
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
06:53:47
25.05.2023
25.05.2023

Milan 136
23:30:28
24.05.2023
24.05.2023

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 24.05.23 22:22:05: Jak jsem položil skútr, tak jsem přeleštil hranu plexi normálně Silichromem a šlo to perfektně. Bral jsem s tím i ženy světla a fungovalo to lépe, než pasta v té sadě.
Ale nepřebrušoval jsem je, to zase nebylo potřeba.

22:28:48
24.05.2023
24.05.2023

Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Já co teď občas jedu kouknou na nějaký jiný auto, tak to takhle vypadá snad u všech. Podle mě to je i tím, jak se to někdo snaží před prodejem pucovat a akorát to dojebe...
22:22:05
24.05.2023
24.05.2023

Milan 136
-> Nwkt 24.05.23 22:02:45: Nedávno jsem v práci nějakej sedřenej štít leštil normálně leštěnkou na lak Riwax Star Wax a šlo to.
22:02:45
24.05.2023
24.05.2023

Nwkt
-> radekp: Virtual cockpit se leští normálně. Jinak zkus třeba Appela, jestli to už neleštil
15:15:13
24.05.2023
24.05.2023

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Na stodvacítce to taky poškrábaný nemám.
Na stodvacítce to taky poškrábaný nemám.

14:25:40
24.05.2023
24.05.2023

Jirik_Tuňák1983
-> Syny 24.05.23 10:15:57: Já to na švéckím voze poškrábané nemám vůbec, žena taky ne, ale má ho brutálně špinavé. Vyčistit to skoro nejde, protože jsou v oddělených tubusech a ty tubusy jsou pogumované. 
Jedno služební auto (O3) s 288 000 km to má také netknuté. Jeden řidič, ale pečlivka. Je to asi kus od kusu.
Vídával jsem případy, kdy si k budíkům lidi házeli třá klíče.
-> radekp 24.05.23 12:14:51: Ne, přijde mi to hrozně vachrlaté a pružné. Bál bych se, že to bude ještě horší.

Jedno služební auto (O3) s 288 000 km to má také netknuté. Jeden řidič, ale pečlivka. Je to asi kus od kusu.
Vídával jsem případy, kdy si k budíkům lidi házeli třá klíče.

-> radekp 24.05.23 12:14:51: Ne, přijde mi to hrozně vachrlaté a pružné. Bál bych se, že to bude ještě horší.
12:14:51
24.05.2023
24.05.2023

radekp
-> Syny: sere mě to. Auto z říše, plasty poškrábané vesměs všechny.
Zkoušel to někdo leštit?
Zkoušel to někdo leštit?
10:41:31
24.05.2023
24.05.2023

CHIP
Taky pomalu přidáváme.
10:15:57
24.05.2023
24.05.2023

Syny
-> radekp: Taky slusne dobity to plexi pred budikama. To snad neni auto, ktery by to nemelo takhle poskrabany...
06:12:44
24.05.2023
24.05.2023

radekp
Už 60
22:14:11
22.05.2023
22.05.2023

dragon_cb_cz
-> Hanz1912: Dobrej důvod 

11:47:33
22.05.2023
22.05.2023

Hanz1912
Nemohl jsem zrovna zastavit tak jsem musel přidat aby šlo vidět.
12:20:32
11.05.2023
11.05.2023

Jirik_Tuňák1983
-> ZdenoR 11.05.23 11:09:59: Pěkné, takového čísla jsem s žádným autem ještě nedosáhl. Na S60 (12/2006) mám teď 125 000 km a na Bravu (2009) jsme teď pokořili hranici 96 000 km. 

11:09:59
11.05.2023
11.05.2023

ZdenoR
Jen tak.
20:57:18
16.04.2023
16.04.2023

Jozka
Nu, spíše stav tacho, nežli "najeto"..
21:49:02
24.03.2023
24.03.2023

Matsoft
-> Jirik_Tuňák1983: 2008 rok s robotem. prevodovka druha. puvodni zdechla na hlavnich loziskach (uz podruhe... poprve v 134000) a asi bych to s klasickym automatem nechtel, protoze papirove automat zere skoro o litr a pul vic.
21:24:12
24.03.2023
24.03.2023

Jirik_Tuňák1983
-> Matsoft 24.03.23 20:59:05: V těch kilometrech.... Stahování oken zlobí v různých podobách na mnoha autech, jestli ten erbeg souvisí s konektorem v sedačce, to zase může být při tom nájezdu i bordelem a vlhkostí. Ty máš nějaký starší ročník s robotem a nebo už máš 6q klasický automat? Kolegovo manželka to má s robotem a přestože on jezdil v autech s DSG a měničovým automatem, tak říkal že v pohodě, jen se s tím musíš naučit trochu jezdit a bez problémů. Ještě na něm nemuseli ani nic opravovat. A to jezdí jinak hodně, je to obchoďák, takže to není nějaké chvilkové srovnání. Čekal bych od něho větší kritiku, po těch apokalyptických recenzích, ale nikdy jsem s tím osobně nejel. Očividně byly i svým způsobem přehnané. Brzdové světlo v hlavním koncovém se vyhřálo i tátovi na P207, očividně nějaká materiálová či kabelová subdodavatelská bolest.
20:59:05
24.03.2023
24.03.2023

Matsoft
-> Jirik_Tuňák1983: musel jsem vymenit pojistkovku v motoru - ukapl ji jeden pin a neradilo to (mohl za to zkrat v levem prednim svetle). zlobi stahovani oken, vyhorele 3. brzdove svetlo, vecne sviti airbag spolujezdce - konektor pod sedackou spolujezdce.....atd...
20:38:32
24.03.2023
24.03.2023

Jirik_Tuňák1983
-> Matsoft 24.03.23 18:42:12: Co tam zlobí z elektriky?
19:04:09
24.03.2023
24.03.2023

dragon_cb_cz
-> Matsoft: Otázkou je, jestli to má od novoty? Pokud ne, tak bůh ví jaká historie atd... a taky asi hraje roli druh provozu no.
19:02:35
24.03.2023
24.03.2023

Matsoft
-> dragon_cb_cz: ale neni to uplne obvykle.... nedavno jsem vezl zakaznika, co rikal, ze ma to same... a ted bude delat turbo... a kdyz jsem se ho ptal kolik ma najeto, tak rikal, ze 228000
18:47:15
24.03.2023
24.03.2023

dragon_cb_cz
-> Matsoft: To je ještě málo. Kamarád má na stejném motoru v C5 najeto přes 900 tisíc... taky vše původní.
18:42:12
24.03.2023
24.03.2023

Matsoft
Citroen C4 Grand Picasso 2.0HDi 100kW. puvodni turbo i vstriky. elektrika se sype, ale motor porad OK. A to ma cely zivot meneny olej po 30000 km.
14:18:22
23.03.2023
23.03.2023

Jirik_Tuňák1983
-> miguelias 23.03.23 14:11:52: Ale nemá Euro18. 

14:11:52
23.03.2023
23.03.2023

miguelias
-> MVM 22.03.23 06:35:30: MB w124 230e 87
Měl jsem ještě 200D od kolotocaru s 1.4mil km. Motor předl.
Měl jsem ještě 200D od kolotocaru s 1.4mil km. Motor předl.

21:08:46
22.03.2023
22.03.2023

Bukaj
-> dragon_cb_cz: Už 390 

08:35:36
22.03.2023
22.03.2023

dragon_cb_cz
-> miguelias: To je ovšem jiná cifra 
-> Bukaj: Takže kolik aktuálně? 388t?

-> Bukaj: Takže kolik aktuálně? 388t?
06:35:30
22.03.2023
22.03.2023

MVM
-> miguelias 22.03.23 06:29:08: MB 190 E ?
06:29:08
22.03.2023
22.03.2023

miguelias
00:18:13
22.03.2023
22.03.2023

Bukaj
Teď po dojetí domů taková hezká čísílka, jen ta dvojka na denním to trochu kazí 

15:41:56
16.03.2023
16.03.2023

dragon_cb_cz
-> David29: Přečti si to ještě jednou 

13:11:14
16.03.2023
16.03.2023

David29
"Navíc nějaký vlažný rozjezdy od semaforů nemají na spotřebu žádný příznivý vliv (ve vztahu k jízdní době už vůbec ne)"
S dovolením - má.
Ne pro jednotlivce co vypálí jak raketa, ale celkově pro všechny ano.
S dovolením - má.
Ne pro jednotlivce co vypálí jak raketa, ale celkově pro všechny ano.
18:25:26
15.03.2023
15.03.2023

dragon_cb_cz
-> palinator 15.03.23 11:51:30: Jo, ten poslední odstavec je taky zajímavej. Pokud by člověk soudil jen z podobných diskusí, tak jsme nejbohatší národ na světě, protože půlka národa považuje za ostudu dojet pro rohlíky se spotřebou pod 20 litrů. To je snad skoro větší ostuda než jít 100 metrů pěšky 

14:25:17
15.03.2023
15.03.2023

Borderer
-> Sita: Já tu pohádku zažil, od Malmo po Falun a pak zase zpátky domů. Takže asi tak.
-> Bukaj: Asi máš částečně pravdu, nicméně se situace nijak nezhoršovala ani v blízkosti velkých měst nebo při pohybu uvnitř nich.
-> Bukaj: Asi máš částečně pravdu, nicméně se situace nijak nezhoršovala ani v blízkosti velkých měst nebo při pohybu uvnitř nich.
11:51:30
15.03.2023
15.03.2023

palinator
-> dragon_cb_cz 13.03.23 23:05:22:
Přesně tak. Když tady ukážu svoje spotřeby, tak by kde komu začaly nabíhat žilky, ale že jsem při té spotřebě většinou ze všech nejrychlejší, to už nikdo nevidí. Jasně, předpisy trpí, trpí často i spolucestující kvůli bočnímu přetížení...
Navíc nějaký vlažný rozjezdy od semaforů nemají na spotřebu žádný příznivý vliv (ve vztahu k jízdní době už vůbec ne), vzhledem k tomu že motor má největší účinnost při nejvyšším zatížení.
Ale dovedu si představit jak psal Sita, že když si před padákem z kopce zpomalim na 60, protože vim že v půli kopce je začátek vesnice a nechce se mi do ní vletět 110 (už takhle jí projíždím asi 1 km/h před odebráním ŘP
), tak že to někomu trhá žílu. To samý jako se ploužit mezi dvěma semaforama když vidim, že nemám "volno", někdo z toho má tik, někdo to dělá taky (King).
Pokud jsou ecorally jezdci idioti, zajímavej protiklad jsou potom ti alfasamci, který se vzájemně přestříkávaj v komentářích o tom, za jak moc jezděj oni (množí se to k tomu příznaky "V8", "HEMI", "biturbo" apod.
) a vůbec je to netrápí. Podobně jako na Novinkách v diskuzi že někdo topí na 28°C a ještě větrá, protože mu žádná pětidemolice nebude nic rozkazovat. 
Přesně tak. Když tady ukážu svoje spotřeby, tak by kde komu začaly nabíhat žilky, ale že jsem při té spotřebě většinou ze všech nejrychlejší, to už nikdo nevidí. Jasně, předpisy trpí, trpí často i spolucestující kvůli bočnímu přetížení...
Navíc nějaký vlažný rozjezdy od semaforů nemají na spotřebu žádný příznivý vliv (ve vztahu k jízdní době už vůbec ne), vzhledem k tomu že motor má největší účinnost při nejvyšším zatížení.
Ale dovedu si představit jak psal Sita, že když si před padákem z kopce zpomalim na 60, protože vim že v půli kopce je začátek vesnice a nechce se mi do ní vletět 110 (už takhle jí projíždím asi 1 km/h před odebráním ŘP

Pokud jsou ecorally jezdci idioti, zajímavej protiklad jsou potom ti alfasamci, který se vzájemně přestříkávaj v komentářích o tom, za jak moc jezděj oni (množí se to k tomu příznaky "V8", "HEMI", "biturbo" apod.


06:27:01
15.03.2023
15.03.2023

charon
U mě dneska ráno při odjezdu práce ... Docela pěkně se to sešlo
23:17:14
14.03.2023
14.03.2023

Bukaj
-> David29 14.03.23 14:35:35: Kdyby autobus. V době, kdy jsem jezdil všude na kole (do cca 2001) jsem světelnou křižovatku po padnutí zelené projel dost často dříve, než se vedle mne stojící auto stihlo vůbec rozjet...
Jinak to fakt není o výkonu - (ani absolutním, ani vztaženým k hmotnosti vozidla), to bych asi se 130 LPG byl těžko jedním z nejsvižnějších aut v provozu (a to i na dálnici)
Ale jak zde již bylo napsáno - v zájmu svého duševního zdraví se s tím prostě smiř, tohle nevyřešíš a nevyřeší to nikdo. Rozhodně ne ze dne na den, možná z generace na generaci. Už aby byly na silnicích ty autonomní automobily a nic jiného...
-> Sita 14.03.23 14:58:08: V té Skandinávii je to spíš o tom, že (až na velká města na jihu) je tam všude dost místa a poměrně řídké osídlení, takže si tam auta v provozu moc nepřekážejí. A hlavně jsou tam lidi o dost méně "na nerv", než tu ve středu Evropy, takže prostě jezdí víc na pohodu a fakt celkem i ty rychlosti dodržují...
-> Sita 14.03.23 15:17:33: Když jedeš na cestě sám "kochačku" 60 a dojede tě nízko letící UFO, tak asi nebude mít problém tě předjet, pokud nejedeš od krajnice ke krajnici, nebo to není v serpentinovém lesním úseku. Taky je o mnoho snazší (a míň mi v provozu vadí) předjet traktor, kterej jede 30 kopec nekopec, než naloženej náklaďák, kterej jede do kopce 60 a z kopce to rozkutálí na 90, takže se předjíždí dost blbě. Nejhorší kombinace je, když se za tím traktorem či náklaďákem potká několik řidičů, kteří "ze zásady" nepředjíždí, ale visí hnedle za pomalu jedoucím vozidelm v čele kolony, takže se vytvoří vláček několika aut, který prostě bezpečně předjet nejde, ani kdybych měl raketový pohon...

Jinak to fakt není o výkonu - (ani absolutním, ani vztaženým k hmotnosti vozidla), to bych asi se 130 LPG byl těžko jedním z nejsvižnějších aut v provozu (a to i na dálnici)

Ale jak zde již bylo napsáno - v zájmu svého duševního zdraví se s tím prostě smiř, tohle nevyřešíš a nevyřeší to nikdo. Rozhodně ne ze dne na den, možná z generace na generaci. Už aby byly na silnicích ty autonomní automobily a nic jiného...

-> Sita 14.03.23 14:58:08: V té Skandinávii je to spíš o tom, že (až na velká města na jihu) je tam všude dost místa a poměrně řídké osídlení, takže si tam auta v provozu moc nepřekážejí. A hlavně jsou tam lidi o dost méně "na nerv", než tu ve středu Evropy, takže prostě jezdí víc na pohodu a fakt celkem i ty rychlosti dodržují...
-> Sita 14.03.23 15:17:33: Když jedeš na cestě sám "kochačku" 60 a dojede tě nízko letící UFO, tak asi nebude mít problém tě předjet, pokud nejedeš od krajnice ke krajnici, nebo to není v serpentinovém lesním úseku. Taky je o mnoho snazší (a míň mi v provozu vadí) předjet traktor, kterej jede 30 kopec nekopec, než naloženej náklaďák, kterej jede do kopce 60 a z kopce to rozkutálí na 90, takže se předjíždí dost blbě. Nejhorší kombinace je, když se za tím traktorem či náklaďákem potká několik řidičů, kteří "ze zásady" nepředjíždí, ale visí hnedle za pomalu jedoucím vozidelm v čele kolony, takže se vytvoří vláček několika aut, který prostě bezpečně předjet nejde, ani kdybych měl raketový pohon...

16:01:12
14.03.2023
14.03.2023

minno
-> Sita: To už ťaháš do extrému.
15:17:33
14.03.2023
14.03.2023

Sita
-> minno 14.03.23 12:48:27: a kdyz jsem si jel na ceste sam jako prase 60kmh mimo obec a najednou prilitne nakej zavodnik tak mam dal pokracovat plynule a bezduvodne jet dal 60 a nebo mam akcelerovat a pokud mozno neumoznit predjeti? Nebo co mam delat aby me vsichni milovali? Ja asi vim, ideal;ni se zabit a nikomu neprekazet vid 

14:58:34
14.03.2023
14.03.2023

gim
-> Borderer: ne nadarmo má Švédsko jeden z nejvyšších rychlostních průměrů pohybu po dálnici. Germáni s neomezenou se zdaleka Švédům neblíží. Když jsem tam byl poprvé tak jsem myslel, že mi rupne cévka, jak se to táhne pomalu, ale nakonec jsem tomu přišel na chuť a ono to prostě funguje.
Zrovna dneska mě při nájezdu na Chlumeckou, kde je 70 brzdila holka ve Fabii. V připojováku to dotáhla na 50 a vytrvale držela až do konce 70. Když se uvolnil levý pruh tak jsem ji začal předjíždět a na té 50 to rozkutálela na 70. Nepochopíš.
Zrovna dneska mě při nájezdu na Chlumeckou, kde je 70 brzdila holka ve Fabii. V připojováku to dotáhla na 50 a vytrvale držela až do konce 70. Když se uvolnil levý pruh tak jsem ji začal předjíždět a na té 50 to rozkutálela na 70. Nepochopíš.
14:58:08
14.03.2023
14.03.2023

Sita
-> Jirik_Tuňák1983: tak nejak 
-> Borderer: oni tam nemaji traktory? Nebo tam v provozu nesmi jezdit a nekoho obtezovat svou pomalou jizdou?
EDIT: tak jsem se mrknul na country roads onboard ze Svedska a nejenze tam autoskola jezdi pomalu jak u nas, ale i traktory tam v provozu jezdi, takze to s tim ze vsichni jedou "80" bude trosku pohadka... Jako proc ne, ale prijde mi, ze na tyhle bajky uz nam neni 15

-> Borderer: oni tam nemaji traktory? Nebo tam v provozu nesmi jezdit a nekoho obtezovat svou pomalou jizdou?
EDIT: tak jsem se mrknul na country roads onboard ze Svedska a nejenze tam autoskola jezdi pomalu jak u nas, ale i traktory tam v provozu jezdi, takze to s tim ze vsichni jedou "80" bude trosku pohadka... Jako proc ne, ale prijde mi, ze na tyhle bajky uz nam neni 15

14:37:47
14.03.2023
14.03.2023

Jirik_Tuňák1983
-> David29 14.03.23 14:35:35: To sedmičkové báwo nemusí nikomu nic dokazovat. 

14:35:35
14.03.2023
14.03.2023

David29
Tvl, že na zelenou je za křižovatkou první autobus - to nemá s plynulosti a bezpečností nic společnýho. To je prostě debilita všech, kterým ten autobus prostě ujel
-> Borderer: ASi tak.
Na jednu stránku všude čtu jak nová Octavie má úžasný výkon, všude v komentářích se lidi dohadujou čí auto jede rychlejc... A já s 55kw nevím, kudy mám předjet sedmičkový báwo
-> Borderer: ASi tak.
Na jednu stránku všude čtu jak nová Octavie má úžasný výkon, všude v komentářích se lidi dohadujou čí auto jede rychlejc... A já s 55kw nevím, kudy mám předjet sedmičkový báwo

13:38:05
14.03.2023
14.03.2023

CHIP
-> Borderer: To bys měl začít u autoškoly .. protože tohle přesně je tam vyučují .. jedeš po městě a před tebou se vleče autoškola 35 - 40 .. jako mám pochopení .. učí se .. ale tohle je prostě moc. Když jsem před mnoha lety chodil do autoškoly, tak jsme museli po městě jezdit 50 .. mimo město 90 .. přeně jak dovolují předpisy .. samozřejmě pokud to je možné.
13:21:20
14.03.2023
14.03.2023

Borderer
-> Syny: Jenže je rozdíl mezi náklaďákem, kterej jede pomalu a osobákem. U náklaďáku pro to mám mnohem větší pochopení, protože rozměry, jízdní vlastnosti, náklad atd. U osobáku to jsou většinou pazmrdi, kteří mají všechny ostatní u prdele, hlavně že jedou "za štyry", jízda ideálně ke středu komunikace a raději uberou plyn půl kilometru před zatáčkou, jen aby nemuseli brzdit. Já sem na tohle chování upřímně alergickej nebo minimálně nepochopím, jak je možný, že mne vysloveně zdržuje moderní auto, když jedu ve Felicii s 75 koněma a podvozkem tak jednoduchým, že dalším zjednodušením se dostaneme k žebřiňáku.
Jedno slovo "Skandinávie", na 50 jedou všichni do posledního 50, na 80 jedou 80 a na 110ti jedou...a teď si počkejte....ANO kilodeset! Všechno tam krásně funguje, nikdo nikoho nezdržuje, takřka se nepředjíždí a celkově je to balzám na nervy. Takhle by to mělo fungovat, cokoliv ostatního je podle mne špatně.
Jedno slovo "Skandinávie", na 50 jedou všichni do posledního 50, na 80 jedou 80 a na 110ti jedou...a teď si počkejte....ANO kilodeset! Všechno tam krásně funguje, nikdo nikoho nezdržuje, takřka se nepředjíždí a celkově je to balzám na nervy. Takhle by to mělo fungovat, cokoliv ostatního je podle mne špatně.
12:48:27
14.03.2023
14.03.2023

minno
Bezpečnosť a plynulosť. To je myslím také základné pravidlo. Ak je niekto na ceste sám, nech si ide kľudne tak, ako sa mu zachce.
Ale ak si ide niekto bezdôvodne 50-60 mimo mesto tam, kde sa dá ísť v pohode 80-90 a navyše je to oblasť, kde sa nedá ani predbiehať (aj kvôli premávke oproti) a za ním sa tvoria kolóny nasraných vodičov, tak to je čisté ignoranstvo. Nevnímanie reality okolo seba. A vtedy to nie je ani plynulé, ani bezpečené, takže je to na pokutu. Neznášam takých šoférov.
Ale ak si ide niekto bezdôvodne 50-60 mimo mesto tam, kde sa dá ísť v pohode 80-90 a navyše je to oblasť, kde sa nedá ani predbiehať (aj kvôli premávke oproti) a za ním sa tvoria kolóny nasraných vodičov, tak to je čisté ignoranstvo. Nevnímanie reality okolo seba. A vtedy to nie je ani plynulé, ani bezpečené, takže je to na pokutu. Neznášam takých šoférov.
12:41:26
14.03.2023
14.03.2023

Vojťas
-> David29: Ale stejně ti nezbejvá nic jinýho než se s tím smířit, jinak vnitřního klidu nedosáhneš
Já třeba taky furt někam spěchal, a když sem dostal pokutu protože sem jel pozdě na servis, řekl sem si že dobře mi tak, protože těch pět ušetřenejch minut, nebo který si cestou neztratil, záleží na tobě jak na to koukáš, mi za ty nervy za volantem nestojej a ten přístup k cestám sem změnil. Když nejde o život, jde o hovno.
Pravda taky je že už dělám jinou práci a nic mě spěchat nenutí
Na druhou stranu když někam jedu pozdě a spěchám tak mi to není příjemný. Tak že raději zvednu telefon, zavolám že budu mít spoždění a jedu si to svoje. Doporučuju 

Pravda taky je že už dělám jinou práci a nic mě spěchat nenutí


12:25:28
14.03.2023
14.03.2023

David29
-> Syny: Občas?
Každej den a několikrát. A když tomu přičtu připojovací pruhy, tak musím i brzdit
Každej den a několikrát. A když tomu přičtu připojovací pruhy, tak musím i brzdit
12:19:59
14.03.2023
14.03.2023

Syny
-> David29 14.03.23 11:10:35: Njn, tak jako já se taky často táhnu za náklaďákem, kterej jede 70 a není prostor ho předjet, tak holt i ty se občas táhneš za nějakým sloumoušnem v osobáku a nemůžeš ho předjet. To je život no...