-> 11mAjA11 27.10.16 07:36:33: já to trochu obrátím.
O tom je obchod, obchod je služba zákazníkovi, ať
už je jaký chce v mezích slušného a rozumného chování! Nikdo nikoho nenutí tam nakupovat. Pokud se ti to nelíbí, kup to jinde. Pak si nestěžuj, žes to jinde nesehnal.
Ale vždy je to zákazník, kdo mu ty peníze
donese, a vyplatí se to do "určitého přijatelného bodů". Na to by ste měli myslet a pamatovat VY
ZÁKAZNICI !!!
To je stejné jako když přijdu na večeři a objednán si jídlo. Pak ho 3x změním, a když mi ho nakonec přinesou, tak ho odmítnu, že nevypadá jako vyfoceny v jídelaku = už se
tam nikdy neukážu i kdyby vařili sebelíp...
to není jen konstatování o speedpru, to je zkušenost se zakaznikama z jinych eshopu.