křivé bubny

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.05.2008 do 25.06.2016, založil/a Pavel P..
řadit dle data
16:57:05
25.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: neco si sehnal? Taky potrebuju... je zajimave sjetej ten buben, tak 3/4 smerem dovnitr je rovne a pak 1/4 je nasikmo, oblozeni bylo zanovni, takze to musel mit nekdo dole... Na pohofest to tam nahodim, ale pak budu muset neco sehnat...
upraveno 1x, naposled 25.06.2016 16:58:27
14:25:02
23.06.2016
minno
-> Sejki: Áno, poloosa bude OK. Predné gufero zbytočne meniť, plní len funkciu prachovky.
14:04:46
23.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> minno: jo nakonec jsem jel domu pro ten pidi sroubovaci a na druhou ranu sel dolu, jinak pred sundanim jsem zkusil axialni vuli a zadna nebyla a nebyla tam ani podlozka takze na tom bude poloosa zrejme dobre ze? Jinak gufero predni je ok, ale kdyz uz to je dole tak ho vymenim, kazdopadne jsem se dotkl prachovky na prasatku a vyvalila se kapalina... tak uz vime kde je problem...
09:31:09
23.06.2016
minno
-> Sejki: Bez sťahováku bubon u kyvky za normálneho stavu dole nedáš.
08:50:37
23.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Krivej buben nemam ale sundam ho bez stahovaku? Ten velkej nemam a ten co se sroubuje na poloosu jsem nechal doma a nechce se mi vracet. Pripadne nekdo z litomysle nema ted na pujceni?3
upraveno 1x, naposled 23.06.2016 08:51:05
23:47:47
18.06.2016
Hurdis
-> Tomaso435: Na válcích na lince to jde poznat až nepěkně. I relativně nevýrazná "křivost" bubnu hodí zadek auta o cca 10 cm.

Už nikdy nepojedu na linku čerstvě po sundání bubnů. Pokud nejsou nasazeny v označené poloze, tak i na minimálně jeté technice s origo díly to chce pár desítek km s ostřejším bržděním, aby si to zase sedlo.
16:34:33
17.06.2016
palinator
-> Sejki:

Já mám jeden buben křivej.
16:32:46
17.06.2016
Tomaso435
-> Sejki: mě na fávu se 35 tis km na tacho jemně pohazuje PZ. na stk to pozná a když si dáš na rovný cestě záležet, tak to taky pocejtíš.
16:18:11
17.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Tady ma na tachometru každej do 100 tisíc a menite bubny?
16:16:57
17.06.2016
palinator
-> minno:

2 origoše doma mám, ale ty se mi nechtěj na auto dávat, šetřim si je až na "lepší" opravu. A bohužel moc často se s origo bubnama nesetkávám. 8



E: resp. tak nějak neprojíždim pravidelně inzeráty.
upraveno 1x, naposled 17.06.2016 16:17:41
15:14:46
17.06.2016
minno
-> palinator: Originály sa nedarí zohnať? Občas sa vyskytujú na bazoši a pod.
14:50:56
17.06.2016
palinator
Nikdo nic?
20:57:54
14.06.2016
palinator
Prosím pěkně, nesetkal se někdo s maďarskejma bubnama na kyvku?
16:10:56
03.05.2016
vmat93
No, tak dám asi radši originály. 6
14:10:33
03.05.2016
Borderer
-> ZZ__Top: Nebylo to na feldu? Netušim teda co za značku je metelli, ale v obautodilech v HK sem bral fragokov za 196Kč.
14:00:35
03.05.2016
ZZ__Top
-> Borderer: no já tu cenu za meteli bral jako dobrou když jsem na jednu stranu byl nucen koupit v místním obchodě TRW za skoro 400kč
13:43:31
03.05.2016
Tomaso435
-> ZZ__Top: a já za 2 kusy dal 260 a mám originály
13:43:14
03.05.2016
Borderer
-> ZZ__Top: Za dvě stovky koupíš Fragokov.. :-)
13:36:45
03.05.2016
ZZ__Top
-> vmat93: za 99kč čínu bych se vybodl. Já koupil za asi 150-160 Meteli nebo jak se to píše a v ceně do 200kč měli na výběr víc značek. Na mrazíka z brna alias rosic bych se vybodl.
13:25:27
03.05.2016
Tomaso435
-> vmat93: i kdyby ano, co tě vede k tomu kupovat jinýho než origoš?
13:12:10
03.05.2016
David.
-> vmat93: ne pouze favorit do 92
12:52:10
03.05.2016
vmat93
Tak kupuji nové obložení na obě kola i obě nová prasátka.

Měl bych ještě jeden dotaz k prasátkům: Dají se použít i prasátka na Favorit 93 a vyšší?

Konkrétně tyto: aukro.cz/brzdovy-valecek- prasatko-felicia-favorit-1 9mm-i6167852082.html
06:33:55
22.04.2016
Bukaj
-> vmat93: Jak píše Dragon - prasátka koupit 19 mm, vyměnit obě, stejně tak obložení. Jestli buben má vyryté rýhy od kovových částí paken, tak sehnat jiný buben...

...a nechci strašit, ale jak vypadá klínek na poloose? Byl tam vůbec? Takto z fotky to vypadá, jako by kužel poloosy byl poškozen protáčejícím se bubnem...7
15:25:40
21.04.2016
dragon_cb_cz
-> vmat93: A nebo ho prostě sundej a změř to, ale na 125L bude téměř jistě 19mm... mimochodem, pokud máš v jednom bubnu takovouhle katastrofu, tak bych se rovnou podíval, co je v tom druhém... Pokud chceš měnit i obložení, tak by stejně bylo nejlepší to udělat na obou stranách. A pokud jsi jí uvařil, nebylo by od věci vyměnit i brzdovku.



Že řešíš každou korunu vím, ale tohle fakt není nijak drahé a na bezpečnost (a životnost těch brzdových komponent) to má docela pozitivní vliv 4
09:13:18
20.04.2016
vmat93
díky za radu 157
08:51:58
20.04.2016
minno
-> vmat93: očisti toto prasiatko a malo by tam byť vidieť odliaty rozmer - 19 alebo 22, ale 100% to bude 19 mm. 22 mm by tam bolo jedine v prípade, ak by to auto už niekto tunil.
23:51:56
19.04.2016
tibor1
-> vmat93: Dej 19mm, 22mm by mělo být na vlečných nápravách 130, rapi atd...
22:49:42
19.04.2016
vmat93
Zeptám se jako někdo, kdo se zadníma brzdama ještě nikdy nic nedělal: Jaký je rozdíl v prasátcích 19 a 22 a které prasátko patří na jaký model?

Mám škodu 120 5q 1989 s kyvkou a před časem mi odešla jedna zadní brzda. respektive auto při rozjezdech chcípalo (říkal jsem si, že jsem takový blb a najednou neumím rozjet škodovku 3 ), pak se odzadu při rozjezdech po nočním stání ozývalo bouchnutí, které se po čase ozývalo tu a tam i při jízdě. Vždy po této ráně auto znatelně lépe akcelerovalo, tedy jsem předpokládal, že přibrzďují pakny na jednom kole a proto i to chcípání motoru.

Pohmatem bylo i znát, že je jeden buben k.o., nedala se na něm udržet ruka, jak byl horký a během jedné jízdy to způsobilo zřejmě i zahřátí kapaliny, protože pedál brzdy byl s každým zabrzděním více a více měkčí. Se škodovkou jsem tedy nouzově dojel padesátkou domů a na čas ji odstavil. Poté jsem ji zkusil asi dvakrát projet, brzda už šla normálně a zabírala na ťuknutí, ale pakny sem tam přibrzďovaly na pravém kole stále. Konečně jsem si před týdnem sehnal stahovák a sundal buben. Vevnitř byla malá katastrofa - na paknách jen kov a zbytky obložení na mě doslova vypadly na zem. Navíc dohromady tvořily max tak jednu paknu, zbytek se vydrolil neznámo kam.

Asi to tam lítalo jak zběsilé, je potrhaná guma i na prasátku.

Budu kupovat nové obložení a prasátko, proto prosím o radu, jaký typ mám koupit. Viděl jsem na e-shopech, že mezi 19 a 22 je dost podstatný cenový rozdíl. A bohužel mě teď zajímá především co nejnižší cena dílů - mám platit povinné ručení na druhé auto a řeším v rozpočtu každou padesátikorunu... Na druhou stranu se škocnou najedu ročně přes 10 000 km, takže nechci volit nějakou ultra budget variantu, která mi selže někde při jízdě třeba po dálnici 130
zvětšit křivé bubny - obrázek od vmat93 vložen 19.04.2016 22:49:42
upraveno 2x, naposled 19.04.2016 22:57:08
15:08:02
05.05.2008
Syny
-> J3STER: mno to urcte 4 menit to jen na jednej je kravina, ale ja mam pocit ze jemu vymenili obe, ale daly jiny typy...
13:17:39
05.05.2008
J3STER
-> Syny: Samozřejmě.4 Jen jsem myslel na to, že nové bude běhat jinak než druhé, starší poznamenané provozem....... o životnosti nemluvě. Bráchu totiž jednou vyhodili z technické pro nesouměrnost zadních brzd. Měl totiž "přidřené" jedno prasátko, a v servisu tvrdili že je lepší dát obě nové. Na brzdách se vždy mění to samé na obou stranách (čelisti, bubny, samostavy a pod.) i když je závada jen na jedné straně. 1
10:43:51
05.05.2008
Pavel P..
-> COL: no zkusim to... ale kolo nemá podélný drážky.. leda sledovat disk, ale podle mě to bude bubnem že je křivej pač tam sedí jak má, dosedací plochy jsou čistý ani nejsou orezlý a je přišroubovanej těma šroubkama, když jsem s nim zatočil a sledoval mezeru mezi bubnem a štítem brzdy tak to neházelo...
10:10:13
05.05.2008
COL
-> Pavel P.: To vubec nemusi byt bubnem, muze byt krivy i hridel nebo unasec kola. teoreticky to muze byt i jen spatne dosedly buben, kdyby na pdosedaci plose byla nejaka spona apod.... Zvedni kolo,nastartuj, nechej ho tocit a zezadu sleduj jak bezi (je ale potreba mit pneu s podelnymi drazkami) pokud pobezi "smajdave" zkus to s jinym at vyloucis vliv kola.
22:11:05
04.05.2008
Pavel P..
měněný jsou obě ale asi nebylo jiný na skladě a průměrem si nikdo hlavu nelámal.. bylo to dělaný v servisu
19:43:19
04.05.2008
Syny
-> J3STER: mno tak i kdyby vymenil nekdo jen jedno, tak ale aspon dam stejnej typ ne :)
19:20:21
04.05.2008
J3STER
Pavel P. 04.05.08 14:52:54 napsal: -> J3STER: já nic já muzikant3 3 3
19:15:26
04.05.2008
J3STER
-> Syny: -> Pavel P.: Taky jsem měl takhle prasátka - každé jinačí.3 Rozhodně by se měly měnit obě, ikdyž je jen jedno zralé na výměnu - souměrnost.4
16:53:49
04.05.2008
Pavel P..
-> Syny: ale viděl, neviděl.. brzdilo to dobře, až by se to posralo tak bych to začal řešit...1

prasátko dám jiný... ale až budu mít všechno ostatní připravený abych to nerozdělával stokrát4
16:16:47
04.05.2008
Syny
-> Pavel P.: protoze to, ze to brzdi neznamena ze to je jeste ok... Proste pokud byc nevidel stav vevnitr, tak bych z toho nemel moc dobrej pocit.

Kazdopadne misto 19ky dej 22ku 4
16:10:57
04.05.2008
Pavel P..
-> Syny: tak to mrknu co tam mám za válec abych veděl který vyměnit....



nevim proč bych se měl do toho vrtat když to brzdilo.. navíc jsem koukal a byly tam nový prasátka a majitel mi řikal že nechával měnit jednu hadici, brzdovku a ty prasata... ale neni to nijak poznat když to zadupnu tak obě brzděj stejně.. prase dám nový, pakny taky mám připravenný, ale budu to dělat až budu mít stočený bubny abych to vyměnil najednou.
15:59:05
04.05.2008
Syny
-> Pavel P.: Ale jinak si docale odvaznej ze koupis auto a brzdy na nem kontorlujes az po roce... To ja sem nechal brzdy zkouknout hned po koupi (to sem jeste nemel zkusenosti a vybaveni).
15:57:36
04.05.2008
Syny
-> Pavel P.: vpravo mas 22 a vlevo 19 4
15:52:22
04.05.2008
Pavel P..
-> Syny: jako koukal jsem že každý je jiný.. to pozinkovaný poznám že je 22ka.. ale to druhý ne..
15:23:28
04.05.2008
Syny
-> Pavel P.: mno pakny urcite vymen, ale co by me delalo celkem starsoti je taky to, ze na jednom kole mas 22 mm prasatko a na druhym 19mm prasatko...
15:00:22
04.05.2008
Pavel P..
ten povrch je nějakej divnej flekatej... jestli to je tim z čeho je to slisovaný nebo jsou opravdu spálený..? poraďte1
zvětšit křivé bubny - obrázek od Pavel P.. vložen 04.05.2008 15:00:22
14:58:41
04.05.2008
Pavel P..
na druhý straně to samý, ale pakny rovněž sjetý, že v nejslabšim místě maj tak 1mm8, a je na nich takovej povrch jak kdyby byly spálený...
zvětšit křivé bubny - obrázek od Pavel P.. vložen 04.05.2008 14:58:41
14:56:22
04.05.2008
Pavel P..
jinak bych řekl že všecko je nový.... pružinky, rozpěrka, páka od ručky a samostav ještě v pozinku a nezasranej od prachu....ale pakny už fest sjetý v dolní části..
zvětšit křivé bubny - obrázek od Pavel P.. vložen 04.05.2008 14:56:22
14:52:54
04.05.2008
Pavel P..
-> J3STER: já nic já muzikant14



tak přidávám fotky, po sundání bubnu na mě tohle vybaflo... normálně chyběl kus obložení, v bubnu ale nebyl, asi se rozemlel na prach... je možný že se to někde šprajclo a dědek s tim jel a ten buben se uvařil a zkroutil...? pakny vypadaj nějak divně... jedna je ze strany pěkně okousaná.8
zvětšit křivé bubny - obrázek od Pavel P.. vložen 04.05.2008 14:52:54
14:21:02
04.05.2008
CERHY - zrušená registrace
-> J3STER: 3 Asi si budu muset zase půjčit ať dokoupim zavčasu co mi chybí3
10:51:51
04.05.2008
J3STER
-> CERHY: Taky FORMuju syslím díly, které bude později problém sehnat. Nakazil jsem se při prohlížení fotek náhradních dílů nashromážděných FORMem a PAVLEM.P .3 4 Někdy mám absťák a musím napadnout nějakou mototechnu.......je to prostě droga, a leze hodně do peněz.2
05:50:12
04.05.2008
Pavel P..
včera jsem sundal bubny a čekalo mě nemilé překvapení, pakny byly sjetý a na jedný kus obložení chyběl.... ale bubny budou křivý určitě, minimálně jeden. odpoledne dám fotky. jinak je tam všechno nový jak samostavy, rozpěrky, pružinky, prasátka tak i pakny ale asi sráče polský :-((
Extreme Tyres