. Většinou při prvním vyjetí po nastartování, tzn. zastudena. Pak už ne. Mám strach, jestli to není taky ložisko.
22:27:25
02.12.2004
02.12.2004

Mishoooo
-> Kočislav: Ja som mal podobny problem na starej GLS-ke, lozisko co tam bolo od vyroby fungovalo bez problemov ale ked menili spojku tak mi mechanik preventivne vymenil aj to lozisko... zadrelo sa po 2 mesiacoch!!! Dal nove a drzalo az kym som ju nepredal. Takze to kludne moze byt aj vyrobna vada popr. malo maziva pri montazi

14:47:34
02.12.2004
02.12.2004

Kočislav
Ložisko bylo měněné před rokem, stejně s obložením. Jaký byl přítlačák nevím. Proto se ptám, jestli když se toto stalo byla eventulní možnost to před tím rokem a cca 7000km posoudit.
19:57:38
30.11.2004
30.11.2004

Gryzly
-> Kočislav: No já jsem jednou viděl co dokáže na pružině spojky udělat kousnutý spojkový ložisko. Kdyby ten člověk (zvíře) jezdilo ještě 1000 km tak se upadne ta část pružiny od místa doteku ložiska po vnitřní konec. A pak by to už šlo ráz na ráz. Ale to se projevovalo hodně nahlas při rozjezdu a řazení.
18:28:37
30.11.2004
30.11.2004

Martin
-> Kočislav: A copak tam bylo za přítlačák a spojkové ložisko ?
15:35:51
30.11.2004
30.11.2004

Kočislav
Měl bych dotaz:
Nedávno jsem prodával svoji 120GLS a již od té doby, co jsem ji koupil já (4 roky) se musela dávat při podřazování dvojka s meziplynem, aby nešla přes zuby.
Před rokem bylo měněno spojkové obložení, letos v létě oba spojkové válce a 14 dní potom, co jsem ji prodal jsem hovořil s novým majitelem, který říkal že nějak odpálil spojku a musel to dát spravit. Prý to nějak smrdělo, nešlo řadit atd.
Výsledek opravy byl takový, že prý se propadl přítlačák, ale po opravě tam jde dobře i ta dvojka - bez meziplynu.
Zajímalo by mě, jaká je příčina toho propadnutí přítlačáku, jestli bylo možné ji nějak předem odhalit - protože ten chlap co mi dělal to obložení by to v případě povšimnutí řešil - a jakou to může mít souvislost s tím řazením.
Nedávno jsem prodával svoji 120GLS a již od té doby, co jsem ji koupil já (4 roky) se musela dávat při podřazování dvojka s meziplynem, aby nešla přes zuby.
Před rokem bylo měněno spojkové obložení, letos v létě oba spojkové válce a 14 dní potom, co jsem ji prodal jsem hovořil s novým majitelem, který říkal že nějak odpálil spojku a musel to dát spravit. Prý to nějak smrdělo, nešlo řadit atd.
Výsledek opravy byl takový, že prý se propadl přítlačák, ale po opravě tam jde dobře i ta dvojka - bez meziplynu.
Zajímalo by mě, jaká je příčina toho propadnutí přítlačáku, jestli bylo možné ji nějak předem odhalit - protože ten chlap co mi dělal to obložení by to v případě povšimnutí řešil - a jakou to může mít souvislost s tím řazením.
08:14:59
29.11.2004
29.11.2004

chicon
fíky fšem
mrknu se na to

21:52:56
28.11.2004
28.11.2004

aDAm
-> chicon: a nebo se koukni na kostku vzadu u převodovky...taky sem měl takový problém...
12:39:51
26.11.2004
26.11.2004

TUNER
-> chicon: Vypadávat by rozhodně neměla...Možná tam jen nezapadne jak by měla.Zkus povolit ty 4 šrouby co drží kulisu a šoupni s celou kulisou malinko dopředu...Pokud to bude fungovat,máš vyhráno.Pokud ne tak budeš muset rozebrat převodovku a nebo si na to zvyknout

12:11:39
26.11.2004
26.11.2004

minno
spatečka sa zvykne občas zaraďovať zle aj na nových autách, ale vypadávať by teda nemala
11:58:44
26.11.2004
26.11.2004

chicon
Občas se stane, že mi jde špatně zařadit zpátečka a když už se to povede tak hrozně ráda vypadává - co s tím??? 
