Nápravy na LR a 130RS

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.11.2004 do 10.11.2004, založil/a Honza "Bobr"
řadit dle data
19:56:52
10.11.2004
Sita
jo to je mi jasny, ale asi bych zatim chtel ponechat kvuli STK moznost nahozeni vlecky... jeste nevim... zacinam s tou napravou pocitat a to jeste neni k dispozici ;-))
19:54:09
10.11.2004
Saky
jo myslim tohle.. da se varit i sroubovat i skombinovat oboje to jeste nemam uplne doresene ale chtel bych jen sroubovat samozrejme privarilise to bude to lepsi.. to vykously nevadi rikam ze to tam nemusi byt vubec pro tuhle napravu
19:08:11
10.11.2004
Sita
a do tech mist se drzak tvyho ramene bude varit nebo sroubovat? jestli varit, tak stejne bude pripadne podelnymu rameni vadit, ne?
19:03:40
10.11.2004
aDAm
-> Sita: jo řek bych že mysli tohle;-)
19:03:03
10.11.2004
aDAm
-> Saky: no tak už se těším na fotečky;-) kdy budou? doufam že co nejdřív;-)))
19:01:30
10.11.2004
Sita
myslis teda kus ty kapsy? ten pricnej nosnik v zadni casti ty kapsy (jak je vykousla) doufam nebude vadit...
zvětšit Nápravy na LR a 130RS - obrázek od Sita vložen 10.11.2004 19:01:30
18:50:29
10.11.2004
Saky
no asi se to bude blbe vysvetlovat ale zkusim to-) tyka se to uchyceni vnejsiho drzaku ramene.. je tam takovej plech do U co drzi podleny rameno (ten je jako ND) a to ucko zvenku na kraji bliz k zadku auta vadi takze je potreba asi dvanact cm nariznout a navarit to jakoby k prahu.. proste aby se to Ucko u konce rozsirilo aby vzniklo misto pro ten drzak.. to Ucko se muze klidne vyhodit cely ale pak uz se tam neda zpatky vlecka.. snad je to pochopitelny
18:19:12
10.11.2004
Sita
to vypada hodne slibne. zajimal by me ten jedinej zasah - tyka se to predniho vnejsiho uchyceni tvyho ramene? taham to z tebe, protoze zrovna delam kastli, tak abych vedel v cem to bude kolidovat se serii...
18:02:48
10.11.2004
Saky
v aute to jeste neni to bude asi o vikendu kdy se dolaej posledni detaily.. lem se pravdepodobne nemusi upravovat vubec.. drzaky pricky prevodovky tam muzou zustat zatim nevidim zadnej duvod cemu by vadili ja mam drzaky jiny takze me tam nic nevadi.. ja si to vymyslel tak aby nebylo potreba zasahovat do kastle a bylo to plne zamenne zpatky coz se nakonec nepodarilo nebot jeden malej zasah je tam nutnej ale pujde to zase odinstalovat a nainstalovat vlecka.. tlumic neni ani jako LR ani jako serie je to neco mezi tim-) ty se musej upravovat.. az to bude tak to nafotim..
11:25:09
10.11.2004
TUNER
-> tina: Je to něco jako ta spodní fotka,akorát že tam neni takovej válec na hřídel ale má to menší průměr a na ložisko je ten domek zase větší..Držáky tlumiče jsou jako na tej fotce,kde bude možno nastavit si světlou výšku vozu....
Už jsem měl tu čest to vidět na vlastní kukadla...9 4
09:21:44
10.11.2004
aDAm
-> tina: no jak tam saky psal tak nějake seriove tlumiče...
09:19:54
10.11.2004
tina
-> Saky: jaký bude v rameni uchycení na tlumiče - jako LR nebo seriovka??
00:34:41
10.11.2004
Sita
hm, tak to je lepsi vykaslat se na pricku nez nemit moznost serizovat odklon... no uz aby ta naprava byla k dispozici! bude Saky potreba vystrihovat kus vnitrni hrany podbehu jako to bylo u LRa? a jak se bude uchyceny vnejsi bod toho ramena, kdyz tam zustanou ty nosniky na pricku prevodovky? nejak si to nedovedu predstavit...
22:07:52
09.11.2004
Saky
nicmene jestli se to uchyti na pricku nebo ne je celkem jedno.. nicmene reseni co mam ja usetri dobrejch 20kg na hmotnosti a myslim si ze pricka je uplna zbytecnost.. nebot s prickou nepujde (resp nepujde na pricce bez uprav) schopnost stelovat odklon coz je prave obrovsky plus.. s tou prickou by to teda slo taky ale podstatne sloziteji a to uz je lepsi ji vypustit.. a jak to vypada kdyz se neda stelovat odklon muzete videt u tech bezmozku co si mysli ze snizej auto vzadu zkracenim pruzin..
22:03:39
09.11.2004
Saky
Tak kdyz uz ste tady zdrbali ten muj projekt tak Vam k tomu taky neco reknu.. v proncipu je asi LRova naprava to nejelpsi co muze byt nicmene ma to nekolik minusu a to hlavne cenu a uprimne receno je to takove osklive velke ale jak rikam at si da kazdej co chce.. me se libila celkem Molcanova myslenka akorad se me silne nelibilo provedeni a obzvlast cena.. ale kdyz si nekdo mysli ze adekvatni cena za to ze prinesete dva pary sikmych ramen on je prerizne flexou a svari a prepaltuje plechem 9000Kc nebo kolik za to ted chce tak ja mam jinou myslenku.. a to udelat to cele nove a poradne se spravne navrzenym stylem ohybani plechu a ne tak jak to vyjde z nouze z vlecky, dalsi vyhoda je to z noveho plechu narozdil od tech starejch sikmejch svarenejch ramen a stoji to polovicku bez nutnosti dodat ctyri ramena-) cela naprava ma uhel kejvani 10supnu stejne tak jako LR moznost serizeni sbihavosti a odklonu kol stejne jako LR moznost stelovani vysky podvozku a predpeti pruziny cele ulozene v pevnejsich silentblokach oproti vlecce to vse je stejne s LRem vyhoda oproti LRu je ze zbytek se pouzije seriovej z vlecky a proto to neleze tolik do penez.. cela tahle sranda bude stat cca 12000 v sade jsou tlumice pruziny ramena drzaky do kastle a veskery potrebny spojovaci material a potrebne dily.. sada neobsahuje hridel a lozisko buben a kloub tovse je totozne z vleckou.. u LRy to stoji dalsi penize cele reseni cca dvojnasobek.. dalsi vyhody vsechny naboje na kotouce dozadu co jsem kdy komu dodal jsou s timhle kompatibilni... dalsi vyhoda do budoucna se pocita s vyrobou novych hridelu a pak se da udelat delsi a zvetsit rozchod.. co se tyka tlumicu jsou tam pouzity celkem rozumne dostupne tlumice s minimalni upravou upravy do kastle opet minimalni a je moznost opet dat zpatky kyvnou ci vlecenou napravu tomu nic nebrani.. co se tyka ceny tak kdyz se to prepocte na repasovanou vlecku tak to vyjde radove na hodne podobne penize a klady si kazdy muze odvodit sam.. co se tyka stadia vyzkumu: naprava je uz svarena drzaky napravy hotovy ted se doladuji posledni detaily a posledni milimetry.. pruziny jsou ve fazi motani a tlumice jsou pripraveny.. behem mesice to prijde vsechno zandat do auta a bude to otestovano v crossovych podminkach a na silnici.. a pokkud to vydrzi v terenu kde jezdej ty omlacene popelnice-) (v tomhle provozu vyztuzeny vlecky praskaj celekm casto-)) tak to uz vydrzi vsechno a nabidnu to zajemcum k vyzkouseni.. nicmene terminy radsi uz po zkusenostech nerikam ale pocitam ze na jare by kazdy kdo bude chtit mohl mit tohle dilo na aute... kokretni dotazy klidne zodpovim mejlem nebo i tady pokud bude cas..
21:54:24
09.11.2004
Pepino RS
-> Adam Radimovič: to je taky LR naprava, ale seriova !!!
-> Michal LR: mohl by jsi mne poslat oskenovanej ten test ? predem diky ! 4
18:44:27
09.11.2004
Sita
18:44:07
09.11.2004
Sita
2AR: me by se tam ta pricka libila taky...
zvětšit Nápravy na LR a 130RS - obrázek od Sita vložen 09.11.2004 18:44:07
17:45:45
09.11.2004
aDAm
ja bych byl pro vymyšůeni něčeho takového...
autorallye.webz.cz/skoda1 0.html
vypada to jako LR naprava ale ramena to ma přichycene na přičce...
15:53:46
09.11.2004
Eidy
-> Michal LR: Jo. Já to chci vidět. Ne že bych uvažoval o SPAXech, ale zajímá mě to.
15:40:33
09.11.2004
Michal LR
Jinak mám pro zajímavost testy tlumičů SPAX versus HP racing (ty soutěžní za 25t.) a sám jsem se divil, co všechno si SPAXy nechají líbit.Tak když by měl někdo zájem můžu nascanovat.
15:31:32
09.11.2004
Michal LR
-> Oliver: no kravina je právě tu dlouhou poloosu nepoužít, protože čím je kratší, tím je víc namáhaná a hlavně ti při této variantě odpadne ta krátká potvora u kola, která se při větším ET kola okamžitě ohne (mám jich ve sklepě 10 ze sériových aut a žádná není ideálně rovná) a to nemluvím o soutěžním provozu a o tom,že když u takové nápravy vypustíš ten velkej gumovej puk, co je na vlečce celej proces destrukce bude o to rychlejší, protože právě v tom to pruží.
15:16:41
09.11.2004
U-Geen
-> Adam Radimovič: to kazdopadne... jako u kazdy alternativni napravy.
15:09:52
09.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 Oliver : to bylo k Adamovi, ohledně úsporného opatření MB. 4
14:54:43
09.11.2004
aDAm
... a taky s tim ze bude nutny zasah do kastle pro pridelani uchytu;)
14:54:05
09.11.2004
U-Geen
... s tim ze pujdou pouzit ostatni komponenty z vlecky a pravdepodobne to bude i s tlumicema a pruzinama :-)
14:02:00
09.11.2004
aDAm
Mno co sem ze Sakyho dostal tak to ma byt něco na způsob LR nápravy s cenou někde kolem tuším 12tis...
13:39:58
09.11.2004
markus
Jestli Saky uvažuje o výrobě zadních ramen,-doporučuju počkat na něho.Ten člověk ví,-co dělá,-a třeba já v něj mám značnou důvěru;o)!a to se pohybuju v tomhle prostředí celkem dlouho-- náprava od PM je dobrá tak na závody(kde nevadí kdy to prdne-i když zas;o)??!)--,a na"zbohatnutí"! !Bastlit to totiž někde v garáži bez výpočtů,přesného obrábění a elementárních strojních znalostí,--je obrovský hazard s cizím zdravím a možná i životem.Ale to by si měl uvědomit i ten,který si to"namontuje",- -protože ten,co to prodává,--tomu je to fuk v momentě jak převezme proplacenou složenku.
13:15:35
09.11.2004
Oliver
-> Pohan: no celkom v poho, tazko sa to vysvetluje ale je na to predpriprava, jazdi na tom NIKY tak myslis ze to bude az take zle???
13:09:05
09.11.2004
wekky
-> U-Geen: Saky bude dělat nějakou alternativní zadní nápravu?!? Tož to sem zvědavý. To možná ještě s vyhozením Bubliny počkám...
12:59:05
09.11.2004
Pohan
Dotaz: jak se na takový nápravě dělá geometrie?
12:57:28
09.11.2004
U-Geen
-> Oliver: no to podtim je LR naprava tak jak ma bejt. Co nevidet bude dalsi alternativa od Sakyho coz by mela bejt vcelku bomba :-) Ale vsechno je lepsi jak ten nesmysl od Molcana
12:50:36
09.11.2004
Oliver
-> U-Geen: ah tak, hej robil to molcan ale sa mi to vidi lepsie ako tie cierne zvarence co su nizsie, bo tam je treba pouzit poloosi z alfy, naboj z 1203,... podla mna total kravina8
12:46:00
09.11.2004
U-Geen
-> Oliver: prijde mi to jako totalni kravina, kdyz uz pominu to ze to vyjde kurva draho pokud to dela Molcan, tak svarit rozrezany ramena z vlecky je nesmysl, kdyz neni problem udelat novy ramena...
12:31:34
09.11.2004
Oliver
-> Jirik: to bolo ako mne?
-> U-Geen: co ne?
nerozumiem ani jednemu9 3
12:17:13
09.11.2004
U-Geen
-> Oliver: takto ne :-) neni duvod.
12:06:38
09.11.2004
Jirik - zrušená registrace
To já vím, kdo šetří má za třy. 1
11:59:03
09.11.2004
Oliver
pani a co tak toto:
zvětšit Nápravy na LR a 130RS - obrázek od Oliver vložen 09.11.2004 11:59:03
11:04:38
09.11.2004
aDAm
-> Jirik: protože by museli předělat kisňu což se jim nechtělo když měli linky na starou, tak proto modifikovali kyvku na vlečku...
10:35:36
09.11.2004
Eidy
...a já bych se měl naučit číst. Bral jsem to odzhora jako v inzerci. Jenom přihodím, že 180 a 200RS mely vzadu stabilizátor.
10:30:37
09.11.2004
Eidy
Hlavně byste si měli ujasnit jestli mluvíte o přední či o zadní. Přední byly v podstatě stejný (kromě výztuh a kromě LR EVO). Zadní byly už dost jiný. Kyvka pak vlečka. A vlečka normální, RS a LR. Každá jiná. Mě se nejvíc líbí eRSová.
09:28:55
09.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Nevím proč takovýhle masívní ramena nedělali na běžnou "civilní" úhlovku už ve fabrice. A místo toho ty ohejbací pádla z prádelny. 1
09:28:40
09.11.2004
Zazaa
RS mely trosku jine
zvětšit Nápravy na LR a 130RS - obrázek od Zazaa vložen 09.11.2004 09:28:40
08:41:11
09.11.2004
tina
RS měly trochu jinak řešený uchycení tlumiče v rameni, ale v podstatě jinak jsou stejný s LR
06:40:55
09.11.2004
U-Geen
Rejpnu si, rallye 110R meli kyvku :-) A 130Estelle vlecku... LR a RS je neco jinyho...
00:57:55
09.11.2004
Rapid
a myslim ze u 130RS jsou trosku rozdílný nez u 130LR(ale to uz sem zapomel takze nevim)
00:55:44
09.11.2004
Rapid
00:54:32
09.11.2004
Rapid
jiny drzaky, ramena, unasece,tlumice, pruziny proste vsechno... u auta michal 130LR se muzes dovedet vic nebo tady: www.tuning.cz/skoda120m/. ../dokumentace.html
00:52:15
09.11.2004
Rapid
co treba tohle :o)
zvětšit Nápravy na LR a 130RS - obrázek od Rapid vložen 09.11.2004 00:52:15
00:48:52
09.11.2004
Rapid
bitka?1 jasne ze mely uplne jiny ramena i drzaky....
Extreme Tyres