
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor T613 ve Škodověnce
07:51:49
22.11.2004
22.11.2004

TUNER
-> Simi: No právě že v tom Mustangu má motor před zadní nápravou....Taky ho má i místo zadních sedaček....

14:36:01
21.11.2004
21.11.2004

Eidy
Ne jako, že mužou brát úplatky, ale můžou ti to napsat bez povolení. Záleží jak se vyspali, nebo s kým ses ty vyspal.
11:35:47
21.11.2004
21.11.2004

Eidy
Dřív šla spousta věcí. Táta takhle stavěl 2 vlečňáky. Všechno posháněl, sbodoval, ale musel mu to svařit státní svářeč. A na hřídele musel nechat udělat trhací zkoušku. Tak si představ co všechno bys musel sehnat na tuhle zběsilost. A nechat to schválit jako přestavbu na ÚVMV stojí cca 30 tisíc. Ptal jsem se na to. Jenom motor 15-20 tis. Musej to prohlídnout, svízt se. Zjistit jestli to péruje, nedřou kola, atd. atd. A trvá to 3 měsíce. Nebo ti to udělaj na DI taky za 30 tis. Řeknou: Dáte 30 tis. a počkáte si 3 měsíce, nebo dáte 30 tis. a máte to zítra. Na DI tohle můžou. Ptal jsem se chlapíka z ministerstva dopravy.
20:56:52
20.11.2004
20.11.2004

Simi
To byl vzdycky muj sen, narvat do 120 613. Vazne. Premyslel jsem o tom uz hodne dlouho. Udelal bych to stejne jako ten mustang, tzn i s prevodovkou a napravou. Akorat bych ten motor otocil, aby nebyl za zadni napravou, ale pred ni (pokud by se tam vesel). Znamenalo by to sice asi vyrezat pulku auta, ale co uz... :-)
-> Tuxik: Myslim, ze by si s tema policajtama tuhle proceduru usetril. Ono by je totiz asi na miste nejspis kleplo...
-> Tuxik: Myslim, ze by si s tema policajtama tuhle proceduru usetril. Ono by je totiz asi na miste nejspis kleplo...

20:32:49
20.11.2004
20.11.2004

Tuxik
Videl jsem rapidka s motorem z 613 v Doksech, a vypada to fakt dobre ;) Ale na DI te s tim vyhodej, technickou nemas sanci legalne ziskat a jestli te s tim nekde potkaj svestky, tak te asi pekne servou, seberou TP, daj ohromnou pokutu a pujdes domu pesky 

14:52:43
20.11.2004
20.11.2004

Milda
-> Luukkyy:
muj nazor je takovej:
dneska sou 2 moznosti jak dostat na nakej svuj experiment doklady.
1. prestavba - predelas naky auto a na schvaleni pak musis projit rizenim kde se k upravam vyjadruje nakej znalec, automobilka a este naky exoti. Samozrejmosti je veskera tech. dokumentace k provedenym upravam (tj. vykresy, vypocty). Blby je ze u nas sou urednici posrany takze budou papouskovat nazor automobilky a Skodovka nepovoli nikomu nic.
2. Individualni stavba - schvaluje se to jako novy auto takze to musi splnovat naky ty emise, akt. pasivni bezpecnost atd. Samozrejmosti je zase veskera tech. dokumentace ke stavbe
Kdyz to shrnu tak nejjednodussi by bylo vzit celou 613 a prefaceliftovat ji na 120cu
. Jinak ta prestavba ale to u nas nema zadnou sanci projit. Pak este nevim jakej si konstrukter ale treba Rapida V6 delal nakej manik z oboru (viz clanek na techwebu) a psal ze veskery nosny casti zesiloval min. o 100%.
muj nazor je takovej:
dneska sou 2 moznosti jak dostat na nakej svuj experiment doklady.
1. prestavba - predelas naky auto a na schvaleni pak musis projit rizenim kde se k upravam vyjadruje nakej znalec, automobilka a este naky exoti. Samozrejmosti je veskera tech. dokumentace k provedenym upravam (tj. vykresy, vypocty). Blby je ze u nas sou urednici posrany takze budou papouskovat nazor automobilky a Skodovka nepovoli nikomu nic.
2. Individualni stavba - schvaluje se to jako novy auto takze to musi splnovat naky ty emise, akt. pasivni bezpecnost atd. Samozrejmosti je zase veskera tech. dokumentace ke stavbe
Kdyz to shrnu tak nejjednodussi by bylo vzit celou 613 a prefaceliftovat ji na 120cu

14:30:50
20.11.2004
20.11.2004

jb
sorry pisu rychle a blbe.. a rad :)
14:29:41
20.11.2004
20.11.2004

jb
proboha vzdyt vlecka dela acka i kdyz tam das LPG..jak nekdo tu psal auto na to neni tak roc to furt tam chces narvat vem enco vetsiho pevnejsiho lepsiho..stejen pulka pude do kytek rezani a vareni ruznych uchatek hejbaltek..proste me to nevoni a le delja si co chces halvne nejezdi po silnicich kde bydlim ja ...nebo vubec po zadnych to bude lepsi..
13:10:34
20.11.2004
20.11.2004

Adam
Kdysi toho šlo spoustu. Problém je v tom že to šlo kdysi. Dneska už nedáš do škodovky ani motor z fáva legálně, natož z 613. A na DI ti řeknou abys poslal dopis do škodvy a zeptal se na to v továrně. Jestli si to v Mladý Boleslavi vemou na triko,´tak ti to na DI zapíšou. Ale to SCI-FI.
13:06:44
20.11.2004
20.11.2004

Luukkyy
Tak díík.....Pro informaci:s těmi 16 lety to není
až tak úplně pravda,sem ročník 1979,o autech
něco málo vim,ta přestavba možná je(viz MATTESS) a zajímá mě v podstatě jediné:Jesli
je ještě možná individuální stavba osobního automobilu!Naši měli samo domo car někdy v
sedmdesátých letech a mělo to v TP napsáno
"Typ neurčitý",takže to kdysi šlo.......
Asi se holt budu muset zeptat na zas....m DI
až tak úplně pravda,sem ročník 1979,o autech
něco málo vim,ta přestavba možná je(viz MATTESS) a zajímá mě v podstatě jediné:Jesli
je ještě možná individuální stavba osobního automobilu!Naši měli samo domo car někdy v
sedmdesátých letech a mělo to v TP napsáno
"Typ neurčitý",takže to kdysi šlo.......
Asi se holt budu muset zeptat na zas....m DI
13:03:21
20.11.2004
20.11.2004

Adam
Na DI jak už bylo řešeno neprojdeš v žádným případě. A kdyby sis to už nějak jakkoliv zařídil,škodovka neni na něco takovýho dimenzovaná.
Myslim si že je to o život. Navrhuju jiné řešení. Sice na DI taky neprojdeš,ale bezpečný to bude...
Myslim si že je to o život. Navrhuju jiné řešení. Sice na DI taky neprojdeš,ale bezpečný to bude...

12:45:41
20.11.2004
20.11.2004

Adam
Nic není nemožné. Motor Chevrolet jestli se nepletu.

12:05:56
20.11.2004
20.11.2004

TUNER
-> MATTESS: Jj,jak psal MATTESS.V Mustangu (rapid) to je,ale zapracování motoru do karoserie se mi nelíbí už kvůli tomu že je to dělaný z rezavejch držáků a podobnejch věcí..:-(
06:59:06
20.11.2004
20.11.2004

MATTESS
Vzdyt pise, "Mustang" to ma. Videl jsem to na zivo a je to maso. Kazdopadne to dost zasahuje do prostoru zadnich sedadel. Myslim, ze to ma i s napravou. A sala z toho teplo, jak blazen.
-> Luukkyy: A skutecne nepocitej, ze to bude legalni. To proste nejde
-> Luukkyy: A skutecne nepocitej, ze to bude legalni. To proste nejde
21:04:33
19.11.2004
19.11.2004

sep
Vzhledem k tomu že jezdila závodní škoda 100 s motorem z 603 tak to jde......ale ono by šlo klidně udělat i aby prase lítalo.....ale nikdo to nedělá...
21:00:34
19.11.2004
19.11.2004

minno
-> Luukkyy: hm, ale bolo by zaujímavé spoznať takýto projekt...vošiel by vôbec ten motor do škodovky? a ako by si chcel vymyslieť chladenie? pokiaľ viem, je to vzduchom chladený osemvalec :-)
20:42:54
19.11.2004
19.11.2004

Wrcteam - zrušená registrace
-> Luukkyy: garantuju ti ze TK neprojde a na DI ze se jim to nebude chtit zapsat do TP,..
19:58:18
19.11.2004
19.11.2004

jb
myslim ze mas tak 16 let a o autech toho asi moc nevis..projit na DI
ty vole tak to je prdel nebo totalni vyhul

19:56:46
19.11.2004
19.11.2004

jb
sakra tak to uz jemoc i na me..prstavby typu roudik a spol me nechavaj chladnym ale jak si nekdo muz emyslet takovou blbost... no asi vtip abychom nezakrneli..
19:41:09
19.11.2004
19.11.2004

minno
luukkyy ide zostrojiť lietadlo 

19:29:16
19.11.2004
19.11.2004

sep

19:26:21
19.11.2004
19.11.2004

sep
Nerozumím co myslíš tím jestli projde na DI,to si opravdu myslíš že Ti přepíšou tvůj 742.12 na 613?
19:11:16
19.11.2004
19.11.2004

Luukkyy
Jo,pro případ potřeby přidávám mail:lukas.janata@email.c
z
19:09:02
19.11.2004
19.11.2004

Luukkyy
Gentlemani,mám dotaz,co dotaz,prosbu!Má někdo zkušenost se zástavbou motoru Tatra 613 do Škodovky(apeluji zvlášť na majitele Rapidu Mustang!!!!)Já jsem zatím ve fázi projektování,a nejvíc mě zajímá,jesli má takový stroj šanci projít na DI a jak-tedy jesli
je takové vozidlo normálně použitelné,na Show
car nemám a mít nebudu.
Děkuji předem nastotisíkrát
je takové vozidlo normálně použitelné,na Show
car nemám a mít nebudu.
Děkuji předem nastotisíkrát