-> Vinny76: Na to nepotřebuješ nákres, můžeš to doma udělat tak, že seřídíš sbíhavosti (nejdřív na přední nápravě, která je v autě "na pevno", pak u zadní nápravy tak, aby obě kola byla cca ve stejné pozici vůči lemům blatníku) a poté změříš (třeba provázkem) "souosost" - vzdálenosti středů předního a zadního kola - měly by být na obou stranách stejné (absolutní hodnotu správné souososti zjistíš, když sečteš výsledky měření na obou stranách a vydělíš dvěma). Pokud nesedí, tak pohnout geometrií zadní nápravy a znovu u ní udělat sbíhavost a znovu měřit souosost (teď, když už víš hodnotu, tak klidně každé kolo zvlášť) a nakonec zkontrolovat sbíhavost zadních kol...
...určitě se to nepovede napoprvé a určitě to mezi měřeními chce s autem aspoň pár desítek metrů popojet, aby si náprava sedla.
Pokud auto nebylo bourané či nepřesně vyvařované (hnuté kotevní body náprav či třeba deformované přední rameno), měly by být cca stejné vzdálenosti kol od lemů blatníků na obou stranách a při změně zatížení by se neměla měnit pozice volantu při jízdě v rovném směru (předpokladem jsou i nedeformované řídící páky a správné odklony předku)
