eRkový motor

prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 26.06.2002 do 23.07.2002, založil/a
řadit dle data
08:06:20
23.07.2002
Petkar
To Vici: Ten Sprint je docela možný. To mě nenapadlo. Bohužel (nebo bohudík???) se nám ten motor nechce vyndávat, ale až bude dávat fáčko pryč, ten motor půjde do erka a pak to teprve bude cvrkot...
22:27:41
22.07.2002
Dan
= cca 75 HP
:o)
11:29:27
22.07.2002
vici
Sprint.....
11:05:46
22.07.2002
Petkar
Můžu jenom potvrdit, že 125 (4,22 stálý převod) s motorem s erka je na předjíždění docela pěkný. V místech, kde jsem se předtím bál předjíždět, teď předjíždím jako drak.
Spotřebu jsem zatím nespočetl, prtože jsem nestihl ještě vyprázdnit nádrž..., ale určitě dám vědět.
Trošku mimo, před týdnem kámoš koupil fáčko, rv. 1992 (135 LS), motor upravený, ale majitel nevěděl jak, prý je tam ostřejší vačka, ale nic konkrétního nevěděl. No je to docela slušný žihadlo, s feldou 1,3 MPi - 50kW jsem měl co dělat, abych mu stačil a na rozjezd a do stoupání mi vesele ujížděl...
08:26:11
03.07.2002
vici
no to asi ne........... ale 1,6ka a 1,3 MPI 40kW maji stejnou prevodovku..............
08:18:52
03.07.2002
milan
vici: Filcka 1.6 má 40kW ??? Hmm,to je dobrý.
22:34:38
02.07.2002
vici
dan : jinak 3,9 mely jen Facka s karbecem a 136kou, stare 135ky mely 4,16. 3,9 je strasna mrdka z krtka, to uz je daleko lepsi skrin z Feldy 1,6 / MPi 40kW, ma sice 3,9 ale kratsi 3,4,5 a radi daleko lip za sebou:o)
22:32:26
02.07.2002
vici
Favo BMM 50kW jede dost pekne i na petku:o) ma samozrejme 4,16 staly prevod........... Rkovy motor se 125 petikvaltem - 4,22 - je na zrychleni pekna kombinace:o))
20:44:14
02.07.2002
Dan
Souhlasim, Fáčko má převodovku k hovnu, zvlášť ty dříve narozený (89-92) Ty měly 3,89.
Ty novější měly už 4,16.
Musí se to točit jak kráva na 4 a stejně to prdlajs pomůže.
13:29:28
26.06.2002
Kamil
Fazol má převody na hovno, moc těžká pětka. A pokud s ním v tom kopci jel nějaký umělec, tak není co rešit. Lidi jsou hrozné hovada, jezdí třeba na pětku 40km/h po městě...
13:22:59
26.06.2002
Jirik
Favorit není zas o tolik těžší, u novějšího typa si nejsem jist, ale starší měl 875 kg jako 120ka.
12:47:48
26.06.2002
Tuner#2 - zrušená registrace
To je jasný že to jede, vždyť erko mělo ostřejší vačku a takovej favorit je proti 120 těžší, takže mu nepomůže ani o něco vyšší výkon.
12:16:24
26.06.2002
Petkar
No, spotřebu ještě nemůžu posoudit, protože jsem s tím najel teprve 100 km, ale vzhledem k tomu, že se přehodil původní karburátor ze 120 (125tky), tak by snad nemusela být tak drastická, ale ještě se to bude muset trošičku vychytat.
12:07:26
26.06.2002
Zazaa
a co spotreba ??? Rka byly dost dobre udelane do vykonu ale taky to bastillo hlavne s DDSR dvoukomorakem
09:44:13
26.06.2002
Petkar
Tak jsem v pátek zadřel motor ve 125 a nechal jsem namontovat motor vyndaný z eRka. Pánové, měli by jste vidět ten rozdíl. Motor jede jak pila. Do kopců kde jsem jel s bídou 90 km/h se starým motorem jede teď škodárna na 5.tku 110-120 km/h a dojíždí a předjíždí i relativně silnější vozy (favorit). Je to úplně jiné auto, i ten odpich je hned znát. A prej, že staré škodovky neměly tah...
Extreme Tyres