
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typy karburátorů
17:09:34
22.11.2004
22.11.2004

King
2 Adam: Kdyby se ten 130kovej SEDR natryskoval podle 105/120kovyho (staci prvni stupen) = 108tryska/190vzdusnik, nemuselo by to ani tolik papat, ale nemam vyzkouseno 

17:50:15
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
jinak jet to pojede, ale bude to víc žrát, jak psal Sep budeš jí "překrmovat", když koukneš do těch tabulek co jsem ti poslal zjistíš proč, já bych zůstal u 105 SEDRa.
17:29:33
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
-> Adam: poslal jsem ti emilem pár tabulek s parametrama jednotlivých karbů (EDSR A SEDR, od 105 až do 136), podle kterých 100 % poznáš co je to zač, pokud to není nejakej hybrid 

08:26:31
21.11.2004
21.11.2004

Herman
ahoj garry ty uz jsi vstal???no s tema karbecama nevim....ale jedno je jisty-dej si do pryc ten 105-kovej motor a dej tam neco lepsiho

11:29:46
20.11.2004
20.11.2004

Adam
Co to bude teda v praxi dělat. Bude se to dusit a víc žrát? Nebo to normálně pojede? Mám takovej problém. Mam 105,a od té doby co jí mám se mi občas stává,že ve vysokých otáčkách jde plyn se zpožděním,popřípadě vynechává. Stává se to ale jen nekdy. A výhradně při teplým motoru. Myslel jsem že bude karbec v pytli. Ale ted me tak napadlo,jestli v tom nemuze byt karbec z neceho jineho. Treba prave 130. ???
11:26:30
20.11.2004
20.11.2004

Adam
Jo,sériovka.
11:18:47
20.11.2004
20.11.2004

sep
Adam:budeš to "překrmovat",mo
tor je série 105?
11:10:23
20.11.2004
20.11.2004

Adam
pěkný,děkuju. Ještě by mě zajmalo jakej bude mít vliv karburátor ze 130 ve 105.
04:14:58
20.11.2004
20.11.2004

Pilot 105
zitra jeste neco naskenuju, uz na to nevidim



03:50:01
20.11.2004
20.11.2004

Pilot 105
neco od Macha, jinak souhlas s Kingem2
18:24:57
19.11.2004
19.11.2004

King
Napis cislo trysky 1. stupne na dne plovakovky a pro jistotu i prumery difuzoru (pri pohledu z vrchu jsou vyrazeny v obo komorach) a udelam ti jasno :) Nekdy muze bejt viko z jinyho typu, takze lepsi je ocuchat vnitrek.....
16:32:21
19.11.2004
19.11.2004

Adam
No jo no jo já vim že už jsem s těma karburátorama otravnej. Ale chtěl bych vědět: Mám dva kousky,oba SEDR 32, ale přesto se trošku liší. trysky na dně plovákový komory maji jiný rozměry,celkově se na pohled taky nepatrně liší. U označení pak má jeden na konci TT a druhý RP. Jde o pouze stejné modifikace,nebo jaký je rozdíl?
