skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Š100 vs Š120_M
19:43:33
28.11.2004
28.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> minno: no to je nádhera
19:26:14
28.11.2004
28.11.2004

minno
tak toto by som fakt bral. vyzerá totálne perfektne. červená je najsuper farba pre Š100 - auta5p.car.cz/muzea/.../s
mb_090x.htm
19:17:29
28.11.2004
28.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> minno: promiň sem si toho všimnul opravdu pozdě

19:17:04
28.11.2004
28.11.2004

Pilot 105
-> minno: 110LS měla jinou vačku, tušim 247°, C vahadla a urcitě i něco jiného, ale to už bych kecal.
19:09:59
28.11.2004
28.11.2004

minno
-> kirri 28.11.04 14:57:24: nemusíš citovať aj to, na čo dá niekto pred tebou link

19:02:11
28.11.2004
28.11.2004

minno
odkedy sa dával do Š100 altík? Lebo na tej našej '69 bolo ešte dynamo.
A ešte: čím sa líši motor 110L oproti 110LS/110R? Líšia sa vôbec?
A ešte: čím sa líši motor 110L oproti 110LS/110R? Líšia sa vôbec?
18:46:30
28.11.2004
28.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> Kočislav: upřesnění:
přímočinné, čelisťové, vnitřní, na všechna kola
přímočinné, čelisťové, vnitřní, na všechna kola
18:40:48
28.11.2004
28.11.2004

kirri - zrušená registrace
-> Kočislav: já si nechci dělat reklamu

, ale je tady o Škodě 1000MB... dosti rozsáhlej článek, samo, že ode mě




18:37:36
28.11.2004
28.11.2004

Kočislav
To mě zaujalo Š1000MB měla i vpředu bubnové brzdy?
13:37:30
28.11.2004
28.11.2004

minno
11:35:35
26.11.2004
26.11.2004

minno
-> Luděk: Ha! Som pozeral stovky tu v galérii a Vlada/120S má palubku bez ofukov, zadné stĺpiky bez vetrákov a zapustené kľučky dverí...to je ale prestavované auto, takže to môže byť pochybné...
11:14:01
26.11.2004
26.11.2004

minno
-> Luděk: neviem ako ti to vysvetliť, aby som ťa presvedčil, že je to origo 100vka. Asi pomôže len fotka toho výrobného štítku :-) Neviem kedy sa k vraku ale dostanem. Na 10000000% viem, že to bola originál stovka, žiadna prerábka z tisícovky. Auto bolo celý čas v rodine, takže keby bolo prestavované, asi by niekto o tom vedel :-)
Možno to bol nejaký medzikus, to nemôžeš vylúčiť. Vpredu normálka kotúčové brzdy, jedno zrkadlo na ľavom blatníku...
Možno to bol nejaký medzikus, to nemôžeš vylúčiť. Vpredu normálka kotúčové brzdy, jedno zrkadlo na ľavom blatníku...
11:04:18
26.11.2004
26.11.2004

Labros
-> D.J.Vlasta: jakto ze hundrt v zime skoro netopi? Copak nema termostat?
Jaktoze jste meli 125 r.v.79? 125ky se delaly az nekdy v 2.pol.80.let
jakto ze 120 nedotazi? je pretaciva stejne jako ostatni auta s motorem vzadu...
Jaktoze jste meli 125 r.v.79? 125ky se delaly az nekdy v 2.pol.80.let
jakto ze 120 nedotazi? je pretaciva stejne jako ostatni auta s motorem vzadu...
10:50:22
26.11.2004
26.11.2004

Luděk
-> minno: jo a to je právě ten fígl,všechny stovky měli ofuky na palubovce,takže tohle je evidentně přestavěný z 1000covky,navíc v roce 69 se 100%ně prodávaly 1000covky a né 100vky

17:51:03
23.11.2004
23.11.2004

minno
ešte som si spomenul, že otcovi sa na stovke niekoľkokrát dostala voda do karbeča, vraj na benz. čerpadle ešte nebola ani odkalovacia nádobka...
17:46:27
23.11.2004
23.11.2004

minno
-> Luděk: nie nie, bola to origo stovka r.v. 69 (tvoj ročník
), mám ju aj tu v galéri (www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?id=4&i... a ak neveríš, môžem ti blisknúť výrobný štítok (ale nebude to hneď).
Mesiac výroby netuším, ale tipujem niekedy koncom roka, jedna z prvých kusov...t. j. podlhovasté vyčnievajúce kľučky, zadné stĺpiky bez vetrania (tuning
), palubovka bez ofukov...

Mesiac výroby netuším, ale tipujem niekedy koncom roka, jedna z prvých kusov...t. j. podlhovasté vyčnievajúce kľučky, zadné stĺpiky bez vetrania (tuning

16:12:34
23.11.2004
23.11.2004

Luděk
-> minno: z roku 69 jste museli mít 1000covku,nebo byla přestavěná na 100vku,ale jinak byla 105/120tka ve všem lepší,porovnávat se to vůbec nedá,snad jenom eRko proti 120tce (Garde) vychází líp

00:53:09
23.11.2004
23.11.2004

D.J.Vlasta
Ja jsem majitelem obou aut.Mam 110 r.v.72 a 125 puvodni r.v.79 v roce 91 prestavena na model M.Nejdřiv srovnam komfort a ten je na strane 120,lepsi sezeni,vyhled z auta umisteni volantu,120 ma prostornejsi zavzadlovy prostor.Po strance elektrovybaveni je na tom lepe 100 uz v zakladni vybave ma cykovac steracu,moznost spusteni jen leveho nebo praveho obrysoveho svetla.Nevyhoda u vetsiny stovek(krom poslednich typu) je dynamo a do svetel se nedaji dat H4,ale jen symetricke zarovky(krom poslednich typu).Co se tyka technickych vlastnosti Tak 100 ma vyhodu ze se v lete nikdy neuvari,protoze ventilator je fakt dost vykonnej,ale dela docela peknej hluk a auto v zime temer netopi.Jinak je na tom 120 asi v ostatnich vecech podstatne lepe.Jizdni vlastnosti ma lepsi 120,ale v zime je na tom o neco lepe 100,lepe projizdi zatacky,120 v zime nedotaci a ma tendenci jet stale rovne.Minulou zimu jsem zkousel ze 100 na letisti na snehu delat kraviny a mel jsem docela praci ji utrhnout do smyku.
15:10:56
22.11.2004
22.11.2004

minno
-> Rousi: a to sa vraví že nečítaš pozorne
, ja som totiž písal, že u môjho otca vyhráva jednoznačne stodvaciatka 


11:20:03
22.11.2004
22.11.2004

Rousi
-> minno: se "stovkou" nemuzu slouzit, ale muj otec mival MB1100, ted ma 125L a stale na "eMBecko" vzpomina, napr. na chladic vzadu, maznicema obsypanou predni napravu...
Se spolehlivosti u otce taky jednoznacne vyhrava "tisicovka", ale to je predpokladam zpusobeno tim, ze ji tata mel peknou radku let, takze byla nalezite "vychytana". Jedine snad to topeni, to je u 125 lepsi
Se spolehlivosti u otce taky jednoznacne vyhrava "tisicovka", ale to je predpokladam zpusobeno tim, ze ji tata mel peknou radku let, takze byla nalezite "vychytana". Jedine snad to topeni, to je u 125 lepsi

20:30:20
21.11.2004
21.11.2004

Boss
Měl sem stovku ze 72 roku v celkem schopným stavu od strejčka a pak stodvácu ze 79 roku předělanou na M..Hodnotit dílenský zpracování,odolnost proti korozi,případně spolehlivost jednotlivejch částí je po těch cca 30ti letech zbytečný..Spousta dílů je tam stejnech a už několikrát měněnejch,takže to je o ničem.Žádnej automat sytič jsem tam taky neměl,takže ohledně toho taky nemůžu sloužit..Ale jinak jízdní vlastnosti a pohodlí jsou jasně na straně stodvácy..Ať už jde o posilovač brzd,lepší výhled,vyšší výkon nebo třeba jenom blbý topení..Věcí se najde určitě spousta.Nádrž vepředu u stovky taky není zrovna dvakrát pozitivní element.Malinký plus je chladič vzadu,díky čemuž odpadla onanie s hektolitrem vody v okruhu,ale jinak mě nic pozitivního nenapadá..Jo vlastně..moje stovka měla cyklovač stěračů už z výroby 

16:02:59
21.11.2004
21.11.2004

minno
Zaujímali by ma názori ľudí, ktorí majú skúsenosti s obidvoma týmito autíčkami...napr. King2 a pod.....Hlavne čo do spoľahlivosti, funkčnosti atď.
Môj tatík stále spomína na svoju starú stovku a porovnáva to s terajšou stodvaciatkou, ktorá je vraj podľa stovky už "vymakané" auto...Stovka bola ročník 69, stodvaciatka 88, stovka celá prehrdzavela už po po pár rokoch (3-4), časté problémy so spojkou (už po málo tkm - obloženie, valec), debilný automat. sytič (prerobený na manuál) atď. atď.
Môj tatík stále spomína na svoju starú stovku a porovnáva to s terajšou stodvaciatkou, ktorá je vraj podľa stovky už "vymakané" auto...Stovka bola ročník 69, stodvaciatka 88, stovka celá prehrdzavela už po po pár rokoch (3-4), časté problémy so spojkou (už po málo tkm - obloženie, valec), debilný automat. sytič (prerobený na manuál) atď. atď.