skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
potrubi
16:16:51
19.11.2004
19.11.2004

sep
koncový díl feldy je dvouplášť s je tam skelná vata či co,je opravdu tichý...
15:58:15
19.11.2004
19.11.2004

King
2 Labros: A on me nekdo (nebo nedej boze ja sam :) v tomhle tematu pasoval na vynalezce aplikace Rkoveho vyfucku na favo parozich? :) Jsem jen pouhym realizatorem napadu anonymniho koumaka :)
21:50:27
18.11.2004
18.11.2004

Labros
Jo jo, erkovej vyfuk na favoritu funguje, i kdyz bych rozporoval, ze vynalezcem je King2 :) zajimave je, ze se ke me ten vyfuk dostal oklikou pres tretiho cloveka, ktery ho vubec nepouzil :))
20:00:51
15.11.2004
15.11.2004

King
Ja,ja. Nerez je nerez, taky mam nejakej raritni seriove vypadaji veefuk, co uz asi 10let jezdi na aute a ne a ne zreznout. Za to mu odpoustim, ze seriove zni, seriove vypada a vubec nikoho neupouta :)
19:31:03
15.11.2004
15.11.2004

Jirik - zrušená registrace
Já jsem myslel spíš koncovej díl z Felicie.
Ten tlumič je větší, nestojí moc a pro dobrého svářeče není problém udělat kolena pro čelní vstup. Musí akorát spočítat součet trubek z výfukového potrubí když to světvuje dohromady aby zachoval jejich celkovej objem. Jinak ten tlumič je větší, takže je to potom tišší a neslyšel jsem od nikoho, že by to zvyšovalo spotřebu nebo snižovalo výkon.
Jezdí to tady u nás na Rapidovi a dvou 120kách. Až mě překvapilo jak si to ševelí.
Dokonce jsem byl zvyklanej vyhodit toho svýho řvouna a dát tam tenhle. Ale nerez je nerez.
Ten tlumič je větší, nestojí moc a pro dobrého svářeče není problém udělat kolena pro čelní vstup. Musí akorát spočítat součet trubek z výfukového potrubí když to světvuje dohromady aby zachoval jejich celkovej objem. Jinak ten tlumič je větší, takže je to potom tišší a neslyšel jsem od nikoho, že by to zvyšovalo spotřebu nebo snižovalo výkon.
Jezdí to tady u nás na Rapidovi a dvou 120kách. Až mě překvapilo jak si to ševelí.
Dokonce jsem byl zvyklanej vyhodit toho svýho řvouna a dát tam tenhle. Ale nerez je nerez.

17:11:50
15.11.2004
15.11.2004

King
2 Jirik: Si,si, taky jsem zvazoval, jsk mi nekdo radil, tusim stredni dil vejfuku z fava, ale s tim S110R vyfukem je to nenapadnejsi na prvni pohled - policajt vetsinou pri kontrole juka na znamky na SPZ a jiny vyfuck tak nejak hned upouta, takze mi paranoici s favomotorem volime co nejnenapadnejsi reseni vc. M-kove vany :c)
11:22:17
15.11.2004
15.11.2004

Jirik - zrušená registrace
Lepší než housenky do původního tlumiče je použít tlumič se vstupem vpředu a udělat dvě kolínka. Někdo tady měl použit i tlumič z Felicie a do něj udělaný kolínko, a fachalo to výborně, dokonce jsem to viděl i na vlastní kuky a mělo to i hezky tichounkej zvuk.
10:44:36
15.11.2004
15.11.2004

King
2 Jirik: Moje docasne reseni, prvda, neni z kategorie cistych reseni, ale v jeho prospech mluvi naklady (210Kc vyfuk, 10Kc tesneni + troska svareni)....O tom, jak to funguje muze poreferovat napr. Labros, pac muj vytvor brazdi Prahu v jeho shade :)
09:34:13
15.11.2004
15.11.2004

Jirik - zrušená registrace
A nebo ať si koupí hotovej laďák pro škodovku na favoriťácké svody (je k dostání), když použije třeba příčňák, tak to bude ještě jednodušší a nebo ještě nový vejfukový na 742.136, ale to je pálka.
Každopádně obě možnosti budou lepší, než zakroucený housenky do výfuku. To bych bral spíš jako dočasné provizorium. Někdy jsou k vidění hrozný zvěrstva, jako ostré hrany na trubkách, kolikrát pomálu do pravýho úhle.
To pak ti plyni proudí jedna radost.
Každopádně obě možnosti budou lepší, než zakroucený housenky do výfuku. To bych bral spíš jako dočasné provizorium. Někdy jsou k vidění hrozný zvěrstva, jako ostré hrany na trubkách, kolikrát pomálu do pravýho úhle.

09:32:00
15.11.2004
15.11.2004

King
Z vyfuk potrubi z fava toho moc nenadelas, ale napr. upravou vyfuku pro S110R problem vyresis (duvodem pro puziri fkovyho vyfucku je, ze svody jsou za sebou ve smeru jizdy jako na favu. Vejfuk na Rko stoji zhruba jako na S120 a jenom se sezene favo priruba (4 diry na sroubky) a kousek trubky na svody. Pak uz se musej trubky narezat a udelat na svodech dve kolinka a na konec navarit favo prirubu v pozadovanem sklonu podle favo parohu. Drzak vyfuku se pouzije z S100. Varuju pred provozem bez drzaku tj. vyfuk drzi jenom za prirubu....
09:27:59
15.11.2004
15.11.2004

King
Z vyfuk potrubi z fava toho moc nenadelas, ale napr. upravou vyfuku pro S110R problem vyresis (duvodem pro puziri fkovyho vyfucku je, ze svody jsou za sebou ve smeru jizdy jako na favu. Vejfuk na Rko stoji zhruba jako na S120 a jenom se sezene favo priruba (4 diry na sroubky) a kousek trubky na svody. Pak uz se musej trubky narezat a udelat na svodech dve kolinka a na konec navarit favo prirubu v pozadovanem sklonu podle favo parohu. Drzak vyfuku se pouzije z S100. Varuju pred provozem bez drzaku tj. vyfuk drzi jenom za prirubu....
19:42:54
14.11.2004
14.11.2004

fazola
výfukové ser... upravíš úhel na výfuku... sací je důležité dát do kopy! o 10 stupňů je třeba do obrat z obou ploch, aby zbyl nějaký matroš... nebo podložku, což se mi vůůbec nelíbí...
19:38:49
14.11.2004
14.11.2004

bojebuk
Potrebuju zjistit jestli se da nejak upravit vyfukové potrubí z favorita aby to slo do rapida...kdyz jsem na to koukal tam to má nejakej jinej uhel... chci se zeptat co s tím?? dik za rady
