skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
22:12:50
22.01.2020
22.01.2020

StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Ale porad vetsinou nemaj 800-900kg jako napriklad S100
22:09:53
22.01.2020
22.01.2020

dragon_cb_cz
-> Jarda: A to jsi vzal kde, že nejdou? Vždyť auta posledních skoro 20 let prochází dost radikální dietou...
21:58:46
22.01.2020
22.01.2020

Jarda - zrušená registrace
Vaclav Kral predpovidal 3 kolova auta, idealne s favomotorem :) 4 kola je zbytecnej luxus, to je fakt
nevim, proc nejdou automobilky cestou odlehcovani, ale spis naopak, ono honit po silnici 2tuny a vic je zhovadilost

21:53:15
22.01.2020
22.01.2020

dragon_cb_cz
-> Bukaj 22.01.20 21:48:51:
Což není zas tak daleko od reality, stačí pár cest do práce a těch 75 litrů z nádrže zmizí jak nic
Greta is not amused...


21:48:51
22.01.2020
22.01.2020

Bukaj
-> dragon_cb_cz: Já už jsem taky zblblej - první, co mne napadlo, když jsem viděl tu fotku - že bys měl dotankovat protože Fuel=0...

21:30:34
22.01.2020
22.01.2020

dragon_cb_cz
-> MATTESS 22.01.20 19:24:32: Taky když jsem pár dní zpátky dojel domů tak na mě mrknul lehce "ďábelský" nájezd 

20:16:07
22.01.2020
22.01.2020

castrol
-> Jarda: skoda ze to nevyslo 

19:24:32
22.01.2020
22.01.2020

MATTESS
O víkendu jsem sedl do tátovi Feldy a na tacho 090909
Zítra by mělo naskočit u manželky 066666, tak snad to uvidím
Zítra by mělo naskočit u manželky 066666, tak snad to uvidím
18:56:16
22.01.2020
22.01.2020

Jarda - zrušená registrace
-> castrol 22.01.20 17:26:34: pamatuju, jak nam ucitelka fyziky na zakladce tvrdila, ze kazde auto bude mit jadernej reaktor a bude nonstop jezdit zadarmo a naprosto ekologicky
a to uz bylo po cernobylu


17:26:34
22.01.2020
22.01.2020

castrol
-> dragon_cb_cz: 1:je aj nieje 2:sak to ani nikde nepisem :) sak uz sa pracuje na elektroautach a potom sa to stabilizuje 

17:19:05
22.01.2020
22.01.2020

dragon_cb_cz
-> castrol 22.01.20 17:14:10: To 1) není tak úplně pravda 2) nikdo neříká, že se nemá jezdit vůbec - jen že ta současná míra není úplně udržitelná. Některé z těch 100t km nejspíš byly potřebnější více a některé méně.
Což není žádná obžaloba Bukaje jako jednotlivce, ten problém je systémový a jedinec s tím až tak moc neudělá.
Což není žádná obžaloba Bukaje jako jednotlivce, ten problém je systémový a jedinec s tím až tak moc neudělá.
17:14:10
22.01.2020
22.01.2020

castrol
-> dragon_cb_cz 22.01.20 16:56:01: lenze pod nos ti nikdo nic nedonesie 

16:56:01
22.01.2020
22.01.2020

dragon_cb_cz
-> Bukaj 22.01.20 16:45:04: Missing the point - měla by radost, kdyby lidi tolik nejezdili.
16:45:04
22.01.2020
22.01.2020

Bukaj
-> dragon_cb_cz: Myslíš, že by Gréta měla větší radost, kdybych jezdil naftovou dodávkou? 

16:22:01
22.01.2020
22.01.2020

dragon_cb_cz
-> Bukaj 22.01.20 14:33:01: A ani ta převodovka nevydržela... mrcha
Každopádně hezký, škodovek s tímhle nájezdem už naživu asi moc nebude. Jen Greta by tě teda asi nepochválila.

14:33:01
22.01.2020
22.01.2020

Bukaj
-> Bukaj 27.10.19 07:25:32: Tak jsem to nestihl...
...až dnes:
Jinak 100 tisíc jsem ujel přesně za dva roky a 7 měsíců -> Bukaj 21.06.17 00:27:01:
...až dnes:
Jinak 100 tisíc jsem ujel přesně za dva roky a 7 měsíců -> Bukaj 21.06.17 00:27:01:
21:09:19
11.01.2020
11.01.2020

Karel.
jedno z posledních "poctivých" aut co jsem koupil a řekl bych, že s ní ještě jednou to stejný natočím

16:02:46
10.01.2020
10.01.2020

castrol
-> minno: no to urcite
14:06:46
10.01.2020
10.01.2020

minno
-> castrol: áno, a úplne najhoršie je na tom FabIII 

15:57:48
08.01.2020
08.01.2020

castrol
-> minno 06.01.20 20:20:50: a od tej doby to islo dole vodou 

13:26:20
08.01.2020
08.01.2020

dragon_cb_cz
-> Jozka 06.01.20 12:25:40: Jo, občas je to fajn. Tu regulaci intenzity podsvitu umí dneska už snad každý auto, ale to selektivní vypínání jsem jinde moc neviděl.
13:23:38
08.01.2020
08.01.2020

Jozka
-> King: 
-> miguelias:
-> minno: a bez ralátek..

-> miguelias:

-> minno: a bez ralátek..

20:20:50
06.01.2020
06.01.2020

minno
A 120 v základe bez reostatu, bez cyklovača, bez štartovacej kľuky

20:09:11
06.01.2020
06.01.2020

miguelias
-> Bukaj 06.01.20 19:05:30: Ten samý reostat co kilo, měla tatra 603 už v roce 55.

19:44:44
06.01.2020
06.01.2020

King
-> Bukaj: Tak snad mě omlouvá to, že s hundrtkou jsem se se slzou v oku rozloučil před víc než 20 lety :-)
19:05:30
06.01.2020
06.01.2020

Bukaj
-> King: Vypínač měly Octávie, 1202 a litry, kila měly právě ten reostat...

17:26:02
06.01.2020
06.01.2020

King
-> Jozka: Ze mely hundrtky ten reostat a vypinac podsviceni palubky?
17:18:40
06.01.2020
06.01.2020

King
-> Jarda: To nech jak je, modry svetlo je prevence usnuti :-)
14:17:47
06.01.2020
06.01.2020

Jarda - zrušená registrace
-> palinator 06.01.20 14:10:30: ja tam nacpal kdysi modre diody, uz dlouho tam chci dat bile :)
14:13:46
06.01.2020
06.01.2020

Jozka
-> palinator: No a nebo táák..

14:10:30
06.01.2020
06.01.2020

palinator
-> Jozka:
A přitom stačí aby to svítilo nahovno jako u hranatý přístrojovky na 136, kde je člověk rád, že to vůbec nějak svítí.
A přitom stačí aby to svítilo nahovno jako u hranatý přístrojovky na 136, kde je člověk rád, že to vůbec nějak svítí.

12:25:40
06.01.2020
06.01.2020

Jozka
-> dragon_cb_cz: To jsou hezký fce..
Ale u těch škodovek někdejších byl ten totál spínač i tak prima a navíc některý měly i reostat, kterým šel jas osvitu palubky nastavit dle gusta každého soudruha..
Ale u těch škodovek někdejších byl ten totál spínač i tak prima a navíc některý měly i reostat, kterým šel jas osvitu palubky nastavit dle gusta každého soudruha..

23:08:39
04.01.2020
04.01.2020

dragon_cb_cz
-> Bukaj 04.01.20 10:30:26: -> michael 04.01.20 10:38:43: -> Jarda - zrušená registrace 04.01.20 10:44:46: Ne, neuměly. Protože tam to jde vypnout komplet, všechno nebo nic. Ale ten Saab na night panel vypne všem krom části tachometru (standardně 0-140), ale dle potřeby rozsvítí cokoliv je potřeba - když klesne množství paliva v nádrži pod určitou hranici, rozsvítí palivoměr, když stoupne teplota příliš vysoko, rozsvítí teploměr, když se člověk trochu rozvášní, rozsvítí zbytek tachometru atd...
21:58:59
04.01.2020
04.01.2020

Petrson
-> David29: jo za mě určitě dobrý, zatím sem neměl šanci si to zkusit. Ale přesně ty tabletový budíky.
není nad starý ručičkový budíky. Je jiná doba...

21:00:13
04.01.2020
04.01.2020

David29
-> Petrson: Podle mě to není špatný. Ale zase se toho víc schová za sloupek 
Ale ty tablety místo budíků, to je strašný

Ale ty tablety místo budíků, to je strašný

17:20:07
04.01.2020
04.01.2020

Petrson
15:22:44
04.01.2020
04.01.2020

Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Jo to jsem ted videl dva dny zpet. Tahac od merglu a mel jen takovej vystupek na strese. Jsem si rikal, ze blbec jede bez zrcatka a pak mi to doslo :-D
15:07:48
04.01.2020
04.01.2020

David29
Mimochodem Mercedes třeba ted masivně začat prodávat auta bez zrcátek - prostě kamera a na sloupcích displej. O to zájem asi i bude, protože to docela eliminuje mrtvý úhly a hlavně při couvání s návěsem se to snad samo naklápí, aby v tom vidět bylo
15:04:38
04.01.2020
04.01.2020

David29
-> darklord: Zkrátka o to není zájem. Já potřebuju, aby auto bylo přehledný a funkční - opravdu nepotřebuju, aby tlačítko varovek bylo hezky uprostřed dyzajnově a celá přístrojovka se dělala podle něj. Já ho potřebuju mít po ruce
Samozřejmě nemluvím o tom, že do nákladních aut je potřeba třeba přidat dalších 10 tlačítek - a v osobácích je boj tam dát jeden vypínač na majáky, většinou se to řeší externím panelem - protože místo prostě není.
Hlavně, že panel pro řidiče má ergonomickej tvar a vyhřejvání okna je vypínač na dlaň
A jak tu psal vhml - nikdo to kvůli dyzajnu nekupuje. Je to prostě pracovní auto, tam jsou podstatný jiný věci
Samozřejmě nemluvím o tom, že do nákladních aut je potřeba třeba přidat dalších 10 tlačítek - a v osobácích je boj tam dát jeden vypínač na majáky, většinou se to řeší externím panelem - protože místo prostě není.
Hlavně, že panel pro řidiče má ergonomickej tvar a vyhřejvání okna je vypínač na dlaň

A jak tu psal vhml - nikdo to kvůli dyzajnu nekupuje. Je to prostě pracovní auto, tam jsou podstatný jiný věci
13:15:06
04.01.2020
04.01.2020

darklord
-> David29: vzhladom na mentalne schopnosti beznej obsluhy nakladnych aut je zlozita pristrojovka kontraindikovana, tam plati viac ako vsade inde ze menej je viac
12:12:34
04.01.2020
04.01.2020

David29
-> vhml: Jak jsme řešili nedávno s dragonem... Ono jestli analog je levnější než digital je otázka.
A ono když si celkově vezmeš dyzajn palubky nákladních aut vs. osobních - tak v žádným nákladním autě nenajdeš složitý tvary překombinovaný, s nějakejma tvarovanejma tlačítkama, na přeskáčku umístěnejma. Prostě se tam drží nějaká přehlednost a jednoduchost.
Třeba když jsem vlezl do posledního Focuse (teda ted už asi předposlední), tak to je něco strašnýho. Jako na pohled třeba i hezký (proti gustu...), ale z funkčního hlediska prostě katastrofa
A ono když si celkově vezmeš dyzajn palubky nákladních aut vs. osobních - tak v žádným nákladním autě nenajdeš složitý tvary překombinovaný, s nějakejma tvarovanejma tlačítkama, na přeskáčku umístěnejma. Prostě se tam drží nějaká přehlednost a jednoduchost.
Třeba když jsem vlezl do posledního Focuse (teda ted už asi předposlední), tak to je něco strašnýho. Jako na pohled třeba i hezký (proti gustu...), ale z funkčního hlediska prostě katastrofa
11:55:59
04.01.2020
04.01.2020

vhml
-> David29 04.01.20 11:21:45: spis je to tak, že kvůli hezkejm budíkům to nikdo nekoupí, tak to mrdaj a ušetří za design i výrobu.
11:21:45
04.01.2020
04.01.2020

David29
-> Jirik_Tuňák1983: Hele taky se mi to ze začátku nelíbilo
Ale za mě super.
A jestli myslíš dyzajn toho displeje vpravo (ten levej vypadá stejně, jen jsou tam jiný údaje), tak mi to vyhovuje - já to mám k práci, a fakt nestojím o nějaký nesmyslný grafický nesmysly podobně, jako to maj osobní auta.
Výrobci nákladních vozidel si díkybohu uvědomují, že řidič nepotřebuje vymoženost v zájmu dyzajnu a primárně je to pracovní nástroj, kde jednoduchost předčí nad nesmyslama
-> Jarda: Ano

A jestli myslíš dyzajn toho displeje vpravo (ten levej vypadá stejně, jen jsou tam jiný údaje), tak mi to vyhovuje - já to mám k práci, a fakt nestojím o nějaký nesmyslný grafický nesmysly podobně, jako to maj osobní auta.
Výrobci nákladních vozidel si díkybohu uvědomují, že řidič nepotřebuje vymoženost v zájmu dyzajnu a primárně je to pracovní nástroj, kde jednoduchost předčí nad nesmyslama
-> Jarda: Ano
11:15:21
04.01.2020
04.01.2020

Jarda - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.01.20 11:08:13: ale ten rozsah otacek mi prijde malej i na naftu
to je nakladak?

11:08:13
04.01.2020
04.01.2020

Jirik_Tuňák1983
-> David29 04.01.20 10:33:02: To jsou taky úděsný budíky. To je jak v soutěži o hnusáky roku.
10:44:46
04.01.2020
04.01.2020

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 04.01.20 10:30:26: lada taky od sameho zacatku
proc to teda nema treba š130? :)

10:38:43
04.01.2020
04.01.2020

michael
-> Bukaj: Už 50.letech.
10:33:02
04.01.2020
04.01.2020

David29
-> Jirik_Tuňák1983: No nešlo vypnout třeba podsvícení palivoměru.
Jako přes den je to jedno samozřejmě, ale proč mi v noci má svítit do xichtu třeba palivoměr, to nevím. To není věc, kterou člověk potřebuje sledovat furt.
A i když to mám staženo na minimum, tak ten displej protivnej je - proto jsem rád, že to jde prostě celý vypnout a zůstane svítit jen tachomentr a otáčkoměr.
Jako přes den je to jedno samozřejmě, ale proč mi v noci má svítit do xichtu třeba palivoměr, to nevím. To není věc, kterou člověk potřebuje sledovat furt.
A i když to mám staženo na minimum, tak ten displej protivnej je - proto jsem rád, že to jde prostě celý vypnout a zůstane svítit jen tachomentr a otáčkoměr.
10:30:26
04.01.2020
04.01.2020

Bukaj
-> dragon_cb_cz: A škodovky už počátkem 60. let...

00:22:58
04.01.2020
04.01.2020

dragon_cb_cz
-> David29 03.01.20 23:59:50: Tohle uměly Saaby už v hloubce devadesátek na komplet analogovejch přístrojích.