VASE skusenosti - autoprepravniky

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 05.08.2010 do 05.11.2010, založil/a pistaa
řadit dle data
14:41:06
05.11.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
mondeo má pohotovostnú hmotnosť 1360kg takže v ČR netreba E-čko, ale čo na slovensku ? teoreticky je to všetko EU tak by to malo byť podobné..
upraveno 1x, naposled 05.11.2010 14:41:33
14:31:44
05.11.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
tak obnovím staršiu tému, čo vy na to?



www.autobazar.eu/sk/l-at- 350-g-k-1300-kg-akcia-id18 98512.html



cena super, hmotnosť tiež..
13:36:56
19.08.2010
pistaa
-> vhml: mohla a nemusela.. :) nemam zaujem vozit ine ako moje auto

-> Luky.: neviem co je slovo Obliga :)) a neni rec o E ale o vahe..
13:04:06
19.08.2010
Luky
-> pistaa: Na silnici jsi asi z obliga, spíš jde pak o případy, kdy by došlo k nějaké nehodě a někdo se toho chytne. To bych si radši udělal E (už ho mam) a koupil pořádný vlek (ten nemam 1 )
12:50:54
19.08.2010
vhml
-> pistaa: ale celni sprava by te mohla zvazit
12:46:56
19.08.2010
pistaa
-> vhml: umyselne som zvazoval nieco take ak to bude kriza odtiahnem mu to.. ale nechcem na tom zarabat a ani sa s tym zivit. a nebudem mat na to ani chut, a nezarobis tym tolko kolko ten prives stoji.. takze sa to neoplati niekomu nieco vozit a nicit si prives. legalne jasne ze nie.. ale ak das dole SPZ a prehlasis ze nemas TP tak kto vie kolko to vazi?? tak isto ako nik nevie kolko vazi moja 100ka ked ma zstavia..
10:59:16
18.08.2010
Nwkt
-> Bagrr- máma mele Emu: Byla tu o tom dlouhá diskuze

Paragraf 81, odstavec 4
c) jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla
upraveno 2x, naposled 18.08.2010 10:59:35
10:30:29
18.08.2010
vhml
-> pistaa: a ještě mi napadlo jedna věc, užitnou hodnotu to má 900kilo. Nebude to málo? Jasně, závoďáka s tím odtáhneš, ale legálně na to nenaložíš pak ani favorita kdyz se nekomu znamymu vysype a pozada te o odtah.
04:46:13
18.08.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: tak to by mě zajímalo jakých... Co si pamatuju odjakživa bylo na přívěs nad 750kg brzděný i nebrzděny nutný Ečko... Ale je pravda, že jsem dlouho nekoukal na upgrade legislativy...
20:15:36
16.08.2010
Nwkt
-> pistaa: V čr to jde, za pár podmínek
20:08:27
16.08.2010
pistaa
-> Nwkt: lebo to je prives nad 750kg preto
20:06:45
16.08.2010
Nwkt
-> pistaa: Proč?
20:05:36
16.08.2010
pistaa
-> ZdenoR: vozik je uz moj, a E cko potrebujes na kazdy bzdeny.. i ked si myslis ze ak je to do 3,t tak netreba tak sa mylis
08:20:48
16.08.2010
ZdenoR
-> pistaa: Kolik za ten vozik chce ?

Obrovskou vyhodu vidim v tom ze to zaprahnes skoro za jakekoli auto a nepotrebujes ani Ecko.
23:45:58
15.08.2010
pistaa
-> vhml: takze skusenost s tym je super.. na obcasne jazdenie na zavody skvele, male lahke spotrebu auto to meni tak cca +1l na 100km, vyber bol skvely co sa defektov tyka tak je to mozne a po nerovnostiach typu frezovana vozovka a podobne treba opatrne, a tak ked o to pojde pneu sa kupit daju rezervu mam a naklapanie super , co sa cien novych tyka je to v tomto prevedeni daco do 3 tis Euri.
13:02:13
11.08.2010
vhml
Jedný nápravy bych se asi trochu bál o životnost. My máme dvounápravu na 10palcích a hodně to trpí na defekty zadních kol, přední kola vyhazujou kamínky.

Jinak pro tebe nutnost sklápění abys nízký auto naložil.
12:43:01
11.08.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 05.08.10 14:34:12 napsal:

→ pistaa: tie hmotnosti zneju zaujímavo, nejaká stránka

na výrobcu s cenníkom?
???
16:38:21
09.08.2010
Bagrr- máma mele Emu
Nevím proč, ale jednoose nad 750kg bych nevěřil v životnosti... Stačí mi vidět nápravu na obyč káře která je stavěná na 750 jak vypadá po cca 30t km většinou tak půl na půl zatížená nezatížená... Ložiska v nábojích už začínaj mít svý nejlepší léta za sebou... A to ta kára nejezdí nějak extra zatížená.. většinou tak na cca půlku nosnosti... Když už tahat auta, tak dvounáprava, s kolama 13" a víc mimo plochu (Kvůli stabilitě, sehnatelnosti gum, životnosti náprav apod)... Osobně jsem teda tahal jen dvounápravy... A nejlíp mi vyšla opravdu ta s kolama mimo plochu...
22:30:42
05.08.2010
Hurdis
-> David29: To je sice pravda, ale asi to poslední co by mělo zájemce zajímat. 20x denně s tím nikdo k rampě couvat nebude. Když jsme dneska tahali na dvouosovém přepravníku na stroje velikou vojenskou nádrž na vodu, pro dočasnou stavební náhradu vodojemu pro čtyři vesnice, určitě by mě nenapadlo řešit couvání, nazad jde vše stejně jako dopředu, buď umím, nebo ne.

Jinak váhy supr, ale bez vyzkoušení bych se docela jízdních vlastností bál. Pokud jde o dvouosáky s malými koly do 10", je vždycky problém při častém používání nejen stabilita a díry, ale také opotřebení pneu a náchylnost k defektu, daná průměrem kol a hlavně většími otáčkami oproti klasice 13".
upraveno 1x, naposled 05.08.2010 22:31:20
21:52:44
05.08.2010
David29
-> pistaa: Bude se ti s tim líp parkovat a bude ci víc zadek nabíhat, když to zlomíš...
21:33:08
05.08.2010
David V6
tahám dvouosý na čtrnáckách mimo plochu ne pod,ty s kolama pod jsou vratký a ještě tak malý kola budou náchylný na díry,ale hmotnosti jsou zajímavý
14:34:12
05.08.2010
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> pistaa: tie hmotnosti zneju zaujímavo, nejaká stránka na výrobcu s cenníkom?
13:11:25
05.08.2010
pistaa
Chcem sa podelit o skusenosti s ludmi co vozia, tahaju, skratka najlepsie zivia sa tym.



Jedna sa o autoprepravnik vyrobcu Jan Ban - SR

celkova 1200kg uzitkova 900kg

hydr. naklapanie, navijak....

jedna naprava pod loznou plochou na 10" kolach 195/50R10



Ake to ma jazdne vlasnosti???

Vzdy som jazdil na 2 napravaku s 13kami. je to vrtkave??, nachylne na jamy??, skace to?? treba to presne vyvazit??



dakujem velmi mi to pomoze pri vhodnom vybere Jan
zvětšit VASE skusenosti - autoprepravniky - obrázek od pistaa vložen 05.08.2010 13:11:25
Extreme Tyres