Odvzdušňovací šroub M3-M4

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 15.09.2016 do 15.09.2016, založil/a tasatunga
řadit dle data
21:46:37
15.09.2016
tasatunga
21:46:15
15.09.2016
tasatunga
-> MVM 15.09.16 21:43:00: Tak naštěstí se to bude dotahovat do hliníku a pokud jako skoro na vše přidám MoS2 a s citem dotáhnu, mělo by to fungovat:)
21:45:06
15.09.2016
Milan 136
-> tasatunga: to abys to utahoval pak jen prstama?
21:43:00
15.09.2016
MVM
-> tasatunga: Mě stačí k nervům když nasviňu urvu klasickej - tohle malý M3 by mohlo mit neblahý účinek na můj už tak unavený nerv 41
upraveno 1x, naposled 15.09.2016 21:43:36
21:40:44
15.09.2016
tasatunga
-> Milan 136 15.09.16 21:29:59: Ale zase takové terno to není. Je to v podstatě šroub M3 s vnitřním kanálem a do "hlavy" šroubu je udělaný vnitřní závit dle přání a samozřejmě dosedací kužel pro samotný odvzdušňovák
21:32:12
15.09.2016
tasatunga
-> Milan 136 15.09.16 21:29:59: Jasan, objednávám zatím cca 30ks, tak kdybyste někdo chtěl taky, stačí říct:)
21:29:59
15.09.2016
Milan 136
-> tasatunga: pecka. Vyfoť to pak, zajímá mě to :)
21:25:49
15.09.2016
tasatunga
Zpráva pro všechny vědce z ČR i Švýcarska. Jedna česká firma, kterou zde jeden místní guru uveřejnil, udělá bez problémů redukci právě s tím vnějším M3 závitem na vstupní straně do třmenu a na druhé straně s vnitřním závitem M3 pro klasický odvzdušňovák. Jmenuje se to šroub s odvzdušňovacím šroubkem. Tudíž těm co přispěli k tématu více děkuji a těm co méně nakonec taky:)
21:16:12
15.09.2016
MVM
-> Milan 136: 3
21:11:52
15.09.2016
Milan 136
-> Eidy 15.09.16 15:56:13: Vědci ze Švýcarska vyvinuli tak tenký drát, že jej sami nedokázali ani za pomoci laboratoří z celé země změřit. Tak ho poslali do Francie. Ta jim odpověděla, že to taktéž nedokáže. Stejně tak i vědci z Anglie, Německa a dokonce i z Ameriky.



Tak Švýcaři přemýšleli, jak na to, hledali dlouhé dny a noci na internetu, až narazili na jedno české kutilské fórum, kterému dle výpovědi ostatních vévodil nějaký Franta Jedlička z Moravy. Všichni jednohlasně souhlasili, že není nic, co by Franta nedokázal.



Tak mu Švýcaři poslali ten drát. 2 dny na to jim Franta odpovídá: "tož ten drát je široký přesně 0,0000518 mikrometru. Ale zapomněli jste mi napsat, co s ním mám udělat. Chcete na tom drátu vyřezat závit nebo do toho mám vyvrtat díru nebo jak?"
16:43:05
15.09.2016
Lamac
A to je taky problem oplachnuť brzdovku,keď vytečie?Takouto úpravou je to len zbytočne zložité..
16:35:13
15.09.2016
StepaNoFUN
-> tasatunga: pokud odvzduňovák utěsníš nějakou jakkoli jinak než spodkem kuželovýho sedla, tak to poteče, protože nemáš čím zavřít tu dírku. :-)
16:29:17
15.09.2016
tasatunga
To že musí mít klasický odvzdušňovák kužel už tu padlo. Zde to tak bohužel není. Tudíž jde o to, zda by se část co se bude dotahovat do třmenu nechala stočit na M3 závit (nevím, zda je to reálné při zachování vnitřního kanálku) a to co bude nad touto částí může být už zachováno dle standardu.
16:14:13
15.09.2016
MVM
-> tasatunga: Vím že neřeším to na co se ptáš,ale klasický odvzdušňovák potřebuje kuželový sedlo kterým těsní. Ty máš podle mě dva vnitřní závity (M3,M4?? ) a imbusový šroubky těsněný mědí na plochu. Takže to není jen o odvzdušňovacím šroubu,ale i o kanálku a sedle. Navíc není problém umýt vše od brzdovky pouze a jen čistou horkou vodou 4
15:56:13
15.09.2016
Eidy
-> tasatunga: Když navrtáš šroub M3, kolik ti tam zbude masa? Moc ne. A navíc M3 závit obecně nemá moc masa na nějaký častý dotahování. To spíš jestli by nebylo lepší to nechat rozvrtat dle klasickýho odvzdušňováku.
14:24:38
15.09.2016
tasatunga
Ještě dám pro upřesnění fotku současného stavu. Tudíž našlapu a povoluji střídavě krajní imbus šrouby a dokud jde vzduch s kapalinou, je vše pak ve finále celkem pěkně zasraté. Tudíž mi jde o to, zda do M3 závitu, kde není kužel a ani nic existuje řešení, kdy můžu přes hadičku se skleničkou a kapalinou celkem čistě odvzdušňovat:)
zvětšit Odvzdušňovací šroub M3-M4  - obrázek od tasatunga vložen 15.09.2016 14:24:38
11:41:59
15.09.2016
StepaNoFUN
-> tasatunga: Tak pokud to bude klasickej odvzdušnovák, tak tam musíš mít kužel, na kterej bude těsnit. Jinak to nebude fungovat.

Pokud Ti jde o utěsnění klasickýho šroubu tak hliníkovou podložku a nebo měď. Ale vyžíhanou. Ona změkne a pak teprve funguje. Ale na hliník bych doporučoval hliník.
09:20:57
15.09.2016
tasatunga
Popř. i radu, čím nejlépe a nejtrvanlivěji těsnit spoj tohoto šroubu ve třmenu. Pokud se pod šroub dala měděná podložka, tak to nefungovalo, gumový O-kroužek se rozpadl po 14 dnech a fíbr je po chvilce nacucá brzdovkou a jde do kytek..
08:38:22
15.09.2016
Sejki - zrušená registrace
www.karban.info nebo www.bekas.cz
upraveno 1x, naposled 15.09.2016 08:38:41
08:31:07
15.09.2016
tasatunga
Zdravím. Dal by se někde sehnat klasický odvzdušňovací šroub na brzdový hliníkový třmen, na který se narazí hadička a přes skleničku s kapalinou se odvzdušní, ale v rozměru prioritně M3, nejhůř M4?Důvod je ten, aby se vše při každém odvzdušňování nepo..od kapaliny. Díky za tipy
upraveno 1x, naposled 15.09.2016 08:36:23
Extreme Tyres