klepe hřeben

prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 07.09.2008 do 27.01.2017, založil/a J3STER
řadit dle data
10:54:14
27.01.2017
Bukaj
-> minno: Vůle v tomto pouzdru je krásně "čitelná", když chytíš za pravou řídící tyč u manžety a cukáš s ní radiálně (nejlíp se tam cuká nahoru/dolů)4

Jinak nevím přesné nájezdy od výměn, ale ani u jednoho řízení, kde jsem měnil pouzdro, nebylo nutno jej měnit znovu navzdory příjezdové cestě do naší ulice, kde mne klepající řízení vždy štvalo natolik, že jsem se odhodlal k výměně futra (nájezdy na autech od výměny od 30 do 80 tisíc)3

Jinak u jednoho řízení byl celkem vydřený hřeben, tak tam jsem pouzdro neměnil a dal jsem jiné repasované řízení.
23:54:14
26.01.2017
sikula
-> minno: No, zajímavá hodnota km na pouzdro. Sedivku máme od nova, už od začátku ten hřeben podle mě tloukl, nepatrné tukání před nohama spolujezdce.. cca 2006 asi 140tis byla výměna za to nové řízení, to původní mlatilo
13:28:51
26.01.2017
minno
-> sikula 24.01.17 20:42:24: 9 9 To ja mám od repasu hrebeňa (nápravy) cca 130 tis. km a je to OK. Náplň olej. Je ale fakt, že tento hrebeň od začiatku, čo ho mám v aute (t.j. tých 130 tkm), po prejdení veľkej nerovnosti na vozovke, buchoce (pôvodná náprava toto nerobila ani po 100tkm). Čiže to robilo aj po vyskladaní s novým púzdrom a za celú dobu sa to nijako nezmenilo, nezhoršilo ani nezlepšilo. Ale koľko malo to riadenie najazdené pred repasom, to netuším.

Po asi 70tkm od repasu som mal nápravu vonku a kontroloval som vôľu v púzdre a žiadnu som nezistil, tak som púzdro ani nemenil.



Ako zisťuješ vôľu v tomto uložení ty?
23:37:32
24.01.2017
Bukaj
23:37:08
24.01.2017
Bukaj
-> sikula 24.01.17 21:19:17: Toto je právě ta druhoška.

Původní originál je zde na foto vpravo - je z měkčího plastu a nemá drážky, ale konické náběhy a ta těsná místa se vytvoří nasazením do převodky. Vlevo je novější TRW
zvětšit klepe hřeben - obrázek od Bukaj vložen 24.01.2017 23:37:08
22:16:15
24.01.2017
Polyš
Trochu se přidám.Dá se někde ještě sehnat ta závitová redukce?nikde jsem ji neviděl.
21:19:17
24.01.2017
sikula
Varianta 2. Tohle jsem použit nechtel.
zvětšit klepe hřeben - obrázek od sikula vložen 24.01.2017 21:19:17
21:16:33
24.01.2017
sikula
Varianta 1
zvětšit klepe hřeben - obrázek od sikula vložen 24.01.2017 21:16:33
21:13:08
24.01.2017
sikula
-> Bukaj: Aha, tak já použil pouzdro podle tvého popisu s použitím s oleje, ma na 3bodech uložení a pak druhé pouzdro co mam, tak to ma slabé kroužky po celém průměru pouzdra, ale je to tak 1mm široké a je jich cca 8za sebou. Mě přišlo lepší, použit to co jsem použil, možná foto lépe popíše. Díky za info
21:02:19
24.01.2017
Bukaj
-> sikula: A jaké originál pouzdro jsi použil? Jsou dva druhy a několik výrobců - původní, z řady 742 - určené pro převodku s olejovou lázní "objímalo" hřeben tak, že se jej dotýkalo na 3 místech (aby zbylým prostorem mohl protékat olej), zatímco novější typ pouzdra pro převodku s tukem objímalo hřeben v celé ploše...
20:42:24
24.01.2017
sikula
Oživim téma, neřešil jste někdo náhradu silonoveho pouzdra v hřebenu? Mam cca 10let nové řízení TRW najeto max 20tis. a už jsem ho 2x měnil, použil jsem originál pouzdro, ze staré zásoby, ne to druhoskove. Na Máně ma 46tis a je tam také už slušná vůle.

Zítra vyfotim origo a ne origo pouzdro.



Uvažují o uložení na dvě pouzdra a nebo třeba jít cestou bronzu, tak se ptám. Diky
21:16:57
31.08.2011
Dušan
-> minno: asi vada z vyroby 8
21:11:44
31.08.2011
jarda.u1
-> minno: no opravdu nekecam 4 .Vsak na te tvoji fotce v prispevku nize je videt prazdne misto v trubce obalu rizeni za tim pouzdrem.A tam jsem prave umistil dalsi pouzdro,presne se tam vejde a nema kam vyjet....
21:07:02
31.08.2011
minno
-> jarda.u1: fakt? to by som nepovedal že sa tam vojdú dve. Ale ak to tak máš tak asi áno no.

-> Dušan: to sa mi nejako nezdá, veď s tým jazdíš len krátko. To musí vydržať dlho. Ja mám od repasu hrebeňa najazdené neviem - 40 tisíc? A nič neklepe.
21:02:51
31.08.2011
jarda.u1
-> minno: jaktoze neni?Do toho rozsireneho mista se vejdou 2 vedle sebe akorat....
21:02:04
31.08.2011
Dušan
-> minno: je to proste volny. Asi se to vyklepalo.
21:00:53
31.08.2011
minno
-> jarda.u1: ako si tam dostal dve tie púzdra? veď to technicky ani nie je možné.
21:00:23
31.08.2011
jarda.u1
-> Dušan: www.autokelly.cz/
20:59:07
31.08.2011
minno
-> Dušan: tu máš fotku vloženého púzdra v skrini:

skoda120.inetbox.sk/!img/ .../31.jpg
20:57:50
31.08.2011
jarda.u1
-> Dušan: rizeni musis vyndat z auta a cele ho rozebrat (vytahnout hreben ven) aby ses dostal na to pouzdro.Ja mam na svym aute pouzdra 2 vedle sebe a zatim je to bez vule....
20:56:13
31.08.2011
minno
-> Dušan: fotky stavby nového riadenia:

minno120.rajce.idnes.cz/g eneralka_riadenia



Silón myslíš púzdro hrebeňa? To nevymeníš bez demontáže riadenia z vozu. Veď si ale písal, že riadenie je nové.
20:51:16
31.08.2011
Dušan
nema nekdo fotky toho silonu co meni ? Resp jestli se to da delat na aute pripadne musi rizeni ven ? Klepe mi to a je to presne tim co je psano nize. Pri dotahnuti rizeni se to ani nehne. Pri povoleni klepe prava strana.
20:47:52
07.09.2008
rolls
-> spartra: silikon na hajzle a pohoda...vsak to uplne staci4
20:37:40
07.09.2008
spartra
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): naozaj? silikon moc dávat nechci, těsnící papír maj v hradci jenom 0,5 mm. zas když si ho někde objednám v šíři 0,2-0,3 tak jak mě ten arch 50x70cm pošlou poštou? že8
19:37:06
07.09.2008
rolls
-> minno: no mne to nevyslo na to iste miesto, takze som to zaklepol bez problemov
19:14:24
07.09.2008
minno
-> rolls: keď použiješ tú istú závitovú redukciu na tej istej strane riadenia ako bola predtým, po dotiahnutí ti na 99% vyjde to miesto kde to bolo prvý raz zaklepnuté na tú istú pozíciu, čiže už nie je čo zaklepnúť, kedže pri demontáži sa ten zaklepnutý kúsok odlomí.... Resp. zaklepnúť sa to tam ešte trošku dá, ale je to nahovno....Tiež som to tam tak trochu znova zaklepol, ale svedomie mi to nedalo a celé riadenie som ešte raz rozobral a redukciu vymenil za novú....predsa len je to riadenie, riskovať povolenie by som nechcel4
18:53:39
07.09.2008
rolls
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): nevidim dovod preco by nebola znovu pouzitelna...vsak je to obyc blby zavit nic viac...akurat za je to zaistene zaklepnutim
18:28:42
07.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> J3STER: Nojo, ale da se pouzit parkrat, ja teda dal novou, ale starou sem si nechal na jine rizeni, tam to nevyjde do stejneho mista a je to ok 6



-> spartra: Misto papiru bud davam silikon a nebo si udelam svoje papirovy tesneni... Na papirova tesneni neresim vubec na nicem, kdyz neni tak se vyrobi 6
18:19:23
07.09.2008
rolls
-> J3STER: aha...ja som ju odklepol a potom po vymene som naklepol naspet
18:18:47
07.09.2008
J3STER
-> rolls: Ona závitová redukce je na zaklepnutí...tudíž na jedno použití.4
18:16:59
07.09.2008
spartra
-> J3STER: všechno de sehnat krom jednoho papírovýho těsnění
18:16:54
07.09.2008
J3STER
-> spartra: Jo, podůchodci. Kupoval to když už byl v důchodu. Teď jsm se díval do servisní knížky. A je tam potvrzená první prohlídka zdarma, a prohlídka po 5 000Km je vytržená....asi se mu na cestách po vlastech českých chtělo náhle srát. Jinak v servisce není ani čárka.3
18:16:11
07.09.2008
spartra
-> petr s: dobrý asik najel málo kilometrů ne?9

-> rolls: no bez ni to nevyndá, většinou se ta redukce pojebe
18:12:36
07.09.2008
rolls
-> J3STER: blba otazka...ale preco novu zavitovu redukciu? bude jej nieco?
18:11:24
07.09.2008
J3STER
....a samozřejmě pouzdro.3
18:10:51
07.09.2008
petr s
-> spartra: Znám chlapa co přijel na druhou garančku po 12 letech
18:10:01
07.09.2008
J3STER
Kurňa, to je rychlých odpovědí. Sotva jsem to dopsal. 3 A asi je důležité dát novou závitovou redukci, lůžko a zajišťovací podložku.....no doufám že to u nás všechno seženu.
18:09:20
07.09.2008
spartra
-> petr s: to bude po důchodci se serviskou
18:07:50
07.09.2008
petr s
-> J3STER: 1 musíš připočítat
18:05:59
07.09.2008
J3STER
Jo, a auto má najeto 25 600Km.
18:05:52
07.09.2008
petr s
na 90 procent silon
18:05:21
07.09.2008
rolls
myslim ze silon, rozobrat to musis tak ci tak a potom zistis presne
18:05:16
07.09.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Redukce se zaklepava... nepovoli se, bude to ten silon 6
18:04:59
07.09.2008
spartra
u mě pouzdro silonové
18:04:11
07.09.2008
J3STER
Zjistil jsem, že ono klepání nejsou tlumiče ani svisláky ale pravá řídící tyč. Když za ní vemu, a zatáhnu v ose, je to v pořádku. Ale když s ní zakvedlám nahoru a dolů je tam vůle. Zajímá mě váš názor jestli to je silonové uložení hřebenové tyče, nebo je uvolněná závitová redukce.4
Extreme Tyres