
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> bouchy: Nevim jaký konkrtně myslíš, ale pár kil tam měli. Mimo jiný jedno s dobovym LPG a víčkem v levym blatníku. 

-> Tom Troll: Myslíš, že odtamtud byla i ta "muzejní" (pokud se pamatuju) 110LS s najetejma 10km?
-> Karlos (WIO46): Kdysi stavěný pro muzeum škodovky v Holandsku. Provozovatel muzea musel prodat část exponátů aby uhradil údržbu a opravy budov.
Auta odtamtaď lítaj všudeokolo, asi 5 maj v áčkách a tak.
Auta odtamtaď lítaj všudeokolo, asi 5 maj v áčkách a tak.
-> Luky: Tak zase doprava z UK asi taky nebyla zadarmo - a je otázka, jestli to za těch 129 prodá. To je mi asi jedno, ale toho celku je mi trochu líto. Měl to Peter hezký a navíc s tím fakt aktivně jezdil, tak to zamrzí.
-> dragon_cb_cz: víš jako že si nemyslím, že to bylo 129 000 Kč + hodnota 8kanálu. Ale třeba aktuálnímu prodejci křivdím :)
-> Luky: Radši jsem se neptal 

Kolik to stálo z Anglie? Něco o prodeji jsem viděl ale cenu buď nevím nebo už nevím 

-> Tom Troll: Hmm, to na jednu stranu chápu, na druhou stranu škoda, že se kazí takovej pěknej funkční komplet.
-> dragon_cb_cz: Prodejce to koupil jenom právē kvúli tý hlavē která pujde do plesnivý repliky 130 rs... zvedá se mi z toho kufr...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.11.19 10:01:56: Jj, Peter jí prodal asi 2 měsíce zpátky, přešel na nějakou formuli. Tuším, že z toho ještě něco vyndal před prodejem - původně tam měl litinový osmikanál, ten by asi prodejce zmínil, kdyby tam pořád byl.
-> Bery 04.11.19 09:22:47: Ona už je v Čechách? Zaregistroval jsem úvahy o prodeji u původního majitele, ale koukám, že to zase někdo koupil na kšeft 

-> Bery 04.11.19 09:22:47: Chudák Peter, ani nemám to srdce mu říct, že jí nový majitel hned otáčí 

-> 1560 - zrušená registrace 13.10.19 21:42:16: ty tapce se zaslepkama asi origo nebudou...
ted jak varim funa, tak cumim, ze to je dobra skladacka, ta kastle je pripravena na max. vybavu, neni potreba nic vrtat atd. jen to slozit, nikdy jsem feldu takto nedelal (jen favo), tak jsem to ani nevedel
-> Jarda/felda 13.10.19 08:26:04: origo klimu dodelaval dealer?
ted jak varim funa, tak cumim, ze to je dobra skladacka, ta kastle je pripravena na max. vybavu, neni potreba nic vrtat atd. jen to slozit, nikdy jsem feldu takto nedelal (jen favo), tak jsem to ani nevedel
-> Jarda/felda 13.10.19 08:26:04: origo klimu dodelaval dealer?

-> Jarda - zrušená registrace 13.10.19 05:45:21: klima je dodělávka u dealera 

-> suri 12.10.19 07:26:44: aha a ta vybava?, to bylo na prani s klimou i lxi?
-> Tom Troll 12.10.19 11:06:18: ja mam octavu combi, dlouhou nivu..., takze dalsi nakladak nepotrebuji a jde mi o co nejlevnejsi provoz... takze feldu combi fakt nee
-> Tom Troll 12.10.19 11:06:18: ja mam octavu combi, dlouhou nivu..., takze dalsi nakladak nepotrebuji a jde mi o co nejlevnejsi provoz... takze feldu combi fakt nee
-> Tomaso435: To jsem upřímě nečekal, dík za upřesnění. 

-> Tom Troll: je to dodatocna montaz, vola sa Diavia
-> Tom Troll 12.10.19 12:38:30: tohle je druhomontaz. Klima má origo tlačítka v ovládání topení správně
-> Jura_Favorit: Nemá fabrická klima jako jediná tlačítka místo těch záslepek nahoře? Je dost vzácná, vždy když vidim klimu s tlačítkama v panelu dole tak jsou tam nepěkně vyrobený díry který tam nikdy nepatřily a jsou to klima systémý jako druhomontáž.
-> Tom Troll 12.10.19 11:06:18: já vidím, že má všechna tlačítka tam, kde mají být... 

-> Jarda: Řek bych lima bude klasickej dobastl v devadesátkách, nemá tovární tlačítka na cirkulaci atd
Taky nevim jak někdo může chtít krátkou feldu, kombíky jediný dávaj smysl a vypadaj trochu k světu. Favorit vypadá krátkej dobře ale krátký feldy mi nikdy nepadly do oka.
Taky nevim jak někdo může chtít krátkou feldu, kombíky jediný dávaj smysl a vypadaj trochu k světu. Favorit vypadá krátkej dobře ale krátký feldy mi nikdy nepadly do oka.

-> Jarda: ja by som combi bral , toto je normál lx a vymenené sedačky
auto.bazos.cz/inzerat/...
/felicia-combi-13-mpi-50kw
-nova-stk-1majitel.php
zajimava - klima, el.okna, manual zrcatka, jen jeden pytel, tezko rict, jestli ma abs
kdybych chtel combi, tak bych asi nevahal... combajna jsem vlastne mel jen jednoho, min. Matsoft vi :)
zajimava - klima, el.okna, manual zrcatka, jen jeden pytel, tezko rict, jestli ma abs
kdybych chtel combi, tak bych asi nevahal... combajna jsem vlastne mel jen jednoho, min. Matsoft vi :)
-> john simple 10.10.19 13:45:20: ten už tu byl asi tak 3x během cca 5 let :-D
-> john simple: takže vlastně 2v1 opel a něco škody
-> Luky: to ani nie ale myslienka je to dobra 

-> castrol: taky tě napadlo do ni navařit rám a rozmrdat ji na rychlostních zkouškách? 

-> Luky: aj cena pekna
-> Tomaso435: Třeba se někdo najde a cenu akceptuje.Ten za půl milionu se také z největší pravděpodobností prodal.
-> RadovanSkodovkar: a cena je jen přání majitele.
-> michael 12.09.19 19:23:01: Pekné len ten PZ lem na poslednej fotke sa mi nevidí
-> michael: Auta známý, z Holandskýho muzea škodovek, výjmečný kousky. Majitel muzea musel část exponátů prodat na opravy budovy.
-> Tom Troll: Richard Tatru má,tak třeba nám k tomu něco napíše..
-> Tom Troll: Myslíš, že výroba je impossible? Ano jen oměřit tu původní plus upravit musí být opruz, ale (nevíme cenu motoru, či na kolik si to cení) možný to imo je...
-> bouchy: Vzhledem k tomu že ten klikovej hřídel stejně neni šroubovanej jako z náklaďáků ale z jednoho kusu, takže se bude muset porcovat a svařovat tak jako tak, sice to bude velkej kumšt ale svařit to pujde. Nebo pouíž klikovej hřídel z jinýho vozu, teď jenom teorizuju, nevim jak je to řešený, ale kdo chce, tak to vyřeší.
-> Tom Troll: off: úvaha: Když by to mělo v jedný řadě např. 1-3-4-2 a v druhý 4-2-1-3 (jestli lze), tak potom z toho vyleze např. 1-3 a naproti 4-2... ano, vím, že různý V8ky maj různý tvary klikovky a tím pořadí válců, ale Tatra to asi měla dost "jednoduše". Dost blbě se to hledá, ale jsou to pojmy jako flat- a cross-plane a jistě i další. Kadopádně jednou to Jeremy v GT klepáním prstů předváděl (tehdy možná na inline 6, ale..)
edit: ten příklad je asi blbě. No a krom toho úplně jiný časování (všeho).
cdn.carbuzz.com/gallery-i mages/.../221896.jpg
edit: ten příklad je asi blbě. No a krom toho úplně jiný časování (všeho).
cdn.carbuzz.com/gallery-i mages/.../221896.jpg
-> ondie: Ano, to je efektivně co se stalo. Taky v nich nejsem největší znalec, ale jestli má šroubovanej klikovej hřídel jako náklaďáky od tatrovky, tak by to ufiknout a pár věcí dodělat neměl bejt "problém" pro svářeče hliníku 

-> rsvancara: Přiznám se že to nechápu (nemám ty motory nakoukaný) , to je překlep,nebo to někdo při zachování funkčnosti o půlku zkrátil ?
-> rsvancara: Někde to už bylo, mě to přijde velmi zajmavý a konečně něco novýho než vylágrovaný favority a podobný "skoro plug&play" věci, akorát tam bude hodně prolbémů na vyřešení.
Taky první dobrá výmluva pro to mít na škodovce dvojtej vejfuk.
Bokem, taky mi jako zajmavá zástavba přijde vidlicovej vzduchem chlazenej čtyřválec ze zaparožce, velmi charismatickej zvuk a zhruba stejnej projev jako pětikanál.
Taky první dobrá výmluva pro to mít na škodovce dvojtej vejfuk.

Bokem, taky mi jako zajmavá zástavba přijde vidlicovej vzduchem chlazenej čtyřválec ze zaparožce, velmi charismatickej zvuk a zhruba stejnej projev jako pětikanál.

Do škodovky ideální ne? 4válec Tatra 613 :) auto.bazos.cz/inzerat/...
/Motor-TATRA-613.php