Dobíjení

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 21.11.2004 do 25.11.2004, založil/a Feorg - zrušená registrace
řadit dle data
09:02:46
25.11.2004
Palic - zrušená registrace
-> lubosgls: bohuzel u me to melo velky vliv.......... (pochopitelne ukostreni agregatu v poradku)...... ale to je jedno...... :)))
20:38:38
24.11.2004
lubosgls
externi nebo interni regulator na to nema vliv
20:37:00
24.11.2004
lubosgls
-> Palic: a co jsem asi ja psal?? .)
09:51:21
24.11.2004
Palic - zrušená registrace
-> lubosgls: tak to prepac....... :))

jinak ja mel 55A s externim regulakem a velkou remenici na altiku........ at jsem delal co jsem delalt napeti porad kolisalo at uz v nizkejch otackach ci zvysenejch (kolem 3000), pak jsem dal altik s integrovanym regulatorem z facka, ten ma mensi remenici a uz ve volnobeznejch otackach napeti nekolisalo.... i kdyz byl vyssi odber (rozsvicena svetla)...... takze zaver: pouzit altik s mensi remenici (nebo si nechat remenici stahnout) a vymenit kabely mezi regulatorem a altikem (kvuli vodivosti), nebo pouzit altik s integrovanym regulatorem.........
jinak jsem musel i pridat kabel od altiku ke starteru (tlusty cerny), mam tedy dva origo paralerne a dobijeni bylo konecne vyreseno (dobry je i zdvojit kabely k pojistce 1, nebo natahnou novej samostatnej silnejsi prurez min 4mm a bude klid navzdy....... :))
23:05:50
23.11.2004
lubosgls
jo kuli otackam, protoze kdyz je mensi remenice tak na na volnobezny otacky uz pokrije tu spotrebu
22:53:57
23.11.2004
Feorg - zrušená registrace
Aha to jako kvuli otackam alternatoru? To jako ze zacne dobijet az mysim od 1000ot?
22:49:18
23.11.2004
lubosgls
no jestli ma stejnou remenici jako ten 42 jako ze asi ma, tak to taky normalni bude
22:39:00
23.11.2004
Feorg - zrušená registrace
Ale ted tam mam 55A.
22:37:25
23.11.2004
lubosgls
u 42 to normalni je
22:19:44
23.11.2004
Feorg - zrušená registrace
A je u alternátoru normalni ze při přidání plynu mzouraj svetla? Pac mi to dělá. Asi mrknu na ten altik a pak uvidim.
21:31:13
23.11.2004
Pilot 105
jj, Palic ma pravdu regulátor napětí je na 42 i 55A altik stejnej (114-907040)
21:12:02
23.11.2004
Tomasson
Mi to delalo neco podobneho... postouchal jsem s kablikama u altiku a vse bylo ok... 1
20:43:20
23.11.2004
lubosgls
-> Palic: ja jsem to taky nikde netvrdil co se jak deli, zminoval jsem se o funkcnosti
kdyby byli rozdilny
18:34:15
23.11.2004
Kočislav
Já mám za to, že každému typu alternátoru odpovídá samostatné regulační relé.
10:51:28
23.11.2004
King
2 D.J.Vlasta: Jen jestli mohu poopravit :) - ten novejsi regulator je tranzistorovej 4
10:47:10
23.11.2004
D.J.Vlasta
Zdar.Ze mzoura kontrolka u dynama to bych chapal.Ale u altiku by se to dit nemelo.Pokud by byla baterka v haji,tak to bys asi poznal,ze nedrzi proud.Samozrejme predpokladam,ze tam mas regulator tyrystorovej a ne klasiku ten kontaktni.Jeste bych zkusil mrknout na ty uhliky,ale vetsinou kdyz jsou v prdeli,tak kontrolka problikava nezavisle na zatezi.Ja jsem ted nedavno opravoval altik na firemnim Renaultu,byly tam uz v hajzlu i krouzky,byly v nich dost velky ryhy.Jeste bych prosel vsechny draty a zkontroloval jak spravnost zapojeni,tak dobrou funkčnost spoju(zaoxidovane konektory,svorky atd).Jeste jedna drobnost na zaver.Neni jedno jakou zarovku na te kontrolce mas.Tusim,nechci ted kecat,musel bych se podivat do chytre knihy,ale ma mit myslim 2W.Jednou ke me prijel kamos ze 120,ze mu smrdi kyselina z baterky.Mel to par dni pred tim v servisu a menili mu rozvodak a jak davali zpatky altik,tak jsem zjistil,ze mu obracene zapojili draty na altiku a baterka dostavala nakrmit plnej knedlik,proto smrdela.
09:00:54
23.11.2004
Palic - zrušená registrace
pochopitelne se bavime o elektronickem...... ten je potreba na 55A altik, jinak ho uvarite !!!!
08:59:26
23.11.2004
Palic - zrušená registrace
-> lubosgls: to slysim poprve ze by se delli regulatory na 42A a 55A.. dela se jeden na altiky od 35A-55A.. je to jedno..... dymenzovany jsou na ten 55A a na 35A to funguje stejne, Alternatory maji budici civky stejny....
20:44:55
22.11.2004
lubosgls
ty reglery jsou stejny (funkcne) ten 55 A ma urcite soucastky dimenzovanay na vetsi proud co je celkem logicky, kdyz nebudes odebirat vice jak 45 A nemelo by se nic dit
to stema zadnima svetlama bylo neco jinyho, spatny ukostreni muze mit za nasledek ze bude v lampe sviti vsechno mozny ale s dobijenim??? asi ne
20:08:51
22.11.2004
Martin
-> Feorg: Je to regulátor a nevím, jestli jsou stejné, ale je fakt, že funkce snad musí být u obou stejná, jak říká King2 (kterému bych věřil).
Tím, že připojíš kontakt D+ na +12V tím docílíš toho, že budeš natvrdo budit altík a čím vyšší otáčky bude mít, tím vyšší napětí by si měl změřit. Pokud ne, je problém v altíku, pokud se napětí zvyšovat bude, je problém v regulátoru. Každopádně to s těma otáčkama nepřeháněj, jak říká King2 nemělo by to přesáhnout 16V (i když mě to jednou nevědomky přebíjelo občas i na 20V - byl v háji právě ten regulátor)
18:39:09
22.11.2004
Feorg - zrušená registrace
Jo a jsou ty stabilizatory napeti stejny jak pro 55A tak i pro 42A nebo ne?
18:32:29
22.11.2004
Feorg - zrušená registrace
Jasne ale ted jsem dostal radu ze to tak mam udelat na zkousku a opatrne.
18:07:26
22.11.2004
Martin
Drát buzení je označen symbolem D+
18:06:55
22.11.2004
Martin
-> Feorg: No tak nějak, já tomu zase tolik nerozumím, ale toto mi dělalo, když jsem měl špatně ukostřené zadní světlo. Ale dělalo to mnohem větší kraviny než tobě. Já když měl rozsvícená světla, pustil jsem pravý blinkr a rozsvítil brzdovky tak celá elektrika šla nějak do zkratu a ve výsledku se to všechno nějak pralo a nefungovalo nic. A mj. se rozsvítila i kontrolka dobíjení.
Ad to buzení, 12V nemůže být stále, jinak by to moc přebíjelo, koriguje to tím více méně stálé napětí v celém rozsahu otáček (jinak by napětí přímoúměrně stoupalo s otáčkama).
17:35:01
22.11.2004
Feorg - zrušená registrace
-> Feorg: Aha A jak je jinak připojený to buzení než přímo 12V? A ten kabl buzení je ten zlutej drat na pravo ne?
17:30:30
22.11.2004
Feorg - zrušená registrace
-> Martin: Jak to muze dělat ukostreni? To jako ze ten spotrebic odebirá velkej proud pres odpor toho spatnyho ukostření? Nebo jak? Ja to nechapu?
16:58:04
22.11.2004
King
Mno, ted si neni som isty, ale 55A altik by mel makat i s "42A" regulatorem - princip i zapojeni jsou stejny. Ale to co popisujes pripomina chovani altiku, kterej ma problem s uhlikama (opotrebeny nebo opotrebenej "komutator"). Muzes napr. zkusit vytahnout kablik k budicimu vinuti altiku a budit ho natvrdo z 12V - musi to delat opatrne se zapojenym merakem a postupne pridavat otacky. Napeti na baterce by melo s otackama stoupat, ale neprehanet to - max do 15-16V a jenom na chvilku....Pokud altik bez problemu dava takovyhle napeti pri plnym buzeni i se zatezi, je pravdepodobne chyba v regulatoru....
16:14:51
22.11.2004
Feorg - zrušená registrace
EEEEEEEEEE! Se musí nějak měnit? Neměnil!!! V čem jsou jiná? Ten altík je skoro novej!
16:13:43
22.11.2004
Feorg - zrušená registrace
-> minno: jawa 50 1 Se nějak divíš?
14:40:02
22.11.2004
minno
-> Feorg 22.11.04 09:49:07: tebe to zvláda teda poriadny rozsah otáčok47 čo to máš prosím ťa za motor?1 1
10:51:01
22.11.2004
Marek
altik 42A a 55A maji ruzne relatka, menil jsi je?
09:58:07
22.11.2004
Dušan
já bych to taky viděl na nějakej kontakt. A v jakym stavu byl ten novej altik - uhlíky atd.
09:49:07
22.11.2004
Feorg - zrušená registrace
No dokože to dělat i při vyších otáčkách 3000-35000. Může to bejt baterka?
09:45:14
22.11.2004
King
Jestli to dela v nizkejch otackach (2000) neni to nic nenormalniho, protoze odber site auta je vetsi, nez proud, kterej je v danejch otackach altik schopnej dat a klesne napeti na svorkach altiku = mzoura kontrolka.
09:28:27
22.11.2004
Martin
Mě tohle dělalo při špatném ukostření zadních světel. Třeba to může dělat jen jeden spotřebič.
23:19:33
21.11.2004
Feorg - zrušená registrace
Zdravim. Potřebuju radu. Pokud ve svém autě při jízdě mám zapnutá světla, větrák a zapnu jeste treba blinkry zacne trochu svitit kontrolka dobijeni a ty blinkry uz i pomalu blikaj. Cim to je? Muze to bejt baterka? Alternátor jsem menil ze 42 an 55A. Dik
Extreme Tyres