Kamioňáci :-)

prohledat
5380 příspěvků (zobrazeno 4501 až 4550) od 27.02.2009 do 10.09.2025, založil/a favoman
řadit dle data
14:00:13
12.03.2011
WMA - navigátor :)
-> pinokio110: to jako ze 30,5l na 100km? To je teda spotreba.
12:17:06
12.03.2011
pinokio110
Davide Penny,tohle zrovna bylo v Novém Městě n.M

Bobeš-Daf je taky auto proti Scanii,tady je ouzký lehátko,jinak auto dobrý,jako vše nové.Na tom PC-měli bychom jezdit nad 85procent,člověk musí na to furt myslet,jezdím piánko,kolem 90procent,nesmí se spěchat,stejně máme normu 30,5 litru10 69
09:54:42
12.03.2011
Soptikmartin
Řazení Nogreen je takovej poloautomat.Buď si řadíš po půlkách nahoru a dolu nebo ti to nabízí kvalty dle předem stanoveného jízdnímu režimu a ty jen šlapeš na spojku.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Soptikmartin vložen 12.03.2011 09:54:42
03:34:35
12.03.2011
Bobesh
-> pinokio110 11.03.11 20:12:31: Ale zrcátka máš v elektrice obě,ne? Turci jen pravý. Zlatej DAF,ten má všechny 4. A jeho brzdy,kam se švédi serou... Jinak se Skančou se zle nejezdí. Taky palubní PC umí češtinu,ty tipy pro jízdu,bezva zábava. Posledně jsem se v celkovým skóre dostal na 70% a párkrát mě zasvítilo 5 hvězd s textem "příkladná jízda!" Sem se tetelil blahem1
21:51:06
11.03.2011
Hřib
-> pinokio110: ale ty máš zase míň přídavných svjetílek f nárazníčku 3
21:51:00
11.03.2011
David29
-> pinokio110: Jinak koukám, LIDL. Kterej konkrétně to je? 1 A za jakýho DC jezdíš...
21:49:06
11.03.2011
David29
-> pinokio110: Ty máš na zrcátka europředpis - ten se překvapivě na Turecko nevztahuje...
20:14:23
11.03.2011
jok3r
-> Soptikmartin: muzu mit amaterskej dotaz?1 co to je to razeni nogreen?
20:12:31
11.03.2011
pinokio110
Ted koukám i zrcátek má ten Turek mín.Ta moje je výroba 06.2010 , ted mám výrobu 09.2010,to samý,pouze Kogel místo Krone,už né bílej,ale v barvách 10
20:06:50
11.03.2011
pinokio110
Bobši,oni to pro ty Turky šiděj o poklice?S mým Šemíkem docela podoba.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od pinokio110 vložen 11.03.2011 20:06:50
12:09:38
06.03.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Soptikmartin: jo,něco takovýho jsem zahlídl asi dvakrát i u nás v kh
09:09:39
06.03.2011
Soptikmartin
Před měsícem nám na hasičárně přibyla tato krasavice.Řazení Nogreen a čerpadlo Godiva.Na řazení si člověk zvikne skoro hned ale stejně si myslim že klacek je klacek.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Soptikmartin vložen 06.03.2011 09:09:39
20:37:28
05.03.2011
Bobesh
Další kus na obnovu tureckého autoparku,Scania Castor a Krone Cooler před naloděním v Trieste.
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Bobesh vložen 05.03.2011 20:37:28
19:30:21
02.03.2011
Enggik
-> David29: no tak to je život, to se někdo má 3 3
19:52:34
27.02.2011
David29
soubory.proridice.eu/aetr _narizeni561_2006/561_graf icky_SR2011.pdf



Jo, s tim nahrazováním jsem se sekl. Nemám to nějak extrémě naštudovaný, nějak to nepotřebuju - jsem odpoledne doma 1
15:38:49
27.02.2011
StepaNoFUN
Tak jsem se dneska byl kousek svýzt tímhle. Bez návěsu. Ten jsem jenom pak zapřahal. No svezení hezký. Jenom by mě asi štvala nutnost si skoro vykloubit rameno při řazení osmičky a to že dráhy řazení ve velký řadě nejsou rovně, ale dozadu jdou mírně vpravo... Ale jde nejspíš o zvyk...
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od StepaNoFUN vložen 27.02.2011 15:38:49
10:26:10
27.02.2011
Enggik
-> David29: nemusíš nic nahrazovat. 15h hodin výkonu můžeš v klidu udělat třikrát do týdne. je to vlastně jen jinak řečený to, že třikrát v týdnu stačí jen 9h pauza.
00:40:28
26.02.2011
David29
-> Enggik: Možná to mám blbě... ale vim, že když máš výkon 15h, tak si to pak musíš nějak vynahrazovat nebo co...
21:24:34
25.02.2011
Enggik
David29 24.02.11 23:10:52 napsal: → haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h
Denní odpočinek se dá dělit na dvě části – 3h a 6h

Jinak 2× do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.

A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
po 10h. jízdy můžeš mít v klidu jen 9h pauzu. nikde není napsáno že musí být 13h. Pravda, policajt na to může koukat blbě, ale nemůže říct ani Ň. A to samí po 15h denního výkonu. Vždyť ti pak do 24h zbyde jen 9h !
21:19:29
25.02.2011
Enggik
-> David29: Neuchladí. Vez jsem pod tím v létě banány, když bylo 25stupňů. ty vepředu to ještě zvládly, ale ty zadní už chytaly takovou divnou barvu 3 3 3 Mi to používáme jinak. Máme stálou práci z německa, vozíme průmyslový barvy a abych je mohl vozit i přes zimu, tak pod tím topím. Na to nepotřebuješ nějakou přesnou teplotu v rozmezí třeba dvou tří stupňů. Já tam nastavím třeba 12stupňů a vím že na předku bude 11 a vzadu třeba 5. A to mi bohatě stačí,vím že už nezamrznou.
23:28:02
24.02.2011
adamisko
-> haso: vikendy jsem mel vzdycky napsany na malym papirku v penezence mozna je tam i najdu :-D ja to totiz nemam jako stalou praci tak jsem si t vsechno nepamatoval. Jinak da se to na netu samozrejme vsechno pohledat
23:24:19
24.02.2011
adamisko
-> David29: to je primo vynatek z ministerstva, a vzhledem k tomu ze oni zpravidla po sobe nic nectou, muze t byt spatne, jak prijedu domu kouknu se na to poradne, mam to presne nekde rozepsane.
23:22:19
24.02.2011
haso
-> David29: jo uz som si to precital na tom odkaze co tu bol dany...



a jak je to o weekendoch? ci sa nemoze jazdit uz od piatka poobede?
23:10:52
24.02.2011
David29
-> haso: Jinak můžeš řídit 9h denně a pak 11h odpočívat. Doba celkového výkonu (řízení+práce [vykládka/nakládka, údržba, papírování]) je 13h

Denní odpočinek se dá dělit na dvě části - 3h a 6h



Jinak 2x do týdne můžeš řídit 10h ale pak musíš 13h odpočívat (to myslim nejde dát na dvě části) a doba celkového výkonu je pak 15h.



A jednou za týden musíš mít volno celý den, a jednou za 14 dní dva dny
upraveno 1x, naposled 24.02.2011 23:11:07
23:06:25
24.02.2011
David29
-> adamisko: Nenapsal si to trochu blbje?



Po 4,5h řízení musí mít řidič bezpečností přestávku, pokud nenásleduje doba odpočinku. Přestávka může být rozdělena na dvě části, přičemž první část má 15min a druhá 30min
upraveno 1x, naposled 24.02.2011 23:06:32
23:05:37
24.02.2011
haso
-> adamisko: Ď
22:44:43
24.02.2011
adamisko
22:43:27
24.02.2011
adamisko
-> haso: Po 4,5 hod. řízení musí mít řidič nepřerušenou přestávku nejméně 45 minut, pokud mu nezačíná doba odpočinku.Tato přestávka může být nahrazena přestávkou v délce nejméně 15 minut, po níž následuje přestávka v délce nejméně 30 minut.
22:33:23
24.02.2011
David29
-> Enggik: A to uchladíš s tou plachtou v létě v pohodě?
22:30:22
24.02.2011
haso
a jak to je...po kolkych hodinach sa musi robit pauza? ako dlho? kolko je minimalna povinnost spat? ak ide 1 sofer, pripadne ak idu 2... iba tak pre zaujimavost...
22:19:06
24.02.2011
afro100
-> Enggik 24.02.11 22:18:49: 3 3 3
22:18:49
24.02.2011
Enggik
-> haso: Prodat izbu, koupit MANa 3 3 3 3
22:18:15
24.02.2011
afro100
-> haso 24.02.11 22:17:01: chá chááá :D
22:17:01
24.02.2011
haso
to je v riti ja mam v izbe 76cm postel...11
22:09:00
24.02.2011
Enggik
-> David29: A teď si vem tu legraci, když večer přijedeš na parkoviště, vidíš že tam stojí plachta,tak to postavíš vedle že se v klidu vyspíš a po půl hodině ti to začne vrčet u kabiny. Myslím, že už jsem tak pár kolegů asi pěkně vytočil 3 3 -> haso: jinak spím normálně v trenkách pod peřinou, bufíka cca na 3/4 výkonu a ještě mám pootevřenej střešák (aby se mi nepotily okna) a naprosto v pohodě. vyspinkanej do růžova 6 6

-> afro100: tak to moje postel má cca těch 85 šířku po celý dílce. a vrchní je to samý.
21:58:49
24.02.2011
Enggik
-> adamisko: Nepopírám že ten automat je úplně na .... Člověk si na něj zvykne rychle. Já mám jen prostě radši vedle sebe ten fofrklacek a řadit si podle svýho. Nedej bože, když si někde v kopcích zapomenu přepnout na manuál, to je schopnej mi nechat s 23 tunama na návěsu nechat spadnout otáčky pod 950 a to už pak můžeš podřazovat jak chceš, stejně už jsi v pr... A nejlepší je, to co mi občas udělá ten řídící počítač. To si takhle valíš po dálnici, z ničeho nic podřadí o kval či dva, otáčky div ne do červenýho a zůstane na tom kvaltu co si tam zařadil. jediný co s tím uděláš, tak je zastavit, chcípnout motor, vytáhnout mu pojistky (reset 3 3) natočit a valíš dál 3 3
21:58:31
24.02.2011
afro100
-> David29: tak u Dafa XF je spodna postel siroka dost (odhadom 80cm), aj ked je tam take vybratie na krajoch na sedacky ... vrchna je pravda uzsia ... v LFku so spacou kabinou je ta postel ale asi tak 60 cm max ...
21:57:22
24.02.2011
haso
-> David29: to som si uz kukal u scanii rozmery postele a kabiny atd...to som ako tak nastudoval...ale skor mi ide o tu teplotu ked je vonku fakt ze zima...
21:56:01
24.02.2011
David29
-> haso: Záleží co máš za auto (značka, druh kabiny). Ale postele bejval užší než doma
21:54:40
24.02.2011
haso
-> David29: no to ze je bufik viem, ale myslim tak ze ci je to ako spat doma 1 v trenkach a pod perinou alebo clovek je zabaleny jak cibula, bufik ide na plne obratky a stejne sa vodic tesi az bude moct zas pokracovat v jazde 3



je to prehnane prirovnanie...lebo ked mam auto super vykurene a zaparkujem na 15min tak hned zacinam citit ze je tam zima...
21:49:27
24.02.2011
David29
-> Enggik: Ono stačí, když si chce člověk na parkovišti dáchnout, a vedle mě zaparkuje mrazák
21:47:48
24.02.2011
Enggik
-> David29: Přál bych ti bejt v tom návěsu, když je ten agregát puštěnej 3 3 3 3
21:47:36
24.02.2011
adamisko
-> Enggik: ja myslim ze s tou elektrikou to je skoro u vsech stejny :-D ikdyz jsem sedel v MB nebo volvo nebo scania nedej boze Iveco (rocniky 00 az 07) vzdycky se nejade nejaky chybovy hlaseni, od prevodovky az po ruzny snimace. Mne prave Man prijde jako sympaticky tahac, proto bych se nezlobil kdybych se k nemu zatoulal. A stejne jako ty mam radsi manual (+ comforshift ). Prece jenom automat neni muj salek kavy. Na druhou stranu kamarad co nepoznal nic jinyho nez manual ted jezdi s automatem a zalibil si to. je to urcity komfort. a na ten se zvyka celkem dobre :-D
21:42:55
24.02.2011
David29
-> haso: Máš bufíka, a v létě nezávislou klimu - když dopravce neni úplnej škrt
21:20:32
24.02.2011
Enggik
-> adamisko: Jízdně si na něho nemůžu stěžovat,jezdí se mi s ním parádně,jen škoda toho automatu. Manuál s comfortshiftem by byl na můj vkus lepší. A v interiéru, co si budem povídat, koncern VW je tam znát. Na kvalitu auta si celkem nejde stěžovat a na to že u nás na firmě to jde poslední dobou s údržbou aut nějak z kopce,tak se ani nejeví nějak poruchovej. Jen občas pozlobí elektrika v podobě různejch chybovejch hlášení. A občas si zastávkuje řídící jednotka převodovky (automat 10 10). Nemůžu posoudit oproti jinejm značkám,jezdil jsem jenom s Manama, a ikdyby, asi by to nebylo objektivní, jelikož je MAN pro mne 1.

-> haso: Já v tom mám naftovýho bufíka a celkem to v těch mrazech jde. Přežil jsem v tom už i horší mrazy a neumrznul. 6 6 V nejhorším si dát špunty do uší, pustit agregát na návěsu na max a jít spát pod plachtu 3 3 3
upraveno 4x, naposled 24.02.2011 21:38:20
20:32:27
24.02.2011
adamisko
-> Enggik: jaky z neho mas za tu dobu pocit? Zajima me jak se v TGAckach jezdi bo jsem v tom jeste nesedel a subjektivne bych ho prirovnal k FH16 myslim kvalitou a komfortem. Da se to?
20:30:23
24.02.2011
haso
-> Enggik: da sa vtom v pohode spat ak je vonku okolo tych -10°C v noci?
20:28:31
24.02.2011
Enggik
Zdravím vás kolegové kamioňáci. Tak já lítám na tomhle ,,zlatíčku" 6 Man TGX 18.440, Schwarzmuler návěs s termoplachtou. Dostal jsem před ho 2,5 rokem téměř novej (byla to předváděčka, najeto cca 40000). Bohužel už jsem se na něm trochu za tu dobu podepsal (přední nárazník) 10 10
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Enggik vložen 24.02.2011 20:28:31
21:38:52
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: Tak to potom jo. 4
21:25:28
17.02.2011
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To s tima plastama je Volvo FMX, to chladírenský pouze FM. Stejnej rozdíl, jako Octavia a Octavia Scout
upraveno 1x, naposled 17.02.2011 21:25:52
Extreme Tyres