smyk a hodiny

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 29.08.2009 do 30.08.2009, založil/a Yombie
řadit dle data
23:24:29
30.08.2009
Syny
-> Yombie: Ono taky zalezi jak to umis ovladat... Pokud budes drzet auto pod plynem kdyz bude vpodstate v tech hodinach couvat, tak je vetsi riziko ze neco oddelas, nez kdyz budes mit vyslaplou spojku... Zalezi dost na ricdici a stavu auta :)
16:02:12
29.08.2009
LiMaK - 742 forever
já jsem kdysi při letu dveřma napřed chytnul obrubník, tak 15cm vysokej.



teda jako klasický smyk se 742, chytlo to zadní kolo.



poloosa- ohlá,(bylo to krasne vidět na kozách, jak stálo auto v garáži, s jedničkou to točilo zadnim kolem a střed poloosy lítal tak +- 4cm....

nohavice taky KO, disk KO, zachranily to celkem 3cm podložky pod ráfkem, bo ráfek se mel kde kroutit a nešel hned natvrdo s bubnem do háje,

Samotná pneu pak jeste odjezdila na jinem rafku dalsi 3 zimy.

Převodovka OK, nastesti se nerozsypala.



fotku toho rafku mam myslim v profilu byvaleho auta. (nenapadná reklama :-)
15:51:54
29.08.2009
Gryzly
-> Ultim: To sice upadlo že to bylo nabodovaný, ale předtím to X desítek tisíc kilometrů najelo bez problémů.

Já myslím, že při kravení je nejslabším článkem diferenciál a pak převod zpátečky. A výměna nebo oprava převodovky je pěknej ojeb, takže ted už nekravím, jak

jsem kravil dříve.



Samozřejmě když někdo bokem chytne obrubník nebo pařez, tak se toho zníčí víc.
15:25:39
29.08.2009
Samantus
Borine ty zes muj bejvalej vzdalenej kolega??? :-) kormoran je levna znacka michelinu, to je pravda a Trayal prede mnou ani nevypoustej z huby :-D
13:36:56
29.08.2009
David29
-> Ultim: Smyk jsem dostal na vytočenou dvojku, takže zas tak mírná rána to nebyla...
13:34:39
29.08.2009
Ultim
-> David29: Sak vzdycky se znici ta vec ktera je nejslabsi. No a pokud to dostalo prvni ranu na predek a az po tom zadek,tak ta tyc proste absorbovala energii toho narazu a zadku to uz potom nic neudelalo. Nebo jeste jinak,predni tyc a zadni polosa maji trosku jine rozmery/pevnosti,takze ta rana stacila akorat na tu tyc... 4
13:18:59
29.08.2009
David29
-> Ultim: To já když jsem dostal neřízenej smyk (pako, bez řidičáku, hovno zkušenosti, mokro), trefil jsem levou stranou vysokej obrubník. Vpředu se ohla řídící páka a vzadu nic.. disky byly oba proražený, ale gumy (origo) byly obě cajk 1
12:48:03
29.08.2009
Ultim
-> Yombie: To je tesko rict,ja treba kdyz mam cas tak si jedu zajezdit na polnacky-sotolina a beru to smykem,hrabu na vyjezdu,rucka do vracecky a zatim se me nic nestalo. Ale vsechno to trpi. Jinak mam uz skodovku asi 6 let a porad me kolo neupadlo jestli narazis na tohle.

Kdyz se podivas na obrazek tak to je pri smyku po smeru rucicek. Na kolo pusobi sila ve smeru k prevodovce. Pokud bereme ze okolo loziska se to muze natacet tak muze vzniknout toto:

ohne se ti rafek

praskne ti buben

ohne se ti nahavice

praskne ti poloosa pred loziskem nebo u prevodovky



fakt ono hodne zalezi ktery z tech dilu je uz nacaty,nebo jak to trefis. Me se teda jednou podarilo pri smyku a naslednem narazu do patniku ohnout novavicu. Dokonce je na to nakres vyztuhy, ze se ma dovnitr vlisovat navic trubka aby se to zpevnilo.
zvětšit smyk a hodiny - obrázek od Ultim vložen 29.08.2009 12:48:03
12:30:52
29.08.2009
petr s
-> Yombie: Někdy i střechu na autě
12:29:10
29.08.2009
Yombie
-> Ultim: tak co vsecho je mozne poskodit za sucha na mierne nerovnej vozovke? okrem pneu samozrejme.. trebars nejaky lozisko nebo tak neco..
12:08:54
29.08.2009
David29
-> Borin - Král tuzerů: No... to máš jako gumy TOYO a KUMHO... taky se dělaj v pražskym Mitasu 4 Já si na ty gumy nestěžuju, já jsem s nima spokojenej...



-> 105: Vysvlíknout se mi už povedlo 3 Takže to už mám za sebou... tlumič by tam byl, jenže ve spondim ramenu jsou zalomený šrouby, takže ho tam neni za co chytit...
11:59:18
29.08.2009
105
-> David29: pri nejhorsim prvne vysvliknes pneu..(kdyz bude trochu podhustena...) potom to je docela sranda udrzet,,, moznost prevraceni skodovky je myslim minimalni (kdyz sem se dostal do krizovky auto se chovalo dobre .(nove tlumice a podobne) .. ale myslim ze smyknout ve 100 v seriovym podvozku je sebevrazda .. mimo to tlumice stojej par supu tak si je tamnamontuj neohrozujes sebe ale aj ostatni4
11:49:17
29.08.2009
Borin - Král tuzerů
-> David29: Mischelin 1 Kormoran je hrozná lundra a s Michelinem nemá lautr nic společnýho...to je jako by si tvrdil že vraník je dobrej, protože používá starý formy od Michelinu, Fuldy, Dunlopu,GoodYearu a leje stejný vzorky a to, že to je protektor nevadí...jediný co má malinko blízko k Michelinu je trayal a ten se vyrábí v Srbsku 4
11:22:39
29.08.2009
stika87 - Maschinenführer
u nas trochu naprselo tak jsme se byl projet :) 2x kruhac a asi 8 zatacek pekne :)
11:21:41
29.08.2009
David29
-> MOLSO: Proč?
11:07:31
29.08.2009
MOLSO
-> David29: samovrahu
11:05:11
29.08.2009
David29
-> Gryzly: No... nekomnetuju typ nápravy 40 Ale vim, že tady to je jedno...





Jinak tohle by mě taky zajímalo.. rád třeba někdy vemu zatáčku přes ručku a pak se z ní na dvojku vodhrábnu.

Nebo občas vydriftuju "kolečko" jak všochni známe s filmu 3

Tak by mě zajímalo u čeho hrozí největší průser, a jak dobře se převrací škodovka?



Gumy mám Kormoran (odvětví Mischelinu), 165/70... co je u tohodle asi důležitý podotknout, nemám pravý tlumič 40 Jinak podvozek serie...
10:06:26
29.08.2009
Ultim
-> Yombie: Nic,vem si ze jsou to origo gumy a jede na mokru,takze vpodstate zadne extra sily. Jo kdyby to bylo na suchu s 195 gumamam,nebo kdyby pri tom smyku do neceho vrazil,to by byla uz jina...

-> Gryzly: Nestras,stejne vsichni vime ze tobe to upadlo protoze jsi to nabodovat 4
06:38:05
29.08.2009
Gryzly
tisíckrát se ti nestane nic a potom ti praskne třeba poloosa jako mě. Záleží co máš za nápravu a v jakým stavu.
zvětšit smyk a hodiny - obrázek od Gryzly vložen 29.08.2009 06:38:05
01:48:29
29.08.2009
Yombie
zaujimalo by ma, co vsetko by sa mohlo poskodit na aute pri podobnom smyku a hodinach ako na zaciatku tohto videa..

Dutch test Skoda 120L 1987
Extreme Tyres