Zajímavý....

prohledat
63 příspěvků (zobrazeno 51 až 63) od 15.11.2004 do 17.11.2004, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
10:06:46
15.11.2004
Boris S
->Baghira:Neboj,príde na psa mráz.Len nech sa Jirik ukáže ako mu to šlape na benál a potom mu ukážeme sílu LPG4
09:39:26
15.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Tak plynatci se nám už ozvali, co třeba někdo s benzínem ? 1
09:34:40
15.11.2004
Baghira
-> Jirik: Vaříme na tom drzí skřítky, kde že to bydlíš :-).
09:32:11
15.11.2004
King
2 Jirik: Treba na lpg nema vyhrejvany sani zadnej smysl, dokonce by se dalo rict, ze vylozene skodi :) A ten plech na vyfuku je sice fajn vec, ale jenom ve spolupraci s vrap.hadici do sani. Pokud se z toho plechu neodsava horkej vzduch do sani, je jeho "stinici" prinos ponekud diskutabilitronicky :)
09:29:15
15.11.2004
Jirik - zrušená registrace
A tím plynem tam topíte a nebo na něm vaříte ? 1
09:21:14
15.11.2004
Baghira
-> King2: Hmmm pár sekund, už to zkracuju :-).
09:20:19
15.11.2004
Baghira
-> Jirik: Já to nemám zapojený, kvůli LPG. LPG se totiž teplem rozpíná a tím se ho dostává do motoru míň, takže ho ještě ohřejvat od sání je nesmysl. A ze skušeností několika plynivkářů, co to zapojený měli vim, že je to údajně znatelnej rozdíl...
09:20:06
15.11.2004
King
2 Jirik: Treba na lpg nema vyhrejvany sani zadnej smysl, dokonce by se dalo rict, ze vylozene skodi :) A ten plech na vyfuku je sice fajn vec, ale jenom ve spolupraci s vrap.hadici do sani. Pokud se z toho plechu neodsava horkej vzduch do sani, je jeho "stinici" prinos ponekud diskutabilitronicky :)
08:55:58
15.11.2004
Martin
Taky si myslím, že je to hodně o stavu karburátoru, než zapojením předehřevu.
08:54:32
15.11.2004
Martin
-> Jirik: Já ti nevím, startuji teďkon v zimě s plným sytičem, ujedu tak 200-500m a taky ho stáhnu a auto jede, drží volnoběh, ale je fakt, že než se úplně zahřeje, tak má tendenci kuckat, když mu přidáš plný plyn.
Je možné, že s tím předehřevem to může být lepší.
08:38:25
15.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Hmmm, já ho zapojené nechám, ale stejně se zeptám, jak to běží za studena když je odpojené ?
08:32:19
15.11.2004
Martin
Zapojené to nemám hned z několika důvodů. Tím hlavním je, že nemám pumpu ani termotat s vývodem. Sice to lze řešit i jinak, ale zatím nebyl důvod to zapojovat. No a dalším důvodem je, že jsem ještě neslyšel nikoho, kdo to nemá zapojené, že by si nějak stěžoval.
Ad kryt, s tím s tebou určitě souhlasím, ten kryt by tam určitě měl být.
07:58:41
15.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Koukal jsem u dost lidí, že nemají zapojený vyhřejvaný sání, ale mě se výborně osvědčilo. Se zapojeným vyhř. sáním mám sytič i v tejhle zimě pouze pro nastartování, okamžitě ho pak vypínám a motor se normálně udrží. Bez zacukání reaguje i na sešlápnutí plynu a hezky plynule bez cukání zrychluje studenej i do kopce.
Docela by mě zajímaly názory, proč ho míváte odpojené ?
---
Taky jsem se všiml, že dost často lidi nemívají přes vejfukové potrubí ten plechovej dekl / kryt. Hřeje to potom dost nahoru jak na hadici od podtlaku k posilovači, tak na hadice pokud máte zapojený vyhřejvaný sání a hlavně pokud máte K&N a podobný filtry, tak to hřeje do filtru. To s tím deklem platí jak pro 5k tak pro 8k. Protože mě se chybějící dekl neosvědčil ani na 105ce.
Dokonce jsem si jednou v létě sáhnul na hadici od posilovače a byla kurewsky prohřátá a taková měkká a vláčná.
Extreme Tyres