Š100 vs Š120_M

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 21.11.2004 do 28.11.2004, založil/a minno
řadit dle data
19:43:33
28.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> minno: no to je nádhera
19:26:14
28.11.2004
minno
tak toto by som fakt bral. vyzerá totálne perfektne. červená je najsuper farba pre Š100 - auta5p.car.cz/muzea/.../s mb_090x.htm
19:17:29
28.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> minno: promiň sem si toho všimnul opravdu pozdě4
19:17:04
28.11.2004
Pilot 105
-> minno: 110LS měla jinou vačku, tušim 247°, C vahadla a urcitě i něco jiného, ale to už bych kecal.
19:09:59
28.11.2004
minno
-> kirri 28.11.04 14:57:24: nemusíš citovať aj to, na čo dá niekto pred tebou link1
19:02:11
28.11.2004
minno
odkedy sa dával do Š100 altík? Lebo na tej našej '69 bolo ešte dynamo.
A ešte: čím sa líši motor 110L oproti 110LS/110R? Líšia sa vôbec?
18:46:30
28.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> Kočislav: upřesnění:
přímočinné, čelisťové, vnitřní, na všechna kola
18:40:48
28.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> Kočislav: já si nechci dělat reklamu111, ale je tady o Škodě 1000MB... dosti rozsáhlej článek, samo, že ode mě5
18:37:36
28.11.2004
Kočislav
To mě zaujalo Š1000MB měla i vpředu bubnové brzdy?
11:35:35
26.11.2004
minno
-> Luděk: Ha! Som pozeral stovky tu v galérii a Vlada/120S má palubku bez ofukov, zadné stĺpiky bez vetrákov a zapustené kľučky dverí...to je ale prestavované auto, takže to môže byť pochybné...
11:14:01
26.11.2004
minno
-> Luděk: neviem ako ti to vysvetliť, aby som ťa presvedčil, že je to origo 100vka. Asi pomôže len fotka toho výrobného štítku :-) Neviem kedy sa k vraku ale dostanem. Na 10000000% viem, že to bola originál stovka, žiadna prerábka z tisícovky. Auto bolo celý čas v rodine, takže keby bolo prestavované, asi by niekto o tom vedel :-)
Možno to bol nejaký medzikus, to nemôžeš vylúčiť. Vpredu normálka kotúčové brzdy, jedno zrkadlo na ľavom blatníku...
11:04:18
26.11.2004
Labros
-> D.J.Vlasta: jakto ze hundrt v zime skoro netopi? Copak nema termostat?
Jaktoze jste meli 125 r.v.79? 125ky se delaly az nekdy v 2.pol.80.let
jakto ze 120 nedotazi? je pretaciva stejne jako ostatni auta s motorem vzadu...
10:50:22
26.11.2004
Luděk
-> minno: jo a to je právě ten fígl,všechny stovky měli ofuky na palubovce,takže tohle je evidentně přestavěný z 1000covky,navíc v roce 69 se 100%ně prodávaly 1000covky a né 100vky4
17:51:03
23.11.2004
minno
ešte som si spomenul, že otcovi sa na stovke niekoľkokrát dostala voda do karbeča, vraj na benz. čerpadle ešte nebola ani odkalovacia nádobka...
17:46:27
23.11.2004
minno
-> Luděk: nie nie, bola to origo stovka r.v. 69 (tvoj ročník4), mám ju aj tu v galéri (www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?id=4&i... a ak neveríš, môžem ti blisknúť výrobný štítok (ale nebude to hneď).
Mesiac výroby netuším, ale tipujem niekedy koncom roka, jedna z prvých kusov...t. j. podlhovasté vyčnievajúce kľučky, zadné stĺpiky bez vetrania (tuning3), palubovka bez ofukov...
16:12:34
23.11.2004
Luděk
-> minno: z roku 69 jste museli mít 1000covku,nebo byla přestavěná na 100vku,ale jinak byla 105/120tka ve všem lepší,porovnávat se to vůbec nedá,snad jenom eRko proti 120tce (Garde) vychází líp4
00:53:09
23.11.2004
D.J.Vlasta
Ja jsem majitelem obou aut.Mam 110 r.v.72 a 125 puvodni r.v.79 v roce 91 prestavena na model M.Nejdřiv srovnam komfort a ten je na strane 120,lepsi sezeni,vyhled z auta umisteni volantu,120 ma prostornejsi zavzadlovy prostor.Po strance elektrovybaveni je na tom lepe 100 uz v zakladni vybave ma cykovac steracu,moznost spusteni jen leveho nebo praveho obrysoveho svetla.Nevyhoda u vetsiny stovek(krom poslednich typu) je dynamo a do svetel se nedaji dat H4,ale jen symetricke zarovky(krom poslednich typu).Co se tyka technickych vlastnosti Tak 100 ma vyhodu ze se v lete nikdy neuvari,protoze ventilator je fakt dost vykonnej,ale dela docela peknej hluk a auto v zime temer netopi.Jinak je na tom 120 asi v ostatnich vecech podstatne lepe.Jizdni vlastnosti ma lepsi 120,ale v zime je na tom o neco lepe 100,lepe projizdi zatacky,120 v zime nedotaci a ma tendenci jet stale rovne.Minulou zimu jsem zkousel ze 100 na letisti na snehu delat kraviny a mel jsem docela praci ji utrhnout do smyku.
15:10:56
22.11.2004
minno
-> Rousi: a to sa vraví že nečítaš pozorne 4, ja som totiž písal, že u môjho otca vyhráva jednoznačne stodvaciatka 3
11:20:03
22.11.2004
Rousi
-> minno: se "stovkou" nemuzu slouzit, ale muj otec mival MB1100, ted ma 125L a stale na "eMBecko" vzpomina, napr. na chladic vzadu, maznicema obsypanou predni napravu...
Se spolehlivosti u otce taky jednoznacne vyhrava "tisicovka", ale to je predpokladam zpusobeno tim, ze ji tata mel peknou radku let, takze byla nalezite "vychytana". Jedine snad to topeni, to je u 125 lepsi 79
20:30:20
21.11.2004
Boss
Měl sem stovku ze 72 roku v celkem schopným stavu od strejčka a pak stodvácu ze 79 roku předělanou na M..Hodnotit dílenský zpracování,odolnost proti korozi,případně spolehlivost jednotlivejch částí je po těch cca 30ti letech zbytečný..Spousta dílů je tam stejnech a už několikrát měněnejch,takže to je o ničem.Žádnej automat sytič jsem tam taky neměl,takže ohledně toho taky nemůžu sloužit..Ale jinak jízdní vlastnosti a pohodlí jsou jasně na straně stodvácy..Ať už jde o posilovač brzd,lepší výhled,vyšší výkon nebo třeba jenom blbý topení..Věcí se najde určitě spousta.Nádrž vepředu u stovky taky není zrovna dvakrát pozitivní element.Malinký plus je chladič vzadu,díky čemuž odpadla onanie s hektolitrem vody v okruhu,ale jinak mě nic pozitivního nenapadá..Jo vlastně..moje stovka měla cyklovač stěračů už z výroby 3
16:02:59
21.11.2004
minno
Zaujímali by ma názori ľudí, ktorí majú skúsenosti s obidvoma týmito autíčkami...napr. King2 a pod.....Hlavne čo do spoľahlivosti, funkčnosti atď.
Môj tatík stále spomína na svoju starú stovku a porovnáva to s terajšou stodvaciatkou, ktorá je vraj podľa stovky už "vymakané" auto...Stovka bola ročník 69, stodvaciatka 88, stovka celá prehrdzavela už po po pár rokoch (3-4), časté problémy so spojkou (už po málo tkm - obloženie, valec), debilný automat. sytič (prerobený na manuál) atď. atď.
Extreme Tyres