
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Silnější stabilizátor(LA)- jaké máte zkušenos
12:35:58
26.11.2004
26.11.2004

TUNER
Já už jezdim asi 3 roky 20 mm stabilák..Jsem spokojenej..Musim ho ale ještě podložit,aby se neopíral o příčku na rezervu.Jinak si myslim že se to určitě míň naklání....Taky mi v tom pomáhají tvrdší pružiny a tlumiče..

12:10:57
26.11.2004
26.11.2004

Labros
Je to aplikovatelný i samostatně, nebo je třeba dát k tomu i jiný pružiny? Proč by potom nebyl silnější už sériovej stabilizátor. Výhledově o tom uvažuju, připadá mi že jak se ta škodovka kejve do zatáček je na ní jedna z nejhorších věcí.
06:20:53
26.11.2004
26.11.2004

TUNER
-> fine_ray: Kde? koukni pod auto Tuner/Š 136...Bylo to kousek od Plas,asi tak před rokem a půl....

17:57:14
25.11.2004
25.11.2004

Štěpán
-> tina: Ty to nevis?Tak se podivej pod auto a staci si jen predstavit jak to funguje neeeeeee? Ja mam v zatacce vnejsi kolo vzdy v kontaktu,ale to asi kazdy,zveda se tam mozna vnitrni :-)))))))
17:03:42
25.11.2004
25.11.2004

fine_ray
-> TUNER: Kdepak si jezdil rychlejš ty závodníku?
16:50:17
25.11.2004
25.11.2004

Milda
Ja mam zatim zkusenost ze se to pekne nahovno nandava 

09:51:11
25.11.2004
25.11.2004

Fifa
Díky za zkušenosti, jen jsem chtěl vědět jestli má význam si takovou věcičku pořizovat. Zatim to nechám na neurčito, možná až někdy bude trocha financí.
07:48:56
25.11.2004
25.11.2004

CHIP
-> tina: Jmenuje se to skrutny stabilizator ... vlez si pod auto zadivej se na nej a pak si predstav ze se to auto riti do zatacky ... a hned ti dojde co ten stabilizator dela ...
06:29:01
25.11.2004
25.11.2004

TUNER
-> Tuner#2:
To jooo...Ale myslim že by mi tam nepomohl ani 25 stabilák...To byla chyba řidiče a já se z ní poučil.Nejezdit rychle kde to neznáš...



23:34:56
24.11.2004
24.11.2004

Honzik
podle dokumentaci k L/A úpravám, by silnější stabilizátor měl zmenšit přetáčivost. já mám 18 a moc velkej rozdíl v naklánění atd. oproti klasice sem nepozoroval. možná je to tim, že sem se na to zas tak nesoustředil
18:42:28
24.11.2004
24.11.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak, tak auto se podstatně méně naklání a zlepší to stabilitu auta. Pro "normální provoz" bych volil 18 mm a pro extrémisty jako jsem já tu 20tku :o)) Bohužel někdy ani 20tka nepodrží tak jak si představuje řidič - viz. TUNEROVO Zlatka 

16:55:04
24.11.2004
24.11.2004

Saky
no to samozrejme taky nícmene pokud das ten stabilk silnejsi tak se to auto prestane naklanet.. nebot ten stabilak pusobi proti ty sile ktera naklapi auto-) to jsem to pekne vysvetlil-)
16:30:11
24.11.2004
24.11.2004

tina
že má stabík vliv na to, že auto se v zatáčce míň naklápí se mi zdá divný - od čeho jsou tam tlumiče. Spíš bych řek, že je tam proto, aby v zatáčce mělo vnější kolo kontakt se silnicí
15:48:26
24.11.2004
24.11.2004

Saky
18 a 20 je jeste v mezich ale sou lidi co po me chteji i 25-) jejich logika je delas 18 a 20 to si koupi kazdej serie je 16 20 je malo tak chci 25-) ale uz si nikdo neuvedomi ze to na prurezu udela narust o 150pct -)
15:43:43
24.11.2004
24.11.2004

Veron

15:40:20
24.11.2004
24.11.2004

Tom
slyšel jsem že prej při víc jak 19 se přenášej rázy při průjezdu dírou i do druhýho kola.
15:29:02
24.11.2004
24.11.2004

Saky
ono se to bude mene naklanet v zatackach do libovolneho vetsiho prumeru-) spis je to pouzitelny tak do prumeru 18 -20pro extremisty podle me..
15:24:19
24.11.2004
24.11.2004

Tom
Já jsem s tím ještě nevyjel, ale do rozumného průměru ba se to mělo méně naklánět v zatáčkách
15:14:13
24.11.2004
24.11.2004

Fifa
Jaké máte zkušenosti se silnějším stabilizátorem pření nápravy? Kdo jej má ať se ozve a popíše rozdíly mezi sériovým stabikem a tím s větším průměrem.