brzdové válečky

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 19.11.2004 do 22.11.2004, založil/a Veron
řadit dle data
11:49:35
22.11.2004
Labros
Maji tam byt 19mm a ja je tam mam a brzdi to vic nez dost
11:16:30
22.11.2004
R@ZOR
-> Veron: Myslim 1.4 OHV, je těžší tak o 25kg. Kvůli silnějšímu bloku a tý litinový výstuze.
08:26:19
22.11.2004
Veron
-> R@zor o co je motor z fábie těžší? myslíš sdi, tdi nebo pdi? jestli myslíš 1.4ohv, tak proti 130 neni rozdíl.
dělam repasi zadku, tak řešim, co by bylo lepší. ale zůstanu u 19...
22:19:27
19.11.2004
Vojta - zrušená registrace
Souhlas s Martinem ... mel jsem stejny problem a ted jsem s tema 22 spokojen max.
21:30:19
19.11.2004
Martin
Taky mám 22tky a jsem spokojený. Dával jsem to tam kvůli tomu, že mi zadek nic moc nebrzdil, po výměně výrazné zlepšení. Ale pokud ti to předtím brzdilo v pořádku, nevidím důvod dávat tam 22tky.
20:21:44
19.11.2004
R@ZOR
Já má v Rapidovi taky označený 19 a jsou to 22mm. Budu dávat motor z Fábky, kterej je těžší, tak snad ten zadek už tak přebržděnej nebude.
15:33:51
19.11.2004
Veron
hmm, tak je to pravda. od 1985 19mm. do té doby garde,rapid,130 - 22mm. tak teď nevim, jestli ty 22 nevyzkoušet....8
15:19:51
19.11.2004
Vojta - zrušená registrace
Ja jsem nedavn na rapidu menil ... koupil jsem ty s prumerem 22 a je to znat....je fakt ze me to uz pred tmim skoro nebrdzilo :)
14:52:54
19.11.2004
King
Jak pise wekky......prebrzdenej zadecek nic moc a navic pro ty 19mm prasatka mluvi i nizsi cena :)
14:09:06
19.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milda: Kdybych to dělal dnes, tak už tam dam asi taky kotouče, ale není čas dodělat ani tohle natož ještě něco schánět a předělávat - alespoň zbude něco na další úpravy v budoucnu 4
12:50:32
19.11.2004
Milda
A co to sou vubec ty zadni valecky? to je naky sprosty slovo ne, neco jako bubny 1
12:34:18
19.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King2: Já co kupoval válečky, tak tam bylo Š 130/Rapid a bylo tam připsáno průměr 22 mm, tak nevím.
12:30:20
19.11.2004
wekky
-> King2: ano, 22 měli Garde a pár prvních Rapidů, do kterého data přesně netuším, ale 130 a Rapid 130 už měli jen 19, které jsou uváděny v již zmíněných požadavcích.
-> Veron: víc budou brzdit 22, protože záleží na ploše pístku.
Na 19 se přešlo zřejmně z důvodu, že byl zadek přebržděn, což na Garde pozoruji z vlastní zkušenost a kvůli tomu jsem koupil 19, které jsem však ještě nestihl namontovat,.
12:19:28
19.11.2004
King
Nemaji tam bejt nahodou 19mm valecky? 22mm se davali jenom na prvni serie. Napr. v pozadavcich na prestavku 120 na 130 je ....bla, bla, bla a ctyrpisty a 19mm prasatka v zadu.....9 . Muzebe polemizirovat, ze ten a ten valecek lip brzdi, ale tusim, ze v ETCE je na vlecku od r. placnu 85 19mm valecek....
12:06:16
19.11.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
Mají tam být 22, ale já jsem je kupoval a označení 22/Rapid bylo pouze na krabičce, ale na válečku je napsáno 19 - a to jsem se na to ptal ve třech prodejnách - odlejvají to asi do stejných forem a pak udělají větší díru...
10:46:09
19.11.2004
Veron
nevíte někdo jaké mají být na 4pístkové soustavě zadní válečky? podle katalogu d=22mm, ale já rozebíral tři vlečky a na nich byly d=19mm. podle mě to s menším průměrem bude víc brzdit(víc se válec roztáhne). tak a z toho jsem trochu nesvůj. máte s tím někdo zkušenosti?
Extreme Tyres