-> David29 24.10.16 00:14:23: Typickej název videa drsnýho truckera :-) .
Nemáš si s těma co kritizuješ a vytrubuješ moc co vyčítat. :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6554 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 17.12.2009 do 11.08.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
00:24:54
24.10.2016
24.10.2016

Jirik_Tuňák1983
00:14:23
24.10.2016
24.10.2016

David29
23:58:03
23.10.2016
23.10.2016

King
-> David29: Věř mi, že přesně tvoji reakci jsem očekával :-) Tam to docela chápu, ale měl jsem na mysli situace s běžným osobákem.
23:22:21
23.10.2016
23.10.2016

David29
-> King: Ono záleží
Třeba naše hasičárna je v sídlišti. Vjezd je vymalovanej žlutejma čárama a křížema tak tam je klid. Ale pak máme i zákaz zastavení jakoby vedle vjezdu, aby se to tam dalo s "neosobákem" vytočit a vyjet.
Čas od času na to voláme "naše" MP, aby s tím něco provedli. Když je to místní, tak za ním dojdou at si to jde přeparkovat, když to místní není, chceme odtah - důvod je prostej. Pokud při vyjíždění vozu dojde k poškození špatně(!) zaparkovanýho vozu, odnese to řidič cisterny. A jako bonus, vzhledem k tomu že vozidlo spadá do IZS, musí i k takovýmu nesmyslu PČR....
Třeba naše hasičárna je v sídlišti. Vjezd je vymalovanej žlutejma čárama a křížema tak tam je klid. Ale pak máme i zákaz zastavení jakoby vedle vjezdu, aby se to tam dalo s "neosobákem" vytočit a vyjet.
Čas od času na to voláme "naše" MP, aby s tím něco provedli. Když je to místní, tak za ním dojdou at si to jde přeparkovat, když to místní není, chceme odtah - důvod je prostej. Pokud při vyjíždění vozu dojde k poškození špatně(!) zaparkovanýho vozu, odnese to řidič cisterny. A jako bonus, vzhledem k tomu že vozidlo spadá do IZS, musí i k takovýmu nesmyslu PČR....
22:08:01
23.10.2016
23.10.2016

King
Přiznám se, že pokud by mi nějakej Matěj svým parkováním znemožňoval odjezd (bez možnosti alternativní trasy) možná bych o nějakým bonzu na MP uvažoval, ale za dvacet let jsem se bonzovací situace nedostal. Bonzovat jenom kvůli porušovaní pravidel (byť i v rozporu se zdravým rozumem nebo dobrými mravy) se mi tak nějak ekluje
20:19:16
23.10.2016
23.10.2016

Jirik_Tuňák1983
-> el.tomas 23.10.16 19:29:41: A hlavně módní.
V hospodě se už u mladejch nenadává, nejde tam mačkat myšítko a rolovat prstem. 


19:29:41
23.10.2016
23.10.2016

el.tomas
-> maca 23.10.16 08:49:11: Moc práce, přeci jen udělat fotku a nadávat na internetu je mnohem jednodušší..
08:49:11
23.10.2016
23.10.2016

maca
-> Mr._Nosferatu 23.10.16 07:08:46: proč jsi nezavolal MP ty??
08:38:43
23.10.2016
23.10.2016

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr._Nosferatu: Tak to meli chorosi urcite radost ze je budis troubenim... :-D
07:08:46
23.10.2016
23.10.2016

Mr._Nosferatu
Jako totální ***** Uprostřed křižovatky ve tvaru Y. Jelikož je to před domovem důchodců, tak jsem chvíli troubil, aby zavolaly MP....
Nejhorší je, že 150m daleko je supermarket, kde se běžně parkuje, jen tohle individuum nemohlo ujít o 150m více.
Nejhorší je, že 150m daleko je supermarket, kde se běžně parkuje, jen tohle individuum nemohlo ujít o 150m více.
21:45:00
13.10.2016
13.10.2016

Bohyn
-> rsvancara: něco na tom ale bude. Znám dva lidi, který jsou v osobním životě totálně zmatený a zbrklý a na parkovišti parkují zásadně popředu většinou našikmo a zásadně nechávají vytočená kola. To věčný parkování popředu už jednoho z nich stálo ztrátu RZ, protože výšku obrubníku přece neřeší ( ta zbrklost) 

08:27:38
12.10.2016
12.10.2016

King
-> Syny: 
...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)

...tak a po precteni clanku se uz nikdy nebudu na sousedy hnevat, protoze ted vim, ze jsou vlasne nemocni :-)
11:59:34
11.10.2016
11.10.2016

U-Geen
-> Syny: tak to bude asi jen lehka forma :)
11:55:08
11.10.2016
11.10.2016

Syny
-> U-Geen: CDO, musis to seradit podle abecedy 

11:41:20
11.10.2016
11.10.2016

U-Geen
-> rsvancara: tak mam schyzu kombinovanoou obvykle s OCD, no a co :)
06:37:45
11.10.2016
11.10.2016

castrol
-> rsvancara: nejak som sa v tom nenasiel , ja to supnem vzdy tam kde je volne miesto :)
05:59:58
11.10.2016
11.10.2016

rsvancara
17:08:27
04.10.2016
04.10.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 04.10.16 13:49:58: Viděl jsi to někdy na tom kamenitém a za deště rozbahněném plácku u nádraží?
Tam je masakr, jak auta dokážou stát a v kolika řadách. Kolikrát se divím, jak ti co přijeli ráno vyjíždí.

13:49:58
04.10.2016
04.10.2016

Nwkt
účko no 

07:09:04
26.09.2016
26.09.2016

john simple
včera v Těšíně...
21:51:21
23.09.2016
23.09.2016

King
-> palinator:
...ale nejsem si jistej, jestli to uplne patri do tohohle tematu. Tak hlavne, ze je dost pohotovejch odtahovek a strazniku v centru, kdyz je potreba potrestat nejakyho rebela, kterej sice netvori prekazku provozu (nebo praci na silnici jako tady), ale proc nedat vydelat spratelenym firmam, ze...

21:41:09
23.09.2016
23.09.2016

palinator
20:36:56
05.09.2016
05.09.2016

Anacron
ad Ro-La - hojně se to používalo před vstupem do EU a Schengenu, kdy při použití Ro-Ly byly údajně nějaké úlevy z poplatků a čekacích dob. Tím pádem je to dnes v Čechách nepoužitelné. Nicméně stále existují státy, které to pro tranzitní dopravu nařizují. Co se týče minutí dvou vlaků, tak to nevím jistě, ale myslím, že by nedopustili překročení průjezdného průřezu - už jen kvůli nástupištím, tunelům, apod.
20:54:54
04.09.2016
04.09.2016

rsvancara
-> Zeke-ten šestý: Nebyl čas točit volantem.... :-D
20:12:31
04.09.2016
04.09.2016

Zeke-ten šestý
Proč ne :D
19:20:57
22.08.2016
22.08.2016

kury
Lidl Vimperk
10:27:16
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: jooo, o tom jsem cetl, nebylo to myslim ani drahy...
10:24:52
12.08.2016
12.08.2016

Nwkt
-> Sejki: Možná i na trať přes hraniční přechod Summerau/Horní Dvořiště
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
se vlaky Ro-La jednou vrátí, v jejich čele však již těžko najdeme
lokomotivu nezávislé trakce, jako tomu bylo 18. července 1998,
kdy do žst. Rybník vjíždí lokomotiva 749.100 s vlakem Nex 42030
Villach Süd - Nemanice II (foto Petr Štefek).
10:23:11
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Nwkt: to je odkud? to tu nekde jezdi? vidim CD...
10:19:01
12.08.2016
12.08.2016

Nwkt
-> Luky: Zajímací 

10:15:33
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> darklord: tezko rict... ale podle toho jak jsou koleje u sebe a kdyz se minou dva vlaky, si myslim ze to nevyjde... to by nam tu rekl nejaky masinefuhrer :)
10:14:26
12.08.2016
12.08.2016

darklord
-> Sejki: aha, takze predsalen nepouzitelne
10:11:44
12.08.2016
12.08.2016

Sejki - zrušená registrace
-> darklord: jo, jen proti na vedlejsi koleji nesmi jet vlak :)
10:09:52
12.08.2016
12.08.2016

darklord
-> Luky: tak nejake speci vagony pocitam, ale je to pouzitelne aj v nasich zemepisnych sirkach?
09:21:23
12.08.2016
12.08.2016

Luky
-> darklord: běžný kamion jo, ale ne na běžný vlak
09:08:21
12.08.2016
12.08.2016

darklord
-> RON: a taka technicka, myslis ze bezny kamion vleze na vlak v pohode? Hlavne teda do vysky sa mi to uplne nezda...
09:07:17
12.08.2016
12.08.2016

King
-> Jozka: Ale ja porad nechapu, kdes vycet, ze nadsene jasam z kazdyho dalsiho kamionu na silnici - serou me asi stejne jako kazdyho trosku vic jezdiciho ridice. Do vystavby novejch silnic a dalnic nevidim, ale neco mi rika, ze novy vznikaj mj. i proto, ze spousta z nich tady uz desitky let proste chybi, bez ohledu na kamiony. Je snad D3 do ČB nejakej zbytecnej pocin nebo by se mela D11 utnout u HK a tvarit se, ze ta stavajici tragedie do Polska je v roce 2016 Ok? Nebo se snad pri dni danovy svobody nekdy v pulce cervna nemam pravo se i jen ptat?
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy
Bejvali doby, kdys dokazal debatit bez zbytecnej ch ad hominem vypadu a toceni se na detailech formy

09:06:41
12.08.2016
12.08.2016

David29
-> RON: dyt jo, já taky
08:59:41
12.08.2016
12.08.2016

RON
-> David29 11.08.16 20:25:23: všude venku jdou tranzitních LKW jako vosy na med - HU a jejich mýtný systém, PL přejedeme hranice a v tu ránu máme pokutu... dělám nějaký rok v logistice a cca vím, jak to kde funguje - jen v CZ si libujeme, jak tady rozhýbáváme ekonomiku přítomností velkoskladů...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
Jinak se nebavím o nakládání palet na vlak, ale o nakládání celých naložených aut na vlak...
08:37:50
12.08.2016
12.08.2016

David29
Jo, jsem typickej "trucker" co rád nadává na osobáky. Ale prostě se není čemu divit. Když už nedělej myšky mě a nebo mě nepříjemě nepředjížděj, tak mě zasekaj v koloně - napřed vpředu DN a pak tím, že musej okolo projíždějící na tu nehodu vejrat (v horším případě si to natáčet a fotit) a neuměj se řadit - aneb můj blinkr, kterej naznačuje zip = těžkej ignor
08:35:10
12.08.2016
12.08.2016

David29
-> Jozka: To není o radostech, ale o faktech a realitě. A jen upozorním, že do kamionovky nedělám, a i kdyby byl befel EU "na koleje", tak mě se to ani v nejmenším nedotkne 
Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?
On ten důvod, proč kamiony nejsou na kolejích a proč lidé nejsou v autobusech a ve vlacích, je úplně stejnej...

Jinak mě zase nebaví stát v koloně, protože řidiči OA jsou hovada. Minulej pátek Plzeň - Praha, asi 1:50 jízdy. 3x DN, celkem 7 poškozených OA.
Všechny tři nehody vytvořili komplikace.
A stejně tak já se můžu zeptat - proč nejezdí vlakem a autobusem?

08:26:48
12.08.2016
12.08.2016

Jozka
-> King: Nejsem.. a baví mě to asi stejně, jak hospodský kecy o fotbale. jenom nedokážu pochopit, jak se někdo může radovat z negativních dopadů kamionový dopravy, který jsou evidentní a jejíž jistej podíl je naprosto zbytečnej.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
Ale jestli všechny baví třeba sledovat hoďku či dvě vyprošťování vykokocenýho trucku nebo fandí záborům dalších a dalších pozemků na dálnice a věci kolem, protože se silnejm subjektům povedlo přenést značnou část svých nákladů a rizik na subdodavatele a dopravce, aby pro ně bylo snáze a ještě mohli používat světáckých termitů "door to door" a "just in time" .. tak už mlčím.
08:11:23
12.08.2016
12.08.2016

David29
.-> Jozka: Já tím myslím směr. Že pět kamionů co jedou za sebou pod D1 jede každej jinam - jeden na Ukrajinu, druhej do Olomouce, třetí na Slovensko, čtrvrtej do Madarska a pátej do Jihlavy...
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
Ono tý "netranzitní" dopravy, tj. to co jede sem nebo odtud není zas tak málo, jak si většina myslí. Těch logistických center je u nás v republice dost, a na každým se denně otočí desítky kamionů, někde i třeba stovka
23:17:38
11.08.2016
11.08.2016

King
-> Jozka: Ááá, panacek je po kratsi odmlce nejakej napruženej :-) Jelikoz vim jenom neco malo, vsude jsem 2x nebyl a klice mam jenom od par zamku na svete, tak jsem se jenom ptal, jak se to v soucasnosti ma. Na sluzbu "privezte si to na nadrazi A a zajistete si buhvikdy prekladku a odvoz z nadrazi B do firmy C " nejspis sere Punťa.
23:06:12
11.08.2016
11.08.2016

Jozka
-> David29: Vlak z Plzně do Budějovic jede tak asi na 50 míst.. 

21:38:32
11.08.2016
11.08.2016

David29
-> Jozka: Ano - při tom počtu.
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
Kolik firem potřebuje vyexpedovat celej vlak na jedno místo? Navíc obě dvě společnosti (tj doly a elektrárny) mají koleje.
Tohle třeba dělá ještě škodovka, která pošle celej vlak jedním směrem.
Ale když si zastavíš na dálnici kamiony a zeptáš se jich kam jedou - každej ti řekne úplně něco jinýho. Některý dokonce jedou na dvě - tři místa
21:25:42
11.08.2016
11.08.2016

Jozka
-> David29: A zas tak úplně v plenkách vůbec ne, ale bolševikovi šly kdovíproč líp vyrábět lokomotivy, nežli pneumatiky.. 
A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

A ta rychlost.. třeba takovej vlak uhlí z dolů do elektrárny kamionama v součtu do těch kotlů prostě rychleji nedostaneš - pokud teda železniční dopravce bude fungovat tak, jak má.

21:07:51
11.08.2016
11.08.2016

David29
-> Jozka: Jenže tehdejší kamionová doprava byla v plenkách.
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
Vlakem to nikdy rychlejší nebude
21:02:58
11.08.2016
11.08.2016

Jozka
-> David29: Stěhoval jsem se 3x.. Něco je samozřejmě úplnej nesmysl tlačit na koleje, jako to dělal bolševik (třeba vagón jahod jsem viděl otevřít v konzervárně asi 1985 a to bylo fakt dobrý - no a džem z nich určitě taky), plno věcí je totální nesmysl vozit po silnici, jak se to děje aktuálně, kdy jsou tlaky vychýlený naopak.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.
Vyargumentovat třeba nutnost dopravy výrobního zařízení (který vzniklo po dvouletým obchodně - technologicko - výrobním procesu) deseti kamionama na druhej konec Evropy jen proto, že "to" tam prostě bejt musí 14. v pondělí přesně v 9:00 - to prostě nejde.
A jak tady padla ta pošta - ta se za bolševika přepravovala výhradně vlakama a nefungovala o moc pomaleji. Pravda, pohlednice z dovolený dorazila mnohdy až po návratu, ale to bylo spíš daný způsobem třídění, nežli dopravou samotnou.
Ale to jsou jen takový jednotlivosti, celý je to o hodně složitější a ovlivněný tolika věcma a zájmama, že tady rozebírat tohle tady nemá moc smysl.