skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
19:17:11
14.05.2011
14.05.2011

David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No vidíš, to by se dalo lehce zkloubit
11:51:44
14.05.2011
14.05.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: Tak to se můžeš stavit u mě. 

11:44:57
14.05.2011
14.05.2011

majop3k
Tak tomuto sa hovori na nerozoznanie od skutocnosti: modelforum.cz/viewtopic.p
hp?f=166&...
20:03:53
10.05.2011
10.05.2011

David29
-> Péďa17: Tam se třeba taky ukážu - uvidim, jak a co bude...
20:02:23
10.05.2011
10.05.2011

Péďa17
-> David29: Já pojedu až na sraz v Hradci Králové
19:48:37
10.05.2011
10.05.2011

David29
-> Péďa17: skoda-virt.cz/cz/.../1466
08-kamionshow
18:36:46
10.05.2011
10.05.2011

Péďa17
-> David29: kdy a kde je?
18:17:24
10.05.2011
10.05.2011

David29
-> bibendum30: Pojed na kamionshow, tam jich bude 

18:12:32
10.05.2011
10.05.2011

Kaprof-Pisařík
-> Syny: prekvapivě
17:08:52
10.05.2011
10.05.2011

Syny
-> bibendum30: to ma ale vsechno po nekolika generalkach ne? :)
23:28:37
09.05.2011
09.05.2011

Péďa17
-> bibendum30: krása
22:11:26
09.05.2011
09.05.2011

alpin
-> haso: za komančov toľko soféri najazdili viac-menej bežne , boli za to odmeny v podobe kytičky a kongratulácie
22:10:09
09.05.2011
09.05.2011

haso
-> bibendum30: ty jo...to je ine cislo ze 1,5mil km
21:43:04
09.05.2011
09.05.2011

bibendum30
A jedna z dneška...tu mám na více fotkách...ale nechci to tady zasírat
Jen malá poznámka:
podle slov řidiče má Elizabeth II najeto víc jak 1,5mil.kilometrů...podle mě na to vůbec nevypadá

Jen malá poznámka:
podle slov řidiče má Elizabeth II najeto víc jak 1,5mil.kilometrů...podle mě na to vůbec nevypadá

21:28:30
09.05.2011
09.05.2011

bibendum30
Dvě liazky z minulého týdne 

21:27:07
09.05.2011
09.05.2011

bibendum30
21:25:32
09.05.2011
09.05.2011

bibendum30
22:08:24
07.05.2011
07.05.2011

myschaak AZNP K.Hora
včera jsem si vezl bagřík....jen se mi blbě slejzá

23:36:23
06.05.2011
06.05.2011

David29
-> pinokio110: Pořád rychle z Michle.... Sice je to malej sráč a rozvoz mě sere, ale ted jsem nějak spokojenej.
Jedno auto, kousek do práce, ráno doma, peníze slušný. A když se chci projet, mám možnost - občas za někoho druhý kolo, do Pelhřimova pro alginát či aspoň do Říčan pro ND....
Jedno auto, kousek do práce, ráno doma, peníze slušný. A když se chci projet, mám možnost - občas za někoho druhý kolo, do Pelhřimova pro alginát či aspoň do Říčan pro ND....
23:30:55
06.05.2011
06.05.2011

pinokio110
-> David29: moučnýho červa dělá Ládík,už snad 10let.
Davide,pořád rychle z Michle?
Davide,pořád rychle z Michle?
23:07:00
06.05.2011
06.05.2011

David29
Hehe, od Vernera se dneska v u nás v Michli vysral Stralis
Jinak v Vernerovi jsem jednou vez chcanky...

Jinak v Vernerovi jsem jednou vez chcanky...
22:22:34
06.05.2011
06.05.2011

Enggik
-> pinokio110: K Vernerům? no jo, to už je trochu větší firmyčka 

22:13:49
06.05.2011
06.05.2011

pinokio110
-> Enggik: jezdím na kafe do kousek větší firmy na kraji-nebo když něco potřebuju

21:04:28
06.05.2011
06.05.2011

Enggik
-> pinokio110: Jojo, elektronika prakticky žádná a toho životního prostoru
je to tak, PARKUJEM v tišicích 



20:57:19
06.05.2011
06.05.2011

pinokio110
-> Enggik: Tak tak,a klídek od náký alektroniky,u starších byla mnamka zpátečka,ten bazmek na řadicí tyči se krásně rozebíral
.
Tihle parkujou v Tišicích,mám dojem.

Tihle parkujou v Tišicích,mám dojem.
20:20:53
06.05.2011
06.05.2011

Enggik
Oprášil jsem dneska pilotní průkaz a trošku si zaAVIAtil
Nostalgie jak prase, zavzpomínal jsem si na doby, kdy jsem stím lítal mezinárodku
Brr



19:23:30
05.05.2011
05.05.2011

pinokio110
-> afro100: Už to je blbé,když močovina dojde.Aby měli kluci na kamionce klid,tak jim dali Euro5 bez močky,nám na vnitro s močovinou.U Scanie G je možnost výběru.Naštěstí mám klid,ale pár aut zlobí,ztratí výkon,kluci to ihned hlásej a servis,většinou se o hodně zvedne spotřeba.Máme kuurva nízkou normu 30,5litru,takže žádný závody.
18:21:32
05.05.2011
05.05.2011

afro100
-> pinokio110: -> pinokio110: nemusi byt vylozene chyba na vstrekovani, staci ked ti ta mocovina dojde ... poznam auto, ktore bez nej jazdilo pol roka urcite, palubak pitchoval (oznamoval nizku hladinu) a do nudzaku to nepadalo ...
02:29:09
05.05.2011
05.05.2011

pinokio110
afro100 03.05.11 21:15:01 napsal: → Jarda/felda: neviem jak u avci, ale napr u DAFA XF, ked to facha, mas EURO 5, ked nefacha, mas len EURO 3 → ina sadzba myta …
Kravina-Euro 5 je euro 5,když je porucha na vstrřikování AD Blue,tak motor jde do nouzovýho režimu,žere to jak kurva a nejede to,a nejbližší servis to jistí
Kravina-Euro 5 je euro 5,když je porucha na vstrřikování AD Blue,tak motor jde do nouzovýho režimu,žere to jak kurva a nejede to,a nejbližší servis to jistí

16:57:20
04.05.2011
04.05.2011

Rapid135
-> Jarda/felda: no mě sere už jen ta svítící kontrolka na palubce
16:33:29
04.05.2011
04.05.2011

StepaNoFUN
-> Jarda/felda: Bohužel to není pravda... Pokud Tě v Německu zastavěj a zjistěj, že ta kontrolka svítí a jedeš na mýto Euro5 (nebo v zóně pro Euro5), ale má to v současný chvíli jenom Euro3, tak máš veliký potíže...
22:55:55
03.05.2011
03.05.2011

Jarda/felda
-> afro100: ano ale pokud je to jednou napsaný že to má E5 a na funkci auta to nemá vliv nevidim v tom problém 

21:37:49
03.05.2011
03.05.2011

StepaNoFUN
Tak u toho Stralise to bohužel vadí. :-/ Pod zátěží to v kopcích celkem často hodí chybu, skočí to do nouzáku a ajhle, do kopce se vlečeš 15-20, i když máš mít k dispozici tuším 520 poníků... :-/
Jinak u těch chcanek je docela velkej problém, když si někdo tankuje močovinu doma. Po kubíkevejch barelech se to nechá koupit za cca polovinu ceny než běžně, takže je to celkem častej jev. :-/ Pak stačí aby to nějaký řidičský pako natočilo z nádrže do kanystru ve kterým zůstalo maličko nafty a velkej problém, kterej končí bohužel výměnou čerpadla v ceně řádu několika desetitisíců, je na světě... Nevím proč, ale prej se to nějak "srazí" a to čerpadlo to utemuje asi skoro stejně jako kytičková nafta (po přechodu na normální) čerpadlo vstřikovací...
Jinak u těch chcanek je docela velkej problém, když si někdo tankuje močovinu doma. Po kubíkevejch barelech se to nechá koupit za cca polovinu ceny než běžně, takže je to celkem častej jev. :-/ Pak stačí aby to nějaký řidičský pako natočilo z nádrže do kanystru ve kterým zůstalo maličko nafty a velkej problém, kterej končí bohužel výměnou čerpadla v ceně řádu několika desetitisíců, je na světě... Nevím proč, ale prej se to nějak "srazí" a to čerpadlo to utemuje asi skoro stejně jako kytičková nafta (po přechodu na normální) čerpadlo vstřikovací...
21:15:01
03.05.2011
03.05.2011

afro100
-> Jarda/felda: neviem jak u avci, ale napr u DAFA XF, ked to facha, mas EURO 5, ked nefacha, mas len EURO 3 -> ina sadzba myta ...
20:51:14
03.05.2011
03.05.2011

Jarda/felda
-> Rapid135 - doktor: a vadí něčemu že to nejde ? 

20:11:56
03.05.2011
03.05.2011

alpin
-> Rapid135 - doktor: ja som videl čosi zložitejsie , dve trysky , dve alebo tri čidla a na výfuk to bolo nanitované
20:08:24
03.05.2011
03.05.2011

Rapid135
-> alpin: no právě tam sou jen dvě stejný čidla z toho jedno je to nový.krom trysky kterou to má střikat na výfuku ani potrubí nic není
20:01:39
03.05.2011
03.05.2011

alpin
-> Rapid135 - doktor: mohol by byť ešte nejako znehodnotený snímač močky vo výfuku ale to sme ešte vytiahnuté nemali tak neviem
19:43:17
03.05.2011
03.05.2011

Rapid135
-> alpin: už se to chystáme s kolegem rozebrat a podívat se tomu do pajšlu,víc dokurvit to už snad nejde.přestalo to jít po tom co utržené katalyzátor urazil teplotní čidlo.katalyzátor sme usadili zpátky,zajistili proti pohybu a čidlo se dalo nový(pokud je ovšem funkční).kontrolka svítila pořád a jednoho dne tak na 3 dny zhasla a ozývalo se že to jde.pak už to zas nešlo tak uvidíme co v tom najdem
19:16:15
03.05.2011
03.05.2011

alpin
-> Rapid135 - doktor: mohlo by to byť aj pripchaté niekde ak to zakryštalizovalo , stačí že raz to došlo a ostalo pár kvapiek na tryske a už to je
17:25:34
03.05.2011
03.05.2011

Rapid135
Stepan FUN 02.05.11 23:02:16 napsal:
→ mathew144: No třeba teď servisuju jednoho Stralise (Euro
5, rok tuším 2006, ae jistej si tím rokem teď nejsem) a že by se to nesralo
se říct nedá… Jsou s tím jenom potíže. Když už se na tom nesere
elektronika, tak si to zase nebere chcanky a tudíž to pod zátěží padá do
nouzáku… :-/
mě na avii taky ty chcánky nejdou,kontrolka svítí,neubývá to a auto jede jako by se nechumelilo.v avii říkali že jim počítač nic nehlásí takže nikdo neví co s tím.
→ mathew144: No třeba teď servisuju jednoho Stralise (Euro
5, rok tuším 2006, ae jistej si tím rokem teď nejsem) a že by se to nesralo
se říct nedá… Jsou s tím jenom potíže. Když už se na tom nesere
elektronika, tak si to zase nebere chcanky a tudíž to pod zátěží padá do
nouzáku… :-/
mě na avii taky ty chcánky nejdou,kontrolka svítí,neubývá to a auto jede jako by se nechumelilo.v avii říkali že jim počítač nic nehlásí takže nikdo neví co s tím.
16:58:58
03.05.2011
03.05.2011

Kaprof-Pisařík
palinator 02.05.11 18:27:23 napsal:
→ afro100 01.05.11 17:00:56:
Když se tak na to dívám, je mi až líto, kam to neviditelná ruka trhu
s tradičními automobilkami dotáhla.
Člověk už skoro ani o LIAZku
nezavadí. Dřív byly silnice jejich.
No jezdí jich méně ale potkávám jich stále hodně denně. Na nějakou mezinárodku už to není ale po republice si svou ulohu ještě hrdě plní a nejednu firmu postavily po prevratu na nohy...Bohužel nekteri lidé z ČR a krajiny naozaj bohovské TAZ 1500¨to vidí jinak ale což to je hold povaha... Liazka mi je furt nejak blíž než výrobky z MB té doby ....
→ afro100 01.05.11 17:00:56:
Když se tak na to dívám, je mi až líto, kam to neviditelná ruka trhu
s tradičními automobilkami dotáhla.

nezavadí. Dřív byly silnice jejich.
No jezdí jich méně ale potkávám jich stále hodně denně. Na nějakou mezinárodku už to není ale po republice si svou ulohu ještě hrdě plní a nejednu firmu postavily po prevratu na nohy...Bohužel nekteri lidé z ČR a krajiny naozaj bohovské TAZ 1500¨to vidí jinak ale což to je hold povaha... Liazka mi je furt nejak blíž než výrobky z MB té doby ....
23:13:57
02.05.2011
02.05.2011

mathew144
-> Stepan FUN: je to XFko 

23:10:25
02.05.2011
02.05.2011

StepaNoFUN
-> mathew144: První 2 zmiňovaný značky ano... Ta poslední z vlastní zkušenosti - no nevím. Ale je fakt, že mám zkušenosti jenom z řadou FT... Ty 16ti ventilový motory v XF už asi byly lepší...
Edit: To jsem zase vyplodil zvěrstvo... :-D 6válců, 4 ventily na válec nebejvá 16V, ale 24V... :-D Ais už jdu radši spát. :-D Nějak mi to nemyslí...
Edit: To jsem zase vyplodil zvěrstvo... :-D 6válců, 4 ventily na válec nebejvá 16V, ale 24V... :-D Ais už jdu radši spát. :-D Nějak mi to nemyslí...
23:06:50
02.05.2011
02.05.2011

mathew144
-> Stepan FUN: ale tak povedzme si že Iveco nie je tiež žiadna výhra ... otec má Iveco Trakker z tých novších maska ako Stralis a tiež kopec problémov.U nás v robote Volvo Scania a Daf a bez problémov
23:03:34
02.05.2011
02.05.2011

alpin
-> mathew144: šiel si trambusom ? potom vrav
-> afro100: akurát dneska som na jednej robil , ďakujem pekne
ale inak riadna mašina

-> afro100: akurát dneska som na jednej robil , ďakujem pekne

23:02:16
02.05.2011
02.05.2011

StepaNoFUN
-> mathew144: No třeba teď servisuju jednoho Stralise (Euro 5, rok tuším 2006, ae jistej si tím rokem teď nejsem) a že by se to nesralo se říct nedá... Jsou s tím jenom potíže. Když už se na tom nesere elektronika, tak si to zase nebere chcanky a tudíž to pod zátěží padá do nouzáku... :-/
22:59:56
02.05.2011
02.05.2011

afro100
-> alpin: lenze zase udrzba ... do noveho sadnes a jazdis a ta liazka predsaj len nie je najnovsia, tak aby clovek potom viac neopravoval, ako jazdil ... a to je potom rozdiel, ci auto zaraba, alebo taha aj to malo zlata z truhlice dukatov ...
Zas u Tatry je ina vec, ona ta Tatra oproti tym novym keplom vie v terene, tam je jej vyhoda, takze zase sme u toho - zalezi kde sa to auto ma pohybovat a na co ma sluzit ...
Zas u Tatry je ina vec, ona ta Tatra oproti tym novym keplom vie v terene, tam je jej vyhoda, takze zase sme u toho - zalezi kde sa to auto ma pohybovat a na co ma sluzit ...
22:58:23
02.05.2011
02.05.2011

mathew144
-> Stepan FUN: ja ale nemám nič proti hovoril som že na svoju dobu to slúžilo dobre.Lenže dnes je väčšina v stave že robota s tým je trest nikto do toho nechce dať korunu a je to už proste starina

22:55:17
02.05.2011
02.05.2011

StepaNoFUN
-> mathew144: Tak nevím co máš proti vozům z Libereckých automobilových závodů... Když porovnám třeba DAFa FT a LIAZ Maxi, tak v Liáně bylo pohodlí větší. Pokud teda pominu měchy na zadní nápravě... Nicméně co jsem měl možnost se svýzt v LIAZ Maxi se 400 Detroitem a čerpadlem s Xeny (tudíž to mělo tuším 460HP), tak to bylo třeba oproti DAFu lepší auto. Víc místa, pohodlnější (např. sedačka byla Gramer, což se s tím DAFem nedalo srovnat, 3stupňová motorovka, která fungovala, velice dobrá převodovka, která kupodivu na šla "lidsky" řadit, měchy už to mělo, větší postel)... Nevýhoda tohohle auta byla váha a to, že přední náprava prostě na to čtyřkilo neměla, tudíž se na ní skoro pořád něco sralo. :-/ A pak teda ještě elektrika. Ta byla na mnoha vozech z Liberce kapitola sama pro sebe... :-/