Tyto motory běží i bez snímače klikovky - podle snímače vačky. Ale je to nouzovka, motor škube, kolísají volnoběžné otáčky a podobně.
Snímač klikovky je vepředu na setrvačníku, vedle olejového filtru. Vede od něj čtvrt metru dlouhý kablík s konektorem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Převodovka octavia 1.6
20:48:26
13.04.2016
13.04.2016

Markop
12:22:32
12.04.2016
12.04.2016

Syny
-> djmaso 12.04.16 12:13:01: Kod chyby je 16719 - i kdyz motor bezi...
12:13:01
12.04.2016
12.04.2016

djmaso
-> Syny: jojo ale ono to nepozná zdali je to vačkou nebo klikou a když by to byla klika tak to nenastartuješ - toto normálně dělá PD motor . tudíž jsem chtěl kupovat čidlo a kamos mi řekl: vole a víš to jistě ? pak jsem hledal a bylo to na vačce.
hele co píše VAG za kód chyby ?
hele co píše VAG za kód chyby ?
12:01:41
12.04.2016
12.04.2016

Syny
VAG ukazuje prave chybu cidla otacek kliky (i pri nastartovanem motoru), ale je mi divny, ze ten motor normalne bezi. Vazba mezi otackama vacky a kliky by mela byt 2:1 ne? Takze senzory to klidne hlidat muzou a v pripade ze se rozchazi se vyhodi chyba motoru, ne?
11:54:32
12.04.2016
12.04.2016

djmaso
když by to bylo čidlo kliky tak ten motor nenastaruješ ( nevedělo by to stupně před HU)
spíše bych to hledal 1- rozvod máš štelovací - není mimo rozsah?) a nebo jak je zvykem třebas u PD motorů odejde kabeláž k čidlu a nebo čidlo na vačce
spíše bych to hledal 1- rozvod máš štelovací - není mimo rozsah?) a nebo jak je zvykem třebas u PD motorů odejde kabeláž k čidlu a nebo čidlo na vačce
11:36:02
12.04.2016
12.04.2016

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Čokin: No u volva by to prej takhle mělo fungovat, že existuje vazba mezi senzorama, ale ruku do vohně za to nedám...
11:14:01
12.04.2016
12.04.2016

Čokin
-> Syny: Pokud motor standartne bezi bez zjevnych vad bude jen vadne to cidlo. Otacky kliky a vacky nemohou byt stejne a nemaji ty dve cidla spolu vazbu. Vidim to na vadne cidlo nebo kabelaz idealne napichnout na vag.
08:26:10
12.04.2016
12.04.2016

Syny
Zdar, vytahnu stary tema jen s jednim dotazem. Kolega ma OI a rozsveci se mu na ni oranzova kontrolka motoru. I s nastartovanym motorem mu to hazi zavadu cidla otacek kliky. Tak mam dve otazky - kde presne se u OI 1,6MPi 75kW to cidlo nachazi? Ocekaval bych ho nekde nad setrvakem asi ne? A druha vec - muze ten motor vubec s toudle zavadou bezet? Neni to nejaky plany poplach? Udajne to ma i sensor otacek vacky, tak ten motor vyhodi zavadu ve chvili, kdy ty rotace navzajem nesouhlasi? Diky za info :)
17:45:06
21.03.2015
21.03.2015

Chali
V kufru na podlaze vlevo pod tapecem je štítek a tam máš kod převodovky.
16:46:56
21.03.2015
21.03.2015

Ondrej133
Čauky, potřeboval bych poradit jestli někdo neví jaký typ převodovek se dával do octavie 1.6 55kw r.v 1999? motor je tam AEE. dostal jsem to za úkol sehnat. naše se porouchala a opravář (evidentně na ho.no) nedokázal říct co te tam za typ a jakou koupit. děkuji za radu