
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skládáme nápravu...
08:42:34
20.05.2011
20.05.2011

Eidy
-> Čokin: S jahodovou nebo jakou vůní? 

08:35:34
20.05.2011
20.05.2011

minno
-> Čokin: ale zatiaľ si ešte nebrzdil čo

08:12:23
20.05.2011
20.05.2011

Čokin
-> Eidy: Já to mažu lubrikačnim gelem a taky to bezvadně funguje

07:53:31
20.05.2011
20.05.2011

Eidy
-> minno: Máš pravdu. To mi tehdá nabízeli taky. Ale asi půlkilový balení za hrozný peníze. Tak jsem si vzal "šprcky" 

07:49:04
20.05.2011
20.05.2011

minno
-> Eidy: vyhotovenia bývajú rôzne, ja som to kúpil v tube ako zubná pasta, výrobca Bosch.
07:41:15
20.05.2011
20.05.2011

Eidy
-> fidelmc: No vidíš, já tam vždycky dával olej. S brzdovkou se snažím vzhledem k její žravosti pracovat minimálně.
-> T: je to silikonovej tuk a prodává se ve stejným balení jako jednotlivý prezervativy. Prostě zavařený ve čtverečku plastový folie a jeden stojí cca 10Kč. Já to koupil v Autokelly.
-> T: je to silikonovej tuk a prodává se ve stejným balení jako jednotlivý prezervativy. Prostě zavařený ve čtverečku plastový folie a jeden stojí cca 10Kč. Já to koupil v Autokelly.
22:51:17
19.05.2011
19.05.2011

fidelmc
Dotazek, rozebiral jsem puvodni MB predni napravu a objevil jsem tam neco, co jsem jeste nevidel.Musim se v praci kouknout do katalogu MB, ale v katalogu 105-130 to tam neni. Jedna se mi o podlozky na cepech ramen(jak dolnich tak hornich), ktere jsou mezi kozlikama a podlozkama u silentbloku-zevnitr ramene. Myslim si, ze je to pro snizeni treni.
22:46:32
19.05.2011
19.05.2011

fidelmc
Vazelinu? Vzdycky i muj tata daval strikackou pod mazetu na rozbehani ci uvolneni valecku BZDOVKU
21:38:48
19.05.2011
19.05.2011

vhml
Vazelínu tam nemám, ale když se v tom vrtám, tak stříknu pod manžetu jehlou WDčko a pístek nechám trochu proběhnout
21:22:41
19.05.2011
19.05.2011

minno
-> T: vazelína nie na manžety, ale pod manžety (prachovky). Nutnosť to nie je, ale doporučujem to tam dať. Ochráni to piestiky pod prachovkami pred koróziou a zatuhnutím. Tým mazivom môžeš namazať rovno aj celé piestiky a tesniace gumičky pri skladaní (ľuďia to pri skladaní mažú prevažne brzdovkou, že). Choď do autodielov a pýtaj mazivo pod prachovky bŕzdových piestikov.
21:02:09
19.05.2011
19.05.2011

T
pokukuju a pročítám repas 4p brzdičů a narazil jsme na nějakou "vazelínu" na manžety...je to nutnost? a když, tak co je to zač?
jinak pevnost šroubů co drží brzdiče je pevnost předpokládám 10,9?
spojovací šrouby ano,z toho jsem to vyčetl,ale z těhle už to nešlo...

jinak pevnost šroubů co drží brzdiče je pevnost předpokládám 10,9?
spojovací šrouby ano,z toho jsem to vyčetl,ale z těhle už to nešlo...
11:16:59
17.05.2011
17.05.2011

T
-> Eidy: : my budeme něco páchat?



22:55:18
16.05.2011
16.05.2011

Eidy
-> T: S montérkama přijeď, až budem něco páchat na tvým autě
Čínský nářadí? Já takhle rozloup 12 a 21mm klíč. To jsem ale silák

Čínský nářadí? Já takhle rozloup 12 a 21mm klíč. To jsem ale silák

20:00:02
16.05.2011
16.05.2011

T
-> Eidy: : tak podle tohodle bych se mel stavit co nejdriv a s monterkama ne? :-P :-D hele jsem sice kousek dal,ale kdyz by byla nouze a domluvi se to predm, tak rad prijedu pomoct klidne :-)
jinak tohle predchazelo ulomeni toho odvzusnovaku :-D
jinak tohle predchazelo ulomeni toho odvzusnovaku :-D
09:33:46
15.05.2011
15.05.2011

suri
-> Pavel P..: osobne som mal zlú skúsenosť z druhoškou a tá bola mléčná a origo biele , rozdiel znatelný aj prstom , toto bolo tvrdé a druhošku si doťahoval a furt sa len rozplácla
00:26:26
15.05.2011
15.05.2011

Eidy
-> T: No přemejšlel jsem o Želivi, ale není moc času. Za 2 týdny mi přivezou dřevo a musím spáchat střechu nad garáž. V jednom to asi moc rychle nepude. Pozednice, krokve, latě, ukotvit to. Už se teším, jak budu tahat ty šestimetrový plechy nahoru.
Ale určo se někdy stav.
Ale určo se někdy stav.
21:50:33
14.05.2011
14.05.2011

Pavel P..
-> suri: origo silonový jsou takový jakoby mléčný průhledný, kdežto druhoška je bílý plast neprůsvitný a ty stojej za hovno..

09:35:54
14.05.2011
14.05.2011

T
-> venni: : už chápu, ale nemam CO-čko a elektrikou nevim nevim
-> Eidy: : no to se mi vyplatí asi si koupit nový
ale neboj zastavim se,to už jsme slíbil a to taky dodržim
a co nějaký sraz kromě Tábora bude?


-> Eidy: : no to se mi vyplatí asi si koupit nový


00:17:30
14.05.2011
14.05.2011

suri
-> škodec: nič , nožíkom drážku a použiť , ak sú silonové a nie také priehladné
00:15:38
14.05.2011
14.05.2011

škodec
-> suri: ja som zohnal podlozky bez drážky..rozdiel je len v tom ze je jedna strana je hladká a druhá drsnejšia. Čo s týmto?

23:50:11
13.05.2011
13.05.2011

suri
-> Pavel P..: drážkami k hlaviciam zvisláku ale to je jedno , ono sa to namaže a pretlačí tak či tak
21:52:21
13.05.2011
13.05.2011

Dušan
-> minno: ano, aspon to tak jiz nekolik provozuju 

21:46:19
13.05.2011
13.05.2011

minno
-> Dušan: vďaka. čiže to ide v poradí plech - priečka - silentblok - druhý plech - prevodovka
21:44:08
13.05.2011
13.05.2011

Dušan
-> minno: plech je pod prickou
21:43:32
13.05.2011
13.05.2011

minno
ja mám tiež jednu otázku. na vlečke na priečke prevodovky sa silentblok prevodovky montuje v akom poradí? Spodný plechový držiak silentbloku ide pod úchyt na priečke, alebo nad úchyt na priečke? Čiže zhora alebo zdola?
20:14:47
13.05.2011
13.05.2011

Pavel P..
-> suri: takže jednu drážku k svisláku a druhou k těhlici? nemám udělat ještě drážku na druhý straně aby se mazaly i mezi sebou ty podložky?
19:16:03
13.05.2011
13.05.2011

suri
-> Eidy: bronz-silon sú origo z MB a asi 100/110 nezohnateľné , pri udržovanom aute je to lepšie ale čo viem tak ak sa o to nestaráš je lepší silon , inak to nie je žiadna vývojová etapa , hore majú byť z drážkou alebo drážku dorobiť kvôli výstupu mazania na trecie plochy , takže drážkou k tehlici a drážkou k zvisláku aby sa to mazalo , dole sa dať dá tiež ale potom sa vrch dobre nedá premazať lebo to uteká
19:10:39
13.05.2011
13.05.2011

Eidy
-> VeTeV: No možná. Ale čoveče kdysi se mi podařil náhodný úlovek, kdy jsem sehnal kovový (možná bronz) a z jedný strany mají stejnej děrovanej matroš jako v pouzdrech svisláku. To podle mě vydrží daleko víc. Bohužel mám jen dva, ale jezdím je. Nahoře jeden kovovej a jeden plastovej.
19:06:46
13.05.2011
13.05.2011

VeTeV
-> Eidy: úspora materiálu 

19:03:10
13.05.2011
13.05.2011

Eidy
-> Pavel P..: Podle mě je jedno jak je dáš. Myslím si, že bez/s drážkou je jenom různá vývojová etapa stejného dílu. Já mám snad všechny bez drážek.
18:58:07
13.05.2011
13.05.2011

VeTeV
-> Pavel P..: a jednu si schovej pro štěstí - můžeš se tím kroužkovat 

18:56:42
13.05.2011
13.05.2011

Pavel P..
-> suri: díky
18:56:09
13.05.2011
13.05.2011

suri
-> Pavel P..: prakticky je to jedno ako to dáš , ale hore daj dve z drážkou proti sebe a dole bez drážky a gumičku
18:55:23
13.05.2011
13.05.2011

Pavel P..
Otázka: jak se dávají ty silonové podložky mezi svislák a těhlici? nahoře jsou dvě...
* jedna nebo obě s drážkou?
* drážky proti sobě nebo od sebe?
* dole jedna bez drážky?
* jedna nebo obě s drážkou?
* drážky proti sobě nebo od sebe?
* dole jedna bez drážky?
08:39:27
13.05.2011
13.05.2011

minno
-> T 12.05.11 17:13:19: ja som utrhnutý odvzdušňovák nevykrútil ani vyťahovákom, zváračku nemám, nakoniec som kúpil novú tú časť strmeňa, kde je odvzdušňovák (na 2-piesty sa to dá bežne kúpiť), a preskladal som strmeň a hotovo.
22:27:35
12.05.2011
12.05.2011

Eidy
-> T: No budeš bodovat na zbytek odvzdušňováku tak dlouho, až se dostaneš nad úroveň třmenu a pak na to navaříš matku a vytočíš. Přijeď a zkusíme to 

19:54:02
12.05.2011
12.05.2011

Pavel P..
-> Doyle: Takže kroužek mě zbyl.. napiš mi adresu a pošlu ti ho v obálce.

19:28:55
12.05.2011
12.05.2011

venni
-> T: co na tom nechápeš? :) Hlavně musíš dávat bacha aby jsi nevařil brzdič ...
18:31:16
12.05.2011
12.05.2011

T
-> m8rinek: : moc nechápu jak to myslíš



18:29:10
12.05.2011
12.05.2011

Zeke-ten šestý
-> T: má pravdu -> m8rinek taky jsme to tak dělali

18:27:12
12.05.2011
12.05.2011

m8rinek
-> T: ale je, vařil jsem jsem i na odvzdušňovák zalomenej hluboko v díře, musíš vyrobit kopeček a až na něj navařit matku...
18:06:09
12.05.2011
12.05.2011

T
-> m8rinek: : těžko,kdžy už neni na co ji navařit 

17:30:39
12.05.2011
12.05.2011

m8rinek
-> T: akorát zalomíš vytahovák. Navařit matičku, poklepat, vytočit.
17:26:56
12.05.2011
12.05.2011

alpin
-> T: zohnať , ináč asi len odvrtať
17:25:47
12.05.2011
12.05.2011

T
-> alpin: : jasny,ale když ho nemam? 

17:14:43
12.05.2011
12.05.2011

alpin
-> T: skús vyťahovák zo závitnikovej sady
17:13:19
12.05.2011
12.05.2011

T
co s utrženam ovzdušňovákem? 

22:31:34
05.05.2011
05.05.2011

Eidy
-> Brabi1987: Co by sis pomohl jinejma ložiskama? U kotouče je jedno jakou má rozteč. Na škodovce je kotouč chycenej zezadu náboje, takže je to opravdu jedno. Můžeš ho převrtat.
21:31:57
05.05.2011
05.05.2011

Jakub M.
-> minno:
je tam gumovej silentblok vevnitř, posazenej na pístku tlumiče pokud si to dobře pamatuju .. jinak žádnej rozdíl
je tam gumovej silentblok vevnitř, posazenej na pístku tlumiče pokud si to dobře pamatuju .. jinak žádnej rozdíl
21:28:15
05.05.2011
05.05.2011

minno
-> Jakub M. 05.05.11 20:06:04: akým spôsobom, ako, kde, je tam robený na tých tlmičoch ten doraz?