Identifikace dilu...

prohledat
12148 příspěvků (zobrazeno 2601 až 2650) od 04.02.2009 do 06.12.2025, založil/a Targa
řadit dle data
09:54:27
11.01.2019
Bukaj
-> isti: 742. Fa má packu zahnutou (dvakrát lomenou) a poznáš to i zepředu podle tvaru čela komory...4
21:08:02
10.01.2019
isti
Tento podtlak je na favo rozdelovač či na 742?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 10.01.2019 21:08:02
15:19:49
10.01.2019
Bukaj
-> jok3r: Sice je to mimo téma, ale budiž:
Nové nepoškozené kryty zadních světel 1000 MB s "kovově lesklým" pokovením cca 1000-1500 Kč/kus, varianta se stříbřenkovým lemem cca 500 Kč/kus?
Komplet nová nepoškozená zadní světla na stovku - s proužkatou zpátečkou a pokoveným lemem - počítej klidně tak 6000 za pár, možná i víc. Pokud mají čtverečkovanou zpátečku, tak o 1000-2000 méně, pokud mají stříbřenkový, nebo holý lem, pak ještě méně (ale jsou-li to komplet světla, pravděpodobně to budou ta první zmíněná)
Jinak jakékoli poškození cenu drasticky sráží4
07:28:57
10.01.2019
jok3r
Kolegové, jakou dnes mají cenu nové kryty zadních světel na 1000MB a zadní světla na 100? Děkuji
11:34:20
09.01.2019
Bukaj
-> isti 08.01.19 19:03:34: Tak víko se prodávalo buď na konkrétní typ karburátoru (s vyraženými údaji), nebo jako "univerzál" pro případné dodělání (bez vyvrtaného kanálku a osazených trysek ekonostatu) a údaje, které nebyly na odlitku, ale řešeny ražbou (tedy i to A 32) tam nejsou...4
19:40:46
08.01.2019
Vojťas
Hodim to sem, jaka je originalni barva toho tahokovu? Tady je to cervenou zakladovkou a polity cernou barvou. Videl sem sedou ale kdyz sem ted hledal tak mi prisly spis cerny.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Vojťas vložen 08.01.2019 19:40:46
19:20:06
08.01.2019
isti
Piesty s130,lavý je originál z tubusa, pre klasické stieracie krúžky,a pravo tiež originál z tubusa pre favo krúžky.Otázka je čo je za výrobu ten pravý?Tvar vybranie je ako u KS sade ale povrch piestu je drsnejší a KS sada čo mám je tiež pre klasické krúžky.Túto sadu mám z obchodu a je v klasickom tubuši.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 08.01.2019 19:20:06
19:03:34
08.01.2019
isti
-> Bukaj: Ten výstupok je na všetkých víkách ale označenie A32 nie.Tie na ktorých je označeni 2938 a 2939 je aj A32 ale na tých ktorý sú bez označenia typu karbu(dokonca aj jeden SEDR) nie je A32.Beriem to tak že všetky sú použitelné pre SEDR.
15:42:54
08.01.2019
Bukaj
-> isti 08.01.19 15:33:42: Aha 3
Napravuji: Na fotce SEDR (A32 EDSR) víko. Starý EDSR tam nemá ten výstupek - hrana viz červené čáry...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 08.01.2019 15:42:54
15:34:11
08.01.2019
isti
-> peter13789: Vďaka,dobre vedieť.
15:33:42
08.01.2019
isti
-> ondie 07.01.19 21:30:13: Ano ale nevadí4
-> Bukaj 07.01.19 23:31:51: Vďaka za vyčerpajúcú odpoveď4 skontrolujem to.(zabudol si na fotku)
05:23:48
08.01.2019
peter13789
-> isti: To lozisko PLC 64-8 je do zadneho kolesa favorita do 92 roku
23:36:19
07.01.2019
Bukaj
-> ondie 07.01.19 18:45:56: Na Tebe jsem si právě vzpomněl - jak jsi tehdy řešil ten nový 130 blok bez víka4
-> ondie 07.01.19 21:30:13: Jestli to byl ten 136 blok, který jsem vezl na SK "na výměnu" za 135 (nebo opačně?), tak ten byl myslím bez víka, no...

...jinak středicí kolíky jdou z bloku celkem snadno, někdy i zůstanou na víku...3
23:31:51
07.01.2019
Bukaj
-> isti 07.01.19 18:40:38: EDSR víko s označením A32 můžeš použít na SEDR karburátor bez omezení, ovšem liší se trysky ekonostatu. Všechny EDSR měly ekonostat, SEDR jen pro motory 1289 ccm a vyšší objemy (š 130/5/6, TAZ 1500, T 613)
Víka starších EDSR (označení 32 bez písmene A) se lišily více (na foto - nemají tento výstupek a hrana je rovná - vyznačeno červeně) a nelze je na SEDR použít.
Takže na jakýkoli SEDR bez ekonostatu namontuješ libovolné SEDR a A32 EDSR víko bez vlivu na funkci karburátoru (s použitím správné trubičky sytiče případně tlumítka).
Jednotlivé typy karburátorů s ekonostatem se liší tryskami ekonostatu a víka nejsou volně kombinovatelná bez ovlivnění funkce...4
21:30:13
07.01.2019
ondie
-> isti: Ten můj blok byl bez zadního víka ???
Jestli, ano,tak to se upřímně omlouvám (nicméně takhle ke mě už kdysi přišel) 8
21:27:44
07.01.2019
ondie
-> isti: Dobrý je vědět,že si na to musím dát majzla,když už je to holt tak.. 4
20:12:21
07.01.2019
isti
-> Polyš: Podla katalogu je gufero pre 105-120 80x100x13 a pre 130 85x110x13.Pozri priemer pre gufero.4
19:56:56
07.01.2019
Polyš
-> isti: Tak teď musím zjistit jaké víko to bude 173.0 nebo 173.6. ;)
19:53:55
07.01.2019
isti
-> Polyš: Zelenou farbou označovali 120ls diely ale blok 120l a ls sa nelíší.(hádám netepem zase3 )Ja mám napríklad iba na jednom bloku farebné označenie(hnedú) na ostatných nie je.
19:48:01
07.01.2019
Polyš
-> isti: Jo,tak jeden starej blok mám.Ještě dotaz.Na bloku je z boku flek od zelené barvy.Vím že s červeným flekem byly snad zmetky.Blok byl koupen v mototechně.
19:43:16
07.01.2019
isti
-> Polyš: Niesú v tom ani kolíky?Ja by som to požičal z použitého bloku,niekedy to pôjde vytiahnút hladko.
19:41:33
07.01.2019
isti
-> ondie: A ja mám jeden blok od teba bez víka1 .Čo je natom dobré že to nepasuje a musíš to pilkovať?1
19:40:16
07.01.2019
Polyš
-> Bukaj: Tak ted nevím.Mám novej blok skoda 120 rok výroby 1989 bez toho víka.A mám tad ydvě nová víka bez gufera. 441.0.1089-173.6 a 441.0.1089-173.0 Tak nevím které tam patří.Jinak ty středící koliky se dají sehnat?
upraveno 1x, naposled 07.01.2019 19:41:08
18:45:56
07.01.2019
ondie
-> minno: já mám třeba jeden nový blok bez toho víka,takže tahle informace je pro mě hodně dobrá 4
18:40:38
07.01.2019
isti
Ako je to s víčkami karburátorov?Mám niekolko vík EDSR s ekonostatom,na jednej je označenie 2938(105l),na jednej 2939(120l) a na ostatných nie je vyrazené číslo.Aký je rozdiel medzi víkom EDSR a SEDR a sú plnohodnotne zámenné?Vlastne čo je to vymoženosť a na akom princípe funguje?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 07.01.2019 18:40:38
18:38:07
07.01.2019
minno
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Zadné veko s guferom som kupoval pred pár rokmi v Mototechne nové aj na motor 136 (podľa rozmeru gufera), pretože 742.136 blok (starý) som kúpil bez tohto veka. No a bol dosť veľký problém spasovať to. Origo to býva zvŕtané s blokom a skolíkované. No a toto veko po nasadení na kolíky malo dieru pre gufero dosť značne vyosenú voči kľukovke (cca 2 mm mimo). Diery pre kolíky na veku som prepiloval aby to sedelo, ale prvý pokus nevyšiel, po pár málo tisíc km od stavby motora to okolo gufera začalo tiecť :/ Tak musel motor von a musel som sa s tým pohrať ešte viac a svedomitejšie + nové gufero. Odvtedy už mnoho km OK.
Takže nie je to fakt sranda a nie nadarmo je to veko súčasť bloku. Ako ND sa to kúpiť síce dalo, ale treba ho individuálne dopasovať.
20:45:12
02.01.2019
isti
-> Bukaj 02.01.19 00:06:38: OK,to je ešte lepšie4
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Aj ja mám doma nové zadné víko takže určite sa to predávalo ako nd ale nový blok bez toho som nevidel.
14:32:04
02.01.2019
Bukaj
-> Polyš: Asi někdo potřeboval gufero - posledně jsem si také musel "půjčit" gufero z nového víka, neboť jsem nemohl najít jiné ve chvíli, kdy jsem jej potřeboval...3
Nebo to může být víko na první MBčka, kde místo gufera byl labyrint i u setrváku...1
14:03:49
02.01.2019
Polyš
-> Bukaj: Mám tady také nové zadní víko,ale bez gufera.
13:20:51
02.01.2019
Bukaj
-> Dušan: Tak, tak, ale na druhou stranu jsem párkrát viděl novej blok bez toho víka a mockrát nové víko na prodej bez bloku (ale vždy s guferem)7
06:16:51
02.01.2019
Dušan
zadni viko na velke gufero je soucast bloku, alespon se to tak v literature psalo
00:26:19
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Je mozny, že jsem to zaměnil... Jen si matně vybavuju, že u nějakýho dilu tam tahle hláška byla..
upraveno 1x, naposled 02.01.2019 00:27:36
00:21:22
02.01.2019
Bukaj
-> StepaNoFUN: Prsa ne, ale zadní víko klikovky jo...4
Edit: a ještě asi ne u všech motorů, protože klasický 105/120 zadní víka jsem měl mockrát v ruce funglovky včetně gufera, takže se to jako díl prodávalo...
upraveno 1x, naposled 02.01.2019 00:22:25
00:18:47
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Nebylo někde v dobový literatuře, že psa jsou opracovaný i s blokem, tudíž nejsou jako ND?
00:06:38
02.01.2019
Bukaj
-> isti: Labyrint měly MBčka a stovky, gufero přišlo někdy koncem 70. let s náběhem modelu 742, větší gufero mají motory 135/6 od roku 87 (jak pro zadomotorové škodovky, tak pro Fa/Fel...)4
Prsa jsou záměnná pro všechny bloky/klikovky od 1000MB po Favorita v kombinaci se správnou řemenicí (labyrint/gufero).
17:52:58
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Výborne,tak to nebudem predávať.
13:31:52
31.12.2018
MOLSO
-> isti: bez problémov 4
09:53:49
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Predpokladám že sa to dá použiť na 742.130/136 bloku.
00:11:57
31.12.2018
MOLSO
-> isti: za nič ;)

neviem aký to má význam, ale je to "modernizácia".
19:13:50
30.12.2018
isti
-> MOLSO: Ďakujem pane171 171 ,takže 56mm je od prvej užovky po posledného rapida?Aký má význam že favo má iné gufero?
19:00:46
30.12.2018
MOLSO
-> isti: 42 je pre Š 100 - tam nejde gufero, a remenica má labyrint

56 mm je 105 - 130 prípadne 135/6,
58 mm favorit felicia
17:18:28
30.12.2018
isti
iba 42mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 30.12.2018 17:18:28
17:16:32
30.12.2018
isti
17:15:48
30.12.2018
isti
Líšia sa prsia na motor 120,130 a 136?
tento má priemer pre simering 58mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 30.12.2018 17:15:48
12:41:28
30.12.2018
Pavel P..
-> Laďo: tandemový sedlo čz 125/150..... cenu si najdi podle inzerce.
23:42:30
29.12.2018
Laďo
23:41:45
29.12.2018
Laďo
Prosím o identifikaci a případný návrh ceny, jakou to může mít cenu.
Prodávám to starému pánovi, tak jsem mu řekl, že za to něco dostane.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Laďo vložen 29.12.2018 23:41:45
18:06:31
23.12.2018
isti
-> StepaNoFUN: Všetko je možné,niektoré nie sú zabalené a už ani neviem odkial sú.
18:03:40
23.12.2018
StepaNoFUN
-> isti: Tak podle Bukajova popisu je venkovní část stejná... Buďje to daný dobově (že v přechdovým období to tak prstě bylo značený), nebo někdopřed lety použil jen nitřní část a venkovní nechal půvdní. A tohle jsou zbytky...
18:00:11
23.12.2018
isti
-> Bukaj: Chápem len je to trošku divné že na niektorom ložisku je PLC iba na vnútornej časti a na inom iba na vonkajšej časti a na vnútornej je iba 302064
Extreme Tyres