skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Regulátor napětí
prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 18.11.2004 do 19.11.2004, založil/a Feorg - zrušená registrace
09:09:22
19.11.2004
19.11.2004

Samantus
-> Martin: to jo
09:03:15
19.11.2004
19.11.2004

Martin
-> Samantus: No dobře dobře, ale ve výsledku je tam stejně připojena kontrolka na dobíjení 

23:40:05
18.11.2004
18.11.2004

Samantus
jeden slabej na konci faston - kontrolka dobíjní) -
koukam ze si placnul stejnou blbost jako CICI, ale ten se tomu zasmal a ty si to rekl vazne
neni to kontrolka dobijeni, ale privod budiciho napeti.....
koukam ze si placnul stejnou blbost jako CICI, ale ten se tomu zasmal a ty si to rekl vazne
neni to kontrolka dobijeni, ale privod budiciho napeti.....
23:02:26
18.11.2004
18.11.2004

Feorg - zrušená registrace
Dik moc.
22:29:15
18.11.2004
18.11.2004

Martin
-> Feorg: Ee, na to jsem zapomněl, na tom očku mohou být dva kabely, pokud máš vyhřívané okno.
Pokud máš na altíku dva konektory nahoře, je regulátor venku (vývody DF a D+). Pokud je regulátor na altíku, je tam jen vývod na D+ (připojení kontrloky dobíjení).
Pokud máš na altíku dva konektory nahoře, je regulátor venku (vývody DF a D+). Pokud je regulátor na altíku, je tam jen vývod na D+ (připojení kontrloky dobíjení).
22:07:59
18.11.2004
18.11.2004

Feorg - zrušená registrace
Aha. Takze Jeden tlustej, jeden slabej na sroubu a dva konektory nahoře= regulator vevnitr. Sorry sem min chapavej. Dik
21:57:58
18.11.2004
18.11.2004

Martin
Poznáš to třeba podle toho, že pokud ti k altíku vedou 2 dráty (1 tlustej na konci s očkem - tvrdý +, jeden slabej na konci faston - kontrolka dobíjní) - tak to je s integrovaným regulátorem. S regulátorem venku má navíc ještě jeden tenkej drát na konci s fastonem.
21:02:36
18.11.2004
18.11.2004

Feorg - zrušená registrace
Alternátory se dělali s integrovaným regulátorem a regulátorem mimo alternátor. Jak poznám který z nich mám v autě?