teoretizování ohledně náboje:-)

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 24.01.2011 do 30.01.2011, založil/a anubis
řadit dle data
19:53:03
30.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: ok 4

já to beru ze svýho pohledu, tj hlavně všechno předimenzovat, ať to neulítne 3
00:34:40
30.01.2011
Eidy
-> Antony: Pista má unibaly na zadní nápravě (maximálně M12) a drží to. A vepředu má unibaly a taky to drží. A to se musí čep ramen zeslabit na 17mm.
19:55:31
29.01.2011
anubis
-> Antony: tak jsem počítal jaký by mi umožnilo propružení kola použití týhle nápravy a než by se to dotklo trubky mám skoro 12cm takže bych se nebál takovej rozsah tý nápravě stejně neumožním (snad1)
19:23:04
29.01.2011
anubis
-> David V6: jo o tom vím... já to dělat nebudu tohle si nechám udělat...4



-> Antony:

nevím ale měl by ony se kyvný oka používaj na rally auta kde dostávaj slušnou čočku... popř jedině zbývá upravit tu díru na držáku ramene... na lr ramenech se to taky nastavuje přes takovouhle díru (na držáku) takže by to mělo fungovat...
upraveno 1x, naposled 29.01.2011 19:25:31
18:58:50
29.01.2011
David V6
vaření poloosy není žádný problém ale musíš je potom tepelně zpracovat
18:56:42
29.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> anubis: myslíš že to oko by vydrželo to namáhání? Přecijenom když auto pošleš dveřma napřed, ikdyby to byla 16-tka šroub, nevím, nevím.

To kdyby byl držák z 5-tky plocháče přidělanej 2 až 3 M12 natvrdo k příčce, to by udržel určítě . . .
18:28:31
29.01.2011
anubis
-> Antony: jo něco takovýho... šlo mi o to aby se to dalo co nejsnadnějš nastavit.. ideál by bylo právě kyvný oko zašroubovaný do příčky a na rameni jen dvě packy a skrz šroub1 jenže bez silentbloků nevím nevím... ale otázka je na kolik ty siláče pomůžou když jeden vyhodím a druhej dám tvrdej... aby to výsledně nebylo stejně tvrdý jak na unibalu...
upraveno 1x, naposled 29.01.2011 18:28:53
18:08:57
29.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> anubis: to by taky šlo, já původně přemýšlel nad novým držákem, který by byl přišroubovaný skrz vymezovací podkložky do zesílený příčky . . .

takže asi prakticky to samý co píšeš 3
14:58:12
29.01.2011
anubis
-> Antony: díkes to mě taky napadlo... ale ještě přemýšlím na štelování šroubem zespodaskrz příčku... 1
10:01:30
29.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Klubko_: já, už cca měsíc 4

skoda-virt.cz/cz/.../1419 68-hleda-se-l-a
upraveno 1x, naposled 29.01.2011 12:26:39
09:12:06
29.01.2011
Klubko_
-> Antony, anubis: resi nekdo z vas variantu viz reseni vlevo na poslednim obrazku, ale s vleckova hridel kola? Do toho bych mozna chtel jit ja.
upraveno 1x, naposled 29.01.2011 09:15:31
05:35:25
29.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> anubis: když krapet zkrátíš silent z obou stran, dáš tam podložku, můžeš pak udělat šlicový díry do držáků na příčce 4
upraveno 1x, naposled 29.01.2011 12:24:11
04:24:46
29.01.2011
anubis
tak nahrubo... srovnání mojí ala la (neřešil jsem to do detailů) vs vlečky...



když jsem nad tím tak přemýšlel tak mám dvě možnosti ohledně štelování odklonu kol... buď kyvný oko i do šikmýho (nechce se mi do toho kvůli absenci silentbloků) a nebo (a do toho pravděpodobně půjdu) udělat novou příčku se štelovatelným uložením ramene...
zvětšit teoretizování ohledně náboje:-) - obrázek od anubis vložen 29.01.2011 04:24:46
upraveno 2x, naposled 29.01.2011 04:44:03
15:16:01
25.01.2011
anubis
-> Antony: chtěl jsem ,,jiný náhled" něco co bych třeba přehlídl... 1 a třebas tím někomu pomůžu...
15:13:21
25.01.2011
anubis
-> Gemini: koukal jsem na tvoje téma... jenže záleží na tom na jakých budeš rozměrech- aby se to vešlo na trubku, jaká tam bude cena a jak to bude s poloosou...
09:09:17
25.01.2011
Gemini
su naboje lozisk , ktore sa daju prisrobovat k unasacu, to prave riesim ja na vlastnu napravu
07:49:08
25.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Gryzly: tak, tak 4 jedině nový náboj, převlečený kotouč a cena je v pr...
07:33:47
25.01.2011
Gryzly
Nevidím důvod proč by nešla rozteč 4x130. nejdřív našroubuješ šrouby a pak teprv dáš unašeč se středící matkou. Jedině že by byl problém s tvarem brzdového kotouče.
07:06:21
25.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> anubis: Tak koukám, že už jsi s tím "vylezl na světlo", jen tak dál, držím palce 4
00:19:18
25.01.2011
ondie
-> m8rinek: jojo,já to celý chápal,až na ten unašeč do převodovky,co vypadá jak löbro,ale má průměr tripodu...že to odsoustružil z toho tripoidního mě ale nenapadlo..

Hezký..
upraveno 1x, naposled 25.01.2011 00:19:51
00:15:01
25.01.2011
anubis
-> m8rinek: jj myslím na to... prohlídnu si to u něj popř mu napíšu... pak by se to nechalo celkem snadno vyndat...



edit... pochopil jsem to vypadá to dobře a hlavně funkčně... pochytím od něj trochu inspirace.. asi 1
upraveno 1x, naposled 25.01.2011 00:19:28
00:11:32
25.01.2011
m8rinek
-> anubis: dle mě pokud necháš na obou koncích samce, budeš to těžko dolovat, udělat unašeč ala Wlad, tak máš vyhráno, těch 5mm na osazení ti klouby stlačit půjdou a pak už ji jen vytáhneš jak říkáš z ramene...
00:09:26
25.01.2011
anubis
-> m8rinek: vypadá to zajímavě... mě by vlastně stačilo jen poloosu odpojit (u převodovky vyšroubováním šroubů) tak ji spodem pod převodovkou vytáhnout z ramena... každej problém má svý řešení... uvidím jak to půjde
00:06:38
25.01.2011
m8rinek
-> ondie: myslim, že Wlad vzal poloosu, na oba konce přidělal konec k nápravnici, osoustružil unašeč do převodovky a přišrouboval k tomu jeho ultimativní poloosy. Řešení ala Lobro, nicméně když to rozšroubuje nebude na něj blejt vazeliná :). Nicméně proč tak činil netušim? Možná, aby na něj při odpojení netekl olej? (i když to by se dít při správné hladině nemělo)
00:01:44
25.01.2011
ondie
-> anubis: ok ;)

-> m8rinek: co on to tam má za unašeč v převodovce,koukám že to bude mít trn jak löbro,ale na průměr tripodu..nějakej atyp?
upraveno 1x, naposled 25.01.2011 00:02:37
00:00:55
25.01.2011
m8rinek
-> ondie: navlíkneš trubku, svaříš na tupo Včkem, osoustružíš, přetáhneš trubku přes svar, zavaříš ji a pokud to nepraskne tak to musí držet :D. Případně jen převlečná trubka a svar...
00:00:26
25.01.2011
anubis
-> ondie: udělání drážky, svaření, přetáhnutí trubkou a začepování... vařit mi to bude profík... je tam možnost udělat nový poloosy na míru ale bylo by to drahý...
23:58:41
24.01.2011
ondie
-> anubis: Spojením myšleno svařením ? ..jo proč ne,nechá se..ale svařit dobře takhle namáhanou věc neni jentak..ale maj to lidi.
23:58:22
24.01.2011
anubis
-> m8rinek: je o 0,5mm silnější než série u felicie a u feldy je ložisko i náboj stavěno na poháněnou nápravu zatíženou motorem... toho bych se nebál...
23:56:03
24.01.2011
m8rinek
-> anubis: hezké, snad máš hauzing pro ložisko dostatečně dimenzováno. Druhá věc je ono vyndávání poloosy z převodovky, nevím jak to chceš řešit, ale jisté řešení již nastínil Wlad img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/2925_2010-03-31_ 22-39-41_75.jpg
23:53:26
24.01.2011
anubis
-> ondie: prostým a jednoduchým spojením půl škodovka, půl felicie, akorát se to bude musel odpojit nejdřív u převodovky a pak vytáhnout z ramena popř sundat rameno...
upraveno 1x, naposled 24.01.2011 23:53:43
23:50:47
24.01.2011
ondie
Délku poloos do převodovky chceš řešit jak ?



E: V rámci cenové dostupnosti by bylo dobrý,aby poloosa jako taková nebyla nějakej ultra atyp..plus si neumim moc představit co vymyslet na straně u převodovky,aby to nemusel bejt zas nějakej zakázkovej atyp...to už by bylo možná levnější si poskládat drahý löbro na míru..
upraveno 1x, naposled 24.01.2011 23:55:39
23:48:55
24.01.2011
anubis
-> vhml: já právě taky ne jediný jde že poloosa jde dál do trubky a uvidím jaký vyvěšení ramena umožní než se s ním potká1 navíc na kolik by tohle přišlo ve srovnání s origem...
upraveno 2x, naposled 24.01.2011 23:49:37
23:47:09
24.01.2011
vhml
Na první pohled nevidím nic, proč by to nemělo fungovat
23:44:05
24.01.2011
anubis
z blízka
zvětšit teoretizování ohledně náboje:-) - obrázek od anubis vložen 24.01.2011 23:44:05
23:43:49
24.01.2011
anubis
psal jsem již v některých tématech že jsem si vyřešil náboje do zadních kol pro la nápravu popř je to použitelné i pro ala lr ramena přikládám neokótovanej obrázek kde je rozkreslenej náboj+ kloub poloosy z felicie a jediné co je k tomu dovyrobeno je jednoduché uložení ložiska což je jen soustružničina.... řez ramenem co tam je je vzat z origo lr rozměrů ramen... výkres není nic moc nakreslil jsem to jen abych zjistil jestli to půjde a nechtěl jsem se s tím přesně strojařsky crcat1



kotouč bude použit originální přední z felicie a brzdič je na tom třeba domyslet ale není to už problém... buď čtyřpístek nebo nějakej vw zadní s mechanickou parkovací brzdou



jinak uložení s nalisovaným ložiskem a zajišťovacím kroužkem by se nasunulo zevnitř do ramene a zvenčí by se nalisoval náboj a skrz se pak protáhne poloosa a zajistí se to matkou zvenčí... je tam možnost odlehčit náboj. uožení je přišroubovaný šroubama zvenčí a jak je vidět i v případě uražení šroubů nehrozí vypadnutí z ramene...



navíc odpadá kónickej unašeč poloosy co je u lr a zajišťovací matka zevnitř a nemusí se tam ještě šroubovat poloosa na x šroubech...



chci se zeptat na vaše názory... chystám se toto vyrobit a vyzkoušet- i to je jeden z důvodů proč chci ala l/a nápravu...



jinak tyhle díly jako náboj, poloosa, ložisko by měly jít použít i např z golfa III klidně 5x100 z vr6 pokud bude potřeba silnějšího kloubu ale už se to prodraží o něco... já použil díly z felicie jelikož jsou sehnatelné za hubičku a těch 90-100 koní běžných u upravených aut zvládaj ... jediný problém je že náboje neumožňujou 4x130 rozteč...
zvětšit teoretizování ohledně náboje:-) - obrázek od anubis vložen 24.01.2011 23:43:49
Extreme Tyres