pomoc

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 27.10.2004 do 01.11.2004, založil/a luko
řadit dle data
14:11:17
01.11.2004
lubosgls
-> King2: ono to auto ma byt 120GLS a ten motor ma naslapano nejakejch 60000 jede bezva ale chtelo by vymenit rozvody, otec mel 105 taky mela 60000 a ten motor byl o proti mmu nesnesitelne tisi ,ale tatikovy skodulku o prazdninach ukradly z garaze :(((
13:53:47
01.11.2004
King
2 lubosgls: To bud rad, ze je to aspon 120LS, ja vim, ze muj byvaly moturek 105, ktery jsem prodal ve stavu cca 180tkm, spotreba oleje obrovska, komprese symbolicka, se v rukou jisteho manika transmutoval za pomoci raznic na 120LS a novy majitel chudak si mysli, co nema za delo :)
10:27:56
28.10.2004
lubosgls
kdyz jse to auto tenkrat dostal tak me bylo tvrzeno ze je zam 130ka pri blizsim ohledani jsme zjistili ze je to 120LS , tak me napadlo jestli tam nejsou jen streva
10:19:38
28.10.2004
Saky
protoze 130ka ma jine osove vzdalenosti pistu nez 120ka..
10:18:09
28.10.2004
lubosgls
a proc?? me uz to teda taky nekdo rikall ze je to malo pravdepodobny?)
10:14:58
28.10.2004
Saky
no streva ze 130ky ve 120ce nemas tak na 99pct-)
10:13:32
28.10.2004
lubosgls
no kdyz uz jste u tech motoru tak se zeptam taky jak se da poznat ze mam strava ze 130 ve 120 aniz byhc to musel rozdelavat
09:57:28
28.10.2004
Gryzly
Například podle typu motoru vyraženém na bloku.
781.136 je karburátor
781.136B je jednostřik BMM
781.136M je MPi

Některý MPi maj ještě malý ložiska na vačce. Taky první BMM měli ještě nálitek na palivové čerpadlo. Nebo taky podle sacích parohů.
23:26:22
27.10.2004
luko
Jak poznám na motoru že jde o1.3 1bod nebo Mpi,vím že něco s ložiskama na vačce.
Extreme Tyres