skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Někde teče topení
10:56:41
23.11.2004
23.11.2004

King
2 D.J.Vlasta: Presne tak, kdyz se vypusti z okruhu cca 3l vody, da se topeni vesele opravovat bez katastrof u spolujezdce. Ja jenom povolim sponu ty tlusty hadice, co jde ze spodu k expanzce, hadici ohnu dolu a nychytam vodu seriznutyho kanystru od nemrzky, kterej ceka pod autem.
09:36:55
23.11.2004
23.11.2004

jb
jj oba krouzky vymen pad tou packou taky
00:12:13
23.11.2004
23.11.2004

D.J.Vlasta
Ja jsem ty tesneni menil asi pred pulrokem,take mi to chcalo.Udelal jsem jeden figl s tim vypoustenim.Expanzni bankou jsem zasunul do hadice vedouci k te tluste hadici co jde k cerpadlu malou hadicku co nejniz sla a na zem jsem postavil nadobu a natahnul jsem a vysal vodu.Do teto urovne to na demontaz ventilu topeni staci.Kdyz jsem sundak ventil ukaplo jen par kapek na hadr a vse probehlo v pohode.Jinac na ten gumovej krouzek pod ten vetil jsem pro jistotu jeste napatlal trosku silikonu a tesni to v pohode.Kdyz budes mit venku ventil doporucuji vymenit i ten O krouzek uvnitr ventilu.
20:24:05
22.11.2004
22.11.2004

Martin
-> Jirik: Díky za radu, celkem mi nevadí válet se pod autem a vypouštěch chladící kapalinu. Klidně celé topení zase vyndám a rozmontuju jen aby to už konečně neteklo !
20:08:02
22.11.2004
22.11.2004

Jirik - zrušená registrace
U mě taky stačilo před lety vyměnit ty těsnění v kohoutu. Od té doby s tím zbytečně necapluju. Nastavím si to v zimě na topení a v létě to vypnu. Teplo si šteluju výdechama, ventilátorem a klapkou průchodu vzduchu.
Nechci aby to zase začalo téct.
Doporučuju pokud nechceš vypouštět všechnu vodu, odšroubovat vyrovnávací nádržku a dát jí co nejníž..
Jinak si vem ke spolujezdci mělkej lavór a haldu novin a hadrů na podlahu, páč stejně něco vychčije. Noviny a hadry nasáknou to co vycmrndáš než se trefíš hadicí do lavoru.
Jinak přeju příjemnou zábavu a dobrou chuť, neboť fridex je super ňamňunka.
Promazej si pak taky jemným olejíčkem ovládací bowdeny, líp se s tím pak capluje.
Nejlepší je konkor a nebo olejíček na šicí stroje.
A nakonec to odvzdušni, odvzdušněný to lépe a rychleji topí.
Nechci aby to zase začalo téct.
Doporučuju pokud nechceš vypouštět všechnu vodu, odšroubovat vyrovnávací nádržku a dát jí co nejníž..
Jinak si vem ke spolujezdci mělkej lavór a haldu novin a hadrů na podlahu, páč stejně něco vychčije. Noviny a hadry nasáknou to co vycmrndáš než se trefíš hadicí do lavoru.
Jinak přeju příjemnou zábavu a dobrou chuť, neboť fridex je super ňamňunka.

Promazej si pak taky jemným olejíčkem ovládací bowdeny, líp se s tím pak capluje.
Nejlepší je konkor a nebo olejíček na šicí stroje.

19:55:44
22.11.2004
22.11.2004

jb
doufej :) jak pisu-rikam u me to stacilo...ale znas to co skoda to origo

09:26:54
22.11.2004
22.11.2004

Martin
-> jb: Takže myslíš, že bude stačit vyměnit těsnění v kohoutu a bude to ok ?
01:45:57
22.11.2004
22.11.2004

Pet
ale zpátky ten ventil utahuj s citem, já když to dělal, tak sem eště tzrošku dotáh a rup, šroub ulomenej
A topení muselo ven celý 


00:53:20
22.11.2004
22.11.2004

jb
asi to nekde steka protoze ja to mel bile od toho vodniho kamene na vicero mistech a jak pises byla voda v tom plastu co v nem je radiator.no vymen ty gumky je to par kacek a pak uvazuj dal. ja zvolil po premluveni kamosem tento zpusob pro zacatek a nemusel jsem nic dal delat
00:50:49
22.11.2004
22.11.2004

jb
presne to mi to delalo nemenil jsem ty pytome gumky co vsichni v tom bazmeku u spolujezdce -to co to otvira myslim asi VENTIL :). u me bylo vsechno takove bile jako vodni kamen spoje pasky atd. a v topeni dole voda -rikam jjto sou ty nerez hlinikove super topeni.. a nemam naladu to menit a jezdil sem rok jak idiot s kapanim a opocenym sklem. rano otevru auto a voda jak v bazenu nevim proc ale je to tak. me stacilo vymenit ty gumky -co jsem povysene predtim odmital protoze voda stala v topeni- a prepaskovat
22:41:01
21.11.2004
21.11.2004

Honza "Bobr"
No škůca, no. Moje topení mi teklo tam jak se napojujou ty kovový trubky pod nohama. Pak taky občas teče tam u "regulátoru". A nemůže to bejt třeba jen zkondenzovaná voda?
22:25:31
21.11.2004
21.11.2004

Martin
Dneska jsem zkoumal, kudy teče voda v mé náhradní škodovce. Když jsem se kouknul do tělesa topení, viděl jsem, že zhruba uprostřed té bakelitové krabice je proužek vody a vytéká to pak vývodem pro odvádění vzduchu dozadu. Prostě voda teče prostředkem topení. Z toho jsem usoudil, že asi bude něco špatně s tělěsem topení, tak jsem vyměnil celé topení. Ale k mému zděšení, topení teklo nadále a úplně na stejném místě !
Vůbec netuším, kudy to teče. Kolem vstupů/výstupů topení je všechno suché. A zajímavá věc je, že to teče jenom když auto stojí, když je nastartováno, tak to neteče.
Vůbec netuším, kudy to teče. Kolem vstupů/výstupů topení je všechno suché. A zajímavá věc je, že to teče jenom když auto stojí, když je nastartováno, tak to neteče.