-> ondie 18.02.22 18:01:46: Ty cca vodorovný plochy podběhů jsou "useknutý" a končí jakousi "patkou" - nikdy jsem nedělal, ale mám pocit, že stačí správně zkrátil a navařit kousky plechů (ohnutých do L). Plus nějaká ta díra..
Přední holt mají stejnej obrys jenom dole a vzadu, k tomu se popasovat s druhou podahou - práce mnohem víc.
20:49:07 18.02.2022
hans1
-> ondie: liší se jen zadní část podběhu(rádius) s držákem jinak asi nic,případně mě opravte moc mi to nemyslí mám 39c teplotu
18:01:46 18.02.2022
ondie
-> Jozka: Ono přední podběhy jsou dost jiný i pro neznalce jako já,ale na zadku je to teda víceméně plug&play ? (pominem-li panty z.kapoty)
15:14:19 18.02.2022
Jozka
-> Jarda/felda: Fakt běžná věc. Jak píše -> Eidy: : dobově bylo mnohem jednodušší dát celou kilí záď, než se pídit po MB plechařině. S předkem je to složitější, takovýho křížence jsem viděl jen párkrát..
-> stepan 27.01.22 20:10:53: Asi tak. v dobách, kdy se tohle stavělo, byl problém sehnat motor, ale práce byla "zadarmo".
Ale stejně - kdybych o něčem takovém uvažoval, použil bych motor buď z Malucha nebo ještě lépe z Tráboše - vzduchem chlazené a ideálně bez olejové náplně
20:18:01 27.01.2022
StepaNoFUN
A to má z druhý strany jako další dvě svíčky? Nebo kam vedou ty zbylý 2 kabely?
20:10:53 27.01.2022
stepan
-> Jarda/felda: To mívá většinou jednoduchej důvod - protože tenhle motor měl.
19:55:09 27.01.2022
Tom Troll
-> Jarda/felda: Viděl jsem to samý z litinobloku z rámovejch škodovek ve vícero řešeních. Svařovat ten hliník proti tomu musel bejt sen.
19:39:27 27.01.2022
hans1
-> stepan 27.01.22 10:59:14: zase to mnohem míň žere,musel to dělat někdo šikovnej celý to vypadá pěkně a poctivě
-> stepan 27.01.22 10:59:14: no hlavně proč benzín, já bych tam v klidu dal nějakou prehistorickou 1.9naftu a když jednou za čas vymění olej tak bude brblat ještě za 20 let
18:33:05 27.01.2022
saskyn2
Přesně, ta svařovaná hlava, ani bych se nedivil kdyby měl i svařenou kliku
11:22:42 27.01.2022
ondie
A takhle vařenou litinovou hlavu,to bych teda moc chtěl