priečka prevodovky

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.07.2006 do 10.03.2016, založil/a strucy
řadit dle data
19:26:49
10.03.2016
isti
-> Jurraa: Radšej zožeň tú slabšiu/novšiu variantu než sa s tým trápiť4
10:03:16
08.03.2016
minno
-> Jurraa: Dík. Tak to je pekný váhový rozdiel.
09:07:35
08.03.2016
Jurraa
-> ozzman1000 07.03.16 22:22:44: Bordelu se tam sice dostane více, ale taky se ho dostane více ven, než přes tu malou dírečku. S tou časovou náročností máš ale pravdu, jen vyřezání krajů podle odlehčené varianty pár hodin zabralo.



-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.16 22:28:52: Přesně toto jsem potřeboval vědět, sice nemám v plánu skákat, ale měl jsem strach ze zeslabení, i když je to silnější 5mm typ. Mám i novější slabší 3mm typ, ale je kopnutá a základna je prohnutá, proto jsem do toho hned nepustil.



-> minno 08.03.16 09:01:59: Silná má 7,2 kg ( po vyřezání krajů dle slabé 6,7 kg ) a slabá 5,1kg
09:01:59
08.03.2016
minno
A neskúšali ste niekedy niekto vážiť priečky silná vs slabá? Celkom by ma zaujímal rozdiel.
22:28:52
07.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jurraa 07.03.16 12:22:42: Klukum na rallye se pricka pri doskoku vlivem tlaku sikmych ramen prohybala, takze nejake zeslabovani bych v tomto miste vynechal. 4
22:22:44
07.03.2016
ozzman1000
-> Jurraa:

zakonzervovať pôjde o čosi ľahšie, ale cez tie diery ti tam dovnútra súčasne pôjde kvantum bordelu (voda, prach atď.) Podľa mňa priečka nie je len na to aby držala prevodovku, ale je aj výstužným prvkom kasne. Netuším čo spraví z hľadiska pevnosti a tiež prenosu hluku a vibrácii do kasne. Vzhľadom na pomer časovej náročnosti úpravy, jej prínosu a horeuvedených možných dopadov by som sa na to asi vysral 5
12:27:19
07.03.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Jurraa: Dovolím si tvrdit, že většina techniků už dneska ví o těchto vozech dosti okrajově co je a co není origo. Tím nemyslím, že jsou to debilové co neví, ale prostě těch aut tam už dneska jezdí podstatně míň a porovnávací schopnost je tím viditelně narušena - když jsem posledně na STK musel vysvětlovat, že to je Rapid a že tu vlečku mají všechny... 3 Páč když už na STK něco jezdí tak spíš model s kyvkou takže tak... 4 Navíc se mnou nijak zásadně nediskutoval - jen jsme se tak bavili. 4
12:22:42
07.03.2016
Jurraa
Nechci zbytečně zakládat nové téma, tak využiji toto. Nezkoušel náhodou nějaký chronický odlehčovatel odlehčit příčku převodovky na vlečku ? Uvažuju o přidání odlehčovacích otvorů o průměru 50mm zespod do staršího typu, která má základnu z 5mm. Spolu s tím bočním vybráním to ubere asi kilo, pořád ale bude asi o kilo těžší jako odlehčený typ, co má základnu z 3mm.



Vím že v celkovém měřitku je to zanedbatelné ušetření hmotnosti a netuším jestli budou remcat na STK, ale proč vozit zbytečnou zátěž, když se stejně odlehčovala a navíc půjde snadněji zakonzervovat vnitřek :).
zvětšit priečka prevodovky - obrázek od Jurraa vložen 07.03.2016 12:22:42
20:02:46
03.12.2006
strucy
-> pajavlk: šikulka3
19:50:17
03.12.2006
pajavlk
-> pajavlk: tak si i odpovím, ano dostanu dnes vyzkoušeno a aplikováno 1
19:43:34
02.12.2006
pajavlk
a dostanu na 4q příčku z garde rapiďáckou 5q převodovku ? prolis sem tam už navařil nebudou tomu vadit ty držáky příčnejch ramen blíž sobě ? dostanu to tam ?
21:59:05
22.07.2006
strucy
-> DuriQ: takže preto mi tam tie pružiny škrú neva pôjdu naspäť rapidacke ramená

takže dík všetkých za ochotu a čas poradiť4
17:37:18
21.07.2006
M a r c e l
-> ps: kdyz to tda tak moc jednotili s eMkem, proc nenechali stejnou pricku, kdyz se stejne musi otaćet silentblok u kyvacky oproti rapidu?



to podle me nema se sjednocovanim nic spolecneho, kyvcka ma jinou pricku a silentblok se u ni dava obracene nez u siroke vlecky ...
17:19:15
21.07.2006
petr s
-> M a r c e l - GARDE: Aby to sjednotili s M
17:11:09
21.07.2006
M a r c e l
-> Tuner#2: takze soudruzi pri vyrobe Rapida a eMkove zadni napravy otocili silkentblok proto, aby museli predelat pricku? nebo predelali pricku aby mohli otocit silentblok B-))) to je dost uhozeny ...
16:53:56
21.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M a r c e l - GARDE: Je to kvůli tomu, že Garde má obráceně silentbloky na podélných a tudíž i šikmá musí být blíž k sobě - je to logické aby se to nekřížilo.
16:30:30
21.07.2006
M a r c e l
hm, to jsem z toho jelen, nechapu proic by to tak melo byt, ale prijmete mou omluvu, ale stejne se jeste doma sam podivam ... B-)
16:05:37
21.07.2006
Pilot 105
16:05:09
21.07.2006
Pilot 105
Příčky jsou focené zhruba ze stejného úhlu.



zvětšit priečka prevodovky - obrázek od Pilot 105 vložen 21.07.2006 16:05:09
14:43:32
21.07.2006
DuriQ
Tuner#2: mno sak tak som to myslel 4

M a r c e l - GARDE: mno mne je to suma fuk ale uz mam s toho hokej tak to niekto pls vyfotte nech je jasno 1
22:42:12
20.07.2006
M a r c e l
-> pex: az to uvidim tak uverim ...
18:55:57
20.07.2006
pex
-> M a r c e l - GARDE: Tak tomu začni věřit,ostatní mají pravdu.

Sám jsem si to kdysi ověřil na vlastním autě:-(
16:03:49
20.07.2006
M a r c e l
-> DuriQ: ano, ale ne na pricce, ale na sikmem rameni a az za podelnym ramenem



no proste tomu neverim, az je nekde v tech svejch hromadach kramu najdu tak je prilozim k sobe a vyfitim, pak se bud omluvim, nebo budu smat ...
08:38:09
20.07.2006
Majkl
-> Pilot 105: jj a to odlehceni je znat na vykrojich v plechu ze spoda pricky... stara to ma cca 3cm od kraje ufikle rovne a nova tak 5cm od kraje a jeste vybrany smerem ke stredu..
03:17:53
20.07.2006
Pilot 105
-> M a r c e l - GARDE: A jelikož je to již novější výrobek tzn. vyrobeno jako náhradní díl má i prolis na převodovku jako rapiďácká příčka, prostě se to sekalo ze stejných výlisků pouze držáky se navařily blíže středu. Původní je ta co sem dal Borin, tzn. bez prolisu. Jinak oficiálně existují 3 druhy příček (Garde a 2 na 130ku a Rapida, ty se lišily pouze v síle materiálu ze kterého byly vyrobeny, novější typ prošel rapidním odlehčením).
03:08:59
20.07.2006
Pilot 105
-> M a r c e l - GARDE:



zvětšit priečka prevodovky - obrázek od Pilot 105 vložen 20.07.2006 03:08:59
03:07:07
20.07.2006
Pilot 105
-> Tomáš SK: Ano, protože máš širokou vlečku. Tam se to lišší (4q, 5q) pouze držákem převodovky.;)



Úzká vlečka má jinou příčku, měl jsem ji doma a má úchyty opravdu od 1,5 cm z každé strany blíže středu a je to dáno tím, že úzká vlečka má obráceně otočené silenbloky na podélných ramenech, takže je to přesně tak jak píš ps. Sám už jsem to tu psal asi před půl rokem, když jsem ji prodával, tak fotka co sem dal Marcel je ona.



-> DuriQ: Úhel úchytů je totožný, pouze jsou blíže středu.
02:23:51
20.07.2006
Tomáš SK
Takze moje Rapo 120 sa od 130 lisilo skutocne len samotnou prevodovkou a motorom. Priecka bola rovnaka ako u 5q.
21:47:45
13.07.2006
Gryzly
-> M a r c e l - GARDE: I pro garde se otočí. jako pro kyvku.
21:48:01
12.07.2006
strucy
-> Tomáš SK: odlož ju prosím ťa pre mňa tu priečku
14:18:04
11.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Je to tak jak psal ps.
14:16:52
11.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Jak užší - příčka je pořád stejně široká z hlediska uchycení, akorát má blíž u sebe uši na šikmé remena a nemá mít vybrání na 5Q.
14:08:29
11.07.2006
DuriQ
Tomáš SK: ale garde je uzsie ako rapid
10:00:15
11.07.2006
Tomáš SK
Ak to vyjde, tento vikend budeme menit na mojom Rap120 suchy 4q za 5q, tak mozem porovnat rozdiel priecok 4
18:15:20
08.07.2006
M a r c e l
-> ps:

no nevim, musim najit obe pricky, zmerim a vyfotim, pokud je to tak jak ty rikas, tak se omlouvam, ale proste si myslim ze nemas pravdu a co nevidim tomu neverim B-))), silentbloky jsou podle me stejne, neznam zadne na GARDE nebo Rapida, vzdy je jen jeden typ, dokonce i pro kyvku je stejny silentblok, jen se otoci o 180° v horizontalni ose ...
12:46:05
08.07.2006
petr s
-> DuriQ: Uhel je stejný ale garde má na podélných ramenech jinak otočené silentbloky a držáky na příčce jsou asi o 3 cm blíže k sobě
12:42:16
08.07.2006
DuriQ
ps: tak garde ma uhol drziakov sikmych ranien rovnaky ale ma ine silentbloky ? lebo uz tomu prestavam chapat 1
08:44:13
08.07.2006
petr s
-> DuriQ: Tam se vše mění uchycením silentbloku když dáš příčku garde musíš dát silentbloky jako na garde jinak nejde seřídit sbíhavost a poloosy v zatáčce mlátí
08:02:25
08.07.2006
mates
taky by mě zajímalo rozdílnost toho uchycení na příčce...?
00:43:46
08.07.2006
strucy
ALL : dík všetkým potreboval som vedieť či dostanem 4q prevodovku z garde na rapidacku 5q priečku4

btw . niečo na tych uchytoch šikmých ramein bude , pretože ked som tam mal rapidacke šikme ramená tak pružiny boli kolmo na zem teraz su šikmo a jemne mi pri velkom preperovaní šuchaju o vonkajší lem , zajtra to vyfotím a dám sem
00:38:06
08.07.2006
strucy
-> itchy: najskôr som založil toto až potom som ti písal4
23:47:14
07.07.2006
DuriQ
ps: takze garde ma iny uhol uchytu usi ci ako to mam chapat ? totiz strucy v tom ma gardesacku napravu a rapidacku priecku ... to znamena ze ak plati to co som napisal tak by to nemalo sadnnut resp. sadnut to sadne ale geometriu budes mat niekde inde... 1 ale zase mi pride byt dost divne aby garde malo ine uchytenie sikmych ramien ako rapid to potom pani inziniery boli asi trochu dost 174 ked to navrhovali 333 sak rozdiel rozsirenia je zapricineny hlavne v inej casti napravy tak som stoho jelen 1
14:13:03
06.07.2006
M a r c e l
-> ps: no co ja vim, alk silentbloky se otaceji vlecka/kyvacka, ne GARDE/rapid ...
13:47:04
06.07.2006
petr s
-> M a r c e l - GARDE: Na garde jsou jinak otočené silentbloky na rmench tak jsou úchyty asi o 3 cm blíže k sobě
13:30:49
06.07.2006
M a r c e l
-> ps: jo takhle, mluvis o rapidu(120) to jsem nepochopil ...



myslel jsem ze mlvis o drzaku silentbloku, ne o drzacich sikmych ramen.



ohlkedne techj drzaku ramen se nechci hadat, to si nepamatuju, kazdopadne neznam nikoho kdo by mel problem dat do GARDE kam dal 5Q pricku zpet uzkou vlecku (napr Zazaa to tak ma) takze by ty uchyty mely byt stejne, rozdil v sikmych ramenech uzka/siroka je u vnejsiho hridele, tam ´je to rameno delsi, ale na vnejsi casti, zkusim nekde najit fotky, uz jsem to jednou pro nekoho fotil vedle sebe, uzke a siroke rameno.



nenapada me proto proc by mely byt uchyty jinde, ale jak rikam, jistej si nejsem.



az to uvidim, tak uverim ...
13:15:34
06.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> ps: Garde 3 3 3
zvětšit priečka prevodovky - obrázek od Borin - Král tuzerů vložen 06.07.2006 13:15:34
13:15:12
06.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> ps: Rapid
zvětšit priečka prevodovky - obrázek od Borin - Král tuzerů vložen 06.07.2006 13:15:12
13:00:20
06.07.2006
petr s
-> M a r c e l - GARDE: Oni snad nebyly 4q v rapidech?A příčky se liší v držácích ramen polož si vedle sebe příčku garde a rapid a podívej se pořádně jak daleko jsou od sebe úchyty ramen .Převodovky vím za ta léta co to dělám jak vypadají
12:27:45
06.07.2006
M a r c e l
-> ps: jo a jeste upresneni,Rapid a GARDE maji uchyty uplne stejne ...



a trn dovetek ze kdyz mas pricku Rapid tsak je stejna 4 i 5Q je uplne mimo misu, nejak to nechapu ...
12:25:46
06.07.2006
M a r c e l
bohuzel zatim jsem nenasel tu spravnou fotku ...
zvětšit priečka prevodovky - obrázek od  M a r c e l  vložen 06.07.2006 12:25:46
Extreme Tyres