předstih 136

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 26.06.2002 do 15.12.2003, založil/a
řadit dle data
20:27:11
15.12.2003
PPP
-> Koči: Teraz si potvrdil moje slova. Na 135 a 136 sa cedrych proste vy... . Teraz uz sice viem, ze potlakovu a odstredivu regulaciu maju 135 a 136 rovnaku ako 120 a 130, ale nie vdaka cerdychovi alebo andrtovi. Okrem toho andrta som videl vydanie z roku 82 (mam doma, bohuzial len pozicane (uz dva roky :))) ) a z 95 a lisia sa jednou uplne zbytocnou strankou na ktorj spomina, ze existuju sice aj akesi 130 a 135/6 ale spomina to stylom ako keby stretnut ich bolo vacsou raritou nez stretnut ufo :). V machovi vsak mozno je aj zakladny predstih pre 135/6 ale isto to neviem, nemam ju poriadne prestudovanu, ale niekto na konferu zaslal tych 1 az 3 a potom som to v nejakej knizke (asi mach) alebo web stranke uvidel takisto a tak tomu verim :). Co ine mi ostava :) :(.
10:37:59
14.12.2003
Koči
To PPP: Andrt má starší a novější vydání. To z roku 82 o kterém mluvíš a pak novější, nevím přesný rok vydání, ale ten zahrnuje už i Mkové škodovky a Rapidy.
A Cedrychova kniha Aby jezdily i v roce 2000 zahrnuje úplně všechny modely a samozřejmě jsou tam i hodnoty předstihu.
Cituji z pasáže 7.20.2 Rozdělovač - str. 127
"Předstih zážehu pro motory 742.10 je 3+-2°(1-5°) před HÚ - měřeno na klikovém hřídeli. Pro motory ostatní platí hodnota 5+-2°(3-7°). Výrobce dodává, že pro motory 742.12X a 742.13 je lepší seřídit předstih zážehu na horní mez tolerance."
To znamená, že jsem se mýlil v tom doporučení seřídit předstih na horní hranici, protože to ke 136 neuvádějí.
13:23:45
12.12.2003
PPP
-> Koči: V cedrychovi ani andrtovi o zakladnom predstihu a ani o tabulkach regulacie nie je na 135 a 136 nicovate nic. Cedryh to len opisal (aspon sa k tomu priznal) a andrt knizku nezmenil od 82 roku. Mozno je nieco v machovi, ale tych 1 az 3 (odporucane 2 az 4) pre 136tku mam z yahuu konfery a niekde (mozno v tom machovi) sa mi to potvrdilo. 135tka ma ZP rovnako ako 120tka.
09:13:33
12.12.2003
Luděk
pokud nastavíte předstih podle sluchu na volnoběh tak,aby šel motor co nejpravidelněji,tak zcela 100%ně nebude táhnout,protože když už to chce někdo dělat tímhle způsobem od oka,tak by to chtělo nastavovat cca při 2,5-3k otáčkách
09:26:12
10.12.2003
wekky
-> Sita: Nemohl, protože si ho nepamatuji, je to už přeci jen dlouho. Bylo to někde na Techwebu, ale tuším, že v komentářích...
09:12:59
10.12.2003
King
2 wekky: to je asi to nejlepsi, cos moh udelat. Nastaveni zakl. predstihu stejne jako nastaveni oblibenych 10st pri "volnobehu" nerika vubec nic o prubehu predstihu v "provoznich" otackach, tj. 2000- ??? RPM. Navic nekdo dneska ma klasiku mech. rozdelovac, nekdo favo bezkontakt. Lisej se jak prubehem regulace, tak rozsahem regulace. Cili na 136ce nic nezkazim zakl. predstihem treba 5stupnu a zkouset. A pracku na srdce, kdo pouziva pri nastavovani odtrhu kontaktu rozdelovace merky? :o)
08:53:11
10.12.2003
Sita
2Wekky: Mohl bys mi prosim napsat link na ten Cechovo clanek?
08:48:24
10.12.2003
wekky
Pánové, na to, že je původní dotaz téměř 1,5 roku starý se to tu slušně rozjelo...
Nakonec jsem to udělal tak, že jsem při stojícím motoru nastavil 5° a pak jemně dolaďoval podle toho, jak se to chovalo při jízdě (postup podle Čecha).
21:43:01
09.12.2003
Baghira
Jak říká Koči.
18:46:01
09.12.2003
Koči
Já si jsem téměř 100% jistý, že 742.136 stejně jako 742.12., 742.12X a nevím jestli i *.13 má předstih 3-7° a doporučuje se seřizovat na horní hranici.
Nevím jeslti je to v novějším Andrtovi, ale je to v Cedrychovi. Akorát tu knížku teď zrovna nemám doma.
17:01:01
09.12.2003
PPP
Ma byt 1 az 3 (odporuca sa vraj 2 az 4). Ja mam 6, jazdim na lpg a ked to podtacam v zatazi (vynimocne a nechtiac a hlboko sa mojej skodofke ospravedlnujem za teketo tyranie), tak to riadne duni (neviem, mozno je toto obavane "klepanie", ale nikto mi to zatial nepotvrdil), napriklad aj pri testovacom plyne pri podlahe na 4stupni pri 40km/h). Ale inac ma motor celkom slusnu silu a oproti 0stupnom, ktore som mal vdaka zanedbanej udrzbe rozdelovaca ma auto o liter nizsiu spotrebu (miesto 8,5l len 7,5l medzimesto cez hory priemerne 70km/h). Akurat nad 3t otacok akosi straca dych. Mozno je to ale nastavenim lpg
15:24:51
09.12.2003
Sita
2King: Ted to nemam u sebe, ale neni to nahodou napsano v Andrtovi?
14:42:27
09.12.2003
Pohan
Myslím, že se doporučuje 2-4°, ale nevím jistě.
19:08:39
08.12.2003
Koči
Já mám dojem, že vzhledem k tomu, že má 136 stejný rozdělovač jako 120, tak je tam od výrobce předepsán i stejný předstih tj. tuším že 3-7°. A mám dojem, že snad ještě doporučují seřizovat to k horní hranici.
21:43:05
07.12.2003
King
Souhlasim s kolegy predrecniky. Jenom bych dodal, ze neznam literaturu, kde by nekdo doporucoval pro 136ku zakl. predstih vetsi nez 3st. (5-8st je hovadina, ale nevylucuju, ze ti to s ni muze nejlip tahnout)
19:22:42
07.12.2003
Žaky
Dost zaleži kolik ma rozdelovač naběhano,to kvuli unavenejm pružinám na odstredivce.Pokud je OK,tak jeste jaká je kompres,Píšeš že seriák tak nalad tesne na hranici detonací na 95 benzin.
19:11:28
07.12.2003
D.J.Vlasta
Doporučuji nastavit podle poslechu chodu motoru a pravidelného chodu,bez ohledu na stupně na víku rozvodů,protože jsou tam už určité vůle,tak je lepší nastavit podle zvuku.To je má dlouholetá zkušenost.
06:43:39
26.06.2002
wekky
Jaký máte předstih na motorech 136? Co jsem zjišťoval z různých pramenů, někde píšou 1-2° jinde i 5-8°. Takže jsem docela zmaten a nevím co nastavit. Kromě výfuku a sání je to čistá série (46kW). Rád bych znal vaše zkušenosti s nastavením.
Extreme Tyres