skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hydraulická ručná brzda
10:25:59
28.04.2015
28.04.2015

vhml
-> MOLSO 28.04.15 10:19:20: tak si vyztuz konzolku :-) Pokud se ti natahuje, tak ji pouzivanim stejne zohybas.
10:19:20
28.04.2015
28.04.2015

MOLSO
-> vhml: fakt ? lebo teraz ked zabrzdim s nožnou tak sa mi natahuje hydro konzolka. segrovka by to mala pobrat nie ?
10:16:53
28.04.2015
28.04.2015

vhml
Ona je tam ta segrovka, jen tak mimochodem, docela dost k hovnu 

10:13:48
28.04.2015
28.04.2015

Pavel P..
-> MOLSO: tady máš dokonce 19ku a příruba bude dost možná stejná....
www.agrozetshop.cz/hlavni -valec-spojkovy-prumer-19- vlnovcova-manzeta/d-98817- c-1460
www.agrozetshop.cz/hlavni -valec-spojkovy-prumer-19- vlnovcova-manzeta/d-98817- c-1460
10:10:10
28.04.2015
28.04.2015

Pavel P..
-> MOLSO: hsv na škodovku teda segerovku neměli co si pamatuju... rozebíral jsem je u každý škodovky co jsme kdy měli a nepamatuju si že bych nějakou někdy vyndaval... segerovka je pouze u pracovního válce na převodovce....
jinak rozteč šroubů možná ani jiná nebude... zkus vygooglit nějakej výkres toho válce jestli tam nebudou rozměry.... v nejhoršim ty díry trochu propiluješ
jinak rozteč šroubů možná ani jiná nebude... zkus vygooglit nějakej výkres toho válce jestli tam nebudou rozměry.... v nejhoršim ty díry trochu propiluješ

10:04:58
28.04.2015
28.04.2015

MOLSO
-> Pavel P..: Dík. Hádam, že príruba sa od HSV zo skodovky určite líši, takže zase novú konzolku a riešiť tiahlo a trubky .... to už by som riskol dať spraviť zápich sústružníkovi 
Ale ak si správne spomínam 105/120 mali tiež na HSV segrovku .... ale ako ND to už asi nekúpim.

Ale ak si správne spomínam 105/120 mali tiež na HSV segrovku .... ale ako ND to už asi nekúpim.
09:58:45
28.04.2015
28.04.2015

Pavel P..
09:56:59
28.04.2015
28.04.2015

Pavel P..
-> MOLSO: HBV Desta nebo HSV 1203.... ale netušim jaký maj průměry aby to chodilo... ale ty starý červený segerovky měli a bylo to tušim 22 nebo 25mm.
09:51:07
28.04.2015
28.04.2015

MOLSO
zásadná otázka
kde zohnat HSV so segrovkou ?
kde zohnat HSV so segrovkou ?

19:39:43
25.11.2014
25.11.2014

ochoda
-> vhml: L/A je tuším místo původní ručky ne? To nehrozí, spíš bude něco jako má Klubko nebo Qwak, prostě druhá ručka zapojená do serie.
18:49:50
25.11.2014
25.11.2014

vhml
-> ochoda 25.11.14 18:45:13: co nevymýšlet vymyšlené a udělat to podle L/A ( možná teda trochu víc, v L/A je to celkem krátký ) ...
18:45:13
25.11.2014
25.11.2014

ochoda
Pánové, měl bych dotaz na vás, co máte spojkovej váleček na ručce. O kolik zaleze pístek než to brzdí? Přibližně stačí. Já jen abych věděl jakej udělat poměr pák, abych za klacek nemusel tahat půl metru žejo.
Děkuju. 


23:39:21
31.10.2014
31.10.2014

Klubko_
-> Marcius: tak to každopádne tam lana zůstanou 

15:55:54
31.10.2014
31.10.2014

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Klubko_: tak výš jak... pokud tě tam ty lana neštvou, tak to tam bez problému nech, jako parkovací brzdu... alespoň nemusíš řešit žádnou aretaci mechanismu/válce., a nebo pokud se ti zdá ta hydraulika slabá, tak si ber silného spolujezdce a každej máte jednu ručku 

16:33:44
30.10.2014
30.10.2014

Klubko_
-> Qwak: jo, šlo to snadno. Měl jsem téměř vypuštěnou celou soustavu a jak jsem psal, zapomněl jsem, že mám povolenej LZ ovzdušňovák, nalil brzdovku a fouknul (doslova) do nádobky přes hadičku ve víčku. Pak jdu kolem auta a pod autem kaluž. Tak jsem odvzdšňovák zatáhl. Povolil PZ kolo, zase fouknul do nádobky, zavřel a ručka hned tvrdá.
Dneska jsem to teda ještě 2x, možná 3x oběhl včetně předku zase s tlakováním do nádobky.
V garáži to vypadalo, že ten zadek nebrzdí, přestože bylo slyšet vrzání samostavu.
Když jsem to jel projet, tak napřed na provozní brzdu flokoval zadek a předek nic moc a pak po několika bržděních se to prohodilo
takže flokuje předek a zadek ne.
Pedál jde pořád dost nízko, ale už nevím, co víc s tím udělat.
-> Tunerláďa #2 - zrušená registrace 30.10.14 15:44:53: doknce Čokin teď v Lulči říkal, že když dodělal hydr. ručku, tak držela, ale teď po 2 letech už to zabržděny neudrží.
Dneska jsem to teda ještě 2x, možná 3x oběhl včetně předku zase s tlakováním do nádobky.
V garáži to vypadalo, že ten zadek nebrzdí, přestože bylo slyšet vrzání samostavu.
Když jsem to jel projet, tak napřed na provozní brzdu flokoval zadek a předek nic moc a pak po několika bržděních se to prohodilo

Pedál jde pořád dost nízko, ale už nevím, co víc s tím udělat.
-> Tunerláďa #2 - zrušená registrace 30.10.14 15:44:53: doknce Čokin teď v Lulči říkal, že když dodělal hydr. ručku, tak držela, ale teď po 2 letech už to zabržděny neudrží.
16:16:18
30.10.2014
30.10.2014

Qwak
-> Marcius: navíc aby to dobře brzdilo tak musí bejt dobře dopnutná 

15:44:53
30.10.2014
30.10.2014

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Eidy: ono to je lepší na parkování.... když už to tam je...
10:40:17
30.10.2014
30.10.2014

Qwak
-> Klubko_: takže jsi jo pootočil o 90 a šlo to dobře?
07:09:51
30.10.2014
30.10.2014

Klubko_
-> darabos: zakladem pro uchyceni valecku je pedalova konzole, takze to by melo vydrzet a k vnitrni strane tunelu je pribodovanej 3mm pasek plechu. V sobotu jsem s tim jezdil na sraze bez te vyztuhy tunelu a ta 0,8cka plech se teda natahoval. Ted s tim vyztuzenim uz zo bude doufam drzet 
-> Eidy:
E: jo a na fotce neni v drzaku nasroubovan spodni imbus sroub

-> Eidy:

E: jo a na fotce neni v drzaku nasroubovan spodni imbus sroub
22:51:38
29.10.2014
29.10.2014

Eidy
-> Klubko_: A co ta mechanická ručka? Budeš mít obojí?
22:38:25
29.10.2014
29.10.2014

darabos
-> Klubko_: nevypada to velmi masivne...neodtrhnes?
22:35:56
29.10.2014
29.10.2014

Klubko_
Staci valecek spravne otocit, zapomenout otevrenej odvzdusnovak na LZ kole, nalit brzdovku do nadobky a ono se to skoro odvzdusni samo 
Dneska stvorena verze 2.0 se stelovalnou tyckou a zesilenim tunelu, aby se neohybal pri zatahnuti. Neni dokoncena povrchova uprava.

Dneska stvorena verze 2.0 se stelovalnou tyckou a zesilenim tunelu, aby se neohybal pri zatahnuti. Neni dokoncena povrchova uprava.
07:50:07
29.10.2014
29.10.2014

Klubko_
-> Qwak: jn, jsem každej den několikrát čekoval virt, jesli už píšeš
ale mě se to taky stává, že zapomínám odepisovat
štelováníí žádny nemám. Jak to mám z té pedálové konzole, včetně části spojkovyho pedálu, tak ten trn od pedálu jde délkově přesně do toho válečku.
V pátek před srazem jsem to s mladou odvzdušňoval 2x, v sobotu s tím odjel sraz, párkrát jsem zaručkoval a šlo to až překvapivě snadno
no a v pondělí jsem to zase rozdělal, natahal novy trubky, protože mi přišlo, že ty hadice se nafukujou, znova odvzdušňoval, vybryndal hekrotlitr brzdovky
a skončil jsem u toho, že budu dávat novy gumičky do TBV a dneska předělám konzoli tak, aby byl váleček výstupem bez ventilu nahoru. Otočím ho o 90°. To by myslím mohlo pomoct.
-> MOLSO: když to vyzkoušíš poprvé, tak je to: hmm, brzdí to, čekal jsme víc.
Prodruhé už si auto víc rozhodíš a najednou muahaaa otočka
no a potřetí, počtvrté už je to muahahaaaa bokééééém 


V pátek před srazem jsem to s mladou odvzdušňoval 2x, v sobotu s tím odjel sraz, párkrát jsem zaručkoval a šlo to až překvapivě snadno


-> MOLSO: když to vyzkoušíš poprvé, tak je to: hmm, brzdí to, čekal jsme víc.
Prodruhé už si auto víc rozhodíš a najednou muahaaa otočka


06:48:28
29.10.2014
29.10.2014

MOLSO
-> Klubko_: toto ma bude tiež zaujímať 

00:34:21
29.10.2014
29.10.2014

Qwak
-> Klubko_: ahoj já ti neodepsal vid ?
promin , mám ted zlomenou nohu tak nevím přesně jak to mám já, ale máš tam udělanej alespon na tý tyčce do prasátka nějakej šroub kterým si našteluješ tu páku vs váleček? ... ono to odvdušnení je něco šílenýho , kamarád to musel dávat dokonce rovně jak je to ve škodovce aby to odvzdušnil , navíc každěj říká něco jinýho jak to odvznušnit , jeden at se ručka vubec neřeší při odvzdušnění a druhej při tom za ní tahá .. já sám to odzvšnuval asi hodinu a furt tam nějake vzduch byl .. je to docela proces...

22:22:38
28.10.2014
28.10.2014

Klubko_
Borci, jak s odvzdusnovanim? Udelal jsem si rucku se spojkovym valeckem do serie, ten vstupni vyvod se zpetnym ventilem mam nahore, vede do nej trubka od kostky vepredu a brzdy jsou ted proste divny. Provozni brzda-pedal ma dlouhy chod a malej brzdnej ucinek. Reakce zadku na rucku se zda byt dobra-paka je hned tvrda. Na stavbu konzole jsem použil cast pedalove konzole, takze nemam moznost nastaveni, ale zaroven nevim, jestli to je potreba nejak nastavovat.
01:32:31
17.02.2014
17.02.2014

Ultim
-> Qwak: Pak ze to nejde 

22:27:28
16.02.2014
16.02.2014

Qwak
-> stepan: ne
,chtěl sem to mít víc při ruce

22:25:27
16.02.2014
16.02.2014

stepan
-> Qwak: Nepřekáží to při řazení?
22:24:19
16.02.2014
16.02.2014

Qwak
hele jí ..
a funguje to uplně parádně.. 


21:19:51
16.02.2014
16.02.2014

Bery
-> havlik: ou jéééé....
21:12:24
16.02.2014
16.02.2014

havlik
-> Bery: jsou tam "hliníkový" 4 písty z okruhovýho fáčka, který mají jen jeden vstup do brzdiče
21:10:57
16.02.2014
16.02.2014

Bery
co je na tom lepšího mít to v jednom okruhu?když mám vzádu 4 píst a bude to brzdit všechno,stejně budu potřebovat regulovat tlak,takže investice do tiltonu,když jebnu trubku a vyteče mi brzdovka,mám pořád třeba záložní okruh pokud mám ručku zvlášť.
16:18:33
16.02.2014
16.02.2014

vhml
-> woody121 16.02.14 13:16:54: ale dá, spousta lidí to jezdí
15:05:57
16.02.2014
16.02.2014

m8rinek
-> woody121: viz -> TTomas 16.02.14 12:44:39: Máš to trochu popletený.... Nejde použít jakejkoli solo BRZDOVEJ váleček
13:32:35
16.02.2014
16.02.2014

peti
-> woody121: ale ano da sa
13:31:54
16.02.2014
16.02.2014

Ultim
-> woody121: V tom pripade me prosim pouc, proc by se nedal.
13:16:54
16.02.2014
16.02.2014

woody121
-> Ultim: Práve že sa to už riešilo, tak by si mal vedieť že spojkový valec sa nedá použiť na zapojenie do jedného okruhu 

13:05:45
16.02.2014
16.02.2014

Ultim
Ono se to tady uz resilo a da se pouzit treba i spojkovy valec. Nemusi byt nejak specialni.
12:44:39
16.02.2014
16.02.2014

TTomas
-> woody121: S touhle a s kazdou jinou ktery das ten spravnej valec, kterej je treba i u Skodovky na spojce. Je nakonec klidne mozny, ze to maj i ty Apcka a jen to speedpro neuvadi. Napis/zavolej si do speedpra.
12:40:18
16.02.2014
16.02.2014

woody121
www.race-shop.sk/novinky/
.../877-hydraulicka-rucna-
brzda-races-classic-wilwoo
d-valec Už tomu rozumiem
čiže s touto hydro to môžem kľudne zapojiť do jedného okruhu 


12:37:41
16.02.2014
16.02.2014

woody121
prečo by to malo tlakovať aj do predného valca ? 

12:37:30
16.02.2014
16.02.2014

TTomas
-> woody121: Ja bych pouzil valec urceny pro hydraulicke rucni brzdy. To znamena ze ma zpetny ventil a pri zatazeni rucky tlakuje jen dozadu - predek podrzi ten ventil.
12:33:04
16.02.2014
16.02.2014

TTomas
-> TTomas: A zatreti teda tvuj pripad, kdy to sice po zatazeni bude tlakovat i dopredu a nejen dozadu, ale fungovat by to snad melo.
12:32:51
16.02.2014
16.02.2014

woody121
Tak ktorý valec mam použiť, aby som to mohol zapojiť normálne do okruhu zadných bŕzd ?
12:31:14
16.02.2014
16.02.2014

TTomas
-> woody121: Zadruhe paralelni zapojeni jako mela 130lr. Vzadu zapojene na rucni brzdu jen 2 pistky ze 4.
12:30:34
16.02.2014
16.02.2014

woody121
Čiže ak tomu správne rozumiem. Valec od AP nemôžem zapojiť takto ? encrypted-tbn1.gstatic.co
m/images?q=tbn:ANd9... ?? ale iba s nádobkou ?
12:29:30
16.02.2014
16.02.2014

TTomas
-> woody121: Myslel jsem to takto.
Seriove zapojeni s klasickym valcem, kde by s obycejnym brzdovym valcem na rucce nastal problem.
Seriove zapojeni s klasickym valcem, kde by s obycejnym brzdovym valcem na rucce nastal problem.
06:19:05
16.02.2014
16.02.2014

Antony - zrušená registrace
-> woody121: že není vřazená do okruhu zadních brzd. Tak jako to má LR v muzeu v MB. .
02:02:43
16.02.2014
16.02.2014

woody121
-> TTomas: V aute je vahadlo. ako to myslíš? sériové zapojenie ?