nefunkční počítadlo tachometru škoda 120

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 28.01.2016 do 05.05.2016, založil/a john simple
řadit dle data
12:34:03
05.05.2016
john simple
vlevo nový typ, vpravo starý z užovky
zvětšit nefunkční počítadlo tachometru škoda 120 - obrázek od john simple vložen 05.05.2016 12:34:03
12:32:29
05.05.2016
john simple
původní sestava
zvětšit nefunkční počítadlo tachometru škoda 120 - obrázek od john simple vložen 05.05.2016 12:32:29
10:50:49
05.05.2016
john simple
včera jsem se k tomu konečně opětovně dostal, je to tak, že po směru hodinových ručiček z pohledu řidiče, po chvíli matice bowdenu povolila a přístrojový štít mám už rozebraný na stole. obě ozubené kolečka jsou plastové, vydřené bylo to na tom plíšku s hřídelkou. není třeba měnit jen ozubené kolečko, pasuje tam to samé z kulatého budíku z užovky, kde je kolečko kovové.
upraveno 1x, naposled 05.05.2016 10:51:07
15:23:16
12.02.2016
Bukaj
-> john simple 12.02.16 11:28:39: No, a právě těma dvěma prsty levé ruky to musí jít povolit4

Když na to čučíš ze sedačky řidiče, tak po směru hodinových ruček...1
13:05:37
12.02.2016
john simple
jo, GLSka má 5q, ale tam je myslím bowden kratší, jestli se nemýlím.

každopádně u kulatý budíku je lepší přístup než ke sdruženým.



to Havlik:

víš, že teď si nejsem jistej, do které strany jsem to chtěl povolit ? :-)
upraveno 2x, naposled 12.02.2016 13:06:48
13:01:24
12.02.2016
miguelias
-> john simple 12.02.16 12:55:56: 5q a 4q mají rozdílné délky náhonů... Ale nevím jestli to bdue tím..
12:55:56
12.02.2016
john simple
pravou rukou je ještě horší přístup, je tam spínačka,

ale divím se, že to jde jen tak minimálně povytáhnout. na GLSce s kulatýma budíkama to šlo vytáhnout o hodně více, až k volantu a pak šla matice v pohodě povolit bez pomocí gynekologickým hmatů.
12:46:06
12.02.2016
miguelias
-> Jozka 12.02.16 12:40:36: Na vrakáči to párkrát nešlo, tak jsem bovden rozžvýkal kombinačkama. 1
12:40:36
12.02.2016
Jozka
-> havlik: 3 Stane se snadno.. chvíli zkoušíš z místa řidiče pravou rukou, pak vlezeš od spolujezdce, použiješ levou - a je to.

-> john simple: Zkus uvolnit, aby nebylo zkřížený a natažený - zatlačit bowden "dovnitř".. Jemněji rýhovaná kovová matice u starších modelů jde i hůř a vždycky se zatím zadařilo.
12:27:37
12.02.2016
havlik
-> john simple: ne tim sem chtěl naznačit jestli neotáčíš na druhou stranu;-) tak sem jednou málem celou palubku vytrhnul vzteky z auta abych po asi půl hodině a několika desítkách pokusů zjistil že sem si to celou dobu dotahoval místo povoloval
12:18:10
12.02.2016
john simple
já ji neutahoval, možná předešlý majitel, možná to je tak od výroby.
12:15:27
12.02.2016
havlik
-> john simple: povolit jde vždycky, jen jí nesmíš utahovat:))
11:28:39
12.02.2016
john simple
je dotažena na fest, asi ji ještě nikdo nepovoloval. místa tam je tak na dva prsty jedne ruky, není jak si pomoct ...
11:26:30
12.02.2016
Jozka
-> john simple: Převlečná matice bowdenu musí jít povolit..
11:00:23
12.02.2016
john simple
dnes byl pokus o sundání přístrojového štítu z palubky. povytáhnout ho jde asi jen 5 cm, dál nepustí bowden kolem posilovače. zespod matice bowdenu nejde povolit, místa tam je jak pro gynekologa ( bowden jde uprostřed výstuhy, dole je navíc hřídel volantu ). nějaká finta, jak štít vytáhnout? kaplička budíku asi taky nepůjde ve voze sundat, co ?
09:20:38
28.01.2016
john simple
ok, díky za radu 4
09:11:00
28.01.2016
David.
u tzv. "hranaté" přístrojovky se k tomu dostaneš lépe, protože tam nemusíš rozpertlovávat žádný rámeček, jen sundáš přední plastový rámeček (plus dole sponky co drží rámeček pokud je tam máš)+sklo s čudlíkem na nulování denního počítadla, vzadu převlečnou matici s podložkou a vysuneš dopředu a ke všemu se dostaneš. mechanismus je úplně stejný jako u kulatého.
09:05:39
28.01.2016
john simple
přestalo mi ukazovat počítadlo tachometru, verze GL od 87, jak ho šetrně rozebrat, abych vyměnil ozubené kolečko? přepokládám, že mechanismus počítadla je stejný, jako na kulatých budících. díky.
Extreme Tyres