tak, veko uz mam vyrovnane ale sytic stale nefunguje :-(
www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém s EDSR
19:19:49
25.11.2004
25.11.2004

minno
15:24:17
24.11.2004
24.11.2004

minno
tak a tu su uz nachystane pripravky na rovnanie veka :-)
14:55:25
24.11.2004
24.11.2004

Pilot 105
hm, fuku tam máš slušnou, netěsnost karburátoru dokáže nadělat hodně nepříjemností (od problémů se starty až po střelbu z výfuku), sám jsem si jich užil dost a dost, krušné to byly časy
13:04:32
24.11.2004
24.11.2004

minno
foto netesnosti:
13:02:26
24.11.2004
24.11.2004

minno
-> King2: ohladom toho vika, mam ho trosku prehnute v prednej casti tam kde je sytic, mozem dodat fotku...no a ten sytic mi viac-menej vobec nefunguje. Som to skusal utesnit aj hermetikom a stale nic... Az taketo velke problemy moze sposobit taka mala netesnost/nasavanie falosneho vzduchu? sa mi to nechce verit. v sobotu sa to viko idem pokusit narovnat. nemas pre mna nejake dobre rady?

11:12:41
24.11.2004
24.11.2004

King
2 sep: spodni prirubu jsem uspesne brousil na nekolika karbech - tam jina moznost neni, ale na viko bych proste pouzil radsi nejakou metodu, ktera neubira matros.....
11:08:52
23.11.2004
23.11.2004

sep
No příruby se brousili běžně,ale víko jsem též neslyšel......ale pokud to fungovalo proč ne....
11:07:20
23.11.2004
23.11.2004

King
2 DJ Vlasta: 120LS ma malinko jiny natryskovani (o neco vetsi trysky), ale pokud to funguje a nezere to, netreba se stresovat :)
2 Jirik: O brouseni vika slysim poprve, ale nepovazuju to za stastny reseni, protoze se ubere tloustka uz tak srackovatyho matrose a to pevnosti moc neprida - kladivo je kladivo :)
2 Jirik: O brouseni vika slysim poprve, ale nepovazuju to za stastny reseni, protoze se ubere tloustka uz tak srackovatyho matrose a to pevnosti moc neprida - kladivo je kladivo :)
06:58:32
23.11.2004
23.11.2004

Jirik - zrušená registrace
A ještě jsi zapomněl na jednu věc.
Některý firmy to prohlý víko zabrušujou.
Mě ho na 105ce takhle srovnávali při celkové GO startéru a od té doby šlapal pěkně.
Některý firmy to prohlý víko zabrušujou.
Mě ho na 105ce takhle srovnávali při celkové GO startéru a od té doby šlapal pěkně.

00:29:01
23.11.2004
23.11.2004

D.J.Vlasta
Ja mam EDSR u svy 125,protoze tam mam motor z uzovky.Zatim si nemuzu stezovat,chyta lip nez SEDR tj. opravdu na skub pri studenych startech a spotreba celkem v poho.Akorat me napada ten motor byl puvodne LS a kdyz jsem ho generalkoval nechal jsem ho prestavet na klasickou 120.Nema nahodou LS jine prvky v karburatoru?
21:36:29
22.11.2004
22.11.2004

King
SEDRy 120-136 maji snad 22-24 takze no problem.....
20:27:18
22.11.2004
22.11.2004

ok
Dík za odpovědi! Ten EDSR už mě se*e delší dobu, takže by pomalu mohl jít ven, ale je výhoda že má difuzory 22/23... Proto se chci zeptat: Jaký difuzory mají SEDRy, taky se to série od série liší? Na eRo nic menšího než 22/23 nemůžu, ne..:) Jak je to se spotřebou u SEDRu? Pomalu mám chuť se taky vrátit ke starýmu dobrýmu rozežranýmu DDSR se dify uzory 22/24, jestli pujde ještě sehnat...:))
17:04:09
22.11.2004
22.11.2004

King
2 Minno: Jsou dva zpusoby: Prvni je popsanej v literature a spociva v podlozeni okraju vika hranolkama (ne pomfritama :) a pomoci tretiho hranolu se na opacny strane tlaci na stred vika (ve sveraku).Pak se to zopakuje s otocenim vika o 90st. Druha, brutalni, metoda spociva v rozevreni celisti sveraku tak aby kraje vika sedeli na celistech a uderem bytelneho kladiva na na stred vika (dira pro sroub airboxu) , pak pootocit o 90st a jeste jedna rana :) Zly jazykove tvrdi, ze pritom muze viko prasknout, ale ja jsem zatim nemel tu cest :)
14:28:05
22.11.2004
22.11.2004

minno
-> King2: mna by zaujimalo akym sposobom bolo rovnane to veko, pretoze to caka aj mna....
22:52:06
21.11.2004
21.11.2004

King
Jestlis ho negeneralkoval pred montazi, je ve stavu jako vetsina EDSR tj. na dne :) Klasika - prohla priruba, prohly viko, netesnici stelovaci prvky, spatna hladina v plovakovce, spatna zakl. poloha obou klapek, mnohdy i spatny natryskovani od predchozich majitelu......Treba bracha ma EDSR na S120LS (M-ko) a po vycisteni, nastaveni a srovnani vika se s tim konecne da jezdit a drzi i volnobeh. Pokud mas moznost radi nahod SEDR, na tuhle starou vykopavku se toho uz moc nesezene....
14:00:18
21.11.2004
21.11.2004

BlackSUN
Měl sem ho na úži, ale pak to žralo jak prokoplý, bylo prohlý víko. Dal sem sedr a paráda neni problém.
12:54:17
21.11.2004
21.11.2004

ok
Zdravím. Rád bych se obrátil na všechny, kteří mají na svých škodovkách karbec J32EDSR. Mám ho na 110R a mám s ním trochu problémový zkušenosti při studených startech. Když už milostivě nastartuje, tak nerad drží i při sytiči, pravidelně dvakrát chcípne a potom teprve drží volnoběh. Navíc se poměrně dlouho dusí při přidání plynu. Je to u EDSR v kombinaci s eRkem normální? Jaké máte zkušenosti??