skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozborka vlecka
09:36:47
11.06.2011
11.06.2011

suri
-> minno: nepatria , videl som to origo od auta nerozoberaného , a videl som na origu aj bez tak si vyber
09:35:41
11.06.2011
11.06.2011

minno
pod imbusy na poloosy naozaj nepatria pérovky? v katalógu nie sú.
09:34:23
11.06.2011
11.06.2011

minno
-> Tuner#2: bubny rozhodne nie, u bubnov by to robilo peklo len pri brzdení. U mňa si myslím že to robí len motor, na voľnobehu keď stojím tak sa to dosť silno trasie. Za jazdy cítim chvenie karosérie od motora, nie od kolies. Robí to - čo som si všimol len niekedy a to v nízkych otáčkach. Ešte som s tým vlastne ani poriadne nejazdil, musím to poskúšať.
08:56:41
11.06.2011
11.06.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 10.06.11 08:34:03: Ano je to normální a dělají to křivé bubny či náboje. Mě to dělalo taky a jen někdy, podle toho jak moc byli brzdy a bubny zahřáté/studené a dělalo to při zrychlování mezi 2 - 3000rpm. Od doby co mám kotouče, tak to nedělá vůbec a to samé při břždění. Takže stage 3. pro Tebe jsou kotouče :-)) jo a u motoru dej trvdý s těma origo se to na vlečce musí hrozně pajtlovat.
23:12:58
10.06.2011
10.06.2011

Nwkt
-> VeTeV: Protože nejezdí, tak zarezla a brzdí pořád 

23:12:07
10.06.2011
10.06.2011

VeTeV
-> minno: me kyvka brzdi 

22:46:20
10.06.2011
10.06.2011

minno
-> VeTeV: lepšie trasúca vlečka ako nebrzdiaca kyvka....
21:25:36
10.06.2011
10.06.2011

spartra
-> minno: nechybí ti ženská
třeba se třeseš ty
pocit vrušení z jazdy
že už ti předčasně nevyteče olej přes gufero



21:11:42
10.06.2011
10.06.2011

VeTeV
-> minno: velcka no 

10:56:19
10.06.2011
10.06.2011

Shatter
-> minno 10.06.11 08:34:03: aj mne cca pri týchto otáčkách, resp. pri rýchlosti okolo 60-70km/h trasie zadok a neviem čím to je
10:41:43
10.06.2011
10.06.2011

minno
-> Nwkt: samozrejme.
10:29:13
10.06.2011
10.06.2011

Nwkt
-> minno: A povolil si příčky a projel se kus dopředu a kus dozadu a pak utáh?
10:28:19
10.06.2011
10.06.2011

ozzman1000
-> minno:
ak to bude viac hlučné, môžeš siahnuť po overenom riešení odhlučnenia z Pragy V3S
blog.sme.sk/blog/.../otik .jpg
ak to bude viac hlučné, môžeš siahnuť po overenom riešení odhlučnenia z Pragy V3S
blog.sme.sk/blog/.../otik .jpg

09:16:15
10.06.2011
10.06.2011

minno
-> MOLSO: veď uvidím, povedal slepý

09:15:27
10.06.2011
10.06.2011

MOLSO
-> minno: hej ale aj tak je to hlucnejsie ako na 2 seriovych ... a 2 tvrde to je uz utrpenie za jazdy rezonancie a podobne
09:13:38
10.06.2011
10.06.2011

minno
-> MOLSO: veď uvidím ako to bude po geoške, ale pre prípad nespokojnosti našťastie vždy existujú riešenia
Ty máš tiež jeden tvrdý, či nie?

09:04:26
10.06.2011
10.06.2011

MOLSO
-> minno: to sa ti potom hlucnost zvysi
08:54:35
10.06.2011
10.06.2011

minno
-> MOLSO: moc väčšie ticho zatiaľ moc nepozorujem
ja som to mal vymakané aj pri kyvke, šlo mi to ticho.
-> darklord: geometria zatiaľ nie je ani okometrická
, proste len založené, dotiahnuté hotovo
Len sa zuaujímam čo môžem očakávať. Keď tak dám potom na motor jeden ten tvrdší silentblok.

-> darklord: geometria zatiaľ nie je ani okometrická


08:50:59
10.06.2011
10.06.2011

darklord
-> minno: no ak si tam mal iba okometricku geometriu tak by som ziadne trasenie zatial neriesil.
08:39:42
10.06.2011
10.06.2011

MOLSO
-> minno: moze sa triast trosku
ale mas vnutri vacsie ticho nie ?

08:34:03
10.06.2011
10.06.2011

minno
Je normálne, že sa mi trasie zadok auta aj za jazdy? Najmä v nižších otáčkach motora (2000). Dnes ráno som šiel so škodovkou s čerstvo nahodenou vlečkou na geometriu do servisu a takto sa to triaslo. Toto trasenie by som povedal ale že robí motor. Môže to spôsobovať aj úplne rozhodená geometria? Prevodovka je na tvrdom silentbloku od speedpro, motor je na sérii. Všetko je riadne utiahnuté na moment.
Uvidím ako sa to bude chovať po geoške.
Uvidím ako sa to bude chovať po geoške.
20:18:27
09.06.2011
09.06.2011

Pavel P..
-> Xhanz: taky možno...podepřít celý ložisko.. 

20:06:56
09.06.2011
09.06.2011

Xhanz
-> Pavel P..: Takže myslíš, že verze, kde bych udělal trubku, která bude zabírat na malým ložisku zároveň za velkej i za malej průměr ne?
S tím, že zbytek tvýho návodu se mi zdá i docela logickej
S tím, že zbytek tvýho návodu se mi zdá i docela logickej
19:48:12
09.06.2011
09.06.2011

Pavel P..
-> Xhanz: tak velký naklepeš přes vnitřní kroužek bez problemu... malý do ramene taky... pak musíš to malý podložit za vnitřní kroužek tak aby bylo opřený o stůl ale zároveň se opíralo i rameno protože velký ložisko nahoře musíš nalisovat zároveň do ramene a to bude na malý zase tlačit... a pak zezhora pokud jde velký do ramene snadno tak přes vnitřní kroužek klepat a nebo na to položit kus plocháče s dírou přes celý ložisko a na to kus lešenovky a přes to to naklepat...

19:44:51
09.06.2011
09.06.2011

Xhanz
Pavel P.. 09.06.11 19:42:50 napsal:
nebo si to podlož unašečem poloosy ale pak si musíš trefit drážkama
aby sis je nepoškodil… nejlíp udělat kus trubky aby byl zároveň
s ramenem a o stůl se opřelo i rameno. nj, ale tak to stejnak nikdy přesně netrefím. Mám možnost CNCcka, ale nevim nevim. jestli spis neudelat trubku, ktera bude zasahovat oba kroužky?
nebo si to podlož unašečem poloosy ale pak si musíš trefit drážkama
aby sis je nepoškodil… nejlíp udělat kus trubky aby byl zároveň
s ramenem a o stůl se opřelo i rameno. nj, ale tak to stejnak nikdy přesně netrefím. Mám možnost CNCcka, ale nevim nevim. jestli spis neudelat trubku, ktera bude zasahovat oba kroužky?
19:43:26
09.06.2011
09.06.2011

Xhanz
-> Pavel P..: tož dejme tomu, že chápu. A když, nebudu lisovat, ale naklepávat - zníčím si ty ložiska hned?
19:42:50
09.06.2011
09.06.2011

Pavel P..
nebo si to podlož unašečem poloosy ale pak si musíš trefit drážkama aby sis je nepoškodil... nejlíp udělat kus trubky aby byl zároveň s ramenem a o stůl se opřelo i rameno.
19:39:36
09.06.2011
09.06.2011

Pavel P..
-> Xhanz: no když malý naklepeš do ramene přes velkej kroužek, nic se mu nestane... pak z druhý strany vložíš hřídel s velkym a dole si rameno s ložiskem podložíš trubkou pod vnitřní malej kroužek toho malýho ložiska a do toho tu hřídel budeš lisovat, takže se to opře o trubku a o stůl pod ní...

19:36:51
09.06.2011
09.06.2011

Xhanz
-> Pavel P..: No ale když podložím malej kroužek, tak ten velkej už bude namlácenej do ramene, tudíž to za něj bude držet. Takže, když podložím malej prumer, tak stejně se to bude mlátit přez kuličky. Tohle je to co nechápu jak provest. V knize píšou "velký na hřídel, to do ramene a pak do toho kompletu maly". Jenže nevím za jakej kroužek to držet to malý při tom 
co tak si vysoustružit trubičku, která to chytne za oba průměry?

co tak si vysoustružit trubičku, která to chytne za oba průměry?
19:34:57
09.06.2011
09.06.2011

sikula
-> minno: mám je už měsíc připravené 1cm široké
19:32:30
09.06.2011
09.06.2011

Pavel P..
-> Xhanz: pochopitelně vnitřní kroužek abys ložisko nepoškodil.. tim jak ho podložíš tak můžeš bez problemu naklepat do něj hřídel a nic se mu nestane a zůstane v rameni...
já měl gufera vždycky těsně u ložisek.
já měl gufera vždycky těsně u ložisek.
19:26:52
09.06.2011
09.06.2011

Xhanz
-> Pavel P..: u malyho podkladat pak vnitrni, nebo vnejsi krouzek?
19:25:37
09.06.2011
09.06.2011

Xhanz
-> Pavel P..: no na velky si hgodlam vyroyt trubky o rozmerech, a namlatit to na nej. To jsem teoreticky uz vymyslel. Jen az budu mlatit tu hridel do ramene, tak myslis podlozit trubkou prislusneho rozmeru co? popripade to gufero z vnitrni strany ma byt v jake hloubce nevis?
uz jsem si to precetl poradne a ten prislusnej rozmer chapu....
uz jsem si to precetl poradne a ten prislusnej rozmer chapu....
19:19:08
09.06.2011
09.06.2011

Pavel P..
-> Xhanz: já bych velký ložisko nalisoval na hřídel, malý do ramene a pak vložil hřídel, podložil trubkou příslušného rozměru pod malý ložisko a přes trubku nebo kus dřeva zezhora namlátil.

19:15:52
09.06.2011
09.06.2011

Xhanz
čím jste lisovali ložiska do náprav? Nemáte někdo výkresy těch všech přípravků? Bo když to tam namlátím třeba i přez dřevo, tak bude zle ne?
17:52:31
09.06.2011
09.06.2011

suri
-> Matulo: ja osobne som za originál ale tie stoja 15-18€ podľa toho ktorá , ale zase je to už na furt tak neriešim
17:51:47
09.06.2011
09.06.2011

Maťulo
-> suri: sak to ano...

17:49:09
09.06.2011
09.06.2011

suri
-> Matulo: lepšie ako každý mesiac meniť čínu za euro
17:47:50
09.06.2011
09.06.2011

Maťulo
-> suri: no podla mna aj 10e za 1ks spidan je dost... draha krabicka! 

17:45:01
09.06.2011
09.06.2011

suri
-> Matulo: najlepšie sú origo a hotovo , pre menej bohatých stačia spidany - sám ich mám
17:44:29
09.06.2011
09.06.2011

Maťulo
-> suri: sak spidany davam aj ja... aj minnovi som ich odporucil... raz som mal v ruke aj bilsteiny na favo tusim ale zdalo sa mi to uplne rovnake jak spidan a pritom boli este raz tak drahe...
17:41:29
09.06.2011
09.06.2011

suri
-> Matulo: na favorite som to dávnejšie nerobil , robím samé feldy , dávam spidany a origo manžety
17:40:15
09.06.2011
09.06.2011

Maťulo
-> suri: ano ano oranzovo modra krabicka... tie leskle potom asi budu na favorit... favorit aj 130ka ma iny priemer vnutorneho klbu jak felda... sak ale to asi vies... mam este doma mi ostali 3 velke leskle a 2 male leskle...
17:36:08
09.06.2011
09.06.2011

suri
-> Matulo: neviem bol som v sklade a jeden ako druhý či felda či fábia , klasika oranžovo modrá krabica , poistný krúžok , vazelína , manžeta a spony , a krúžky často nepasujú
17:34:19
09.06.2011
09.06.2011

Maťulo
-> suri: ja kupujem spidany v takych krabickach ako celu sadu... tam su aj spony aj C kruzky + manzeta a vazelina... teraz bravam uz len tie leskle...
17:30:19
09.06.2011
09.06.2011

suri
-> Matulo: aké dva druhy? spidany dávam už nejaký ten rok a pár poloosí a manžiet som urobil a vždy boli rovnaké , zinkované matné pevné , natriem to vždy troškou vazelínky alebo rezistinom a nehrdzavie nič a keby tam na to netrápi tak či tak znova to nepoužiješ
17:25:48
09.06.2011
09.06.2011

Maťulo
-> suri: inac na felde mam tie spidany, ale tiez su dva druhy! matne a leskle nerezove... tie nerezove su lepsie si myslim... ta matna rychlo chyti lisku a uz sa mi 2x zlomila a to som ju ani moc neohol... tie hadicove su jednoduche a rychla montaz...
17:21:17
09.06.2011
09.06.2011

suri
-> Matulo: ono to môže aj rozhodiť vyváženie , je to síce pri poloosi a jej otáčkach blbosť ale aj tak , spony sa kúpiť dajú a neviem prečo vymýšlať
17:15:06
09.06.2011
09.06.2011

Maťulo
-> minno: -> suri: Ja mam hadicove sexypasky a ine uz tam ani nikdy nedam... nech to vyzera jak chce... kto sa bude pozerat na to ake som pouzil spony... len treba utahovat s citom lebo lubia prerezat manzetu...
17:06:10
09.06.2011
09.06.2011

Gryzly
Ty gometky jdou nádherně. skoda-virt.cz/cz/.../3634
0-rozborka-vlecka?gotopost
=2... Rukou podržíš ty háčky kombinačkama zatáhneš za volnej konec a když to máš utáhnuté tak to zahneš za stranu a zaklepneš. Není nic jednoduššího a navíc jeto nerez. To co tu je fotka a o trochu níž, ti může časem uzrezout.