Prosím fotos 13"

prohledat
104 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.05.2010 do 24.05.2010, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
řadit dle data
17:07:26
24.05.2010
Rapid05
-> matoo: Líbilo, a moc 5
23:55:02
23.05.2010
matoo
-> Rapid05: lubilo by sa ti urobit disk vlastneho dizajnu?
23:49:16
23.05.2010
Rapid05
-> matoo: Pěkný 4
21:28:29
23.05.2010
Jindas
185/60 R13

Loukoťě.
zvětšit Prosím fotos 13
19:33:07
21.05.2010
matoo
-> Rapid05: nieco k nasej debate o cnc vs. odlievanie



www.stanceworks.com/canib eat?p=12853



su to vykovky ale idu do toho cnc, co je to iste ako keby som kupil hlinik a opracoval cnc, podla mna, kludne to moze byt naopak
23:45:18
20.05.2010
matoo
-> Rapid05: dik
23:14:26
20.05.2010
itchy
-> Rapid05: 4
22:59:53
20.05.2010
Rapid05
-> itchy: Smoory jsou libový 129
21:55:55
20.05.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Ronal - 185/70 R13
zvětšit Prosím fotos 13
upraveno 1x, naposled 20.05.2010 21:56:28
21:43:12
20.05.2010
itchy
205/50 r 13
zvětšit Prosím fotos 13
21:13:55
20.05.2010
venni
12:48:09
18.05.2010
TTomas
-> Rapid05: Pokud ma Paja potvrzeno(Drasta asi nekeca), ze ty jeho jsou Cesky, tak bych to tipnul, ze budou i tyto ze stejneho zdroje. Akorat ty tvoje byly udajne koupeny nekde na veletrhu v CR komplet i s limcema a tyhle bych tipnul na odliti stredu za flasku a dodelat doma na nejake dostupne limce. Kazdopadne se jen dohaduju. S jistotou muzu jen rict, ze to BBS neni.



Mne to bylo taky divne, ale psal jsem si i s Pistou a on tvrdil, ze ma stejne i vcetne tech napisu a ze to jsou BBS, tak jsem tomu veril. Tvrdil teda, ze ty jeho jsou 100% elektron zatimco tyhle jsou podle meho jasnej hlinik. Teprve pred nedavnem jsem od vyrobce ziskal tuhle informaci. S Pavlikem uz jsme to probirali, po jeho nakupu techto kol.
12:41:18
18.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 18.05.10 12:16:40: JJ je to tahle z fotgalerie na Orlíku: img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../138_6553_190.j pg
12:33:20
18.05.2010
Rapid05
-> TTomas: Proto mi na těch kolech pořád nějak chyběla značka BBS :) No je to zajímavý, takže bys to viděl na CS výrobu? Docela je v tom dobrej guláš 3
12:16:40
18.05.2010
TTomas
-> Tuner#2: Takze uzovka z nemecka ma ceskou repliku BBS:)
11:49:53
18.05.2010
TTomas
-> gim: Asi tak nejak. Vyrobcem si jisti bejt nemuzem, ale s jistotou to neni BBS. Nicmene byl jsem z toho taky dost prekvapeny.
11:48:20
18.05.2010
gim
-> TTomas: tak to je docela vtipny, takze vsechno co se tu pise o bbsach jsou vlastne mtx
11:45:18
18.05.2010
TTomas
-> Rapid05: Pred nedavnem jsem komunikoval s BBS kvuli tem 15" co jsou na ty rs od Pavlika (BBS E49). Bohuzel uz je nedelaj - pouze E50 a sada vyjde na 3000Euro:) No ale proc to pisu. Behem komunikace jsem se zminil o techto E30 ve 4x130. Odpoved byla, ze se bezne do E30 tato roztec nedela a zdali bych mu neposlal fotku. Udelal jsem to a odpoved byla:



Hello,

thanks for pictures. Very interesting. But: This E30 looking wheel

centre is not made by BBS. As far as we know there were made some

copies earlier in the eastern states. Original BBS E30s were never made

as 4/130.
11:36:43
18.05.2010
deathcat
18.05.10 10:50:57 Tyhle mám taky doma
11:01:52
18.05.2010
TTomas
11:01:25
18.05.2010
TTomas
Doplnim par fotek "BBS" co mi prosly rukama.
zvětšit Prosím fotos 13
10:50:57
18.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tady máte ještě jedny "BBS" ze srazu FCC na jedné užovce z Německa i s čitelným popisem.



img28.imageshack.us/img28 /.../dsc2359f.jpg



4
22:16:08
17.05.2010
Rapid05
-> havlik: Nápodobně, taky jen píšu co si myslím, pár přednášek sice mám za sebou, ale nejsem zrovna moc pilnej student 1 Třeba se nad náma nějakej odborník slituje a poví nám víc.



Jinak, že bude Kalmarův třmen levnější bych očekával 4
22:10:38
17.05.2010
Petrson
-> Rapid05: -> havlik: Tak co já vím tak odlitky na brzdy odléva Dusík a oprcovává je Kábrt.....A jak píše havlík opravdu tekly, a byly zmrvený sedla pro odvzdušńováky
22:09:23
17.05.2010
havlik
Jako nejsem metalurg ani nic podobnýho sice něco sme si o tom ve škole říkali ale nějak selský rozum(může bejt špatně) mi řiká že když budeš mít kvalitní material z kterého budeš obrábět bude kvalitnější nežli odlitek ve kterém můžou být bubliny a jiné technologické chyby které mohou vzniknout pří výrobě.
22:07:45
17.05.2010
havlik
-> Rapid05: Kalmar
22:04:04
17.05.2010
Rapid05
-> havlik: Tak Kábrt má asi k odlejvání blíž než Kalmar (odhaduju dle nabízenýho sortimentu). Je to na výrobci. Jen teď nevím jak jsi to myslel s tou cenou - kdo je/byl levnější?
21:48:35
17.05.2010
havlik
-> Rapid05: no co já vim kábrt je odlejval a ty tekly měl na to i formu kterou mam za to pak prodával přesto Kalmar je radši frézuje a cena je velmi srovnatelná neli lepší
20:36:54
17.05.2010
jok3r
matoo 17.05.10 20:23:29 napsal:

→ Rapid05: vsak to, rozdiel je vzdy v pocte vyrobenych

kusov, ono od urciteho poctu sa to oplati odlievat lebo to vychadza lacnejsie,

ale kvalita je cca rovnaka, ci uz je to CNC alebo odliatok
jo tu kravinu sem pocital minulou stredu u prakticky maturity:D rentabilita technologickeho procesu:D
20:23:29
17.05.2010
matoo
-> Rapid05: vsak to, rozdiel je vzdy v pocte vyrobenych kusov, ono od urciteho poctu sa to oplati odlievat lebo to vychadza lacnejsie, ale kvalita je cca rovnaka, ci uz je to CNC alebo odliatok
20:19:42
17.05.2010
Rapid05
-> matoo: -> havlik: Jj, právě, že se vyráběj v tak malý sérii, že by formu nikdo nezaplatil, nehledě na to, že CNC frézky a soustruhy jsou běžně dostupný, zatímco odlévání by bylo výrobně složitější... To je moje domněnka.
upraveno 1x, naposled 17.05.2010 20:20:02
20:14:37
17.05.2010
matoo
-> Rapid05: stare skodovacke boli odliatky, ale dnes sa CNC-ckuju z bloku, vid T2
20:13:09
17.05.2010
Rapid05
-> havlik: Máš na mysli třeba duralový čtyřpísty? Jinak to jsou většinou odlitky ne?
19:46:53
17.05.2010
havlik
-> Rapid05 17.05.10 17:52:49: jo jo při komplet výrobě. Tak k tomu mi napadá otázka proč se radši brzdiče dělají z kusu materialu nežli odlévají?
19:13:15
17.05.2010
jok3r
-> matoo: nejpevnejsi kola se budou stejne vzdycky kovat protoze se podstatne zhutni material a zvysi pevnost krystalicky mrizky to bysme tady mohli resit do nekonecna,,, nejlepsi by bylo kdo ma tu moznost aby to skusil a pak by se videlo jak se to bude chovat
18:30:18
17.05.2010
matoo
-> jok3r: ja viem, preto som hovoril, ze pri rieseni foriem odliatkov sa meni aj vysledny tvar...a este stale to nemusi byt pevnejsie ako to iste vyrobene z hlinikovej kocky
18:20:26
17.05.2010
jok3r
-> matoo: jj ja vim, resej se tam pridavky, radiusy, uhly, kde bude delici rovina atakdale... meli sme to ve skole:S
18:18:10
17.05.2010
matoo
-> jok3r: program musis riesit aj pri odliatku, lebo nemozes si odliat hocijaky tvar a hlavne pri odliatku sa musi riesit este aj plno veci co sa tyka odlievania, ktore nakoniec zasa ovplyvnia tvar teda vysledny dizajn. a na to nase kvazi racing jazdenia, ako tu jazdi 4/5 virtu, staci aj stredne kvalitny matros....
18:17:30
17.05.2010
Rapid05
-> matoo: Věřím tomu, že se to tak dělá 5
18:12:35
17.05.2010
jok3r
-> matoo: urcite to jde, jen jde oto zda se da pak ten matros sehnat vsude a ten taky nebude levnej a pak bude drahej program a obrabeni
18:07:39
17.05.2010
matoo
-> Rapid05: tak potom treba zistit kolko by cca stalo zaformovanie, ale podla mna, ale urcite to bude cenovo daleko inde, inak myslite ze vsetky disky su len odlievane? bavime sa tu o stredoch, a asi polovica stredov co je dnes vyrabana je vyrobena z masivu a je obrobena do final tvaru a taketo stredy jazdia a nelamu sa. podla mna ak by sa vybral spravny matros, tak to vyjde lacnejsie ako odliatok bez ceny formy /vid minulorocnu diskusiu o stredoch na skoda pana Srnskeho/
18:00:47
17.05.2010
jok3r
Rapid05 17.05.10 17:52:49 napsal:

→ havlik: Naopak, dle mě. Jen na upřesnění, nebavíme se

o finálním obrobení, ale komplet výrobě.
souhlasim, uz jen proto ze pri obrabeni se porusujou vnitrni vlakna materialu a pri odlevani vznikaji vcelku po celem tvaru odlitku,.,, nebo by se potom ten obrobek musel tepelne upravit a pripadne i kovat ale to pak uz je lepsi rovnou delat vykovek a dodelat detaily na cnc…
17:52:49
17.05.2010
Rapid05
-> havlik: Naopak, dle mě. Jen na upřesnění, nebavíme se o finálním obrobení, ale komplet výrobě.
17:49:33
17.05.2010
havlik
-> Rapid05: ve prospěch obráběného?
17:48:56
17.05.2010
Rapid05
-> matoo: Tak samozřejmě dobrej soft by dost napověděl, jen si myslím, že ten rozdíl mezi litým a obráběným středem bude co se pevnosti týká značnej 4
16:04:04
17.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 17.05.10 15:18:55: To jsem BBS v 15"4
15:46:00
17.05.2010
matoo
-> havlik: nj



-> Rapid05: nieco stare co mam v kompe. aj material som nejaky nasiel....ale tak dizajn sa da stale prisposobit funkcii, len by bolo treba vediet cim, teda ktore miesta potrebuju pomoct...
zvětšit Prosím fotos 13
15:37:34
17.05.2010
havlik
-> matoo 17.05.10 15:03:20: sice snejtovaný ale pak jsou zavařený
15:18:55
17.05.2010
Pavel P..
tak jsem se seknul na té okruhové RS byli trochu jiný kola
zvětšit Prosím fotos 13
15:15:48
17.05.2010
matoo
-> Rapid05: bolo by treba to prepocitat a dat niekde pod lis....inak na bezne jazdenie by to malo stacit aj prepocitane len z kompu....myslis ze custom disky su nejako testovane? asi tazko, lebo tie tvary a hrubky materialu by nevydrzalo moc...
Extreme Tyres